2014
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1284
Переглянути
Перегляд 2014 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 64
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Система повного очищення робочої рiдини в гiдроцилiндрi i трубопроводах(2014) Безмелiцин, Сергiй ВасильовичСистема повного очищення робочої рідини в гідроциліндрі і трубопроводах, що складається з гідроциліндра та двох трубопроводів, яка відрізняється тим, що містить два додаткові трубопроводи, які проходять через спеціальні гідророзподільники, що забезпечує циркуляцію робочої рідини через трубопроводи і гідроциліндр, не впливаючи при цьому на робочий процес.Документ Пристрiй аварiйного вимкнення зчеплення(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй IвановичПристрій аварійного вимкнення зчеплення, що містить силовий елемент, модуль керування, у якого є живляча пневмомагістраль і керуюча магістраль, який відрізняється тим, що у живлячій пневмомагістралі послідовно перед модулем керування розташовано аварійний ресивер, який має вхід і вихід, вихід пов'язаний з модулем керування, а на вході встановлено зворотній клапан, який відкривається тільки на впуск повітря в ресивер.Документ Пристрiй для контролю кутiв нахилу засобiв транспорту(2014) Полянський, Олександр Сергiйович; Федченко, Владислав Володимирович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаПристрій для контролю кутів нахилу засобів транспорту, що містить електричні датчики крену, який відрізняється тим, що містить блок електричних інклінометричних датчиків, які надсилають сигнали до блоку перетворення і обробки інформації, в якому виконується оцінка кутів нахилу із заданою точністю, їх порівняння із гранично припустимими значеннями, після чого результат передається до блоку відображення інформації та попереджувальної сигналізації.Документ Пристрiй для вимiрювання шорсткостi асфальтобетонного дорожнього покриття(2014) Смолянюк, Роман Володимирович; Кiяшко, Iгор Володимирович; Прусенко, Євген Дмитрович; Волювач, Сергiй ВасильовичПристрій для вимірювання шорсткості асфальтобетонного дорожнього покриття, що містить джерело когерентного випромінювання, об'єктив для фокусування падаючого випромінювання, послідовно розташовані на шляху відбитого випромінювання об'єктив для фокусування відбитого випромінювання, фотоприймач і реєструючий блок, який відрізняється тим, що систему сканування виконано у вигляді оптико-електронної, яка базується на вимірюванні дифузного відбивання при лінійному розгорненні лазерного променя на поверхні покриття, як фотоприймач містить двовимірну матрицю з жорстким растром, а реєструючий блок містить сигнальний процесор.Документ Механiчний дилатомер для визначення температурного коефiцiєнта лiнiйного розширення асфальтобетону в дiапазонi плюсових температур(2014) Дорожко, Євген Вiкторович; Ряпухiн, Вiталiй Миколайович; Батракова, Анжелiка ГеннадiївнаМеханічний дилатометр для визначення температурного коефіцієнта лінійного розширення асфальтобетону в діапазоні плюсових температур, який складається з системи для вимірювання змін лінійних розмірів асфальтобетонного зразка, робочої камери з теплоносієм та терморегуляційної камери, який відрізняється тим, що система для вимірювання змін лінійних розмірів оснащена електронними індикаторами переміщень та штовхачами з кварцового скла, робоча камера також виготовлена з кварцового скла, а досліджуваний зразок розміщений на крихтах і пластині з кварцового скла.Документ Iнтелектуальна незалежна система бортової сигналiзацiї транспортного засобу(2014) Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Рувiнський, Павло Вiталiйович; Тропiна, Альбiна АльбертiвнаІнтелектуальна незалежна система бортової сигналізації транспортного засобу, що складається з наступних підсистем: система убудованих та додаткових сенсорів; система обробки та фільтрації вхідної інформації від сенсорів; система незалежного джерела живлення; бази даних і зберігання інформації; система незалежного штучного інтелекту; система передбачення ситуації й оповіщення про можливі наслідки; блок керування виконавчими механізмами; система блокування механізмів, система керування приводом і доступом до автомобіля; система 'Help me'; система, яка виконує глобальний пошук власника й оповіщення правоохоронних органів у результаті несанкціонованої спроби доступу до транспортного засобу; комунікаційна система вихідної інформації; система попередньої ідентифікації засобів доступу; система обробки та фільтрації вхідної інформації; система переходу сигналізації в пасивний або активний стан, та має засоби захисту від зовнішнього втручання через глобальну мережу Internet, розпізнавання осіб, незалежну базу зберігання інформації та спеціалізовані методи розрахунку і передбачення ситуацій для запобігання угонам та нанесенню пошкоджень.Документ Спосiб виготовлення радiацiйно-безпечних шлаколужних в'яжучих на основi вiдвальних доменних шлакiв i лужних компонентiв(2014) Хоботова, Елiна Борисiвна; Калмикова, Юлiя СергiївнаСпосіб виготовлення радіаційно-безпечних шлаколужних в'яжучих на основі відвальних доменних шлаків і лужних компонентів шляхом розсіювання на фракції доменного шлаку, подрібнення і перемішування певної фракції шлаку і водного лужного компонента, який відрізняється тим, що виготовлення шлаколужних в'яжучих проводять з використанням у технологічному процесі подрібнених фракцій відвальних доменних шлаків із значним вмістом гідравлічно активних мінералів і низьким рівнем радіоактивності, затвором і перемішуванням шлакового компонента з 20 % розчином NaOH або 42,4 % розчином метасилікату натрію Na2O·nSiO2 або зі содолужним плавом як відходом виробництва.Документ Спосiб визначення енергiї границь роздiлу в голчастих зразках з бамбуковою структурою(2014) Левандовський, Борис IвановичСпосіб визначення енергії границь розділу в голчастих кристалах з бамбуковою структурою, який відрізняється тим, що значення енергії визначають завдяки вимірюванню параметрів діючого електричного поля на зразок під час його розриву по границі міжзеренного сполучення при об'ємному скануванні в польовому іонному мікроскопі, причому шукану величину розраховують за формулами в залежності від знання відповідних характеристик кристалічної решітки зразка та вимірюваних параметрів: або , де gr - абсолютне значення енергії міжзеренного сполучення; g - поверхнева енергія енергії металу відносно вакууму; а - параметр кристалічної решітки метала; e0 - електрична стала; β - фактор електричного поля, що діє на зразок з радіусом R кривизни його верхів'я з різницею потенціалів U між зразком та екраном; s0 - теоретична межа міцності кристалу.Документ Система iндивiдуальних комунiкацiй i прийняття складних рiшень(2014) Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Рувiнський, Павло Вiталiйович; Тропiна, Альбiна АльбертівнаСистема індивідуальних комунікацій і прийняття складних рішень транспортного засобу з людиною, що складається з блока навчання та фільтрації даних, блока обробки та фільтрації інформації з вбудованих в систему сенсорів, блока керування електроприводом сидінь, блока управління аудіо- і відеоапаратурою, блока управління роздільним клімат-контролем, системи штучного інтелекту, управління якою здійснюється через підключення до CAN-шини транспортного засобу.Документ Спосiб визначення затримок транспортних засобiв на нерегульованому перехрестi(2014) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення транспортних затримок на нерегульованому перехресті, оснований на фіксації транспортних засобів, що в'їжджають у контрольовану зону і виїжджають з неї по їх задніх бамперах, із затримкою, рівною середньому часу проїзду транспортними засобами контрольованої зони, визначенні поточної довжини черги транспортних засобів в контрольованій зоні, визначенні сумарної за період вимірювання транспортної затримки в контрольованій зоні шляхом періодичного накопичування з високою частотою кожного періоду сканування, визначенні в кінці кожного періоду вимірювання середньої транспортної затримки шляхом ділення сумарної транспортної затримки на сумарну кількість транспортних засобів, що виїжджають з контрольованої зони за період вимірювань, а формування вхідних і вихідних меж контрольованої зони здійснюється шляхом сканування гостроспрямованим лазерним променем зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним двопроменевим видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки вибирається так, щоб лазерний промінь описував коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а другий промінь розгортки формував вхідну межу контрольованої зони, який відрізняється тим, що сканування зони перехрестя одночасно здійснюється двома оптичними променями лазерної розгортки, причому другий промінь формується у одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіоду по колу розгортки, а кути нахилу оптичних осей як першого, так і другого променів змінюють по черзі через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході і виході контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, що дозволяє визначити тип і напрямки руху транспортних засобів по кожній смузі руху і їх затримки в контрольованій зоні на входах до перехрестя по другорядній дорозі з урахуванням часу її проїзду кожним конкретним типом транспортного засобу, після чого визначають реальний час проїзду кожним транспортним засобом зі смуг руху другорядної дороги зони самого перехрестя за моментами перетину їх задніми бамперами спочатку одного з кіл сканування в області стоп-ліній на вході перехрестя, а потім одного з дальніх кіл на виході з перехрестя і далі розраховують транспортну затримку проїзду зони перехрестя як різницю між реальним часом проїзду і часом проїзду цієї зони кожним типом транспорту у заданому напрямку без затримки, при цьому загальна затримка транспортних засобів по кожній смузі другорядної дороги руху визначається як сума затримок транспортних засобів, що за вибраний час виміру повністю проїхали контрольовану зону, та затримок цих транспортних засобів, що проїхали зону самого перехрестя, а затримки транспортних засобів по смугах руху головної дороги розраховують як різницю між реальним часом проїзду та часом проїзду без затримки зони всього перехрестя з урахуванням типу та напрямку руху тих транспортних засобів, що за час виміру повністю проїхали зону перехрестя, причому реальний час проїзду всіх зон перехрестя визначається з високою точністю за періодом сканування одночасно по всіх смугах на підходах до перехрестя, що дає можливість подальшого визначення середньої затримки по всіх смугах і на перехресті в цілому за будь-який час виміру.Документ Автоматизована система для органiзацiї термiнальної системи доставки вантажiв(2014) Шраменко, Наталя Юрiївна1. Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажів, яка містить автоматизовані робочі місця вантажовласників, диспетчерів автотранспортних підприємств, диспетчерів логістичних центрів терміналів, операторів логістичних центрів терміналів (операторів терміналів), диспетчерів магістральних перевізників, що з'єднані між собою засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що має пристрій моделювання, який встановлений на кожному автоматизованому робочому місці диспетчера логістичного центру терміналу і містить в собі п'ять блоків моделювання та блок підтримки рішення, а також блок прийняття рішення, що виконані з можливістю формування ресурсозберігаючих технологій та синхронізації логістичних потоків з використанням даних, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованих робочих місць диспетчерів логістичних центрів терміналів, за критерієм, який передбачає максимізацію синергетичного ефекту: де - скорочення витрат на переробку вантажу на терміналі за умов застосування оптимальної кількості виробничих ресурсів, грн./т; - зменшення часу переробки добового обсягу вантажу на терміналі, год.; - добовий обсяг вхідного вантажопотоку на термінальному комплексі, т; - норма амортизаційних відрахувань для основних засобів І групи, %; - балансова вартість терміналу, грн.; - зменшення потрібної площі терміналу, м2; - площа термінального комплексу, м2; - питомі енергетичні витрати, грн./год. м2; - час роботи термінального комплексу за добу, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної стратегії обслуговування вантажовласників та раціональної вантажопідйомності автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, грн./т; - зменшення кількості автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, од.; - втрати термінального комплексу в результаті збоїв в системі або при незадовільній якості обслуговування вантажовласників, грн./т; - скорочення обсягу вантажу, якому відмовлено в обслуговуванні на терміналі, т; - депозитна ставка банку, частка; - обсяг вантажу n-ї партії, т; - вартість вантажу n-ї партії, грн./т; - вартість 1 години простою автомобіля w-гo суб'єкта, грн./год.; - кількість автомобілів w-гo суб'єкта, од.; - зменшення часу очікування обслуговування, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної міжтермінальної транспортно-технологічної схеми TTS для n-ї відправки, грн./т; - відстань міжтермінального перевезення, км; - обсяг вантажу для n-ї відправки, т; - економія витрат за рахунок вибору оптимальної партії відправки при магістральному перевезенні n-ї відправки, грн. 2. Автоматизована система за п. 1, яка відрізняється тим, що для формування вхідної інформації використано: пристрій визначення географічних координат на основі GPS-приймача, що знаходиться в користуванні у вантажовласника, GPS-трекери, що розміщуються на транспортних засобах, радіочастотні мітки для дистанційного зчитування, інформація з яких фіксується пристроями зчитування, розміщеними в місцях перетину меж окремих зон терміналу. 3. Автоматизована система за п. 1 або 2, яка відрізняється тим, що в системі використовують пристрої вимірювання та контролю часу виконання технологічних операцій, які розміщуються в контрольних точках зон їхнього виконання, з використанням дротового або бездротового з'єднання. 4. Автоматизована система за одним з пп. 1-3, яка відрізняється тим, що в системі використовують блок прийняття рішення, за допомогою якого через дротове або бездротове з'єднання узгоджуються дії всіх учасників термінальної системи доставки вантажів. Текст Дивитися Додаткова інформація МПК / Мітки МПК: G06G 7/00, G06F 7/00, G06F 15/00 Мітки: організації, доставки, вантажів, системі, термінальної, система, автоматизована Код посилання Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажівДокумент Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання металевих об'єктiв сумiщеним дисковим узгоджувальним пристроєм з електродинамiчною демпферною конструкцiєю(2014) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Трунова, Iрина Сергiївна; Аргун, Щасяна Валiковна; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Сабокар, Олег СергiйовичСпосіб магнітно-імпульсного притягання металевих об'єктів суміщеним дисковим узгоджувальним пристроєм, що полягає в деформуванні заготівки впливом імпульсного магнітного поля з застосуванням індукторної системи, в якій індуктор виконано у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором у вигляді зрізаного конуса, який являється вторинною обмоткою імпульсного трансформатора струму, а первинна обмотка виконана у вигляді плоскої спіралі, яка притискається до вторинної демпферною конструкцією, який відрізняється тим, що здійснюють притискання, збуджуючи електродинамічні зусилля у допоміжному витку вторинної обмотки, який розміщено за первинною обмоткою.Документ Iнтелектуальна система освiтлення автомобiля(2014) Рувiнський, Павло Вiталiйович; Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Тропiна, Альбiна АльбертiвнаІнтелектуальна система освітлення автомобіля, яка складається з камер, що фіксують зображення місцевості незалежно від часу доби, та проектора, що відображає дану інформацію на індикатор лобового скла, з можливістю підсвічування, оснащена світлодіодами для безпосереднього зовнішнього виділення транспортного засобу в темний час доби.Документ Регулятор рiвня пiдлоги автотранспортного засобу(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Алексєєв, Роман ВасильовичРегулятор рівня підлоги автотранспортного засобу, що включає корпус, рухливо ущільнений шток, механічно пов'язаний з віссю транспортного засобу й керуючий двосідельним клапаном, що відокремлює порожнину вхідного тиску від пропускної порожнини, розділеної поясом золотникового клапана на верхню й нижню порожнини, який відрізняється тим, що в корпусі розташована ущільнена в ньому втулка, у втулці розташований шток та виконані отвір(-и), який(-і) не перекривається(-ються) золотниковим поясом і отвори, які перекриваються золотниковим поясом, всі отвори з'єднані між собою через реактивну порожнину, утворену між втулкою і корпусом, а отвори, що перекриваються золотниковим поясом, розташовані в одній площині.Документ Пристрiй для визначення модуля пружностi та товщин асфальтобетонних шарiв дорожнього покриття(2014) Новакiвський, Дмитро Миколайович; Кiяшко, Iгор Володимирович; Жданюк, Валерiй Кузьмович; Волювач, Сергiй Васильович; Пархоменко, Олександр ЮрiйовичПристрій для визначення модуля пружності та товщини асфальтобетонних шарів дорожнього покриття, що включає джерело живлення, імпульсне джерело пружних поверхневих хвиль, датчики реєстрації розповсюдження пружних поверхневих хвиль і блок обробки результатів вимірювань, який відрізняється тим, що містить як імпульсне джерело пружних поверхневих хвиль електромагнітний соленоїд, як датчики реєстрації розповсюдження пружних поверхневих хвиль п'єзоелектричні віброакселерометри, які розташовані на визначених відстанях один від одного, а блок обробки результатів вимірювань складається з модуля аналого-цифрових перетворювачів, модуля виводу дискретних сигналів і комп'ютера зі встановленим спеціалізованим програмним забезпеченням.Документ Контактний вимiрювач площi(2014) Корюк, Володимир ПавловичКонтактний вимірювач площі, що складається із гнучкої пластини з вбудованим в її центральній площі чутливим датчиком, який відрізняється тим, що як гнучка пластина з тензодатчиком використовується серія рівномірно розподілених на гнучкий смузі металевих контактних датчиків, з'єднаних з корпусом за допомогою багатожильного дроту, по якому сигнал поступає до розташованого у корпусі мікрокомп'ютера, звідки отримані значення передаються на екран монітору.Документ Насос гiдравлiчного механiзму пiдйому кабiни(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Залогiн, Максим ЮрiйовичНасос гідравлічного механізму підйому кабіни, що містить корпус, приводний вал, з'єднаний з кривошипом фіксуючим пальцем, поршень, золотник із зворотним клапаном, пробку із запобіжним клапаном, пробку з показником рівня робочої рідини, бак, фільтр, який відрізняється тим, що до конструкції насоса введено механізм фіксації золотника в певному положенні, що складається з як мінімум одного підпружиненого елемента зі сферичним кінцем, розміщеного в корпусі, та відповідного осьового заглиблення в спряженій частині золотника, в нижній частині корпусу виконано отвір, в якому розташована пробка зі всмоктуючим клапаном, а для можливості підключення гідравлічного насоса з електричним приводом підйому кабіни, в цей отвір замість пробки вкручується штуцер підключення нагнітаючої лінії.Документ Спосiб догляду за бетоном(2014) Толмачов, Сергiй Миколайович; Бєлiченко, Олена Анатолiївна; Толмачов, Дмитро СергiйовичСпосіб догляду за бетоном, починається відразу після укладення і ущільнення бетонної суміші і обробки поверхні бетону, причому після нанесення плівкоутворюючого матеріалу проводиться подальший періодичний полив поверхні бетону (або мішковини, піску та ін. матеріалів, покладених на поверхню бетону) протягом перших 3-7 діб твердіння (в залежності від температури навколишнього середовища).Документ Спосiб вiдновлення сигналу на входi датчика в умовах завад(2014) Полярус, Олександр Васильович; Поляков, Євген Олександрович; Коваль, Андрiй ОлександровичСпосіб відновлення сигналу на вході датчика в умовах завад, який полягає в тому, що реалізацію вхідного сигналу представляють математичним рядом ортонормованих функцій з невідомими коефіцієнтами, імпульсну характеристику зводять до розподілу загального виду з невідомими коефіцієнтами, а потім мінімізують інтеграл від квадрата різниці між вихідним сигналом, що представляється через інтеграл згортки від імпульсної характеристики датчика та вхідного сигналу з невідомими коефіцієнтами і виміряним вихідним сигналом способами глобального випадкового пошуку, після чого знаходять всі невідомі коефіцієнти і на їх основі відновлюють імпульсну характеристику датчика і сигнал на його вході, який відрізняється тим, що у виміряному вихідному сигналі інерційного датчика відфільтровується завадоподібна складова, що дозволяє підвищити точність відновлення вхідного сигналу за рахунок зменшення впливу випадкових похибок вимірювань на якість перерахунку.Документ Спосiб визначення потокiв насичення регульованого перехрестя(2014) Денисенко, Олег Васильович; Левтеров, Андрiй IвановичСпосіб визначення потоків насичення регульованого перехрестя, що заснований на скануванні гостроспрямованим лазерним променем зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптичну вісь одного з положень розгортки вибирають так, щоб лазерний промінь описував коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а друге положення розгортки вибирають таким, щоб воно відповідало відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїжджої частини зменшується на певну задану величину, при цьому зміну положень розгортки здійснюють з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, подальшому прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачами і перетворенні цих сигналів в імпульсно-числовий код, за яким обчислюють швидкість і тип транспортних засобів, інтенсивність та інтервали між транспортними засобами, який відрізняється тим, що сканування зони перехрестя одночасно здійснюють двома оптичними променями лазерної розгортки, причому другий промінь формують у одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіод по колу розгортки, яку здійснюють, починаючи із зовнішнього кола для першого променя і поступово покроково розширяють коло сканування з заданою величиною кроку зміною положень кутів розгортки в реперній точці на кожному періоді до моменту, коли надійно визначають кінець найбільшої за протяжністю черги транспортних засобів по смугах на підходах до перехрестя, на які у даний час діє сигнал світлофора, що забороняє рух, і потім повертають цей промінь в початкове положення та багаторазово повторюють зазначений процес для визначення кількості транспортних засобів у черзі по кожній смузі руху на момент зміни сигналу на зелений або на момент початку руху, при цьому за типом транспортних засобів та часом їх пересування в зоні стоп-лінії послідовно визначають реальні значення коефіцієнтів приведення до легкового автомобіля, кількість транспортних засобів у черзі у приведених одиницях, час пересування черги, починаючи з моменту перетинання стоп-лінії переднім бампером першого в черзі транспортного засобу і закінчуючи моментом проходження над стоп-лінією заднього бампера останнього в черзі автомобіля, та значення потоків насичення по всіх смугах руху упродовж одного циклу регулювання.