Перегляд за Автор "Berzhanir, Inna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Рентабельність як основний показник оцінки діяльності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Бержанір, І. А.; Гвоздєй, Н. І.; Улянич, Ю. В.; Berzhanir, Inna; Gvozdei, Nataliya; Ulyanych, YuliyaПредметом дослідження є теоретико-методичні засади діагностики рентабельності підприємства. Метою дослідження є аналіз основних показників рентабельності підприємств України та визначення напрямів її підвищення. Методологічною основою дослідження є фундаментальні основи економічної теорії, законодавчі та нормативні акти України з питань оцінки фінансової діяльності підприємств, теоретичні та науковопрактичні дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців із проблем теорії та практики управління прибутковістю підприємств. У процесі дослідження використано монографічний, абстрактно-логічний підхід до вивчення теоретичних і практичних проблем аналізу фінансового стану підприємств та формування понятійного змісту категорії ,,рентабельність”; порівняння, аналізу та синтезу – при вивченні думок вчених стосовно визначення цього формулювання; фінансового аналізу, групування та порівняння – для визначення фінансових показників, які необхідні для діагностики рентабельності підприємств України; статистичного порівняння – для зіставлення даних підприємств у динаміці; структурний і системний методи – для розробки основних напрямів формування збалансованої системи показників оцінки рентабельності підприємств; діалектичний – при узагальненні матеріалів та обґрунтуванні теоретичних результатів дослідження. В статті узагальнено трактування економічної сутності рентабельності підприємства, розглянуто методичні аспекти формування системи показників її оцінки, проаналізовано індикатори рентабельності підприємств України за видами економічної діяльності та наведено напрями її підвищення. Практична значущість роботи полягає в обґрунтуванні методичних підходів до аналізу рентабельності підприємств, що включають систему ключових індикаторів і дозволяють своєчасно виявити необхідність зміни пріоритетів в управлінні прибутковістю підприємств.