Перегляд за Автор "Horbachov, Peter"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз річних обсягів перевезення пасажирів громадським транспортом у місті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Горбачов, Петро Федорович; Чижик, Віталій Михайлович; Horbachov, Peter; Chyzhyk, VitaliiНаведено методику аналізу значень річних обсягів перевезення пасажирів маршрутною мережею, з огляду на випадковий тип величини, яку необхідно знайти.Документ Методика оцінки часу, необхідного для забезпечення рівномірного руху пачки автомобілів на координованій ділянці міської магістралі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Горбачов, Петро Федорович; Любий, Євген Володимирович; Horbachov, Peter; Liubyi, YevhenВ роботі проаналізовано основні методи формування планів координації на ділянках міської вулично-дорожньої мережі. Характерною особливістю проаналізованих методів формування планів координації є відсутність уваги їх розробників до питання та проблематики рівномірності руху пачки зеленої хвилі по координованим фрагментам міської вулично-дорожньої мережі. Проведено формалізацію процесу взаємодії пачки зеленої хвилі та додаткових автомобілів, які з’являються з другорядних напрямків і накопичуються перед стоп-лінією чергового перехрестя координованої ділянки міської вулично-дорожньої мережі. З використанням загальновідомих формул кінематики прямолінійного рівноприскореного руху точки розроблені аналітичні моделі, які надають можливість оцінювати мінімальний час випередження початку дозвільного сигналу світлофору через розрахункову швидкість руху та середнє прискорення одного додаткового автомобіля при старті від стоп-лінії перехрестя з урахуванням його динамічного габариту.Документ Моделювання параметрів прискореного руху легкових автомобілів під час координованого руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Горбачов, Петро Федорович; Абрамова, Людмила Сергійовна; Литвиненко, Іван Володимирович; Horbachov, Peter; Abramova, Liudmyla; Lytvynenko, IvanКоординоване управління дорожнім рухом є прогресивним методом управління на магістралях міст, тому що сприяє підвищенню пропускної спроможності елементів транспортної мережі, безпеці дорожнього руху та зменшенню часу пересування транспортного потоку завдяки організації безупинного руху на ділянках координації. Розроблення планів координованої роботи суміжних світлофорів на міських вулицях вимагає узгодження параметрів управління з умовами руху на вибраному для координації фрагменті вулично-дорожньої мережі. Одним з таких параметрів, необхідних для координації, є раціональна величина зсуву фаз циклу світлофорного регулювання, яка визначається на основі часу проїзду автомобілями перегону між регульованими перехрестями. Нині для цього зазвичай використовується час, отриманий діленням довжини перегону на розраховану швидкість руху зеленої хвилі. Але в умовах високого трафіка, для яких побудова плану координації є найбільш актуальним питанням, з перехрестя першими відправляються автомобілі, які прибули до нього з другорядних напрямків. Вони стартують з місця, і відповідні моделі аналізу часу проїзду перегону мають засновуватися як на рівномірному, так і на прискореному русі. Визначити останні набагато складніше, і для вирішення цього питання створений новий метод розрахунку параметрів лінійної моделі спадального прискорення, який дозволяє оцінювати їх в конкретних умовах руху на основі двох величин: довжини перегону та випадкового часу його безперешкодного проїзду. Цей метод був перевірений на експериментальних даних і підтвердив свою працездатність. Були визначені параметри лінійної моделі спадального прискорення та швидкість рівномірного руху, які подібні до загальновідомих моделей прискореного руху.Документ Імовірність виникнення неповної пачки автомобілів під час координованому керуванні на міській магістралі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Горбачов, Петро Федорович; Макарічев, Олександр Вікторович; Шевченко, Володимир Вадимович; Horbachov, Peter; Makarichev, Alexander; Shevchenko, Volodymyr; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Макаричев, Александр Владимирович; Шевченко, Владимир ВадимовичНа стандартних для дорожніх світлофорів з постійним циклом регулювання припущеннях побудована залежність імовірності нульової черги наприкінці дозвільного сигналу, яка є стаціонарною оцінкою імовірності виникнення неповної пачки автомобілів залежно від рівня завантаження напрямку руху. Вона збігається з аналогічною оцінкою для однолінійної системи масового обслуговування з необмеженою чергою, отриманою за допомогою марківської моделі. Лінійний тип отриманої моделі та уповільнене зростання навантаження в процесі збільшення пачки автомобілів у зеленій хвилі дозволяє вільно вибирати її розмір під час складання планів магістральної координації у містах з огляду на мінімізацію часу затримок учасників руху під час подолання координованої ділянки міської магістралі.