2013, Випуск 05
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2013, Випуск 05 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз методів оцінки паливної економічності автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Борисенко, А. О.; Borysenko, A.Розглянуті існуючі методи паливної економічності автомобілів. Проведений аналіз їздових циклів: європейського NEDC, японського JC08В, українського ГОСТ 20306-90 та циклу, який використовується на території США FTP 75. Наведені висновки.Документ Оценка перспектив расширения рынка грузовых гибридных автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Макарова, И. В.; Хабибуллин, Р. Г.; Габсалихова, Л. М.; Макарова, І. В.; Хабібуллін, Р. Г.; Габсалихова, Л. М.; Makarova, I.; Khabibullin, R.; Gabsalikhova, L.Статья посвящена разработке практической методики оценки рынка гибридных автомобилей. Проведена качественная оценка реализации мероприятий по продвижению на рынок гибридных автомобилей, а также варианты дальнейшего развития рынка.Документ Cистема терморегулирования тягового электропривода среднегабаритного электротранспорта с функцией использования тепловых потерь(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Смотров, Е. А.; Субботин, В. В.; Шейко, Д. Ю.; Субботін, В. В.; Smotrov, E.; Subbotin, V.; Sheyko, D.Приводятся результаты разработки узла отвечающего за охлаждение электропривода, а также исследуется вопрос перспективы использования тепловых потерь для обогрева электротранспортного средства с бортовым источником питания.Документ Єдиний інформаційний простір транспортної інфраструктури на місцевому та регіональному рівнях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Алексієв, О. П.; Алексієв, В. О.; Неронов, С. М.; Алексеев, О. П.; Алексеев, В. О.; Неронов, С. Н.; Alekseev, O.; Alekseev, V.; Neronov, S.Розглянуто основні положення про інформаційний прості транспортної Інфраструктури на місцевому та регіональному рівні.Документ Oгляд основних шляхів поліпшення економічних і екологічних показників автотранспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Понипаляк, Д. Д.; Поныпаляк, Д. Д.; Ponypalyak, D.Розглянуто перспективні види транспорту з коротким оглядом їх конструктивних особливостей.Документ Сучасний стан та перспективи розвитку ринку тракторів в України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Поляков, А. П.; Поляков, П. А.; Коробов, С. С.; Polyakov, A.; Polyakov, P.; Korobov, S.В статті розглядаються питання стану парку тракторів, зроблено аналіз потреби в тракторах та поділено їх на класи за потужністю та віковій структурі, обґрунтовані перспективи розвитку ринку тракторів в Україні на базі вітчизняних підприємств.Документ Применение искусственного интеллекта в транспортных системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Смирнов, О. П.; Тропина, А. А.; Тропіна, А. А.; Smirnov, О.; Tropina, A.Рассмотрена проблема применения искусственного интеллекта в транспортных системах. Предлагается использовать биологический подход для управления транспортной системой. Проведен анализ использования искусственной нейронной сети для адаптивного круиз-контроля.Документ Зміна показника активності регуляторних систем водія за різних умов руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Жук, М. М.; Постранський, Т. М.; Афонін, М. О.; Жук, Н. Н.; Постранский, Т. Н.; Афонин, М. А.; Zhuk, N.; Postransyy, T.; Afonin, M.Наведено результати дослідження показника активності регуляторних систем водія за різних умов руху. Встановлена динаміка зміни його психофізіологічних властивостей у залежності від умов руху.Документ Адаптивность конструкции СДМ к внедрению интеллектуальных систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Прохорова, Е. В.; Кочкина, Т. В.; Назаренко, М. О.Установке системы бортового электронного управления в обязательном порядке должна предшествовать углубленная диагностика систем и их механизмов, параметры которых оказывают непосредственное влияние на эффективность работы электронных систем. Основные требования к машине сводятся к стандартным требованиям по качеству выпускаемой продукции и одинаковы для всех видов техники.Документ Роботизированные автомобили: современные технологии и перспективы развития(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Никонов, О. Я.; Полосухина, Т. О.; Ніконов, О. Я.; Полосухіна, Т. О.; Nikonov, O. J.; Polosukhina, T. O.Проведен обзор современных беспилотных автомобилей и перспективы развития этой отрасли науки и практического применения, достоинства и недостатки беспилотных автомобилей.Документ Особливості схемотехніки і топології частотних перетворювачів силового електроприводу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Дзюбенко, О. А.; Ситніков, О. О.; Гринишин, Р. О.; Дзюбенко, А. А.; Сытников, А. А.; Dziubenko, A.; Sitnikov, A.; Grinishin, R.Розглянуто особливості вибору силових елементів, схем реалізації і топології сило- вої частини управління частотних перетворювачів силового електроприводу.Документ Оптимальное робастное управление тяговым асинхронным электроприводом гибридного автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шийка, А. А.; Потапенко, Е. М.; Потапенко, Є. М.; Shiyka, A.; Potapenko, E.Разработан метод минимизации потерь мощности тягового асинхронного элек- тропривода (ТАЭП) автотранспортного средства (АТС) с гибридной силовой установкой. Предложенный метод позволяет существенно снизить энергопотребление ТАЭП по сравне- нию с известными методами оптимального управления. Обеспечивается робастность к не- определенности массово-инерционных характеристик и электрических параметров электро- привода во всех режимах работы. Приведены результаты моделирования работы ТАЭП с управлением по предлагаемому методу, подтверждающие его ожидаемые характеристикиДокумент Особенности учета неустановившегося режима работы двигателя при моделировании его структурного шума(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шатров, М. Г.; Яковенко, А. Л.; Алексеев, И. В.; Гадир, НабильВ статье рассмотрена модель образования структурного шума двигателя внутреннего сгорания. Рассмотрены способы его расчета для стационарного и нестационарного режимов работы двигателя. Проанализированы особенности учета неустановившегося ре- жима при оценке шума.Документ Визначення витрати палива гібридного автомобіля від швидкості, при якій вмикається двигун внутрішнього згоряння(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Тімков, О. М.; Луцик, А. П.; Тимков, А. Н.; Timkov, O. M.; Lutsyk, A. P.В статті розглянуто методику визначення розходу енергетичних показників (пали- ва) від швидкості при якій вмикається двигун внутрішнього згоряння гібридного автомобіля з паралельною силовою установкоюДокумент Стенд для определения пятна контакта шин с опорной поверхностью(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Скрипкарь, В. Г.; Криволап, В. В.; Яценко, А. Г.; Крахин, С. В.; Яценко, О. Г.; Крахін, С. В.; Skripkar, V.; Krivolap, V.; Yatsenko, A.; Krahin, SПараметры пятна контакта автомобильного колеса с опорной поверхностью оказывают значительное влияние на транспортный процесс и зависят от ряда изменяющихся факторов. В настоящее время в Украине не проводится исследований пятна контакта колеса и нет оборудования для его определения. В статье описана конструкция и принцип работы. стенда для определения пятна контакта шин с опорной поверхностью.Документ Устройство формирования синусоидальных фазных токов для питания тягового асинхронного двигателя электромобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Кальянов, Г. К.; Клименко, С. И.; Клименко, С. І.; Kaljanov, G.; Klimenko, S.Рассмотрены различные методы управления формирователями фазных токов асинхронного двигателя, приведены временные диаграммы реализации каждого из методов преобразования, определена структурная схема трёхфазного частотного преобразователя синусоидального тока.Документ Перспективные автоматизированные системы контроля и управления аутригерами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Дикевич, А. В.; Матренин, А. В.; Дікевіч, А. В.; Dikevich, A.; Matrenin, A.Как известно, в последние годы, как в России, так и во всем мире, заметно уча- стились случаи опрокидывания кранов и подъемников в результате проседания почвы под опо- рами. Так же наряду с проседанием грунта часто происходят случаи опрокидывания и перево- ротов крано-манипуляторных установок вследствие перегруза. Что бы не допустить случай- ных переворотов автокранов нужно рационально использовать существующие системы кон- троля, а так же внедрять новые системы защиты и управления.Документ Определение магнитной проницаемости ферромагнетиков при силовом воздействии импульсных магнитных полей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Степанов, А. А.; Барбашова, М. В.; Степанов, О. О.; Stepanov, А.; Barbashova, M.Данная работа посвящена идентификации магнитных характеристик в режиме реального силового воздействия при магнитно-импульсном притяжении тонкостенных листовых ферромагнетиков. Предложена и теоретически обоснована методика определения магнитной проницаемости исследуемых образцов.Документ Особенности конверсии автомобиля с ДВС в гибридный автомобиль(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Мауш, Хаким; Двадненко, В. Я.; Maouche, Hakim; Dvadnenko, V.Изложены подходы к решению задачи снижения стоимости подзаряжаемого ги- бридного автомобиля путем конверсии автомобиля с ДВС. Рассмотрены принципы функцио- нирования и компоновки гибридной силовой установки малобюджетного подзаряжаемого ги- бридного автомобиляДокумент До питання використання фрикційних матеріалів на азбестовій основі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Богатчук, І. М.; Мельник, В. М.; Войцехівська, Т. Й.; Біланюк, І. В.; Богатчук, И. М.; Войцеховская, Т. Й.; Биланюк, И. В.; Bohatchuk, I.; Melnyk, V.; Voitsehivska, T.; Bilanyk, I.В роботі проведено аналіз шкідливого впливу фрикційних азбополімерних матеріалів на здоров’я людини. Встановлено, що замінники азбесту, які використовуються в фрикційних матеріалах, не достатньо досліджені щодо їх безпеки для довкілля. Отже, оскільки на даний час альтернативної заміни азбесту не знайдено, то постає актуальне питання щодо дослідження азбополімерних матеріалів та визначення безпечних умов роботи з цими матеріалами.