Перегляд за Автор "Granko, B."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Моделирование динамических процессов в перистальтическом бетононасосе с гидроприводом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Шатохин, В. М.; Гранько, Б. Ф.; Соболь, В. Н.; Shatokhin, V.; Granko, B.; Sobol, V.; Шатохін, В. М.; Гранько, Б. Ф.; Соболь, В. М.Изложены результаты исследований по разработке математической модели динамических процессов в перистальтическом бетононасосе с гидроприводом. Модель создана в форме дифференциального уравнения относительно угла поворота ротора насоса; содержит основные геометрические и массовые характеристики ротора, динамическую характеристику гидромотора, параметры шланга, строительной смеси.Документ Про вибір параметрів нелінійної пружної муфти як гасителя коливань у двовальних транспортних дизелях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шатохін, В. М.; Гранько, Б. Ф.; Соболь, В. М.; Shatokhin, V.; Granko, B.; Sobol, V.Запропоновано метод синтезу параметрів нелінійної пружної муфти як засобу зниження небезпечних крутильних коливань у силових ланцюгах двовальних транспортних дизелів. У його основі лежить економічна форма методу гармонічної лінеаризації для інтегральних рівнянь руху, записаних за допомогою імпульсно-частотних характеристик. Кількість рівнянь дорівнює числу нелінійностей, тому трудомісткість розв’язання задачі практично не залежить від кількості степенів вільності моделі.Документ Про зниження динамiчних навантажень у механiзмi повороту гусеничної машини з гiдрооб'ємною передачею(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Шатохін, В. М.; Гранько, Б. Ф.; Соболь, В. М.; Шатохин, В. М.; Гранько, Б. Ф.; Соболь, В. Н.; Shatokhin, V.; Granko, B.; Sobol, V.Розроблено математичні моделі повороту гусеничної машини. До механізму повороту включено гідрооб’ємну передачу і диференціальні редуктори. Їх введення поліпшує технічні характеристики об’єкта (керованість, маневреність, рухливість), знижує стомлюваність водія. Моделі дозволяють визначити параметри гідромашин і диференціальних редукторів, що забезпечують поворот об’єкта з необхідною швидкістю.Документ ПРО ЗНИЖУВАННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ У ПРИВОДІ ДО РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛА ПАЛИВНОГО НАСОСА ТРАНСПОРТНОГО ДИЗЕЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Шатохін, В. М.; Гранько, Б. Ф.; Соболь, В. М.; Shatokhin, V.; Granko, B.; Sobol, V.; Шатохин, В. М.; Гранько, Б. Ф.; Соболь, В. Н.Викладено результати розрахунково-експериментальних досліджень з вибору параметрів привода розподільного вала паливного насоса транспортного дизеля, що забезпечують допустимий рівень динамічних навантажень. Використовуються інтегральні рівняння руху, що записані за допомогою імпульсно-частотних характеристик лінеаризованих моделей. Виявлено причини інтенсивних основних і субгармонічних коливань.