Кафедра автомобільної електроніки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра автомобільної електроніки за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 134
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оцінка якості робочих процесів силової установки гібридного транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фурсов, Олександр СергійовичМета роботи: підвищення конкурентоспроможності автомобіля за рахунок визначення оцінка якості робочих процесів силової установки гібридного транспортного засобу. Об’єкт роботи: робочі процеси силової установки гібридного транспортного засобу. Предмет роботи: легковий автомобіль з гібридною силовою установкою. Задачі дослідження: провести дослідження перспективи розвитку автомобілів з гібридною силовою установкою, визначити основні типи гібридних технологій на автомобільному транспорті, порівняти коефіцієнт корисної дії різних типів силових установок транспортних засобів, провести дослідження гальмівної системи та енергії рекуперації в гібридних транспортних засобах, провести аналіз відмов чи несправностей гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius . Також у дипломній роботі розглянути питання охороні праці та сформульовані висновки.Документ Розробка модулю контролю захисту інформаційних мереж транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клюшник, Кирило ОлександровичМета роботи: розробка модулю сканування CAN мережі транспортних засобів. Об’єкт роботи: інформаційні мережі автомобілів. Предмет роботи: система визначення рівня захищеності CAN мережі. Проведено аналіз існуючих інформаційних систем в автомобільному транспорті. Обґрунтовано розробку мікроконтролерної системи сканування CAN мережі транспортних засобів за допомогою випромінювача та сканатора електромагнітних імпульсів. Розроблено мікроконтролерну систему, що складається з генератора електромагнітних імпульсів, блоку мікроконтролеру та модулю цифрового інтерфейсу мультиплексної шини даних. Розроблено електричну принципову схему запропонованої системи, виконані необхідні розрахунки. Створені друковані плати модулів системи. Результати дипломної роботи можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Розширення функціональних можливостей гібридних силових установок транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хавжу, Данило МиколайМета роботи: розширення функціональних можливостей гібридних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Об’єкт роботи: процес розробки системи живлення зовнішніх споживачів для гібридного транспортного засобу багатофункціонального призначення. Предмет роботи: елементи системи живлення зовнішніх споживачів для гібридних транспортних засобів Робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести розширення функціональних можливостей гібридних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Така система живлення дозволяє підключати до електричної мережі гібридної силової установки зовнішні споживачі електричної енергії. Проведена розробка розробки системи живлення зовнішніх споживачів для гібридного транспортного засобу багатофункціонального призначення. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, розрахована конкурентоспроможність та проведена оцінка економічної ефективностіДокумент Підвищення ефективності рекуперативного гальмування м’якого гібридного автомобіля в міському режимі руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Абраменко, Владислав ГеннадійовичМета роботи: підвищення економічності та енергоефективності м’якого гібриду з системою старт-стоп. Об’єкт роботи: процеси всередині системи старт-стоп та систем рекуперативного гальмування. Предмет роботи: функціональна структура систем рекуперативного гальмування усередині м’якого гібридного автомобіля. В роботі розглянуто проблему ефективності рекуперативних процесів всередині м’якого гібридного автомобіля. Визначено основні недоліки рекуперативних режимів сучасних м’яких гібридних автомобілів. Запропоновано систему керування зарядом тягової акумуляторної батареї, що дозволяє підвищити енергоефективність і довговічність елементів гібриду. Розроблено структурну схему функціональних зв’язків та алгоритм роботи такої системи. Результати роботи можуть бути використані у подальшому вдосконаленні системи м’якого гібридного автомобіляДокумент Розробка системи автоматизованого управління пневмоелектронним зчепленням вантажних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Александров, Владислав ОлексійовичМета роботи – підвищення безпеки дорожнього руху за участю вантажних транспортних засобів шляхом зменшення навантаження на водіїв та підвищення живучості вантажних автомобілів за рахунок спрощеного управління трансмісією. Об'єкт роботи – процеси, що відбуваються у апаратах системи автоматичного управління пневматичного зчеплення вантажних автомобілів. Предмет роботи – автоматизація управління пневматичного зчеплення. Актуальність роботи присвячена питанням підвищення безпеки експлуатації вантажних транспортних засобів та автобусів, оскільки, при тривалому перебуванні за кермом, особливо при міському режимі руху, частий вплив на органи управління трансмісією призводить до швидкої втоми водія, це причиняє появу помилок і відволікає від спостереження за ситуацією на дорозі. Що, в свою чергу, призводить до виникнення ДТП та інших аварійних ситуацій на дорогах. Розробка системи автоматизованого управління пневмоелектричним зчепленням має знизити навантаження на водія, а отже підвищити безпеку експлуатації вантажних автомобілів засобів та автобусів. В роботі проаналізовано існуючі автоматичні систем управління зчепленням різних виробників, їх конструкції та особливості функціонування. Розглянуто закони управління зчепленням, основні принципи автоматичного управління та сформульовано вимоги до системи, що розробляється. Запропонована функціональна схема системи автоматизованого управління зчепленням, проведено і обґрунтовано вибір її елементів та алгоритм функціонування системи.Документ Підвищення достовірності підсистеми знаходження водія в салоні автомобіля з автономним управлінням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Абоатхбах, МаджедОб'єкт дослідження – процес організації руху безпілотного автомобіля з урахуванням вимог до безпеки. Предмет дослідження – можливі апаратні засоби для підвищення ефективності роботи підсистеми виявлення водія в салоні автомобіля з автономним управлінням, робота елементів прийому і передачі сигналів в системах ідентифікації водія з використанням сучасних технологій. Мета роботи – підвищення рівня безпеки руху автомобіля з автономним управлінням шляхом удосконалення підсистеми виявлення водія в салоні автомобіля з автономним управлінням. Головна умова для впровадження систем автоматизованого водіння - це їх надійність і максимальна безпека на дорозі. Впровадження наземних безпілотників значною мірою гальмує положення міжнародного законодавства по дорожньому руху. Так, наприклад, Віденська конвенція про дорожній рух зазначає, що в кожному автомобілі має бути водій, який зобов'язаний управляти транспортним засобом. Тому підсистема контролю присутності водія на водійському сидінні буде обов'язкової складової системи автономного управління найближчими роками, а її вдосконалення запропоновано виконати на підставі використання сучасних безконтактних технологійДокумент Удосконалення системи безпеки автомобіля за рахунок встановлення системи кругового огляду(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фомкін, Євгеній ВолодимировичМета роботи: Підвищення рівня безпеки транспортних засобів за рахунок встановлення системи кругового огляду. Об’єкт роботи: процес удосконалення системи безпеки та охорони транспортних засобів за рахунок встановлення системи кругового огляду. Предмет роботи: – система охорони та безпеки транспортних засобів створена на базі камери кругового огляду. Вирішується проблема підвищення рівня безпеки транспортних засобів за рахунок удосконалення протиугінної системи охорони шляхом встановлення системи кругового огляду. Проведений аналіз протиугінних охоронних систем автомобілів таких як: супутникові охоронно-пошукові системи, іммобілайзери, автомобільні сигналізації, тощо.Документ Дослідження роботи сонячної електростанції на базі фотоелектричних панелей при різних погодних умовах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рогоза, Іван ОлександровичМета роботи: проведення аналізу сучасних сонячної електростанції та дослідження роботи фотоелектричних панелей при різних погодних умовах. Об’єкт роботи: процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет роботи: сонячна електростанція на фотоелектричних панелях. У роботі проведено аналітичний огляд рішень, щодо основних способів перетворення сонячної енергії та в електричну. Досліджено роботу сонячної електростанції на фотоелектричних панелях при різних погодних умовах. Проведено розрахунок генерації електроенергії запропонованої сонячної електростанції та визначені основні її фінансові показники. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних зелених, поновлювальних джерел електроенергіїДокумент Розробка системи керування попереднього підігріву транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гіріч, Альфред АнатолійовичМета роботи: розробка системи попереднього підігріву двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) і салону автомобіля з метою покращення зручності користування та збільшення моторесурсу. Об’єкт роботи: створення системи контролю температури свічок накалювання. Предмет роботи: таймер попереднього підігріву. Проведений аналіз можливостей попереднього підігріву двигуна внутрішнього згоряння ДВЗ автомобіля. Проведено огляд існуючих методів попереднього підігріву автомобіля, розроблених вітчизняними й закордонними фірмами. Обґрунтовано застосування системи попереднього підігріву ДВЗ для підвищення його моторесурсу та зручності користування автомобілем. Результати дипломної роботи бакалавра можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Розробка системи діагностичного обладнання електронних блоків управління автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Андрієнко, Руслан ІгоровичМета роботи: проведення аналізу електронних систем управління автомобілів, аналіз засобів діагностики автомобілів, розробка пропозицій щодо комплексної системи діагностики електронних блоків управління автомобілів. Об’єкт роботи: процес діагностування електронної системи керування автомобілем. Предмет роботи: електронний блок управління автомобіля Проведено аналіз вимог до бортових діагностичних систем автомобілів, проведено аналіз методів діагностики автомобілів в їздовому циклі та при стендових випробуваннях, проведено аналіз діагностичного обладнання автомобілів, запропоновано структуру комплексної системи діагностики електронного блоку управління автомобіля.Документ Дослідження зарядної інфраструктури електробусів з різними типами накопичувачів енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лещенко, Микола СергійовичМета роботи: Дослідження зарядної інфраструктури електробусів з різними типами накопичувачів енергії, що дозволяють оптимально спланувати автобусний парк за кількістю транспортних засобів, їх типом, ємністю тягового накопичувача енергії та кількістю зарядних станцій. Об’єкт роботи: процес планування автобусного парку, який передбачає наявність електробусів, автобусів з ДВЗ і зарядних станцій. Предмет роботи: технічні і експлуатаційні характеристики електробусів. В роботі проведено дослідження способів оптимізації автобусного парку та зарядної інфраструктури; розглянуто проблеми переходу від дизельних автобусів громадського транспорту до електробусів. Представлено генетичний алгоритм у поєднанні з змішаним цілочисельним нелінійним програмуванням. Він спрямований на мінімізацію сукупної вартості експлуатації, що складається з інвестицій у транспортні засоби і зарядні пристрої, експлуатаційні витрати та витрати на електроенергію. Результати роботи доцільно використовувати при планування парку громадського транспорту з електричних автобусів.Документ Дослідження передпускового індукційного нагріву мастила для транспортних засобів з ДВЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Густіс, Артур ВігантасовичМета роботи: визначення електромагнітних характеристик та теплових процесів в індукторній системі для індукційного нагріву, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, призначеній для передпускового нагріву мастила ДВЗ. Об’єкт роботи: процес індукційного нагріву. Предмет роботи: індукторні системи для передпускового індукційного нагріву. В ході виконання дипломної роботи запропоновано абсолютно новий спосіб передпускового нагріву двигуна, який заснований на принципах індукційного нагріву металевих елементів. Визначено, що коефіцієнт трансформації в дослідженій системі індукційного нагріву встановлюється співвідношенням величини ефективної глибини проникнення поля в провідник і його товщину, яке певною мірою визначає ступінь розсіяння або концентрації електромагнітної енергії в визначеній частині металу листового зразка. Запропоновано та розроблено декілька експериментальних індукторних систем передпускового індукційного нагріву елементів двигуна, розрахованих на різну електричну потужністьДокумент Розробка транспортного засобу для людей з особливими потребами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Звягін, Григорій ДмитровичМета роботи – є визначення можливості модифікації існуючого або створення нового транспортного засобу для самостійного пересування людей з обмеженою рухливістю. Об'єкт роботи – покращення якості самостійного пересування людей з обмеженою рухливістю. Предмет роботи – автоматизація електроприводу інвалідного візка. Актуальність роботи присвячена соціальним питанням забезпечення зручного пересування людей з обмеженою рухливістю. В міру фізичних обмежень для окремих груп людей, інвалідний візок є єдиним можливим засобом пересування для ведення повноцінного життя та соціальної інтеграції, тому розробка такого транспортного засобу з електричним приводом, який може дозволити вільно і самостійно пересуватись людям з особливими потребами є актуальною задачею. Проаналізовано аспекти пересування людей з особливими потребами містом, розглянуто види існуючих засобів пересування для них. Проведено аналіз конструкцій та функціональних можливостей автоматизованих інвалідних візків, визначено їх недоліки, що ускладнюють їх широке розповсюдження. В роботі наведено існуючі види електродвигунів, виділено їх переваги та недоліки, розглянуто особливості управління електричними двигунами з точки зору ефективності, економічності, забезпечення плавності ходу та керованості. Запропонована власна конструкція електроприводу інвалідного візка з моторколесами та схему системи їх керування для практичної реалізації.Документ Розробка методики визначення паливної економічності легкового транспортного засобу з зовнішнім зарядом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хухрянський, Вячеслав ВіталійовичМета роботи: підвищення інформативності водіїв стосовно економічності легкового транспортного засобу з зовнішнім зарядом Об’єкт роботи: процес дослідження паливної економічності легкового транспортного засобу з зовнішнім зарядом. Предмет дослідження – гібридні силові установки легкових автомобілів. Задачі дослідження: провести дослідження розвитку гібридних силових установок на транспортних засобах та визначити проблеми екології й паливної економічності, провести класифікація гібридних транспортних засобів та визначити джерела їх живлення, визначити методи оцінки паливної економічності автомобілів, провести дослідження особливостей визначення паливної економічності гібридних транспортних засобів, визначити режими руху легкових гібридних транспортних засобів, сформулювати методику визначення паливної економічності легкового транспортного засобу з зовнішнім зарядом. Також у дипломній роботі розглянути питання охороні праці та сформульовано висновки.Документ Дослідження та розробка системи безпеки електромобіля від бокового зіткнення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисов, Данило ПавловичМета роботи: підвищення пасивної безпеки електромобіля за рахунок дослідження та розробка системи безпеки від бокового зіткнення. Об’єкт роботи: процеси, що відбуваються у активній електропневматичній підвісці електромобіля для зменшення наслідків аварії у разі бокового зіткнення. Предмет роботи: системи безпеки електромобіля від бокового зіткнення. Дипломна робота магістра вирішує актуальну проблему, що пов’язана з підвищенням пасивної безпеки електромобіля за рахунок дослідження та розробки системи безпеки від бокового зіткнення. Визначення рівня підйому кузова транспортного засобу та способи його регулюванняДокумент Удосконалення системи круїз-контролю транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бучаченко, Олександр СергійовичМета роботи: підвищення ефективності використання автомобілів за рахунок удосконалення їх електронних систем. Об’єкт роботи: процес удосконалення системи круїз-контролю транспортних засобів. Предмет роботи: електромеханічні системи та комплекси адаптивного круїз-контролю автомобілів. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити ефективність використання автомобілів за рахунок удосконалення електронних систем. Проведений аналіз, дослідження та порівняння системи адаптивного круїз-контролю автомобілів Audi SQ7 та Audi Q8, визначено основні функції для удосконалення системи круїз-контролю, проведений аналіз питань охорони праці при проведенні діагностичних робіт електрообладнання автомобіля, а також досліджена пасивна безпека автомобіля Audi, розглянуті питання охорони праці. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Розробка системи датчиків та виконавчих органів систем безпеки автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лемента, Денис АндрійовичМета роботи: проведення аналізу існуючих систем активної та пасивної безпеки автомобіля, розробка пропозицій щодо їх вдосконалення. Об’єкт роботи: процес керування гальмівною системою автомобіля. Предмет роботи: системи безпеки автомобіля. Проведено аналіз основних систем активної та пасивної безпеки автомобіля, проведено аналіз датчиків частоти обертання коліс автомобіля, запропоновано до застосування програмованого кутового енкодера в якості датчика частоти та схему пуску електромагнітного клапану системи АБС.Документ Розробка тягового електропривода для маршрутного транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бурла, Ілля АртемовичМета роботи: підвищення екологічності та економічної ефективності рейсових автобусів. Об’єкт роботи: процес переобладнання рейсового автобуса в електричний транспортний засіб (електробус). Предмет роботи: розробка електробуса малого класу. В дипломній роботі бакалавра вирішені наступні питання: - проведений вибір рейсового автобуса для переобладнання в електричний транспортний засіб; - обґрунтований тип тягового електричного двигуна та проведений розрахунок його номінальної потужності; - обґрунтований тип тягової акумуляторної батареї та проведений розрахунок її енергоємності та часу зарядки; - розглянути питання охорони праці; - сформульовані висновки.. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні, виробництві і експлуатації електричних транспортних засобів.Документ Розробка автомобільного крісла з електроприводом з функцією обертання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Медведєв, Дмитро АндрійовичМета роботи: Проведення аналізу існуючих рішень для людей зі спеціальними потребами та запропонування і розробка автомобільного крісла з функцією обертання. Об’єкт роботи: обертання автомобільного крісла. Предмет роботи: автомобільне крісло з функцією обертання Проведено аналітичний огляд існуючих рішень для людей зі спеціальними потребами. Проведено аналіз існуючих автомобільних крісел з електроприводом. Запропоновано технічне рішення автомобільного крісла для людей з спеціальними потребами. Виконано розрахунок механічної характеристики електроприводу автомобільного крісла. Результати роботи можуть бути використанні при розробці та виготовленні крісел з можливостю обертання.Документ Дослідження енергетичних характеристик гібридної силової установки TOYOTA PRIUS(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кметь, Микола СергійовичМета дослідження – підвищення конкурентоспроможності автомобіля Toyota Prius за рахунок визначення енергетичних характеристик основних компонентів гібридної силової установки Hybrid Synergy Drive в різних режимах роботи. Метод дослідження заснований на використанні системного підходу до проведення випробувань гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius, на раціональному поєднанні теоретичних і експериментальних розробок та узагальненні наукових результатів. Предмет дослідження – енергетичні характеристики гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius в різних режимах роботи. Задачі дослідження: аналіз основних компонентів гібридної силової установки (ДВЗ, електричного двигуна, перетворювача напруги, системи керування) Hybrid Synergy Drive Toyota Prius; визначення енергетичних характеристик (коефіцієнта корисної дії електричного двигуна, перетворювача напруги та температурного стану) основних компонентів гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius в різних режимах роботи; також у дипломній роботі розглянути питання стосовно конкурентоспроможністі та проведена оцінка економічної ефективності, розглянуті питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, наведено висновки