2010
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1526
Переглянути
Перегляд 2010 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Фiльтр для очищення палива(2010) Полянський, Олександр Сергiйович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаФільтр для очищення палива, що містить корпус, кришку із вхідним каналом, фільтруючий елемент і стягуючий стрижень, який відрізняється тим, що стрижень виконаний порожнім з циліндричними отворами вздовж й за колом.Документ Спосiб визначення твердостi матерiалiв асфальтобетонних покриттiв конусним iндентором за параметрами вiдновленого вiдбитка(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Тарабанова, Валентина Павлiвна; Мощенок, Андрiй Васильович; Татаркiна, Iрина СергiївнаСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в падінні вантажу з висоти на індентор і наступному розрахунку твердості за параметрами відбитка, який відрізняється тим, що кут конуса індентора вибирається в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Спосiб визначення повзучостi матерiалiв при iндентуваннi(2010) Мощенок, Василь Iванович; Ляховицький, Марк Матвiйович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Кухарева, Iрина ЄвгенiвнаСпосіб визначення повзучості матеріалів при ідентуванні, який полягає в тому, що в процесі безперервного індентування з витримкою за максимального навантаження фіксують тривалість та глибину втискання індентора в матеріал, що досліджується, який відрізняється тим, що виконується серія індентувань з витримкою за фіксованого навантаження, будується серія кривих відносної зміни глибини індентування від тривалості витримки, будується тренд кожної отриманої кривої, за трендами всіх кривих підраховують середні значення відносної зміни глибини індентування за заданим кроком, будують за одержаними середніми значеннями середню криву зміни відносної глибини індентування від тривалості витримки, а повзучість визначають за середньою кривою.Документ Гiбридний автомобiль з мехатронним накопичувачем енергiї(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Смирнов, Олег ПетровичГібридний автомобіль з мехатронним накопичувачем енергії, що містить тягову електричну машину, яка механічно зв'язана з колесами, перетворювачем напруги, акумуляторною батареєю, ДВЗ та генератором, який відрізняється тим, що в ньому встановлений мехатронний накопичувач енергії, що включає обернену електричну машину та маховик, який електрично зв'язаний з тяговою електричною машиною та перетворювачем напруги і акумуляторною батареєю.Документ Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання металевих об'єктiв двовитковим цилiндричним iндуктором, роздiленим на двi гiлки(2010) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Смирнов, Дмитро ОлександровичСпосіб, що полягає в деформуванні металевих об'єктів за рахунок впливу імпульсного магнітного поля шляхом притягання заготівки до індуктора, виконаного у вигляді електрично ізольованого кругового витка, розміщеного в пазу масивного провідного екрана з боку оброблюваної заготівки, який відрізняється тим, що деформування заготівки проходить завдяки індукованим струмам, наведеним в геометричному центрі робочої зони індуктора, який виконується у вигляді двох окремих концентричних кілець з двома протилежними розрізами за віссю діаметра і з'єднаних таким чином, щоб при підключенні індуктора до джерела потужності у внутрішніх витках кільця струми були одного напрямку.Документ Пневмогiдравлiчний пiдсилювач приводу керування зчепленням транспортного засобу(2010) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Сопов, Вiктор Олександрович; Антоненко, Олександр АнатолiйовичПневмогідравлічний підсилювач приводу керування зчепленням транспортного засобу, що включає корпус, у якому розташовані блок керування, що складається зі слідкувального пристрою, який утворює з корпусом гідравлічну порожнину і пневматичну порожнину, яка утворена слідкувальним пристроєм, корпусом та двосідельним клапаном, і силовий елемент, в якому гідравлічний і пневматичний поршні утворюють з корпусом також гідравлічну і пневматичну порожнини, пов'язані з відповідними порожнинами блока керування каналами або трубопроводами, який відрізняється тим, що вихід пневматичної порожнини блока керування з'єднано каналами у корпусі або трубопроводами з входом порожнини силового елемента за схемою послідовного підключення, а саме з надходженням стиснутого повітря відповідно спочатку до порожнини блока керування, а потім до порожнини силового елемента.Документ Спосiб визначення твердостi асфальтобетонних покриттiв конусним iндентором за параметрами вiдновленого вiдбитка(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Глушкова, Дiана Борисiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Бондаренко, Свiтлана Iванiвна; Мощенок, Андрiй ВасильовичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в падінні вантажу з висоти на індентор і наступному розрахунку твердості за параметрами невідновленого відбитка, який відрізняється тим, що маса вантажу, висота його падіння та кут конуса інтентора вибираються в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Спосiб пiдвищення конструктивної мiцностi сталевих виробiв(2010) Пономаренко, Iгор Володимирович; Д'яченко, Свiтлана Степанiвна; Подригало, Михайло Абович; Лобанов, Вiктор Костянтинович; Пашкова, Галина IванiвнаСпосіб підвищення конструктивної міцності сталевих виробів, який включає створення поверхневого нанокристалічного шару методом енергетичної дії на поверхню виробу, який відрізняється тим, що енергетичну дію здійснюють бомбардуванням виробу низькоенергетичними іонами у середовищі інертного газу при тиску 1,2-1,6-10-1 Па, потенціалі 1050-1100 В та силі струму 90-105 А, при цьому процес ведуть за циклічною схемою з паузами для охолодження та без фокусування потоку, а кількість циклів не перевищує 2-3 за тривалістю бомбардування 1-1,5 хв. кожний та паузами теж 1-15 хв.Документ Стенд-кантователь(2010) Полянський, Олександр Сергiйович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаСтенд-кантувач, що містить встановлені на поперечці дві поздовжні балки, на яких встановлені стійки, змонтовані на стійках траверси, і встановлені в поздовжніх балках висувні опори, а також приводи переміщення поздовжніх балок і повороту траверс, приводи висування опор, два приводи повороту стійок, пов'язані із приводами висування, і механізм блокування приводів повороту стійок, який відрізняється тим, що оснащений компенсуючими пристроями у стійках, які забезпечують зменшення сил, що діють на рухомі частини стенда, полегшуючи керування й підвищуючи надійність роботи.Документ Спосiб оцiнки залишкового ресурсу двигуна внутрiшнього згорання(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Сєрiкова, Олена АндрiївнаСпосіб оцінки залишкового ресурсу двигуна внутрішнього згорання, який включає вимірювання величини струму стартера і напруги акумуляторної батареї, який відрізняється тим, що додатково вимірюють швидкість обертання колінчастого вала, тиск та температуру масла, та екстраполюють знос циліндро-поршневої групи і кривошипно-шатунового механізму двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ) і оцінюють час, за який буде досягнуто граничного стану ДВЗ, та при цьому з заданою періодичністю відновлюють алгоритм екстраполяції.Документ Звукодальномiр з оцiнкою черги транспорту(2010) Альошин, Геннадiй Васильович; Коваль, Андрiй Олександрович; Коломiйцев, Олексiй Володимирович; Ярута, Антон Миколайович; Наконечний, Олександр Анатолiйович; Вiкторова, Олена ВiкторiвнаЗвукодальномір з оцінкою черги транспорту, що містить послідовно з'єднані задавальний генератор імпульсів, модулятор, лінійний підсилювач, підсилювач потужності, суміщений випромінювач-приймач акустичних коливань, смуговий підсилювач, амплітудний детектор, перетворювач запізнення, інтерполятор, регістратор та пристрій керування, що з'єднаний зі входами модулятора, смугового підсилювача та перетворювача запізнення, який відрізняється тим, що до виходу амплітудного детектора послідовно підключені пороговий пристрій, лічильник вантажівок, логічний пристрій, радіопередавач та антена, крім того, до виходу амплітудного детектора також послідовно підключені лічильник легковиків, лічильник-додавач та логічний пристрій, а також до виходу амплітудного детектора послідовно підключені кіп-реле зі входом "ні", схема "і", лічильник пропусків з виходом до лічильника-додавача та дешифратор скидання усіх лічильників, причому вихід генератора імпульсів підключений до входу схеми "і", а вихід регулятора порогу - до входу порогового пристрою.Документ Спосiб визначення твердостi матерiалiв асфальтобетонних покриттiв конусним iндентором за параметрами вiдновленого вiдбитка(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Ляпiн, Олександр Олександрович; Мощенок, Андрiй Васильович; Татаркiна, Iрина СергiївнаСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів, що полягає в падінні вантажу з висоти на індентор і наступному розрахунку твердості за параметрами невідновленого відбитка, який відрізняється тим, що кут конуса індентора вибирається в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулою, яка враховує масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Спосiб визначення повзучостi об'ємної поверхневої твердостi матерiалiв при iндентуваннi(2010) Мощенок, Василь Iванович; Ляховицький, Марк Матвiйович; Ляпiн, Олександр Олександрович; Кухарева, Iрина ЄвгенiвнаСпосіб визначення повзучості об'ємної твердості матеріалів при індентуванні, який полягає в тому, що в процесі безперервного індентування з витримкою за максимального навантаження фіксують тривалість та глибину втискання індентора в матеріал, що досліджується, який відрізняється тим, що виконується серія індентувань з витримкою за фіксованого навантаження, будується серія кривих відносної зміни глибини індентування від тривалості витримки, будується тренд кожної отриманої кривої, за трендами всіх кривих підраховують середні значення відносної зміни глибини індентування за заданим кроком, розраховують відповідні значення об'ємної твердості за формулою: де - поточне значення повзучості об'ємної твердості, Н/мм2, - максимальне навантаження (навантаження витримки), в Н, - об'єм втисненої частини індентора в і-ій точці на середній кривій, в мм3, а повзучість об'ємної твердості при індентуванні оцінюється кривою в координатах "об'ємна твердість - тривалість витримки під навантаженням".Документ Електронно-пневматична гальмiвна система(2010) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ломака, Степан Йосипович; Рижих, Леонiд Олександрович; Михалевич, Микола Григорович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Чебан, Андрiй Анатолiйович; Красюк, Олександр МиколайовичЕлектронно-пневматична гальмівна система, що включає датчик положення педалі і датчики кутової швидкості коліс, електрично зв'язані з електронним блоком керування, який в свою чергу електрично зв'язаний з модуляторами, що мають підведення стисненого повітря від ресивера і з'єднані трубопроводами з гальмівними камерами, яка відрізняється тим, що в кожному модуляторі встановлений кроковий двигун з можливістю переміщення випускного пневмоклапана, який може контактувати з відповідним підпружиненим сідлом, з'єднаним зі впускним пневмоклапаном, розташованим у підпружиненому поршні, який забезпечує дозоване надходження стислого повітря до гальмівної камери в залежності від положення випускного пневмоклапана, а між кожним модулятором і гальмівною камерою встановлений двомагістральний захисний клапан з можливістю від'єднання модулятора від гальмівної камери і приєднання гальмівної камери безпосередньо до гальмівного крана у випадку відмови електричної частини гальмівної системи.Документ Пропорциональный модулятор электронно-пневматической тормозной системы(2010) Туренко, Анатолий Николаевич; Ломака, Степан Иосифович; Клименко, Валерий Иванович; Рыжих, Леонид Александрович; Тишковец, Сергей Викторович; Леонтьев, Дмитрий Николаевич; Чебан, Андрей Анатольевич; Красюк, Александр НиколаевичДокумент Система для визначення параметрiв руху автотранспортних засобiв при динамiчних (квалiметричних) випробуваннях(2010) Подригало, Михайло Абович; Коробко, Андрiй Iванович; Клец, Дмитро Михайлович; Файст, Валерiй ЛьвовичСистема для визначення параметрів руху автотранспортних засобів (АТЗ) при динамічних (кваліметричних) випробуваннях, що складається з елементів вимірювання та пристроїв обробки та візуалізації інформації, яка відрізняється тим, що визначення параметрів руху здійснюють одночасно двома датчиками прискорень, причому датчики прискорень вимірюють прискорення АТЗ у повздовжній, поперечній та вертикальній площинах, інформацію про параметри руху АТЗ у цих площинах одержують шляхом математичної обробки без застосування інтегрування сигналів з датчиків прискорень.Документ Спосiб визначення твердостi матерiалiв(2010) Мощенок, Василь Iванович; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Мощенок, Андрiй ВасильовичСпосіб визначення відновленої твердості матеріалів, який полягає в тому, що твердість визначається при кінетичному індентуванні поверхні матеріалу індентором відомої форми з безперервною фіксацією навантаження на індентор та глибини втискування в матеріал з побудовою кривої індентування в координатах "навантаження - переміщення індентора", який відрізняється тим, що визначається глибина відновленого відбитка, після чого визначається твердість за формулою: де - відновлена твердість матеріалу, визначена при кінетичному індентуванні, Н/мм2; - максимальне навантаження на індентор, Н; - площа втиснутої частини індентора в момент останнього контакту з матеріалом при розвантаженні, мм.Документ Система рекуперативного гальмування гiбридного автомобiля(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВiкторовичСистема рекуперативного гальмування гібридного автомобіля, що містить двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), електрично зв'язані між собою акумуляторну батарею, електродвигун-генератор, датчик положення педалі гальма і блок управління електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї, яка відрізняється тим, що в ДВЗ вмонтовано електричний нагрівач охолоджуючої рідини, електрично зв'язаний з блоком керування нагрівачем, останній, крім того, електрично зв'язаний з датчиком положення педалі гальма, з електродвигуном-генератором і з блоком керування електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї.Документ Iонообмiнний спосiб очистки вод промивання нафти вiд iонiв хлору(2010) Хоботова, Елiна Борисiвна; Уханьова, Марина Iванiвна; Даценко, Вiта Василiвна; Ларiн, Василь Iванович; Добрiян, Михайло Олександрович; Бобонець, Марина СергiївнаІонообмінний спосіб очищення вод промивання нафти від іонів хлору, який включає катіонітну та аніонітну обробки, регенерацію іонітів, який відрізняється тим, що першу стадію регенерації води від масляних нафтових фракцій проводять ступінчато активованим вугіллям, а після другої стадії -іонітної обробки - здійснюють повернення води в цикл технологічного процесу промивання нафти.Документ Спосiб визначення твердостi асфальтобетонних покриттiв(2010) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Бондаренко, Свiтлана Iванiвна; Мощенок, Андрiй Васильович; Ловин, Василь Васильович; Демченко, Сергiй Володимирович; Ареф-Коновалов, Андрiй ХосiйовичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів шляхом втискування індентора під дією вантажу, який скидають з висоти, і наступному розрахунку твердості за параметрами відбитка, який відрізняється тим, що маса вантажу, висота його падіння та кут конуса індентора вибираються в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри відновленого відбитка.