ДОСЛІДЖЕННЯ КЕРОВАНОСТІ АВТОПОТЯГА ПО МОДЕЛІ ІЗ ЧОТИРМА СТЕПЕНЯМИ СВОБОДИ

Вантажиться...
Thumbnail Image

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет

Анотація

Розглянуто моделювання криволінійного руху автопотяга. Розроблено математичну модель руху плоскої дволанкової системи; створено програмне забезпечення у середовищі MATLAB; проаналізовано результати моделювання руху на прикладі зчленованого складу МАЗ-643008 + НЕФАЗ-96931 з урахуванням розподілу кутів повороту керованих коліс та еластичних властивостей шин коліс.

Опис

Ключові слова

криволінійний рух автомобіля, керованість автопотягу, бічне відведення шини, курсова стійкість, криволинейное движение автомобиля, управляемость автопоезда, боковой увод шины, curvilinear motion vehicle, lorry’s roadability, tire slip

Бібліографічний опис

Дячук, М. В. Дослiдження керованостi автопотяга по моделi з чотирма степенями свободи / М. В. Дячук, Д. I. Петренко // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; редкол.: А. Н. Туренко (гл. ред.) и др. – Харьков, 2009. – Вып. 25. – С. 76–85.

URI

Зібрання