Перегляд за Автор "Novak, Inna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження конкурентного становища на вітчизняному ринку вендорів аутсорсингу логістичних послуг, пов’язаних з документообігом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Альошкіна, Л. П.; Новак, І. М.; Пітель, Н. Я.; Aleshkina, Lyudmyla; Novak, Inna; Pitel, NinaАутсорсинг логістичних послуг пов’язаних з документообігом знаходиться на стадії зародження і основними вендорами на ньому є світові лідери. Метою статті є дослідження взаємовідносин вендорів на українському ринку аутсорсингових послуг пов’язаних з документооборотом, а також виявлення проблем та перспектив їх діяльності. Аналіз вітчизняного сегменту аутсорсингу послуг пов’язаних з документообігом вказав на відсутність жорсткої конкуренції, адже ринок знаходиться ще на стадії формування, як і сам попит. Однак основними аутсорсерами, що намагаються розвивати даний напрямок бізнесу є Коніка Мінорута (Konica Minolta Holdings, Inc.), Кенон (Canon Inc.), Ксерокс (Xerox Corporation). Окремою групою конкурентів, було визначено – компанії БМС та Инком. Їх діяльність на ринку пов’язана з тим, що вони не пропонують класичний аутсорсинг, а намагаються переконати споживачів до спрощеної системи взаємовідносин. Результати проведеного дослідження вказали, що корпорація Ксерокс займає лідируючі позиції на ринку аутсорсингових послуг у світі та в Україні. З метою визначення найсильнішого та найслабшого конкурента на вітчизняному ринку аутсорсингових послуг з документообігу нами побудована матриця конкурентного профілю. Визначено, що основними конкурентами ТОВ «Ксерокс (Україна) ЛТД» на вітчизняному ринку є компанії Коніка Мінолта та Інком, найслабшим – БМС-консалтинг. Адже вітчизняні вендори не мають достатніх технічних характеристик та фінансових можливостей для утримання та розширення сегменту даного ринку. Визначено, що основними конкурентними перевагами ТОВ «Ксерокс (Україна) ЛТД» з аутсорсингу на українському ринку є різноманітність напрямів діяльності та довіра до торгової марки.Документ Методологічні основи формування інвестиційної стратегії аграрної галузі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Новак, І. М.; Novak, InnaПредметом статті є дослідження методологічних основ формування інвестиційної стратегії для підприємств аграрної галузі. Вказано, що на інвестиційному ринку країни можна стверджувати про наявність недоліків та проблем у функціонуванні, що призвели до дисбалансу основних категорій, попиту та пропозиції. Стан рівноваги на інвестиційному ринку, як і на будь-якому іншому, є бажаною ситуацією як для об’єкта, так і для суб’єкта інвестування. Утримання збалансованого попиту та пропозиції, або зміна їх співвідношень в бажаному напрямі є ключовими питаннями, що визначають можливість управління результатами економічного зростання, дозволяють сформувати стратегії залучення капіталу в стагнуючі галузі. Досліджено методологію процесу формування категорії попит на інвестиційні ресурси. Проаналізовано погляди Дж. Кейнс на прикладі економік, що перебувають у стані глибокої кризи, з високим рівнем безробіттям та недозавантаженими виробничими потужностями. Відзначено, що дана ситуація може бути адаптована до нинішнього етапу розвитку аграрного сектора та економіки країни в цілому. На основі дослідження сформовано алгоритм прийняття рішення про здійснення інвестування, що визначає формування інвестиційної стратегії аграрної галузі. Проаналізувавши етапи формування методологічного апарату теорій впливу сукупного попиту на економічне зростання підприємства, галузі чи країни вказано, що між досліджуваними явищами існує причинно-наслідковий зв'язок, при цьому саме інвестиції (інвестиційний попит) в інноваційний розвиток визначають темпи економічного зростання. Запропоновано авторський погляд на методологічну послідовність планування етапів формування інвестиційних стратегій для аграрної галузі. Вказано, що розробку інвестиційної стратегії аграрної галузі потрібно розпочинати з визначення обсягу інвестиційного попиту та формування заходів державної політики задля забезпечення уникнення парадоксу ощадливості.Документ Моделювання алгоритму визначення інвестиційно-привабливого підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Новак, І. М.; Novak, InnaУ статті визначено, що передумовою економічного відродження вітчизняних підприємств можуть бути інвестиції в інноваційні технології та прогресивні методи управління. Відзначено, що питання пов'язані із активізацією інвестиційних процесів, пошуку резервів підвищення ефективності інвестицій на підприємствах є особливо актуальними сьогодні як серед вітчизняних так і іноземних науковців. Досліджено погляди вчених різних наукових шкіл на значення капіталу у процесі інвестування. Наведено приклади наукових досліджень, що відображують різносторонній підхід вчених до дослідження впливу капіталу на фактори, що визначають розвиток економіки. Відзначено, що за нинішніх умов для створення в країні сприятливого середовище для розвитку інвестиційного процесу потрібно, окрім заходів державної політики направленої на покращення інвестиційного клімату, розробити економіко-математичний апарат, який дозволить потенційному інвестору здійснити правильний вибір об’єкту інвестування. Запропоновано використовувати розроблену економіко-математичну модель визначення інвестиційно-привабливого підприємства. Вона розв’язується за допомогою програми для роботи з електронними таблицями Microsoft Office Excel. Дана модель дозволяє обрати оптимальний варіант інвестування капіталу, щоб отримати максимальний прибуток. Використання розробленого алгоритму дозволить потенційним інвесторам зменшити ризики при виборі об’єкту інвестування. Інвестування стимулюватиме виробництво, забезпечить умови стійкого і швидкого економічного росту, та збільшення рівня суспільного добробуту в країні. В ході написання статті використовувалися наукові методи, які сприяли досягненню результатів, зокрема: теоретичне узагальнення, аналіз та синтез, статистичний, економіко-математичний тощо.