МЕХАНІЗМ ПРОТИЗНОСНОЇ ТА АНТИФРИКЦІЙНОЇ ДІЇ КОНДИЦІОНЕРА ТECHNI-LUBE У СКЛАДІ ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛИВА

Вантажиться...
Thumbnail Image

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет

Анотація

Штучне введення кондиціонера Теchni-lube в дизельне паливо сприяє суттєвому покращенню його протизношувальних та антифрикційних властивостей. Дослідження, які було проведено за допомогою модернізованої стопи О.С. Ахматова, показали, що паливо, до складу якого введено кондиціонер кондиціонера Теchni-lube, має більшу товщину граничної змащувальної плівки. Це приводить до суттєвого зменшення адгезійної складової сили тертя, що відповідним чином відбивається на зношуванні поверхонь.

Опис

Ключові слова

дизельне паливо, кондиціонер Теchni-lube, граничний шар, стопа О.С. Ахматова, сила тертя, зношування, дизельное топливо, кондиционер Теchni-lube, граничный слой, стопа О.С. Ахматова, сила трения, износ, diesel fuel, conditioner Теchni-lube, boundary layer, foot by Ahmatov, frictional force, wear

Бібліографічний опис

Венцель, Є. С. Механiзм протизносної та антифрикцiйної дiї кондицiонера Techni-lube у складi дизельного палива / Є. С. Венцель, О. С. Голубов, В. М. Криворотько // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; редкол.: А. Н. Туренко (гл. ред.) и др. – Харьков, 2009. – Вып. 25. – С. 174–177.

URI

Зібрання