2014, № 2 (7), т. 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6120
Переглянути
Перегляд 2014, № 2 (7), т. 1 за Автор "Благой, В. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Удосконалення методики оцінки фінансового стану українських підприємств(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Блага, В. В.; Благой, В. В.; Пась, А. В.Актуальність теми роботи зумовлена нагальною необхідністю подальшого дослідження теоретичних та прикладних проблем механізму оцінки фінансового стану підприємств. Важливість дослідження посилюється з огляду на фінансову, політичну нестабільність, якими характеризується сучасна кризова ситуація в світі та в умовах, яких розвиваються підприємства. Предметом дослідження є методичні та теоретичні основи оцінки фінансового стану українських підприємств. Метою дослідження є поглиблення теоретико-методичних засад та розробка рекомендацій щодо удосконалення механізму оцінки фінансового стану підприємства. Методи дослідження – логічного узагальнення, системного аналізу, метод побудови системи показників, метод центра тяжіння. В статті були проаналізовані літературні джерела з даної теми. Попередньо проведене дослідження різних теоретичних робіт з оцінки фінансового стану підприємства виявило деякі недоліки методологічного забезпечення аналізу фінансового стану. Це зумовило розробку певного методологічного підходу з використанням формалізованих методів. Через призму основних методів та інструментів окреслено механізм оцінки фінансового стану підприємства та визначено шляхи його удосконалення. Розроблені рекомендації щодо вдосконалення методики оцінки фінансового стану за допомогою групування коефіцієнтів за трьома фазами кругообігу капіталу і вибору показників-репрезентантів для кожної з аналізуємих груп на основі використання методу центра тяжіння. Наукова новизна роботи полягає у вдосконаленні методики оцінки фінансового стану за допомогою групування коефіцієнтів за трьома фазами кругообігу капіталу і вибору показників-репрезентантів для кожної з аналізуємих груп на основі використання методу центра тяжіння. Областю застосування результатів роботи можуть бути будь-які підприємства незалежно від форми власності та виду діяльності.