Перегляд за Автор "Podryhalo, M."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО ЗАПАСУ ПОТУЖНОСТІ ДВИГУНА В МОМЕНТ РОЗГОНУ АВТОМОБІЛЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ОБГІН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Подригало, М. А.; Абрамов, Д. В.; Тесля, В. О.; Podryhalo, M.; Abramov, D.; Teslya, V.Запропоновано методику визначення необхідного запасу потужності двигуна в момент розгону автомобіля, що здійснює обгін. Визначено залежність необхідного запасу поту-жності двигуна автомобіля, що здійснює обгін, від часу розгону, часу обгону, відносного зміщення, маси автомобіля та швидкості.Документ ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНОГО СПОСОБУ КЕРУВАННЯ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ РУХУ АВТОМОБІЛЯ «КРАБОМ»(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Подригало, М. А.; Бобошко, О. О.; Кайдалов, Р. О.; Нікорчук, А. І.; Бобошко, А. А.; Никорчук, А. И.; Podryhalo, M.; Boboshko, A.; Kaidalov, R.; Nikorchuk, A.Запропоновано спосіб руху автомобіля по прямій під кутом до своєї поздовжньої осі за рахунок повороту передніх напрямних коліс й одночасного загальмування коліс зовніш-нього борту. Отримано рівняння, що описує умову забезпечення руху «крабом» повноприводного автомобіля.Документ ИДЕАЛЬНОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ТОРМОЗНЫХ СИЛ МЕЖДУ ОСЯМИ ДВУХОСНОГО АВТОМОБИЛЯ ПРИ СЛУЖЕБНЫХ ТОРМОЖЕНИЯХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Подригало, М. А.; Туренко, А. И.; Туренко, А. І.; Podryhalo, M.; Turenko, A.Определен идеальный закон распределения тормозных сил между осями двухосного автомобиля при служебных торможениях. Установлено, что с увеличением замедления двухосного автомобиля при служебных торможениях тормозная сила на передней оси должна уменьшаться.Документ Методологічні основи нової університетської педагогіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Подригало, М. А.; Сук, О. Є.; Чаплигін, О. К.; Podryhalo, M.; Suk, O.; Chaplygin, O.; Подригало, М. А.; Сук, Е. Е.; Чаплыгин, А. К.У статті досліджуються проблеми нової університетської педагогіки як педагогіки діалогу. Авторами аналізується внесок відомого українського філософа В. Г. Табачковського до вітчизняної педагогіки вищої школи, на думку якого, вчитель та вихователь перетворюються з авторитетного суб’єкта, що все знає, на співрозмовника. Рефлексія досвіду діяльності В. Г. Табачковського, який вважав себе не лише філософом та педагогом, але й невід’ємною частиною культурного життя своєї епохи, спрямована на необхідність єдності філософсько-антропологічного, соціально-педагогічного та загальносо-ціологічного підходів.Документ ОПРЕДЕЛЕНИЕ РАЦИОНАЛЬНОГО КОЭФФИЦИЕНТА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ ТОРМОЗНЫХ СИЛ МЕЖДУ ОСЯМИ АВТОМОБИЛЯ ПРИ СЛУЖЕБНЫХ ТОРМОЖЕНИЯХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Подригало, М. А.; Байцур, М. В.; Podryhalo, M.; Baytsur, M.Определен закон распределения тормозных сил между осями, обеспечивающий тенденцию опережающего блокирования передних колес автомобиля при служебных и экстренных торможениях на дорогах с различными значениями коэффициента сцепления.Документ ОЦЕНКА УСТОЙЧИВОСТИ АВТОМОБИЛЯ ПРИ ДЕЙСТВИИ ВОЗМУЩЕНИЙ В ПРОЦЕССЕ СЛУЖЕБНЫХ ТОРМОЖЕНИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Подригало, М. А.; Туренко, А. И.; Туренко, А. І.; Podryhalo, M.; Turenko, A.Приведены результаты исследования влияния различных возмущающих факторов на устойчивость автомобиля при служебных торможениях. Предложен новый критерий – коэффициент возмущающего воздействия.Документ РОЗРОБКА СПОСОБУ ТА БОРТОВИХ ЗАСОБІВ ЗАПОБІГАННЯ ЗІТКНЕННЮ АВТОМОБІЛІВ ПРИ ВИКОНАННІ МАНЕВРУ ОБГОНУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Подригало, М. А.; Абрамов, Д. В.; Тесля, В. О.; Тесля, В. А.; Podryhalo, M.; Abramov, D.; Teslya, V.Запропоновано спосіб підвищення безпеки виконання маневру обгону шляхом застосування бортової системи запобігання зіткненню, що має підвищену достовірність оцінювання безпеки виконання обгону транспортних засобів, які рухаються в попутному напрямку. Запропонована система враховує основні фактори, що впливають на процес виконання маневру обгону.