Перегляд за Автор "Saraieva, Irina"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Метод експертної оцінки технічного стану циліндро-поршневої групи автомобільного двигуна після гідроудару(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Хрулєв, Олександр Едуардович; Сараєв, Олексій Вікторович; Сараєва, Ірина Юріївна; Khrulev, Alexander; Saraev, Oleksiy; Saraieva, IrinaУ роботі досліджується термогазодинамічний процес у циліндрі двигуна внутрішнього згоряння в режимі холодного прокручування при вимірюванні компресії. Для розв'язання виявлених проблем розроблено математичну модель термогазодинамічного процесу в циліндрі при холодному прокручуванні в процесі вимірювання компресії в циліндрі. На відміну від наявних модель покроково описує процеси в циліндрі, враховує реальний характер процесів впуску випуску, витоку повітря через пару деталей і теплообмін зі стінками. За допомогою моделювання знайдено основні закономірності зміни компресії від режимів, характеру пошкодження спо лучених деталей клапанного механізму та циліндро-поршневої групи, включаючи деформацію шатуна при гідроударі від потрапляння рідини в циліндр. За результатами дослідження зробле но висновок, що властивості моделі роблять її застосування ефективним при діагностиці та моніторингу технічного стану двигунів в експлуатації.Документ Применение современных литий–ионных аккумуляторных батарей на электромобилях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Сараева, Ирина Юрьевна; Стародубцов, Андрей Анатольевич; Saraieva, Irina; Starodubtsov, Andrii; Сараєва, Ірина Юріївна; Стародубцев, Андрій АнатолійовичРассмотрены конструктивные особенности литий-ионных аккумуляторных батарей для автомобильного транспорта, их основные неисправности и причины возникновения, основные диагностические параметры, правила эксплуатации и рекомендации по увеличению срока службы гибридных и электро-автомобилей.Документ Розробка математичних критеріїв оцінки якості діагностування циліндро-поршневої групи двигуна автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сараєва, Ірина Юріївна; Хрулєв, Олександр Едуардович; Воробйов, Олександр Миколайович; Saraieva, Irina; Khrulev, Alexander; Vorobiov, OleksandrУ роботі аналізуються можливість застосування різних математичних моделей та крітерієв оцінювання якості відповідно до проблем сучасної діагностики автомобіля. Розглядається найбільш складний об’єкт діагностики автомобіля – двигун внутрішнього згоряння та особливо навантажені його елементи, які входять до циліндро-поршневої групи. Запропоновані критерії оцінки якості діагностування циліндро-поршневої групи. Показана можливість представлення показників якості в багатомірному просторі, в якому кожна мірність відповідає певній групі властивостей. Для надання комплексної оцінки описаний ряд показників властивостей якості, що мають певну формалізовану інтерпретацію і дозволяють більш об’єктивно, інформативно та однозначно отримати діагностичне заключення щодо функціювання складних технічних об’єктів.Документ Цифровая диагностика для определения герметичности камеры сгорания двигателя автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Сараева, Ирина Юрьевна; Хрулев, Александр Эдуардович; Воробьёв, Александр Николаевич; Себко, Дмитрий Павлович; Saraieva, Irina; Khrulev, Alexander E.; Vorobiov, Oleksandr M.; Sebko, Dmytro; Сараєва, Ірина Юріївна; Хрулєв, Олександр Едуардович; Воробйов, Олександр Миколайович; Себко, Дмитро ПавловичРабота направлена на повышение достоверности, точности, информативности и углубленности процесса диагностирования цилиндро-поршневой группы двигателя. Для этого разработана автоматизированная система диагностирования, которая включает в себя системный блок с монитором, специальное программное обеспечение для измерения и обработки информации, измерительный аналогово-цифровой модуль, адаптеры для подключения к двигателю. Диагностическая система позволяет фиксировать изменение давления в цилиндре при каждом градусе поворота коленчатого вала с погрешностью, которая не превышает 1,7%. Также система позволяет сохранять, воспроизводить и передавать диагностическую информацию в цифровом, графическом и текстовом виде. Может использоваться при экспертных исследованиях технического состояния механизмов двигателя.