2010
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2010 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Спосiб визначення твердостi асфальтобетонних покриттiв(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Бондаренко, Свiтлана Iванiвна; Мощенок, Андрiй Васильович; Ловин, Василь Васильович; Демченко, Сергiй Володимирович; Ареф-Коновалов, Андрiй ХосiйовичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів шляхом втискування індентора під дією вантажу, який скидають з висоти, і наступному розрахунку твердості за параметрами відбитка, який відрізняється тим, що маса вантажу, висота його падіння та кут конуса індентора вибираються в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри відновленого відбитка.Документ Система рекуперативного гальмування гiбридного автомобiля(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВiкторовичСистема рекуперативного гальмування гібридного автомобіля, що містить двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), електрично зв'язані між собою акумуляторну батарею, електродвигун-генератор, датчик положення педалі гальма і блок управління електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї, яка відрізняється тим, що в ДВЗ вмонтовано електричний нагрівач охолоджуючої рідини, електрично зв'язаний з блоком керування нагрівачем, останній, крім того, електрично зв'язаний з датчиком положення педалі гальма, з електродвигуном-генератором і з блоком керування електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї.Документ Iонообмiнний спосiб очистки вод промивання нафти вiд iонiв хлору(2010) Хоботова, Елiна Борисiвна; Уханьова, Марина Iванiвна; Даценко, Вiта Василiвна; Ларiн, Василь Iванович; Добрiян, Михайло Олександрович; Бобонець, Марина СергiївнаІонообмінний спосіб очищення вод промивання нафти від іонів хлору, який включає катіонітну та аніонітну обробки, регенерацію іонітів, який відрізняється тим, що першу стадію регенерації води від масляних нафтових фракцій проводять ступінчато активованим вугіллям, а після другої стадії -іонітної обробки - здійснюють повернення води в цикл технологічного процесу промивання нафти.Документ Система пуску ДВЗ гiбридного автомобiля(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВiкторовичСистема пуску двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) гібридного автомобіля під час його руху, що містить механічно зв'язані між собою ДВЗ, зчеплення, коробку передач, електродвигун, головну передачу та колеса, а також блок керування електродвигуном, електрично зв'язаний з датчиком положення педалі акселератора, акумуляторною батареєю і електродвигуном, яка відрізняється тим, що введені блок режиму пуску, виконаний у вигляді стабілізатора обертів електродвигуна, що передували режиму пуску, і датчик роботи ДВЗ, крім того, введений перемикач, зв'язаний з педаллю зчеплення та електрично сполучений як з блоком керування електродвигуном, так і з датчиком положення педалі акселератора, перемикач електрично сполучений також з блоком режиму пуску, останній, крім того, електрично сполучений з датчиком роботи ДВЗ і блоком керування електродвигуном.Документ Пристрiй формування iскрового розряду конденсаторної системи запалювання(2010) Дзюбенко, Олександр АндрiйовичПристрій формування іскрового розряду конденсаторної системи запалювання, що містить накопичувальний пристрій, вхід якого з'єднаний з виходом перетворювача напруги через випрямляючий пристрій, а вихід - через комутуючий пристрій з первинною обмоткою котушки запалювання, який відрізняється тим, що комутуючий пристрій виконано із чотирьох електронних ключів, що утворюють мостову схему управління первинною обмоткою котушки запалювання, які електрично зв'язані з блоком управління електронними ключами, також електрично зв'язаного з датчиками поточного стану ДВЗ.Документ Спосiб управлiння параметрами iскрового розряду системи запалювання(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Дзюбенко, Олександр АндрiйовичСпосіб управління параметрами іскрового розряду системи запалювання, що включає заряджання накопичувальної ємності струмом високої напруги (400 В), яку попередньо отримують перетворенням низької напруги бортової мережі за допомогою імпульсного перетворювача, первинні обмотки котушок запалювання під'єднують до накопичувального конденсатора через силові електронні ключі, який відрізняється тим, що конденсатор використовують як накопичувальний елемент високої енергії без утворення коливального контуру з первинними обмотками котушок запалювання, а електронними силовими ключами управляють у частотно-імпульсному режимі з можливістю управління частотою й тривалістю серії імпульсів, що приводить до протікання імпульсів струму через первинні обмотки котушок запалювання, які трансформуються їх вторинними обмотками в імпульси високої напруги, що ініціює серію іскрових розрядів з керованими параметрами.Документ Пропорциональный модулятор электронно-пневматической тормозной системы(2010) Туренко, Анатолий Николаевич; Ломака, Степан Иосифович; Клименко, Валерий Иванович; Рыжих, Леонид Александрович; Тишковец, Сергей Викторович; Леонтьев, Дмитрий Николаевич; Чебан, Андрей Анатольевич; Красюк, Александр НиколаевичДокумент Система для визначення параметрiв руху автотранспортних засобiв при динамiчних (квалiметричних) випробуваннях(2010) Подригало, Михайло Абович; Коробко, Андрiй Iванович; Клец, Дмитро Михайлович; Файст, Валерiй ЛьвовичСистема для визначення параметрів руху автотранспортних засобів (АТЗ) при динамічних (кваліметричних) випробуваннях, що складається з елементів вимірювання та пристроїв обробки та візуалізації інформації, яка відрізняється тим, що визначення параметрів руху здійснюють одночасно двома датчиками прискорень, причому датчики прискорень вимірюють прискорення АТЗ у повздовжній, поперечній та вертикальній площинах, інформацію про параметри руху АТЗ у цих площинах одержують шляхом математичної обробки без застосування інтегрування сигналів з датчиків прискорень.Документ Мобiльна система реєстрацiї дорожньої ситуацiї(2010) Туренко, Олександр Iгорович; Алексiєв, Олег ПавловичМобільна система реєстрації дорожньої ситуації, що складається з датчика прискорень, супутникової навігаційної системи та приладу візуалізації, що пов'язані з приладом для зберігання інформації, яка відрізняється тим, що вводиться та пов'язується з приладом для зберігання інформації додатковий прилад візуалізації ситуації позаду автомобіля, причому запис інформації з відповідних приладів візуалізації ситуації здійснюється циклічно.Документ Спосiб визначення твердостi матерiалiв асфальтобетонних покриттiв конусним iндентором за параметрами вiдновленого вiдбитка(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Глушкова, Дiана Борисiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Бондаренко, Свiтлана Iванiвна; Мощенок, Андрiй ВасильовичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в падінні вантажу з висоти на індентор і наступному розрахунку твердості за параметрами відбитка, який відрізняється тим, що маса вантажу вибирається в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулою, яка враховує масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри відновленого відбитка.Документ Спосiб пiдвищення конструктивної мiцностi сталевих виробiв(2010) Пономаренко, Iгор Володимирович; Д'яченко, Свiтлана Степанiвна; Подригало, Михайло Абович; Лобанов, Вiктор Костянтинович; Пашкова, Галина IванiвнаСпосіб підвищення конструктивної міцності сталевих виробів, який включає створення поверхневого нанокристалічного шару методом енергетичної дії на поверхню виробу, який відрізняється тим, що енергетичну дію здійснюють бомбардуванням виробу низькоенергетичними іонами у середовищі інертного газу при тиску 1,2-1,6-10-1 Па, потенціалі 1050-1100 В та силі струму 90-105 А, при цьому процес ведуть за циклічною схемою з паузами для охолодження та без фокусування потоку, а кількість циклів не перевищує 2-3 за тривалістю бомбардування 1-1,5 хв. кожний та паузами теж 1-15 хв.Документ Спосiб визначення твердостi матерiалiв асфальтобетонних покриттiв конусним iндентором за параметрами вiдновленого вiдбитка(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Тарабанова, Валентина Павлiвна; Мощенок, Андрiй Васильович; Татаркiна, Iрина СергiївнаСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в падінні вантажу з висоти на індентор і наступному розрахунку твердості за параметрами відбитка, який відрізняється тим, що кут конуса індентора вибирається в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Спосiб визначення твердостi асфальтобетонних покриттiв конусним iндентором за параметрами вiдновленого вiдбитка(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Глушкова, Дiана Борисiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Бондаренко, Свiтлана Iванiвна; Мощенок, Андрiй ВасильовичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в падінні вантажу з висоти на індентор і наступному розрахунку твердості за параметрами невідновленого відбитка, який відрізняється тим, що маса вантажу, висота його падіння та кут конуса інтентора вибираються в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Гiбридний автомобiль з мехатронним накопичувачем енергiї(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Смирнов, Олег ПетровичГібридний автомобіль з мехатронним накопичувачем енергії, що містить тягову електричну машину, яка механічно зв'язана з колесами, перетворювачем напруги, акумуляторною батареєю, ДВЗ та генератором, який відрізняється тим, що в ньому встановлений мехатронний накопичувач енергії, що включає обернену електричну машину та маховик, який електрично зв'язаний з тяговою електричною машиною та перетворювачем напруги і акумуляторною батареєю.Документ Звукодальномiр з оцiнкою черги транспорту(2010) Альошин, Геннадiй Васильович; Коваль, Андрiй Олександрович; Коломiйцев, Олексiй Володимирович; Ярута, Антон Миколайович; Наконечний, Олександр Анатолiйович; Вiкторова, Олена ВiкторiвнаЗвукодальномір з оцінкою черги транспорту, що містить послідовно з'єднані задавальний генератор імпульсів, модулятор, лінійний підсилювач, підсилювач потужності, суміщений випромінювач-приймач акустичних коливань, смуговий підсилювач, амплітудний детектор, перетворювач запізнення, інтерполятор, регістратор та пристрій керування, що з'єднаний зі входами модулятора, смугового підсилювача та перетворювача запізнення, який відрізняється тим, що до виходу амплітудного детектора послідовно підключені пороговий пристрій, лічильник вантажівок, логічний пристрій, радіопередавач та антена, крім того, до виходу амплітудного детектора також послідовно підключені лічильник легковиків, лічильник-додавач та логічний пристрій, а також до виходу амплітудного детектора послідовно підключені кіп-реле зі входом "ні", схема "і", лічильник пропусків з виходом до лічильника-додавача та дешифратор скидання усіх лічильників, причому вихід генератора імпульсів підключений до входу схеми "і", а вихід регулятора порогу - до входу порогового пристрою.Документ Електронно-пневматична гальмiвна система(2010) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ломака, Степан Йосипович; Рижих, Леонiд Олександрович; Михалевич, Микола Григорович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Чебан, Андрiй Анатолiйович; Красюк, Олександр МиколайовичЕлектронно-пневматична гальмівна система, що включає датчик положення педалі і датчики кутової швидкості коліс, електрично зв'язані з електронним блоком керування, який в свою чергу електрично зв'язаний з модуляторами, що мають підведення стисненого повітря від ресивера і з'єднані трубопроводами з гальмівними камерами, яка відрізняється тим, що в кожному модуляторі встановлений кроковий двигун з можливістю переміщення випускного пневмоклапана, який може контактувати з відповідним підпружиненим сідлом, з'єднаним зі впускним пневмоклапаном, розташованим у підпружиненому поршні, який забезпечує дозоване надходження стислого повітря до гальмівної камери в залежності від положення випускного пневмоклапана, а між кожним модулятором і гальмівною камерою встановлений двомагістральний захисний клапан з можливістю від'єднання модулятора від гальмівної камери і приєднання гальмівної камери безпосередньо до гальмівного крана у випадку відмови електричної частини гальмівної системи.Документ Спосiб визначення твердостi матерiалiв асфальтобетонних покриттiв конусним iндентором за параметрами вiдновленого вiдбитка(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Ляпiн, Олександр Олександрович; Мощенок, Андрiй Васильович; Татаркiна, Iрина СергiївнаСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в падінні вантажу з висоти на індентор і наступному розрахунку твердості за параметрами невідновленого відбитка, який відрізняється тим, що кут конуса індентора вибирається в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулою, яка враховує масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Фiльтр для очищення палива(2010) Полянський, Олександр Сергiйович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаФільтр для очищення палива, що містить корпус, кришку із вхідним каналом, фільтруючий елемент і стягуючий стрижень, який відрізняється тим, що стрижень виконаний порожнім з циліндричними отворами вздовж й за колом.Документ Спосiб визначення повзучостi матерiалiв при iндентуваннi(2010) Мощенок, Василь Iванович; Ляховицький, Марк Матвiйович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Кухарева, Iрина ЄвгенiвнаСпосіб визначення повзучості матеріалів при ідентуванні, який полягає в тому, що в процесі безперервного індентування з витримкою за максимального навантаження фіксують тривалість та глибину втискання індентора в матеріал, що досліджується, який відрізняється тим, що виконується серія індентувань з витримкою за фіксованого навантаження, будується серія кривих відносної зміни глибини індентування від тривалості витримки, будується тренд кожної отриманої кривої, за трендами всіх кривих підраховують середні значення відносної зміни глибини індентування за заданим кроком, будують за одержаними середніми значеннями середню криву зміни відносної глибини індентування від тривалості витримки, а повзучість визначають за середньою кривою.Документ Пневмогiдравлiчний пiдсилювач приводу керування зчепленням транспортного засобу(2010) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Сопов, Вiктор Олександрович; Антоненко, Олександр АнатолiйовичПневмогідравлічний підсилювач приводу керування зчепленням транспортного засобу, що включає корпус, у якому розташовані блок керування, що складається зі слідкувального пристрою, який утворює з корпусом гідравлічну порожнину і пневматичну порожнину, яка утворена слідкувальним пристроєм, корпусом та двосідельним клапаном, і силовий елемент, в якому гідравлічний і пневматичний поршні утворюють з корпусом також гідравлічну і пневматичну порожнини, пов'язані з відповідними порожнинами блока керування каналами або трубопроводами, який відрізняється тим, що вихід пневматичної порожнини блока керування з'єднано каналами у корпусі або трубопроводами з входом порожнини силового елемента за схемою послідовного підключення, а саме з надходженням стиснутого повітря відповідно спочатку до порожнини блока керування, а потім до порожнини силового елемента.