Перегляд за Автор "Khrulev, Alexander"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Expert studies of violations of the operating conditions of automobile engines when using them in aviation(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Khrulev, Alexander; Saraievа, Iryna; Хрулєв, Олександр Едуардович; Сараєва, Ірина ЮріївнаProblem. The features of the design and operation of piston engines in general aviation are considered. Comparative analysis of design features and parameters of automobile and aircraft engines is carried out. It is shown that car engines, despite the high technical level achieved at the beginning of the 21st century, do not technically meet aviation requirements. At the same time, engines created on the basis of automobiles through their deep modernization meet aviation requirements, however, modernization and adaptation of a standard automobile engine to aviation use in terms of costs compared to the creation of a new engine. Purpose. Carry out research on the failure of automobile engines used in light aviation. Methodology. Rough calculations of the service life of an automobile engine were made based on standard driving tests and a flight plan. According to the results of calculations, it has been established that the resource of a standard automobile engine in aviation is reduced many times due to prolonged operation at high loads and rotational speed that are not characteristic of ordinary automotive applications. Results. Experimental data have been obtained on the actual failure of standard automobile engines in aviation during the operating time, significantly less resource of aircraft engines of well-known brands. Based on the results of the study, it was concluded that the use of general aviation automobile engines is economically ineffective due to a short resource and insufficient reliability. Originality. Modern automobile engines, despite their technical perfection, cannot be used in aviation, since they do not correspond to aviation operating conditions. At the same time, adaptation of automobile engines to aviation applications is possible, but requires significant design changes, which makes their single use, as a rule, technically impractical and economically ineffective. Practical value. Due to the fact that saving on an aircraft engine is unacceptable from the point of view of flight safety, the aviation use of automobile engines without special modernization carries excessive risks of failures and their consequences. As a result, serial aircraft engines Lycoming, Continental, Jabiru, ULPower, Rotax, Limbach and others have virtually no alternative in general aviationДокумент Метод експертної оцінки технічного стану циліндро-поршневої групи автомобільного двигуна після гідроудару(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Хрулєв, Олександр Едуардович; Сараєв, Олексій Вікторович; Сараєва, Ірина Юріївна; Khrulev, Alexander; Saraev, Oleksiy; Saraieva, IrinaУ роботі досліджується термогазодинамічний процес у циліндрі двигуна внутрішнього згоряння в режимі холодного прокручування при вимірюванні компресії. Для розв'язання виявлених проблем розроблено математичну модель термогазодинамічного процесу в циліндрі при холодному прокручуванні в процесі вимірювання компресії в циліндрі. На відміну від наявних модель покроково описує процеси в циліндрі, враховує реальний характер процесів впуску випуску, витоку повітря через пару деталей і теплообмін зі стінками. За допомогою моделювання знайдено основні закономірності зміни компресії від режимів, характеру пошкодження спо лучених деталей клапанного механізму та циліндро-поршневої групи, включаючи деформацію шатуна при гідроударі від потрапляння рідини в циліндр. За результатами дослідження зробле но висновок, що властивості моделі роблять її застосування ефективним при діагностиці та моніторингу технічного стану двигунів в експлуатації.Документ Моделирование повреждения шатуна при поступлении жидкости в цилиндр ДВС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Хрулев, Александр Эдуардович; Хрулєв, Олександр Едуардович; Khrulev, AlexanderРассмотрены закономерности деформации стержня шатуна в процессе сжатия воздуха с жидкостью в цилиндре ДВС. Выполнено моделирование процесса сжатия с жидкостью, получена зависимость давления в цилиндре и деформации шатуна от степени заполнения камеры сгорания жидкостью. Проведено численное интегрирование системы дифференциальных уравнений, описывающих изменение давления и температуры воздуха с жидкостью в цилиндре по углу поворота коленчатого вала, определена зависимость максимального давления в цилиндре и деформации шатуна от заполнения камеры сгорания жидкостью. Для найденных деформаций выполнено моделирование осевого сжатия стержня шатуна с помощью метода конечных элементов, определены форма стержня и напряжения, установлена зависимость продольного изгиба от осевого сжатия стержня. Результаты моделирования сопоставлены с экспериментальными данными по повреждению шатунов в эксплуатации ДВС, а также с результатами расчетов напряжений с помощью классических методов, обоснована возможность практического применения моделирования повреждений при исследовании причин неисправности двигателей.Документ Оцінка можливості використання математичних моделей для експертних досліджень пошкоджень двигуна автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Хрулєв, Олександр Едуардович; Сараєва, Ірина Юріївна; Воробйов, Олександр Миколайович; Сохін, Андрій Андрійович; Khrulev, Alexander; Saraіevа, Iryna; Vorobiov, Oleksandr; Sokhin, AndriiПроблема експертної оцінки пошкоджень деталей двигуна, особливо його механізмів, які працюють в умовах порушень експлуатації автомобіля є складним завданням. Така оцінка потребує певної кваліфікації, спеціального обладнання, є досить затратною і має суб’єктивний характер. Застосування математичних моделей при проведенні таких досліджень повинне покращити об’єктивність висновку експерта . Для цього в роботі визначено аналіз математичних моделей, які покладено до основи удосконаленого експертного методу оцінки пошкоджень двигуна. Ці моделі при певних умовах застосування дозволяють вирішити зворотну задачу руйнування деталей механізму двигуна. Раніше такі моделі застосовувались при проектуванні двигуна за умов відсутності порушень експлуатації автомобіля. Моделювання в практиці проведення експертних досліджень призвано покращити їх інформаційну та об’єктивну складові при визначення причин несправностей двигуна внаслідок порушень умов експлуатації автомобіля.Документ Розробка математичних критеріїв оцінки якості діагностування циліндро-поршневої групи двигуна автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сараєва, Ірина Юріївна; Хрулєв, Олександр Едуардович; Воробйов, Олександр Миколайович; Saraieva, Irina; Khrulev, Alexander; Vorobiov, OleksandrУ роботі аналізуються можливість застосування різних математичних моделей та крітерієв оцінювання якості відповідно до проблем сучасної діагностики автомобіля. Розглядається найбільш складний об’єкт діагностики автомобіля – двигун внутрішнього згоряння та особливо навантажені його елементи, які входять до циліндро-поршневої групи. Запропоновані критерії оцінки якості діагностування циліндро-поршневої групи. Показана можливість представлення показників якості в багатомірному просторі, в якому кожна мірність відповідає певній групі властивостей. Для надання комплексної оцінки описаний ряд показників властивостей якості, що мають певну формалізовану інтерпретацію і дозволяють більш об’єктивно, інформативно та однозначно отримати діагностичне заключення щодо функціювання складних технічних об’єктів.