Кафедра технології машинобудування та ремонту машин
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3851
Переглянути
Перегляд Кафедра технології машинобудування та ремонту машин за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 76
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оцінка і прогнозування надійності силових агрегатів за результатами ресурсних випробувань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дмитренко, Марія ГригоріївнаВиявлено характерні відмови нових і відремонтованих машин в період проведення ресурсних випробувань: задири вкладишів, підвищений знос ЦПГ, деталей системи паливоподачі, муфти зчеплення та ін. Встановлено, що причинами дефектів є порушення технології виготовлення і ремонту двигунів, які можна усунути удосконаленням технологічного процесу виготовлення і ремонту. Отримано математичну модель та алгоритм забезпечення надійності транспортних засобів експлуатаційними методами.Документ Розробка уніфікованих агрегатів трансмісії сімейства перспективних тракторних самохідних шасі СШ26 та СШ50 Частина 2 Розробка уніфікованих дискових гальм відкритого типу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ужик, Валерій ВладиславовичГальмівна система є найважливішим засобом забезпечення активної безпеки автомобіля. Запропоновано та розроблено конструкцію дискових гальм відкритого типу з механічним гальмом приводом і регулятором постійного зазору. Проведений порівняльний аналіз ефективності застосування дискових гальм і розроблених гальм відкритого типу по запропонованим показником. Цей аналіз показав, що застосування гальмівних механізмів прямої дії забезпечує виконання вимог до гальм самохідного шасі.Документ Факторний аналіз надійності силового агрегату гібридного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Яшний, Єгор ВолодимировичУ результаті аналізу літератури автомобілів з гібридними приводами, а також огляду інтернет – ресурсів, отримана інформація, яка дозволила виконати характеристику та класифікацію розглянутих типів транспортних засобів. Встановлено, що найбільш ненадійним агрегатом гібридного автомобіля є двигун внутрішнього згоряння.Документ Оцінка ремонтопридатності колісних машин при сертифікаційних випробуваннях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Колєсникова, Аліна ВолодимирівнаВ результаті проведеної роботи виявлені характерні відмови двигунів тракторів ХТЗ-17221 в реальній експлуатації, встановлені причини цих відмов. Визначено найменш надійні деталі та конструкторськоексплуатаційні заходи, які необхідно вжити для зменшення кількості відмов при експлуатації тракторів. Розроблено методику оцінки ремонтопридатності деталей автотракторних двигунів, визначено критерії оцінки ремонтопридатності деталей автотракторних двигунів.Документ Дослідження довговічності відремонтованих двигунів за рахунок вдосконалення технологічних методів ремонту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ємельянов, Сергій ОлександровичРобота представляє експериментально-теоретичне узагальнення і рішення важливої задачі – підвищення довговічності ресурсовизначних деталей відремонтованих дизельних автотракторних двигунів мобільної техніки.Документ Організаційно-технологічна підготовка групової технології із застосуванням верстатів з ЧПУ для ремонту шестерних насосів гідросистем металообробного обладнання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мотузка, Владислав СергійовичАналіз досягнутого рівня ефективності ремонту шестерних насосів та інших агрегатів подібної конструкції показав можливість застосування групових технологій і верстатів з ЧПУ в технологіях відновлення деталей. Виконана організаційно-технологічна підготовка дільниці по ремонту гідроагрегатів, розроблений технологічний процес відновлення корпусу шестерного насосу, визначена кількість і розташування технологічного обладнання з урахуванням вимог по охороні праці та техніці безпеки. Таким чином, у даній дипломній роботі вирішується актуальне питання організаційно-технологічної підготовки дільниці по ремонту агрегатів гідросистем металообробного і транспортно-технологічним обладнання.Документ Удосконалення методів динамічних випробувань автотранспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Колінько, Вікторія ВікторівнаУ даній роботі проаналізовані експлуатаційні властивості автомобіля. Проаналізовано динамічні властивості автомобілів і критерії їх оцінки. Запропоновано методи, які підвищують стабільність динамічних випробувань автомобіля. Визначенні граничні нормативні показники гальмівної динамічності транспортних засобів. Запропоновано метод заснований на застосуванні лінійних акселерометрів для оцінки динамічних властивостей при випробуванні автомобілів. Запропоновано метод підвищення точності випробувань при оцінці ефективності динамічних випробувань.Документ Метрологічне забезпечення дослідження типу шин та тиску в них на динамічні властивості автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Охріменко, Едуард ІвановичОбґрунтовано метод кваліметричного оцінювання стабільності динамічних властивостей колісної машини. Проведено метрологічне забезпечення та виконано експериментальне дослідження падіння динамічних властивостей автомобілів при зниженні тиску повітря у літніх і зимових шинах. Розглянуто умови розвитку педагогічної підготовки майбутніх інженерів педагогів. На основі ступінчастої систематичності сформовано зміст педагогічної підготовки майбутніх інженерів- педагогів. Розроблено план-конспект лекційного заняття.Документ Удосконалення оцінки якості продукції на машинобудівному підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Яровой, Єгор СергійовичУ даній роботі проаналізовані заходи організації контролю якості на підприємстві. Проаналізовано технологічні способи підвищення якості продукції промислового підприємства. Розроблена автоматизована система вимірювання та контролю кольору продукції на підприемстві у програмному середовищі LabView, з підключенням веб-камери з подальшим розпізнаванням кольорів різних об'єктів, дозволить машинобудівному підприємству покращіти якість продукції.Документ Дослідження динаміки ланок робота-маніпулятора з пневматичним приводом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Смаль, Кирил СергійовичВиконано аналіз процесу роботизації виробництва, його ієрархії, етапів процесу. Встановлено, що процес роботизації виробництва може бути поділений на три етапи, на кожному з яких проводяться відповідні заходи. Проаналізовано структурну схему групового механооброблюючого виробництва та відповідно групову технологію – форму організації виробництва, що характеризується спільним виготовленням груп виробів різної конфігурації на спеціалізованих робочих місцях. Розглянуто організаційну структуру роботизованих комплексів, у тому числі із застосуванням роботівманіпуляторів. Визначено прискорення за вертикальною, горизонтальною поздовжньою та горизонтальною поперечною осями ланок роботаманіпулятора МПУС-10 з пневматичним приводом при відпрацьовуванні команд від циклового програмного пристрою ЕПК-1030. Встановлено максимальні значення зазначених прискорень та їх вплив на деталь, що закріплюється у захваті.Документ Розробка та дослідження трансмісії перспективного тракторного самохідного шасі СШ–26. Частина 2. Аналіз вібростійкості трансмісії перспективного тракторного самохідного шасі СШ–26(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Смоляков, Ілля АндрійовичВ дипломній роботі на основі аналізу показників трансмісії проведена оцінка вібростійкості трансмісії по критерію ККД. У дипломній роботі наведені дані з розрахунку приведеного моменту інерції до колінчастого валу двигуна та жорсткості трансмісії на різних передачах.Документ Дослідження якості технологічного процесу відновлення деталей і ремонту автотракторної техніки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пашко, Марія ДмитрівнаЗавдання досліджень – оцінити стан відремонтованих машин і тенденції до його зміни; зробити аналіз якості діючих технологічних процесів складання і контролю кривошипно-шатунного механізму, циліндро-поршневої групи, різьбових з'єднань і ущільнень агрегатів, зубчастих передач автотранспорту, наплавлення опорних ковзанок автотранспорту, напилення деталей; розробити системи обчислень (алгоритми): основних параметрів розподілів розмірів гільз циліндрів, перешліфувати колінчастих валів.Документ Розробка та дослідження трансмісії перспективного тракторного самохідного шасі СШ-26. Частина 1. Розробка і дослідження планетарної передачі самохідного шасі СШ-26(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гончаренко, Владислав МиколайовичВ даній роботі було виконано розрахунок планетарної передачі самохідного шасі СШ-26, де було визначено ККД планетарного механізму, вибір геометричних розмірів зубчастих коліс та перевірка їх міцності по напруженням вигину та при дії максимального навантаження. Визначено приведений момент до ведучого валу момент інерції планетарного механізму. Розраховані параметри пресового з’єднання зубчастого вінця з епіциклічним колесом. Оцінено можливість застосування на самохідному шасі СШ-50 уніфікованої планетарної передачі самохідного шасі СШ 26.Документ Оцінка відповідності якості колісних машин виробництва ХТЗ технічним регламентам при сертифікації у випробувальних лабораторіях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Демченко, Єгор АнатолійовичВ роботі розглянуто параметри та виконана ідентифікація відібраного зразка технічному опису сертифікатам відповідності на комплектуючі, технічним умовам і конструкторській документації. Крім того магістерська робота пропонує обґрунтування загальних вимог підготовки машин до сертифікаційних випробувань та виявлені особливості випробувань зручності управління у робочої зоні оператора трактора – навантажувача типу Т-156Б-09.Документ Проектування інформаційно-логістичних і навчальних сиситем управління випробувальних лабораторій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шатіхіна, Валерія ЄвгеніївнаПостійно стоїть задача зменшення ризику виникнення невідповідності чи невідповідної роботи. Автоматизація процесів управління в лабораторії і перехід до автоматизованого керування ризиками є актуальною задачею. Поряд з цим, стоїть інша, не менш важлива, задача: практичне навчання фахівціввипробувачів та менеджерів випробувальних лабораторій. Особливо це питання є актуальним в умовах тенденції переходу до дистанційного навчання та обмеження доступу до діючих лабораторій. В роботі вирішено питання створення інформаційно-логістичної системи управління випробувальної лабораторії на основі миследіяльністної методології, а саме з розподілом усієї системи на фази, рівні і функції, наведено результат практичної реалізації такого рішення та синтезовано на його основі концепт віртуального тренажера випробувальної лабораторії орієнтованого на формування у студентів професійних і надпрофесійних (soft skills) знань, умінь і навичків самостійно приймати рішення та формувати індивідуальні рішення щодо розв’язання певних ситуацій.Документ Організаційно-технологічна підготовка виробництва з виготовлення запасних деталей для приводів металорізального устаткування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гумницький, Валерій ВіталійовичРозглянуті питання функціонування модуля техніко-економічного аналізу технологічних процесів у спеціалізованої САПР ТП. Розглянуті умови роботи рульового керування приводів металорізального устаткування та конструктивно-технологічні особливості, обумовлені її призначенням. Установлені причини виникнення дефектів, виявлені основні дефекти, що регламентують ресурс сектору керування приводів металорізального устаткування. Розроблений удосконалений технологічний процес відновлення сектору керування приводів металорізального устаткування в умовах ремонтного виробництва. Розроблена конструкція пристосування, використовуваного для закріплення кермового сектору при механічній обробці.Документ Визначення аеродинамічних характеристик вантажних боксів для високошвидкісного транспортування методами прикладної механіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чуєв, Олексій ОлексійовичВиконано аналіз існуючих методів визначення аеродинамічних характеристик транспортних засобів. Розглянуто методи прикладної механіки, що використовуються при моделюванні процесу обтікання досліджуваного об’єкта повітряним потоком. Запропоновано шляхи вдосконалення процесу визначення аеродинамічних характеристик транспортних засобів дорожніми методами, а саме використання методу визначення залежності складових опору руху автомобілів від швидкості. Виконано визначення аеродинамічних характеристик вантажних боксів для високошвидкісного транспортування легковими автомобілями комп’ютерним моделюванням з використанням методів прикладної механіки.Документ Підвищення зносостійкості фрикційних дисків тракторних гальм(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Трембач, Євгеній ПавловичПроведено аналіз умов роботи багатодискових гальмівних механізмів, що працюють у мастилі та підбір фрикційних матеріалів. Розглянута теорія тертя в режимі граничного змащування. Встановлена оптимальна форма канавок для мастила на поверхнях фрикційних дисків. На основі теорії граничного тертя, для фрикційного контакту прийнята макрореодинамічна модель тертя, яка зберігає стабільність фрикційних властивостей до досягнення критичної температури на поверхні, яка залежить від діючої у контакті сили тертя. Виконано дослідження з метою визначення оптимальної форми і розмірів канавок на накладках фрикційних дисків тракторних гальм. У результаті порівняльних іспитів комплектів дисків з накладками, що мають вафельні канавки, з комплектами дисків з накладками з металокераміки МК-5, що мають аналогічні канавки, встановлено, що по фрикційних властивостях і теплонавантаженості комплект дисків фірми «Хербигер» показав кращі результати. Вироблено вимоги до мастил, що застосовуються у фрикційних механізмах, працюючих зі змащувальним матеріалом. Обґрунтовано шляхи вдосконалення професійної педагогічної підготовки інженерів-педагогів.Документ Забезпечення заданого рівня надійності колісних машин застосуванням сучасних методів обробки їх деталей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гамаюнов, Данило ВолодимировичДана робота націлена на пошук оптимальних технологічних розв'язків по підвищенню надійності деталей, що виготовляються, автомобіля з використанням методів пластичного деформування й термічної обробки. Виконаний аналіз факторів, що визначають надійність деталей автомобіля. Показане, що надійність виробу автомобілебудування залежить від конструктивних, технологічних і експлуатаційних особливостей. Експлуатаційні властивості матеріалів деталей автомобілів визначаються їхньою конструктивною міцністю. Крім того, аналіз основних методів одержання заготовок в автомобілебудуванні з погляду досягнення в них необхідної конструктивної міцності показав, що зниження матеріалоємності й підвищення якості матеріалів можливо різними методами, однак найбільш ефективними є комбіновані методи, засновані на пластичному деформуванні й термічній обробці.Документ Обґрунтування методу відновлення циліндричних поверхонь деталей газотермічним напиленням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Братушкіна, Вікторія МиколаївнаОхарактеризовано умови робити та матеріали для виготовлення колінчастих валів, проаналізовано найбільш поширені методи відновлення, їх основні переваги та недоліки. Наведені основні дефекти, що виникають в процесі експлуатації колінчастих валів. Визначено критерії для вибору раціонального способу відновлення та обгрунтовано спосіб відновлення колінчастих валів на основі цих критеріїв. Розроблена методика вибору оптимального способу відновлення шийок колінчастих валів.