Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3876
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 130
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розробка системи визначення геометричних параметрів корпусу автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Табака, Валерій ЮрійовичМета роботи: підвищення ефективності використання діагностичного обладнання на СТО. Об’єкт роботи: визначення геометрії корпусу автомобіля. Предмет роботи: методи оптичного сканування тривимірних поверхонь. Проведений аналіз існуючих систем, які застосовуються для контролю поверхні в промисловості. Проведений огляд існуючих методів визначення геометрії кузовів автомобілів, розроблених вітчизняними й закордонними фірмами, які використовуються в наступний час. Обґрунтовано застосування системи для підвищення ефективності роботи автомобільного сервісу. Запропоновано новий метод визначення геометрії кузовів автомобілів та розроблена система автоматичного сканування поверхні автомобілю. Результати дипломної роботи бакалавра можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Розробка способу зниження вібрації підшипникових вузлів асинхронних тягових електродвигунів електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ляшенко, Юрій СергійовичМета роботи: розробка конструктивних і технологічних способів зниження вібрації автомобільних тягових асинхронних електродвигунів експериментальними методами, що дозволяють підвищити їх надійність і ресурс. Об’єкт роботи: електромеханічні та магнітні процеси в підшипникових вузлах тягових електродвигунів. Предмет роботи: вібродіагностичні характеристики підшипникових вузлів тягових електродвигунів. Проведено аналітичний огляд методів зниження вібрації підшипникових вузлів асинхронних тягових електродвигунів; досліджено рівні вібрації підшипникових вузлів тягових електродвигунів; проведено аналіз результатів дослідження і розроблено способи зниження вібрації автомобільних тягових асинхронних електродвигунів. Збільшення частоти обертання підшипників призводить до значно більшого підвищення рівнів вібрації в порівнянні зі збільшенням навантаження. Оптимальним натягом підшипників на шийку вала є натяг від 10 мкм до 15 мкм. Резерви зниження рівнів вібрації підшипникових вузлів при призначенні оптимального натягу підшипників на шийку вала знаходяться в межах від 5 дБ до 8 дБ для більшості частот в області третьоктавний спектра від 160 Гц до 6300 Гц. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні, виробництві і експлуатації тягових електродвигунів.Документ Розробка системи вимірювання кількості палива в баку транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клименков, Роман ОлеговичМета роботи: синтез методу вимірювання кількості палива в баку. Об’єкт роботи: вимір кількості палива в баку. Предмет роботи: статистичний аналіз витрати палива. Проведено аналіз існуючих систем, що дозволяють проводити вимірювання кількості палива в баку. Побудована структурна схема системи визначення розходу пального двигуном. Розглянуті характеристики гідрооб’ємніх датчиків виміру витрат пального. Розглянуті характеристики ультразвукових датчиків виміру розходу пального. Розглянуті методи безпосереднього вимірювання рівня палива в баку. Проаналізовані способи встановлення вимірювальної системи в паливну систему транспортного засобу. Обґрунтована розробка мікроконтролерної системи вимірювання кількості палива в баку з фільтрацією керуючих сигналів. Результати дипломної роботи бакалавра можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Розробка тягового електропривода для маршрутного транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бурла, Ілля АртемовичМета роботи: підвищення екологічності та економічної ефективності рейсових автобусів. Об’єкт роботи: процес переобладнання рейсового автобуса в електричний транспортний засіб (електробус). Предмет роботи: розробка електробуса малого класу. В дипломній роботі бакалавра вирішені наступні питання: - проведений вибір рейсового автобуса для переобладнання в електричний транспортний засіб; - обґрунтований тип тягового електричного двигуна та проведений розрахунок його номінальної потужності; - обґрунтований тип тягової акумуляторної батареї та проведений розрахунок її енергоємності та часу зарядки; - розглянути питання охорони праці; - сформульовані висновки.. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні, виробництві і експлуатації електричних транспортних засобів.Документ Розробка технічного рішення для покращення можливостей легкового автомобіля під час парковки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мошенський, Віталій ДмитровичМета роботи – покращення можливостей візуалізації руху легкового автомобіля під час паркування. Об’єкт роботи – процес підвищення безпеки паркування легкового автомобіля з допомогою електронних технічних засобів. Предмет роботи – технічні пристрої і системи для підвищення безпеки руху легкового автомобіля під час паркування. Метод виконання роботи – використання способів проектування мікроконтролерних систем, що використовують засоби відображення для додаткового інформування водія. У дипломній роботі проаналізовані технічні системи для створення комфортних умов для водія, що знаходиться в салоні автомобіля, під час виконання ним маневрів парковки. Рекомендовано використовувати додаткову камеру заднього виду, що встановлюється в салоні автомобіля біля заднього скла. Розробка рекомендована в якості найбільш бюджетного заходу для автомобільних транспортних засобів, що взагалі не мають ніяких подібних засобів. Особливістю запропонованого рішення є відсутність механічного руйнування елементів кузова автомобіля. Запропоновано методику і рекомендації по дообладнанню легкового автомобіля обраними технічними засобами з можливим використанням стандартних пристроїв або наявних ресурсів автомобіля.Документ Розробка пристрою балансування і захисту тягової акумуляторної батареї електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Юзьковець, Богдан ОлексійовичОб’єкт дослідження - балансування тягової батареї електромобіля. Предмет дослідження - пристрій вирівнювання заряду між акумуляторами батареї за допомогою електронного балансиру. Мета роботи - підвищення ефективності використання тягової батареї електромобіля. Проведено аналіз існуючих методів, що дозволяють істотно підвищити зручність користування автомобілем. Обґрунтовано використання пасивного методу балансування. Розглянуто проблеми вирівнювання заряду Li-Ion батарей. З’ясовано, що технологія Powerpump швидше робить балансування. Результати дипломної роботи можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Розробка системи керування модулями безпеки в сучасному транспортному засобі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лисенко, Олена ОлександрівнаМета роботи: розробка електронної системи визначення прискорень. Об’єкт роботи: системи керування подушкою безпеки. Предмет роботи: таймер попереднього підігріву. Проведений аналіз існуючих систем, що виміряють прискорення в механічних системах. Обґрунтована розробка мікроконтролерної системи керування подушкою безпеки з фільтрацією отриманого сигналу. Розроблено мікроконтролерну систему, що складається з блоку керування акселерометром, робота якого заснована на зміні ємності в конденсаторі з рухомою обкладкою, блоку обробки сигналів з акселерометру та силового блоку ініціювання подушки безпеки. Розроблена електрична принципова схема запропонованої системи, виконані необхідні розрахунки. Результати дипломної роботи бакалавра можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Синтез мехатронної системи екстреного гальмування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Юрчишин, Антон ВалерійовичОб’єкт розробки – система автоматичного екстреного гальмування на базі електромеханічної системи гальмування. Мета роботи – покращення технічних та експлуатаційних характеристик гальмування автомобіля. Етапи проектування – аналіз технічних рішень, обґрунтування ефективності обраного рішення, синтез структури мехатронної системи. Рівень роботи – навчальний ескізний проект з дослідницьким ухилом удосконаленого технічного рішення. Виконано аналіз способів реалізації керуючих впливів антиблокувальних систем екстреного гальмування. Проаналізовано технічні характеристики засобів телеметрії, що використовуються в автомобільних системах допомоги водію та безпеки руху. Побудовано функціональну схему системи автоматичного екстреного гальмування на базі основної електромеханічної системи гальмування.Документ Розробка системи автоматизованого управління пневмоелектронним зчепленням вантажних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Александров, Владислав ОлексійовичМета роботи – підвищення безпеки дорожнього руху за участю вантажних транспортних засобів шляхом зменшення навантаження на водіїв та підвищення живучості вантажних автомобілів за рахунок спрощеного управління трансмісією. Об'єкт роботи – процеси, що відбуваються у апаратах системи автоматичного управління пневматичного зчеплення вантажних автомобілів. Предмет роботи – автоматизація управління пневматичного зчеплення. Актуальність роботи присвячена питанням підвищення безпеки експлуатації вантажних транспортних засобів та автобусів, оскільки, при тривалому перебуванні за кермом, особливо при міському режимі руху, частий вплив на органи управління трансмісією призводить до швидкої втоми водія, це причиняє появу помилок і відволікає від спостереження за ситуацією на дорозі. Що, в свою чергу, призводить до виникнення ДТП та інших аварійних ситуацій на дорогах. Розробка системи автоматизованого управління пневмоелектричним зчепленням має знизити навантаження на водія, а отже підвищити безпеку експлуатації вантажних автомобілів засобів та автобусів. В роботі проаналізовано існуючі автоматичні систем управління зчепленням різних виробників, їх конструкції та особливості функціонування. Розглянуто закони управління зчепленням, основні принципи автоматичного управління та сформульовано вимоги до системи, що розробляється. Запропонована функціональна схема системи автоматизованого управління зчепленням, проведено і обґрунтовано вибір її елементів та алгоритм функціонування системи.Документ Розробка модулю контролю захисту інформаційних мереж транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клюшник, Кирило ОлександровичМета роботи: розробка модулю сканування CAN мережі транспортних засобів. Об’єкт роботи: інформаційні мережі автомобілів. Предмет роботи: система визначення рівня захищеності CAN мережі. Проведено аналіз існуючих інформаційних систем в автомобільному транспорті. Обґрунтовано розробку мікроконтролерної системи сканування CAN мережі транспортних засобів за допомогою випромінювача та сканатора електромагнітних імпульсів. Розроблено мікроконтролерну систему, що складається з генератора електромагнітних імпульсів, блоку мікроконтролеру та модулю цифрового інтерфейсу мультиплексної шини даних. Розроблено електричну принципову схему запропонованої системи, виконані необхідні розрахунки. Створені друковані плати модулів системи. Результати дипломної роботи можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Визначення технічних рішень щодо переобладнання і використання електротрактора для сільськогосподарського виробництва(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Оберемок, Данило СергійовичМета роботи – підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва за рахунок переведення тракторів сільськогосподарського призначення, на електричний привод. Об’єкт роботи – процеси енергообміну в тяговому обладнанні електротрактора в залежності від характеру сільськогосподарських робіт, і підвищення часу ефективної роботи на електричній тязі. Предмет роботи – технічні пристрої і системи для підвищення ефективності роботи електротрактора в реальному сільськогосподарському виробництві. У дипломній роботі проаналізовані технічні проблеми переобладнання серійного трактора на електричну тягу. Сформульовано критерії вибору електричного обладнання. Рекомендовано використовувати переобладнаний трактор лише з додатковими пересувними агрегатами, що здатні збільшити час роботи тягових батарей в реальних умовах експлуатації. Запропоновано методику і рекомендації по дообладнанню електротрактора технічними засобами з можливим використанням стандартних пристроїв і автономного додаткового обладнання для робіт в безпосередньо польових умовах.Документ Удосконалення системи круїз-контролю транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бучаченко, Олександр СергійовичМета роботи: підвищення ефективності використання автомобілів за рахунок удосконалення їх електронних систем. Об’єкт роботи: процес удосконалення системи круїз-контролю транспортних засобів. Предмет роботи: електромеханічні системи та комплекси адаптивного круїз-контролю автомобілів. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити ефективність використання автомобілів за рахунок удосконалення електронних систем. Проведений аналіз, дослідження та порівняння системи адаптивного круїз-контролю автомобілів Audi SQ7 та Audi Q8, визначено основні функції для удосконалення системи круїз-контролю, проведений аналіз питань охорони праці при проведенні діагностичних робіт електрообладнання автомобіля, а також досліджена пасивна безпека автомобіля Audi, розглянуті питання охорони праці. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Розробка системи датчиків та виконавчих органів систем безпеки автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лемента, Денис АндрійовичМета роботи: проведення аналізу існуючих систем активної та пасивної безпеки автомобіля, розробка пропозицій щодо їх вдосконалення. Об’єкт роботи: процес керування гальмівною системою автомобіля. Предмет роботи: системи безпеки автомобіля. Проведено аналіз основних систем активної та пасивної безпеки автомобіля, проведено аналіз датчиків частоти обертання коліс автомобіля, запропоновано до застосування програмованого кутового енкодера в якості датчика частоти та схему пуску електромагнітного клапану системи АБС.Документ Синтез мехатронної системи сповільнення руху автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тимошевський, Дмитро СергійовичМета роботи: покращення гальмівних характеристик автомобіля в гірських умовах експлуатації. Об’єкт роботи: система гальма сповільнювача вантажних автомобілів. Предмет роботи: індукційні сповільнювачі. Проведено аналітичний огляд існуючих гальмівних систем вантажних автомобілів та автобусів. Виконано аналіз обраного сповільнювача. Синтезовано агрегат електродинамічного сповільнювача. Побудовано функціональну схему системи керування сповільненням автомобіля.Документ Розробка автомобільного крісла з електроприводом з функцією обертання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Медведєв, Дмитро АндрійовичМета роботи: Проведення аналізу існуючих рішень для людей зі спеціальними потребами та запропонування і розробка автомобільного крісла з функцією обертання. Об’єкт роботи: обертання автомобільного крісла. Предмет роботи: автомобільне крісло з функцією обертання Проведено аналітичний огляд існуючих рішень для людей зі спеціальними потребами. Проведено аналіз існуючих автомобільних крісел з електроприводом. Запропоновано технічне рішення автомобільного крісла для людей з спеціальними потребами. Виконано розрахунок механічної характеристики електроприводу автомобільного крісла. Результати роботи можуть бути використанні при розробці та виготовленні крісел з можливостю обертання.Документ Оцінка якості робочих процесів силової установки гібридного транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фурсов, Олександр СергійовичМета роботи: підвищення конкурентоспроможності автомобіля за рахунок визначення оцінка якості робочих процесів силової установки гібридного транспортного засобу. Об’єкт роботи: робочі процеси силової установки гібридного транспортного засобу. Предмет роботи: легковий автомобіль з гібридною силовою установкою. Задачі дослідження: провести дослідження перспективи розвитку автомобілів з гібридною силовою установкою, визначити основні типи гібридних технологій на автомобільному транспорті, порівняти коефіцієнт корисної дії різних типів силових установок транспортних засобів, провести дослідження гальмівної системи та енергії рекуперації в гібридних транспортних засобах, провести аналіз відмов чи несправностей гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius . Також у дипломній роботі розглянути питання охороні праці та сформульовані висновки.Документ Розробка конструктивних і технологічних способів підвищення якості тягових електродвигунів транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кліментьєв, Валерій ВасильовичМета роботи: Розробка конструктивних і технологічних способів підвищення надійності і ресурсу тягових асинхронних ЕД експериментальними методами. Об’єкт роботи: вібраційні процеси в тягових асинхронних електродвигунів типу АН з короткозамкненим ротором, потужністю 90 кВт високої технології виробництва. Предмет роботи: вібродіагностичні характеристики тягових електродвигунів. У роботі проведено аналітичний огляд методів підвищення якості тягових електродвигунів (ЕД). Визначено, що необхідно впроваджувати моніторинг якості на всіх стадіях життєвого циклу ЕД: на етапі проектування, виробництва, експлуатації і ремонту. Для визначення вібродіагностичних характеристик, які впливають на технічний стан ЕД проведені експериментальні дослідження. За об’єкт дослідження обрані вібраційні процеси в тягових асинхронних ЕД типу АН з короткозамкненим ротором, потужністю 90 кВт високої технології виробництва. В роботі представлено методи, засоби та умови проведення цих досліджень. За результатами досліджень проведено аналіз і розроблено метод покращення динамічних властивостей тягових електродвигунів. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні, виробництві і експлуатації тягових електродвигунів.Документ Розробка системи регулювання рівня підлоги автобусів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дьомін, Станіслав ЄвгеновичМета роботи – підвищення безпеки та комфорту експлуатації автобусів за рахунок регулювання рівня підлоги автобусів при посадці та висадці пасажирів. Об'єкт роботи – процеси, що відбуваються в системі пневматичної підвіски автобусів при регулюванні рівня підлоги. Предмет роботи – система регулювання рівня підлоги. Актуальність роботи присвячена питанням підвищення безпеки експлуатації автобусів і вантажних транспортних засобів, а також поліпшення комфорту при посадці та висадці пасажирів і при завантаженні та розвантаженні вантажу. У зв'язку з незадовільним станом доріг, а також тим, що при організації зупинок не завжди витримуються встановлені норми ДБН і ГБН, а інколи зупинки відбуваються взагалі в непризначеному для цього місці, при посадці, висадці пасажирів висота до найнижчої сходинки може сягати понад 400 мм. Що призводить до ускладнень та дискомфорту при посадці дітей, людей похилого віку і людей з фізичними вадами. Розробка системи регулювання рівня підлоги має забезпечити комфорт та безпеку експлуатації автобусів при посадці та висадці пасажирів. В роботі розглянуто існуючі системи підвіски різних виробників, їх конструкції та особливості функціонування. Розглянуто існуючі системи курування пневматичною підвіскою, визначено їх переваги та недоліки, встановлено основні вимоги до системи регулювання рівня підлоги автобуса. Запропонована структурна схема системи регулювання рівня підлоги автобуса, проведено і обґрунтовано вибір її елементів та алгоритм функціонування системи. Результати роботи можуть бути використані при розробці систем керування підвіскою.Документ Оцінка якості конструювання і виготовлення коробок передач тракторів за їх вібраційними характеристиками(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коробченко, Костянтин ТимофійовичМета роботи: Оцінка якості проектування і виготовлення коробок передач тракторів за їх вібраційними характеристиками шляхом виявлення конструктивних і виробничих дефектів, що дозволить розробити способи їх вдосконалення. Об’єкт роботи: вібраційні процеси в коробках передач тракторів. Предмет роботи: вібродіагностичні характеристики в коробках передач тракторів. У роботі проведено аналітичний огляд методів підвищення якості тягових електродвигунів (ЕД). Визначено, що необхідно впроваджувати моніторинг якості на всіх стадіях життєвого циклу ЕД: на етапі проектування, виробництва, експлуатації і ремонту. Для визначення вібродіагностичних характеристик, які впливають на технічний стан ЕД проведені експериментальні дослідження. За об’єкт дослідження обрані вібраційні процеси в тягових асинхронних ЕД типу АН з короткозамкненим ротором, потужністю 90 кВт високої технології виробництва. В роботі представлено методи, засоби та умови проведення цих досліджень. За результатами досліджень проведена аналіз і розроблено метод покращення динамічних властивостей тягових електродвигунів. Проведено розгляд питань охорони праці. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні, виробництві і експлуатації тягових електродвигунів.Документ Розробка гібридної вітрогенераторної установки для живлення станцій технічного обслуговування автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клушин, Руслан СергійовичМета роботи: проведення аналізу існуючих видів сучасних вітрогенераторів з запропонуванням та розробкою гібридної вітрогенераторної установки, як альтернативного джерела живлення для станцій технічного обслуговування. Об’єкт роботи: процес перетворення вітрової та сонячної енергії в електричну. Предмет роботи: гібридна вітрогенераторна установка. Проведено аналіз конструкцій вітрогенераторних установок. Проведено детальний розгляд конструктивних особливостей вертикальних вітрогенераторів. Запропоновано та розглянуто інноваційний вітрогенератор з сонячними панелями. Побудовано математичну модель вітрогенератора та отримано його механічні характеристики. Представлено структурну схему обладнання вітрогенераторної установки. Проведено розгляд питань охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні вітроенергетичної установки та сонячної станції.