Перегляд за Автор "Timkov, O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ВИКОРИСТАННЯ ГІБРИДНОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ПОСЛІДОВНОГО ТИПУ НА МІСЬКИХ АВТОБУСАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Тімков, О. М.; Луцик, А. П.; Сахно, В. П.; Тимков, О. Н.; Луцик, А. П.; Sakhno, V.; Timkov, O.; Lutsyk, A.Впровадження гібридної силової установки у міський транспорт може значно зменшити проблеми, викликані в міських районах, завдяки використанню інноваційних технологій і технологій транспортних засобів. Розроблення математичних моделей для проектування автомобілів з гібридними силовими установками приводить до скорочення часу та зменшення витрат.Документ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МОМЕНТУ ОПОРУ ПОВОРОТУ ЗАДНЬОЇ ОСІ НАПІВПРИЧЕПА ГІБРИДНОГО АВТОПОЇЗДА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Босенко, В. М.; Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тимков, О. Н.; Босенко, В. Н.; Sakhno, V.; Poliakov, V.; Timkov, O.; Bosenko, V.Визначено кути нахилу осі шворня керованих коліс задньої осі напівпричепа, за яких як ваговий стабілізуючий момент, так і момент бічних реакцій досягають свого максимального значення. Ці моменти необхідно враховувати при визначенні потужності електродвигуна, який використовують для повороту керованих коліс напівпричепа гібридного автопоїзда.