Монографії
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1845
Переглянути
Перегляд Монографії за Автор "Богомолов, В. О."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизацiя механiчної трансмiсiї автобусiв та вантажних транспортних засобiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Клименко, В. I.; Богомолов, В. О.; Михалевич, М. Г.; Леонтьєв, Д. М.Наведені результати наукових досліджень у галузі проектування автоматизованої механічної трансмісії автобусів та вантажних транспортних засобів. На основі математичних моделей запропоновані технічні рішення щодо зменшення часу синхронізації під час перемикання передач. Матеріали монографії містять роботи, що були виконані співробітниками кафедри автомобілів ім. А. Б. Гредескула Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Розрахована на науково-технічних працівників та експертів у галузі автомобільного транспорту, а також студентів і аспірантів транспортних ВНЗ., табл. іл.Документ Розрахунок та дослідження взаємодії структурних модулів електропневматичного гальмового приводу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Туренко, А. М.; Клименко, В. И.; Богомолов, В. О.; Леонтьєв, Д. М.; Михалевич, М. Г.; Куріпка, О. В.У монографії теоретично обґрунтована доцільність використання електропневматичного гальмового приводу на АТЗ. Розроблена теорія керування електропневматичним гальмівним приводом. Електропневматичний привод розглядається як модульна система, основними модулями якої є електронний блок керування та електропневматичний модулятор тиску, як система автоматичного керування.Документ Розробка адаптивних систем керування трансмiсiєю(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Клименко, В. I.; Богомолов, В. О.; Михалевич, М. Г.; Леонтьєв, Д. М.; Ярита, О. О.; Сiльченко, М. М.Наведені результати наукових досліджень у галузі проектування адаптивних систем керування трансмісією автобусів та вантажних транспортних засобів. На основі математичних моделей запропоновані технічні рішення щодо вибору структури керування автоматизованою трансмісією сучасних транспортних засобів. Матеріали монографії містять роботи, що були виконані співробітниками кафедри автомобілів ім. А. Б. Гредескула Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Розрахована на науково-технічних працівників та експертів у галузі автомобільного транспорту, а також студентів і аспірантів транспортних ВНЗ.