Перегляд за Автор "Bogma, Olena"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Характеристика основних методів управління бюджетною безпекою України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Богма, О. С.; Bogma, OlenaПредметом статті виступає методичний інструментарій управління бюджетною безпекою України. Метою статті є визначення та розкриття сутнісного змісту основних методів управління бюджетною безпекою України. Методологія проведеного дослідження представлена методами логічного узагальнення, системного і комплексного підходів. У роботі встановлено, що ефективне управління бюджетною безпекою є запорукою забезпечення можливостей не лише виживання, але й розвитку національної економічної системи, збільшення рівню її опірності до негативної дії загроз, небезпек та ризиків внутрішнього та зовнішнього походження. У свою чергу обґрунтовано, що забезпечення ефективного управління бюджетною безпекою Україні потребує формування комплексного механізму, однією з важливих складових якого виступатимуть відповідні методи управління. Встановлено, що до основних методів управління бюджетною безпекою України доцільно віднести інституціональні, адміністративні, економічні, організаційні та інформаційні методи. Інституціональні методи мають на меті покращення інституційного середовища. До адміністративних методів управління віднесено законодавчі та інші нормативно-правові акти регулювання бюджетної сфери, здійснення контролю і перевірок, санкції за порушення бюджетного законодавства та ін. До системи економічних методів входять інструменти прямого (цільові програми та цільове фінансування за рахунок коштів бюджету, дотації, державні контракти та закупівлі) та непрямого (бюджетна, податкова, фіскальна, інвестиційна політика) впливу на бюджетну систему, бюджетний процес та ризики. Організаційні методи включають методи організаційно-стабілізуючого, розпорядчого та дисциплінарного впливу. Інформаційні методи полягають в інформуванні носіїв бюджетних інтересів і загроз, а також структурних елементів механізму про стан бюджетної сфери. Отримані науково-практичні висновки можуть бути використані державними органами, які мають відношення до бюджетної сфери, з метою підвищення ефективності функціонування бюджетної системи та оптимізації бюджетного процесу на основі результативного управління.