2024
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/20280
Переглянути
Перегляд 2024 за Автор "Медведовська, Я. С."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методичні вказівки до курсової роботи студентів з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки» : для студентів галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» та галузі знань 17 «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації» спеціальності 175 «Інформаційно-вимірювальні технології» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Медведовська, Я. С.Ці методичні вказівки призначені для студентів четвертого курсу з метою надання допомоги при підготовці та виконанні курсової роботи (КР): галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка»; галузі знань 17 «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації» спеціальності 175 «Інформаційно-вимірювальні технології» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Ці методичні вказівки можуть бути корисними магістрантам під час виконання ними кваліфікаційних робіт. Ці методичні вказівки містять відомості щодо норм до виконання текстових документів відповідно до нормативних документів та вимоги до ходу виконання курсової роботи.Документ Методичні вказівки до лабораторних занять студентів з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки» : для студентів галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Медведовська, Я. С.Ці методичні вказівки призначені для студентів четвертого курсу галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з метою надання допомоги при підготовці та виконанні лабораторних занять з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки». Ці методичні вказівки направлені навчити студентів методичним основам проведення повірки і калібрування засобів вимірювання різних величин, визначення та аналізу метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки.Документ Методичні вказівки до лабораторних занять студентів з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки» : для студентів галузі знань 17 «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації» спеціальності 175 ««Інформаційно-вимірювальні технології» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Медведовська, Я. С.Ці методичні вказівки призначені для студентів четвертого курсу галузі знань 17 «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації» спеціальності 175 «Інформаційно-вимірювальні технології» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з метою надання допомоги при підготовці та виконанні лабораторних занять з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки». Ці методичні вказівки направлені навчити студентів методичним основам проведення повірки і калібрування засобів вимірювання різних величин, визначення та аналізу метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки.Документ Методичні вказівки до практичних занять студентів з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки» : для студентів галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Медведовська, Я. С.Ці методичні вказівки призначені для студентів четвертого курсу галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з метою надання допомоги при підготовці та виконанні практичних занять з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки». Ці методичні вказівки направлені навчити студентів методичним основам проведення повірки і калібрування засобів вимірювання різних величин, визначення та аналізу метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки.Документ Методичні вказівки до практичних занять студентів з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки» : для студентів галузі знань 17 «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації» спец. 175 «Інформаційно-вимірювальні технології» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Медведовська, Я. С.Ці методичні вказівки призначені для студентів четвертого курсу галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з метою надання допомоги при підготовці та виконанні практичних занять з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки». Ці методичні вказівки направлені навчити студентів методичним основам проведення повірки і калібрування засобів вимірювання різних величин, визначення та аналізу метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки» : для студентів галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» та галузі знань 17 «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації» спеціальності 175 «Інформаційно-вимірювальні технології» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Медведовська, Я. С.Підготовка кваліфікованих фахівців з вищою освітою, конкурентоспроможних на ринку праці, здатних до компетентної і ефективної діяльності за своєю спеціальністю на рівні європейських і світових стандартів, можлива за умови підвищення ролі самостійної роботи студентів, посилення значення роботи кафедр щодо розвитку навичок самостійної роботи студентів, стимулювання професійного зростання студентів, виховання їхньої творчої активності. Самостійна робота студента є невід’ємною складовою освітнього процесу у вищому навчальному закладі, в процесі якої заплановані завдання виконуються студентом під методичним керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі. Вона є основним засобом засвоєння ним навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Метою самостійної роботи студента є системне і послідовне засвоєння в повному обсязі навчальної програми та формування у студентів самостійності у здобутті і поглибленні знань, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності майбутніх фахівців на світовому ринку праці.