Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення організації перевезень деревних виробів на маршруті Харків – Вільнюс автомобілями ТОВ “САТП - 2001”(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Малик, Максим СергійовичУ якості об’єкта дослідження в даній роботі виступає процес перевезення деревних виробів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «САТП – 2001». Предметом дослідження є технологія перевезення, а саме вплив технології перевезення на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення процесу перевезення деревних виробів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «САТП – 2001» за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: Розробили нову трасу маршруту, яка проходить через Україну, Польщу та Литву. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували витрати за перевезення 1 т вантажу для автомобілів обраної вантажності та годинну продуктивність. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати DAF 95FT95/430XF, так як дана марка має найнижчу собівартість транспортування та найвищу годинну продуктивність роботи. Для підвищення ефективності роботи на маршруті було запропоновано для роботи на маршруті ввести двох водіїв замість одного. Загальний економічний ефект від економії витрат на паливо при оптимальній розстановці місць заправки паливом на маршруті Харків – Вільнюс склав літом 22916,9 грн за рейс, зимою 39282,64 грн за рейс. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню лікеро-горілчаної продукції в містах України.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на приміському маршруті №1592 Харків – Пісочин (м/н Мобіль)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бабенко, Дмитро ВолодимировичОб’єкт дослідження - технологічний процес роботи приміського автобусного маршруту №1592 Харків – Пісочин (мкр. Мобіль). Предмет дослідження - вплив параметрів роботи рухомого складу маршруту №1592 Харків – Пісочин (мкр. Мобіль) на показники якості транспортного обслуговування пасажирів та ефективності роботи маршруту. Мета дослідження - удосконалення транспортного обслуговування пасажирів на приміському автобусному маршруті №1592 Харків – Пісочин (мкр. Мобіль). Метод дослідження – аналітичний. На основі фактичних даних про пасажиропотік та тривалість рейсу обґрунтована можливість застосування на маршруті комбінованого режиму руху. При цьому максимальна кількість автобусів, що працюють в експресному режимі складає 6 автобусів, а у звичайному – 4 автобуси. Для комбінованого режиму розроблено графік роботи автобусів та розклад руху на маршруті. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на підвищення швидкості сполучення та провізної здатності рухомого складу при організації технологічного процесу транспортного обслуговування пасажирів на приміському маршруті Харків – Пісочин. В результаті впровадження розроблених заходів з комбінованого режиму руху, на маршруті очікується зниження рівня завантаження автобусів з 1,16 до 0,98. Це позитивно вплине на якість транспортного обслуговування пасажирів на маршруті. Показник якості транспортного обслуговування зросте з 0,478 до 0,68 (на 42 %). Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації транспортного обслуговування пасажирів на приміському маршруті Харків - Пісочин.Документ Удосконалення організації перевезення пасажирів на міських маршрутах автобусами ВАТ „РАП-15607". Частина 2. Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №10 Вербова-Коновальця(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Якуба, Ян СергійовичОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів на міському маршруті №1 автобусами ТДВ «ДАТП 11205» у місті Дніпро. Мета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті №1 за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що АТП знаходяться в постійній конкурентній боротьбі за пасажира і тому завданнями керівництва є постійне удосконалення якості транспортної послуги. Визначено рекомендовану пасажиромісткість автобусів у розмірі 11 пасажирів. Обгрунтовано рішення щодо заміни існуючих автобусів Богдан А092/ Еталон 092 пасажиромісткістю 38 пасажирів на автобуси марки Рута 25F. Для порівняння цих двох марок автобусів проведено розрахунки експлуатаційних витрат, які відповідно становлять 1480,99 грн. та 1246,41 грн. за добу. Для роботи на маршруті №1 обрано автобус Рута 25F та проведено графоаналітичні розрахунки режимів роботи автобусів та водіїв, побудовано стрічковий графік та новий розклад руху. Зменшено інтервал руху в години-пік з 10 до 8 хвилин. Визначено час роботи в наряді для п’яти випусків автобусів. Після впровадження в експлуатацію на маршруті №1 місто Дніпро автобусів марки Рута-25D можливо отримати позитивне значення економічного ефекту (різниця між поточних витрат на експлуатацію автобусів протягом доби) у розмірі 234,58 грн/добу, а також зменшення на 0,62 грн собівартості перевезення одного пасажира. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТДВ «ДАТП 11205» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезень будівельних вантажів рухомим складом ТОВ“ Шторм(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Медведєв, Роман ІгоровичОб'єктом дослідження є процес перевезення будівельних вантажів. Предметом дослідження є вплив технології перевезення будівельних вантажів на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення організації вантажних перевезень будівельних вантажів в міському сполученні рухомим складом ТОВ «Шторм» за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові розвізні маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували собівартість перевезення та годинну продуктивність. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати КрАЗ – 6510 так, так як дана марка має найнижчу собівартість транспортування та найвищу годинну продуктивність роботи. Визначена потреба в навантажувально-розвантажувальних механізмах та проведено узгодження роботи пункту навантаження автомобілів та автомобілів. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства при використанні різних марок рухомого складу, ефект склав 391291,7 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню піску у містах України.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на підстанції АТ "Полтаваобленерго"(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Чипкий, Максим СтаніславовичОб'єкт дослідження – технологічний процес доставки запчастин на підстанції АТ «Полтаваобленерго». Предмет дослідження – вплив параметрів процесу доставки запчастин на ефективність транспортного обслуговування підстанцій АТ «Полтаваобленерго». Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на підстанції АТ «Полтаваобленерго» за рахунок впровадження технологічних рішень. Метод дослідження – математичне моделювання. З метою удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на дрібні підстанції Глобинська дільниця АТ «Полтаваобленерго» проведено маршрутизацію перевезень, для роботи на двох розроблених розвізних маршрутах обрано раціональну марку рухомого складу MAN 10.150 та розроблені графіки завозу електротехнічних виробів до кожної підстанції, що забезпечить її своєчасну доставку та дозволить уникнути понаднормативного часу роботи водіїв на маршруті через простої у очікуванні розвантаження автомобіля. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною за існуючий варіант через зменшення річного пробігу на маршрутах на 416 км. Величина економічного ефекту від впровадження запропонованих заходів з удосконалення технологічного процесу складатиме 26569,5 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних відділів енергетичних підприємств та транспортних підприємств при організації транспортного обслуговування енергетичних об’єктів.Документ Удосконалення організації перевезень товарів народного споживання у міському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «ЕДІКТ»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Каракай, Максим ОлеговичОб’єктом дослідження є процес перевезення товарів народного споживання у міському сполученні рухомим складом ТОВ «ЕДІКТ». Предметом дослідження є вплив технології доставки товарів народного споживання на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міському сполученні. Мета роботи є підвищення ефективності доставки товарів народного споживання в міському сполученні за рахунок вибору раціональної технології доставки вантажів. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові розвізні маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Таким чином ми мінімізували транспортну роботу. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували витрати на 1 км пробігу для автомобілів обраної вантажності. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати Hyundai HD78 так, як його витрати складають 35,1 грн/км. Для роботи підприємства було визначення розміру страхового запасу на складі вантажовідправника. Страховий запас, що забезпечує безперебійну роботу обслуговування вантажоодержувачів дорівнює 5,19 т. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи, ефект склав 48785,8 грн/рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню лікеро-горілчаної продукції в містах України.Документ Удосконалення процесу доставки запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс» у місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Капленко, Анастасія ОлександрівнаОб'єкт дослідження – процес доставки запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс». Мета роботи – удосконалення організації доставки запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс» у місті Харкові за рахунок впровадження технологічних рішень в організацію доставки цієї продукції. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Для удосконалення технології доставки була проведена маршрутизація перевезень: складені оптимальні розвізні маршрути доставки вантажів. Побудовано три маятникових та п’ять колових маршрутів. Визначено оптимальну вантажність автомобілів, що мають працювати на розроблених маршрутах. Для раціоналізації структури парку автомобілів підприємства проведено розрахунок собівартості доставки однієї тони вантажу. Розрахунки показали, що найбільш ефективним для роботи на розроблених маршрутах є автомобіль MAN TGM 15.280. Для запропонованих розвізних маршрутів складено графік тривалості часу роботи водіїв. Ефект від запропонованих рішень склав 855466,2 гривень на рік. Керівництво ТОВ «Хармар-Сервіс» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс».Документ Удосконалення технологічного процесу перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Чех, Катерина ВіталіївнаОб'єкт дослідження – процес перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – закономірності впливу параметрів процесу перевезень вантажів у міжміському сполученні на сумарні річні витрати на доставку продукції. Мета роботи – підвищення ефективності перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень ефективної організації процесу. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень розроблено раціональні розвізні маршрути, обрано раціональну марку автомобілю для роботи на маршрутах за критерієм мінімальних витрат на транспортування, розроблено календарне планування роботи автомобілів та водіїв. При застосуванні раціональної схеми перевезень вантажів у міжміському сполученні за розробленими маршрутами автомобілями раціональної марки скорочення загального річного пробігу автомобілів складає 31720 км, при цьому річний економічний ефект у вигляді зниження річних витрат на перевезення дорівнює 277120,7 грн грн. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжміському сполученні.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бірюков, Антон АндрійовичОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у селищі міського типу Тростянець Тростянецького району. Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу діяльності ПБП «ЛОЛІК» встановлено, що значний знос мають ОВФ - 77,9 %; інтенсивність вибуття ОФ (3,85 %) перевищує інтенсивність відновлення (2,5 %); придатність ОВФ становить 22,6 %. Встановлено, що збільшився час в наряді за добу 8, 9 та 9,05 годин; обсяги наданих транспортних послуг зменшились в не значному діапазоні (автомобіле-дні в роботі – на 1,5%; час в наряді – на 0,115 %; обсяги перевезень і вантажообіг – на 0,118 %; загальний пробіг – на 1,28 %). Прогнозний попит на 2023 рік становить 73368 автомобіле-годин роботи. Для перевезення великих відправок вантажів по прямому варіанту встановлену: годинну інтенсивність прибуття автомобілів - 0,0815 од./год.; інтенсивність надходження автомобілів під навантаження – 5,67 од./год.; час на маршруті роботи автопоїзда - 8,34 год.; обсяг вантажу, який перевозиться за час спільної роботи – 334,07 т, річний обсяг відправлення вантажів - 38470,4 т. Визнaчено фонд зaробiтної плaти, виконaно розрaхyнок мaтерiaльних витрaт тa кaлькyляцiю собiвaртостi aвтомобiльних перевезень і термін окупності додаткових капітальних вкладень склав 0,4 роки. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПБП «ЛОЛІК» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ М Удосконалення технологічного процесу транспортного обслуговування населення на маршруті № 204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Тарасенко, Сніжана МиколаївнаОб'єкт дослідження – процес перевезень пасажирів на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій». Предмет дослідження – вплив раціональної технології транспортного обслуговування населення на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій» на рівень якості обслуговування пасажирів. Мета роботи – підвищення якості перевезень пасажирів на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій» за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень процесу транспортного обслуговування. Метод дослідження – аналітичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень та усунення недоліків, виявлених по результатах обстеження роботи маршруту, визначено потрібну кількість автобусів марки Karsan Atak 11 од. раціональної місткості 58 пас. замість 9 од, які працюють зараз. Побудовано графоаналітичний розрахунок режимів роботи автобусів та водіїв та розроблено розклад руху автобусів на маршруті №204 е для 11 випусків. Обґрунтовано величину тарифної плати за перевезення, на перспективу введення тарифної плати на пасажирські перевезення в м. Харків, який складає 25 грн. за одного пасажира. Тарифна плата за перевезення за системою розрахунків із замовником за виконану транспортну роботу в розмірі 3,0 грн / пас.км дозволить покрити більшу частину експлуатаційних витрат на перевезення пасажирів та підвищити рівень якості обслуговування населення. Результати дослідження можуть бути використані в роботі пасажирських транспортних підприємств при ораганізації транспортного обслуговування пасажирів в містах.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезень бакалії зі складу «Суздаль Опт»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Дорошенко, Єлизавета ЕдуардівнаМета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезень бакалії зі складу «Суздаль Опт» за рахунок маршрутизації перевезень бакалії та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження бакалії. Об'єкт дослідження – процес перевезень бакалії зі складу «Суздаль Опт» у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітично-практичний. У якості критерію ефективності у роботі обрано питомі витрати на перевезення бакалії у зв’язку з тим, що вони являються об'єктивним критерієм, а також більш повно і точно відображають поняття ефективності транспортного процесу. У результаті проведення маршрутизації було скорочено пробіг транспортного засобу, прямуючого до Німеччини (4900 – 4778 = 122 км) за один круго-рейс. Для прискорення навантажувально-розвантажувальних операцій обрано раціональний навантажувач - Komatsu FD 20-10 по експлуатаційній продуктивності, вона склала 31,2 тони за добу. В результаті проведення маршрутизації перевезень бакалії та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження бакалії на закритому складі «Суздаль Опт» призведе до зменшення питомих витрат на 1 тонну на 172,85 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються міжнародними автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення сільськогосподарської продукції ТОВ «НАДІЯ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бєлоусов, Денис СтаніславовичОб'єкт дослідження – процес перевезення соняшникової олії автомобілями ТОВ «Надія» на маршрутах у місті Красноград. Мета роботи – удосконалення організації перевезення соняшникової олії автомобілями ТОВ «Надія» на маршрутах у місті Красноград за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у ТОВ «Надія» найбільшу питому вагу у загальній структурі витрат займають витрати на автомобільне паливо (51 %) через його високу ціну, амортизацію (15 %) і ремонт (12 %) застарілого рухомого складу, заробітну платню водіїв та управлінського персоналу (16 %). Запропоновано використовувати автомобіль ЗіЛ-4331 (вантажність 6 т), що забезпечує добову потребу споживачів у перевезеннях, а годинні витрати на його експлуатацію є меншими на 51 грн за витрати автомобіля КамАЗ-5320 і складають 358,44 грн/год. Експлуатація автомобіля ЗіЛ-4331 також підвищує коефіцієнти використання вантажності у середньому з 0,6 до 0,8, тобто 25 %. Спроектовано два розвізних маршрути та зменшено загальний добовий пробіг на 18,5 %. Підвищено середній коефіцієнт використання пробігу на маршрутах на 27,7 %. Складено графіки завозу продукції, що дозволять уникнути позанормативного часу роботи водіїв на маршруті через простої у очікуванні розвантаження автомобіля. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльнa сyму економiї у розмірі 100480,4 грн на рiк. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «Надія» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки пива з ПРАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА» на маршрутах Харків – Дніпро та Харків – Кременчук автомобілями ТДВ «АТП 16363»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Гета, Захар ДмитровичМета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки пива з ПРАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА» на маршрутах Харків – Дніпро та Харків – Кременчук автомобілями ТДВ «АТП 16363» за рахунок вибору раціонального рухомого складу, маршрутизації та використання раціонального засобу механізації для формування транспортного пакету. Об'єкт дослідження – процес доставки пива з ПРАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА» на маршрутах Харків – Дніпро та Харків – Кременчук автомобілями ТДВ «АТП 16363». Метод дослідження – аналітично-практичний. Враховуючи партіонність замовлень, у роботі запропоновано замість використання одного автопоїзду Volvo FH12 + Shmitz SCP–80 та одного автопоїзду Renault HR + XTR 978600 на двох розвізних маршрутах використовувати два автопоїзди Volvo FH12 + Shmitz SCP–80, що працюють на двох маршрутах, при якому загальні витрати на перевезення складуть 3086922,2 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються автомобільними перевезеннями у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів ТОВ «Харківський завод будівельних сумішей» у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Захаренко, Дмитро ОлеговичМета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки будівельних вантажів в міських умовах. Об’єкт дослідження – процес доставки будівельних вантажів в міських умовах. Предмет дослідження – вплив технологічних рішень на показники ефективності доставки будівельних вантажів в міських умовах. Робоча гіпотеза – припущення, що запропоновані технологічні рішення, щодо удосконалення технологічного процесу доставки будівельних матеріалів у міському сполученні дозволять покращити показники ефективності. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено транспортно-технологічну схему доставки вантажів в міському сполученні. В результаті проведеної маршрутизації визначені раціональні розвізні та маятникові маршрути перевезень вантажу, що дозволять знизити добовий пробіг автомобілів на 47 кілометрів у порівнянні з існуючими маршрутами перевезень. Економічний ефект від впровадження запропонованих рішень, а саме маршрутизації та використання раціонального рухомого складу за один рік складе 310167 грн. Ефективність запропонованих заходів складе 29,7 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись при організації перевезень вантажів в міському сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Акопов, Артем ЕдуардовичОб'єкт дослідження – технологічний процес перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – вплив параметрів схеми перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» у міжміському сполученні на витрати підприємства-виробника в умовах невизначеності. Мета роботи – підвищення ефективності процесу перевезень продукції ПрАТ «ХПЗ» за рахунок розробки раціональної схеми доставки плитки керамічної у міжміському сполученні. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень запропоновано альтернативний варіант схеми перевезень у міжміському сполученні за участю дистриб’ютерського центру та обґрунтовано доцільність організації перевезень за цією схемою на відстань в межах від 410 км до 930 км. Застосування доцільної схеми перевезень плитки керамічної дозволить зменшити витрати на перевезення за рахунок зменшення загальної відстані перевезення вантажів на 43 % або 1407 км та підвищення рівня використання вантажності рухомого складу (γд≥0,9). Визначений розмір страхового запасу на регіональному складі в обсязі 7,05 т при заданих умовах забезпечить безперебійне постачання готової продукції плиткового заводу до центрів дистрибуції в регіоні, що розглядається. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжміському сполученні.Документ Визначення умов використання ресурсозберігаючих технологій доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Кучма, Даніїл СергійовичОб'єкт дослідження – процес доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля». Мета роботи – зниження витрат на доставку цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля» за рахунок впровадження визначених умов використання ресурсозберігаючих технологій. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В 2022 році обсяги виробництва та доставки ПрАТ «ПК Поділля» відповідно скоротилися в 1,5 рази. В структурі компанії присутні окремі підрозділи: складський та транспортний. Побудована структурна модель технології доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля», яка включає всі операції з моменту обробки замовлення до моменту передачі цукру вантажоодержувачу, з урахуванням ресурсів, що задіяні на кожному етапі (людські та матеріальні). Запропоновано розглядати п’ять варіантів використання визначених ресурсів: робітничий ресурс, кількість НРМ, кількість транспортних засобів. Значення яких змінюється від одного до двох. Витрати компанії на доставку цукру у мішках збільшується на 26340 гривень при максимальних значення параметрів зовнішнього середовища (обсяг замовлення, відстань перевезення від вантажовідправника (ВВ) до складського комплексу (СК) та відстань перевезення від CК до одержувача). Керівництво ПрАТ «ПК Поділля» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці цукру у мішках з використанням складських ресурсів.Документ Удосконалення технологічного процесу перевезень сільськогосподарської продукції із овочевої бази ТОВ «Мена-Авангард»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Оніщенко, Віолета МаксимівнаМета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезень сільськогосподарської продукції із овочевої бази ТОВ «Мена-Авангард» за рахунок маршрутизації перевезень сільськогосподарської продукції, розрахунку необхідної кількості ящичних піддонів та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження сільськогосподарської продукції. Об'єкт дослідження – процес перевезень сільськогосподарської продукції із овочевої бази ТОВ «Мена-Авангард». Метод дослідження – аналітично-практичний. У якості критерію ефективності у роботі обрано прибуток від перевезень. У результаті проведення маршрутизації було скорочено пробіг транспортного засобу, прямуючого до Німеччини на 212 км за один круго-рейс. Для транспортування картоплі використовуємо ящичні піддони марки СП-5-0,60-1, вантажністю 1 тонна, місткістю 1,12 м3, габаритні розміри 1240×835×1300 мм, власна маса – 120 кг, а їх потрібна кількість складе 100 одиниць. Для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт обрано автонавантажувач MAXIMAL FD20TC3, тому що експлуатаційна продуктивність цього механізму вище (38,8 т за добу) ніж у електронавантажувача. Приріст прибутку на модернізованому маршруті складе 71626,68 грн за рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються міжнародними автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів автомобільним транспортом замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків - Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Діденко, Максим ІгоровичОб'єкт дослідження – процес доставки кондитерських виробів замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків-Полтава. Предмет дослідження – вплив параметрів технологічних процесів в каналах розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів на сумарні витрати на доставку. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні за рахунок визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків з урахуванням сезонного характеру попиту та витрат всіх учасників технологічного процесу: виробництва, транспорту та споживання. Метод дослідження – математичне моделювання. Розроблено технологічні основи визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів в ланцюгу «виробник – транспорт – споживач». Запропонований інтегральний показник дозволяє врахувати сезонний характер попиту на продукцію та інтереси всіх учасників доставки. По результатах моделювання процесу функціонування каналів розподілу вантажопотоків замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків – Полтава визначено раціональні значення параметрів при різних рівнях. Економічний ефект від впровадження раціональної технології складає 1078 грн на одне замовлення при мінімальному рівні попиту (0,9 т) та 15370,1 грн при максимальному значенні попиту 1,5 т. Результати дослідження можуть бути використані в роботі логістичних підприємств при плануванні та організації каналів розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »