Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.khadi.kharkov.ua/dspace/handle/123456789/1096
Title: THE NETWORK OF CITY PUBLIC TRANSPORT AS THE BASE FOR TRIP LENGTH DISTRIBUTION DETERMINING
Other Titles: СЕТЬ ГОРОДСКОГО ОБЩЕСТВЕННОГО ТРАНСПОРТА КАК ОСНОВА ДЛЯ ОПРЕДЕЛЕНИЯ ФУНКЦИИ РАССЕЛЕНИЯ НАСЕЛЕНИЯ
МЕРЕЖА МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІЇ РОЗСЕЛЕННЯ НАСЕЛЕННЯ
Authors: Horbachov, P.
Svichynskyi, S.
Горбачев, П. Ф.
Свичинский, С. В.
Горбачов, П. Ф.
Свічинський, С. В.
Keywords: trip length distribution
distribution law
stop co-ordinate
distance between stops
trip matrix
функция расселения
закон распределения
координаты остановок
расстояние между остановками
матрица корреспонденций
функція розселення
закон розподілу
координати зупинок
відстань між зупинками
матриця кореспонденцій
Issue Date: 2015
Publisher: Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет
Citation: Horbachov, P. The network of city public transport as the base for trip length distribution determining / P. Horbachov, S. Svichynskyi // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; [редкол.: Туренко А. Н. (гл. ред.) и др.]. – Харьков, 2015. – Вып. 36. – С. 132-141.
Abstract: The up-to-date methods of modelling the demand for public transport services require an objective estimation and improvement. Such an improvement can be achieved by taking into account the trip length distribution during trip matrix calculation that requires determining the reasons of regularities occurance in city population trip lengths.
URI: http://dspace.khadi.kharkov.ua/dspace/handle123456789/1096
ISSN: 2219-8342
Appears in Collections:Выпуск 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АТ_36_21.pdf484.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.