Перегляд за Автор "Avramenko, Andrii"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення напруг у небезпечних перерізах лонжеронів рами мініавтотракторних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Манойло, В. М.; Воронков, О. І.; Авраменко, А. М.; Байцур, М. В.; Козлов, Ю. Ю.; Manoiylo, Volodymir; Voronkov, Oleksandr; Avramenko, Andrii; Baitsur, Maksim; Kozlov, YuriyУ роботі наведено розрахунок з визначення напруг у небезпечних перетинах лонжеронів рами автотранспортних засобів для створення нових універсальних малогабаритних транспортних засобів типу УМТЗ-26 «Надія», а також для розроблення мінівантажних автомобілів категорії N1, які можна використовувати в комунальному міському та фермерському господарствах країни. Наведено розрахунково-експериментальне дослідження з визначення напружень у небезпечних перетинах рами АТЗ, для цього використовувався метод початкових параметрів для рамних конструкцій. Здійснено розрахунок сил та максимальних моментів у перетинах лонжеронів рами в процесі встановлення на неї агрегатів, систем та вузлів АТЗ. Визначені зусилля, що діють на АТЗ під час його руху вздовж місцевості. Визначені згинальні моменти в перетинах лонжеронів рами АТЗ співвідносно координатних точок. Для виготовлення лонжеронів рами АТЗ розраховані та вибрані геометричні розміри швелера для виготовлення рами АТЗ. Здійснено спрощене компонування на рамі агрегатів та вузлів двигуна внутрішнього згорання для автотранспортних засобів як для універсального малогабари тного транспортного засобу типу УМТЗ-26 «Надія», так і для мінівантажного автомобіля категорії N1 вантажопідйомністю до 3,2 тони.Документ Вплив конструктивних особливостей розпилювача паливної форсунки на процес упорскування дизельного палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Афонін, В. М.; Afonin, Valentyn; Воронков, О. І.; Voronkov, Oleksandr; Авраменко, А. М.; Avramenko, Andrii; Воробйов, Д. В.; Vorobyov, DmytroНаведено результати порівняльного чисельного моделювання з оцінювання впливу кількості та діаметра соплових отворів розпилювача паливної форсунки транспортного дизе-льного двигуна типу 6Ч 15/15 на процес упорскування палива. Для проведення чисельного моде-лювання було сформовано геометрію проточної частини розпилювача паливної форсунки (штатний та модернізований варіанти). У штатного варіанта – сім соплових отворів діаме-тром 0,25 мм, рівномірно розташованих щодо осі розпилювача, а в модернізованого – чотири отвори діаметром 0,3 мм на штатному місці, рівномірно розташованих щодо осі розпилюва-ча, та додатково – чотири отвори діаметром 0,2 мм зверху (у ділянці запірного конуса), рів-номірно розташованих щодо осі розпилювача, але з поворотом навколо осі розпилювача на 45 градусів щодо нижніх отворів. Результати показали, що використання двох рядів соплових отворів різного діаметра для розпилювача паливної форсунки транспортного дизельного дви-гуна дає змогу ефективно організувати процес упорскування палива.Документ Зниження рівня інфрачервоного випромінювання наземної транспортної машини під час її руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Афонін, Валентин Миколайович; Авраменко, Андрій Миколайович; Лєвтєров, Антон Михайлович; Воронков, Олександр Іванович; Воробйов, Дмитро Володимирович; Afonin, Valentyn; Avramenko, Andrii; Levterov, Anton; Voronkov, Oleksandr; Vorobyov, DmytroНаведено порівняльні результати чисельного моделювання процесу течії відпрацьованих газів у проточній частині випускного тракту двигуна наземної транспортної машини, зважаючи на їх розбавлення атмосферним повітрям. Для моделювання використовувався метод кінцевих об’ємів. Задачу розв’язано в тривимірній стаціонарній постановці. Як робоче тіло розглядалися відпрацьовані гази з відповідними теплофізичними властивостями та атмосферне повітря. Для моделювання в’язкої турбулентної течії використовувалась k-∑-модель турбулентності. У роботі показано, що додавання атмосферного повітря дозволяє ефективно знижувати температуру відпрацьованих газів. Застосування штатної системи ежекції дає змогу реалізувати зниження температури відпрацьованих газів на 10–12 градусів – без додаткових енерговитрат. За певних умов експлуатації це забезпечить зниження рівня інфрачервоного випромінювання наземної транспортної машини з двигуном внутрішнього згоряння, а відтак, і ймовірність її виявлення та враження.