Перегляд за Автор "Krasnikov, S. V."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Theoretical mechanics(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Krasnikov, S. V.; Красніков, С. В.Посібник містить короткий курс лекцій з теоретичної механіки – науки про рух і взаємодію абсолютно твердих тіл. Курс теоретичної механіки є обов’язковим для всіх інженерних спеціальностей. Посібник виготовлено для запровадження в освітній процес у закладах вищої освіти. Цей навчальний посібник містить повний курс у стислому вигляді. Усі основні поняття, формули та теореми наведено в трьох розділах: статика, кінематика, динаміка. Форма подачі матеріалу призначена для прискореного вивчення або повторення матеріалу.Документ Дослідження вимушених коливань парової турбіни великої потужності поблизу робочої частоти(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Красніков, Сергій Васильович; Krasnikov, S. V.Проведено моделювання для системи турбоагрегат-фундамент-основа. За допомогою побудованих розрахункових моделей системи розглядаються її найбільш гнучкі частини як просторові конструкції. Розраховано вимушені коливання. Моделювання для системи та обчислення вимушених коливань виконано за допомогою методу скінченних елементів. Унаслідок проведеного дослідження зроблено висновок про підвищення рівня працездатності системи та подано рекомендації щодо подальших досліджень.Документ Дослідження власних коливань парової турбіни великої потужності, наближених до робочої частоти(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Красніков, Сергій Васильович; Krasnikov, S. V.Здійснено моделювання системи турбоагрегат-фундамент-основа. Побудовані розрахункові моделі системи дозволяють розглядати її найбільш гнучкі частини як просторові конструкції. Здійснено розрахунки власних коливань. Моделювання системи та розрахування власних форм здійснено за допомогою методу скінченних елементів. За результатами проведеного аналізу було зроблено висновки щодо підвищення працездатності системи та наведено рекомендації щодо подальших досліджень.Документ Исследование колебаний корпуса паровой турбины мощностью 500 МВт(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Красников, С. В.; Красніков, С. В.; Krasnikov, S. V.Проведено моделирование энергоблока с паротурбинной установкой мощностью 500 МВт. Построены геометрические и расчетные модели. Проведено расчеты вынужденных колебаний всей системы. По результатам расчетов определены причины повышенных вибраций. Расчеты и моделирование выполнено методом конечных элементов.Документ Моделирование и анализ вынужденных колебаний паровой турбины мощностью 500 МВт(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Красников, С. В.; Красніков, С. В.; Krasnikov, S. V.Проведено моделирование паротурбинной установки мощностью 500 МВт. Построены геометрические и расчетные модели. Проведены расчеты вынужденных колебаний. По результатам расчетов определены причины повышенных вибраций. Расчеты и моделирование выполнены методом конечных элементов.Документ Моделирование и анализ вынужденных колебаний системы ТФО вблизи частоты основной моды(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Красников, С. В.; Krasnikov, S. V.; Красніков, С. В.Проведено моделирование и анализ колебаний в вертикальной плоскости вблизи частоты основной моды для системы турбоагрегат-фундамент-основание. Построенные расчетные модели позволяют учесть особенности взаимодействия рассмотренной системы. Проведен расчет вынужденных колебаний. Модели и проведение расчетов выполнено с помощью метода конечных элементов. В результате расчетов сделаны выводы по улучшению рассмотренных в работе вибрационных характеристик.Документ Моделювання мосту вантового типу та дослідження частотних характеристик(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Красніков, С. В.; Krasnikov, S. V.Розглянуто частотні характеристики вантового мосту за кількома його схемами. Здійснено аналіз впливу на частотні характеристики типу опору за різними наборами. Серед типів опору було вибрано тверду опору, шарнір та відсутність опору. Метою дослідження є визначення причин виникнення аварійно небезпечних ситуацій, зокрема тих, що фіксуються як дорожньо-транспортні пригоди. Для цього запропоновано проаналізувати власні частоти вантового мосту за різноманітними типами його контактування (опору) з колонами. Об’єктом у нашому дослідженні є міст вантового типу, що експлуатується вже 45 років. Він є системою з трьох типів елементів: пілон, пролітна частина та колони. Предметом дослідження є спектр власних частот мосту за різноманітними його моделями. Дослідження здійснено за допомогою методів коливань та скінченних елементів, а також розроблених автором методик побудови моделей складних машинобудівних систем. За результатами досліджень були розроблені математичні тривимірні скінчено-елементні моделі частин та всієї системи мосту за різними типами опору, отримані власні частоти для кожної системи. Проведені дослідження надали підстави для висно-вків щодо конкретизації причин виникнення аварійно небезпечних ситуацій та способів їх уникнення. Було визначено унікальність розроблених моделей вантового мосту. Завдяки ним можна моделювати три стани взаємодії частин системи. Для проведення дослідження з високим ступенем достовірності реальної моделі необхідно отримати дані щодо типів з’єднання її елементів. Це можливо за допомогою унікальних авторських методик побудови моделі та використання універсальних можливостей методу скінчених елементів. Дослідження мосту іншими методами не дозволило вирішити поставленого завдання щодо виникнення аварійно небезпечних ситуацій. Результати роботи є безпосереднє практичне застосування. За результатами дослідження можна дійти висновку щодо заходів із підвищення безаварійної роботи системи та заходів з уникнення виникнення аварійно небезпечної ситуації.Документ Моделювання мосту вантового типу та модальний аналіз(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Красніков, Сергій Васильович; Krasnikov, S. V.Здійснено моделювання мосту вантового типу з огляду на різні варіанти спирання. Побудовані розрахункові моделі мосту дозволяють розглядати його як конструкцію з різними жорсткостями. Проведено серію розрахунків з власних коливань. Моделювання системи та проведення розрахунків власних форм здійснено за допомогою методу скінченних елементів. Під час автор дійшов висновків щодо підвищення надійності системи та визначив рекомендації щодо засобів зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод.