2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2145
Переглянути
Перегляд 2017 за Автор "Ryabukha, Yuliya"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ПІДВИЩЕННЯ ТОЧНОСТІ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНОГО МЕХАНІЗМУ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ КАТЕГОРІЙ N3 та M3 ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛІДОВНОГО РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНИХ КЛАПАНІВ(2017) Михалевич, Микола Григорович; Богомолов, Віктор Олександрович; Клименко, Валерій Іванович; Ярита, Олександр Олександрович; Леоньтєв, Дмитро Миколайович; Рябуха, Юлія Олександрівна; Mykhalevych, Mykola; Bogomolov, Viktor; Klimenko, Valeriy; Yaryta, Olexandr; Leontev, Dmytro; Ryabukha, YuliyaЗапропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуті принципова та розрахункова схеми, механізму керування зчепленням транспортного засобу де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наве-дені результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.