Кафедра організації та безпеки дорожнього руху
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра організації та безпеки дорожнього руху за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 150
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обгрунтування вибору заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Н-23(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шапарь, Валентина ОлександрівнаОб’єкт дослідження – оцінка безпеки дорожнього руху. Мета – виявлення ділянок дороги з підвищеним ризиком аварійності при існуючому стані організації дорожнього руху, та розробка заходів, що спроможні ліквідувати фактори, які впливають на ріст аварійності. Метод дослідження – натурні спостереження, камеральний аналіз, статистичний аналіз, аналітичне моделювання. Отримані результати – проведено аналіз методів оцінки рівня безпеки руху на розглянутій дорозі Н-23, серед яких виділено метод підсумкового коефіцієнта аварійності, метод коефіцієнтів безпеки та метод аналізу ДТП. На основі попереднього аналізу потенційних ризиків дорожнього руху виділені типові ділянки розглянутої дороги та розроблені конкретні практичні рекомендації щодо підвищення рівня безпеки та організації дорожнього руху. Проведена оцінка запропонованих заходів на основі визначення комплексу соціально- економічних показників. Рекомендації з впровадження – розроблені підходи підвищення рівня безпеки дорожнього руху та методику послідовного аналізу функціонування автомобільної дороги можна використовувати для визначення потенційно небезпечних ділянок на типових автомобільних дорогах. Застосування на типових ділянках запропонованих заходів по підвищенню безпеки руху призведе до зменшення втрат (соціальних та економічних). Область застосування – автомобільний транспорт, автомобільні дороги загального користування відповідних технічних параметрів.Документ Дослідження організації дорожнього руху на перехресті вул. Гвардійців-Широнінців – пр. Ювілейний(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рідний, Ілля АндрійовичОб`єкт дослідження: дорожній рух на регульованому перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на регульованому перехресті вул. Гвардійців-Широнінців – пр. Ювілейний. Мета роботи: забезпечення безпечного руху на регульованому перехресті з високою інтенсивністю шляхом удосконалення схеми організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків. Отримані результати: розроблені локальні заходи, які підвищують рівень безпеки руху та зменшують затримки транспортних засобів. У роботі була проаналізована ефективність функціонування руху на перехресті вул. Гвардійців -Широнінців – пр. Ювілейний. Запропоновано розширення проїзної частини на четвертому підході (пр. Ювілейний) на одну смугу руху. Організовано рух лівоповоротного потоку в бік вул. Гвардійців-Широнінців з окремих двох смуг руху. Рекомендації по впровадженню: Запропоновані заходи (корегування циклу світлофорного регулювання, розширення проїзної частини на четвертому підході (з боку пр. Ювілейного) на одну смугу руху для організації руху лівоповоротного потоку, обладнання перехрестя технічними засобами регулювання руху) можуть бути використані при реконструкції даного перехрестя.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бєлінського та Італійський бульвар міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мусєєва, Ельвіра РафаелівнаОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично- дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бєлінського та Італійський бульвар міста Одеси В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано перерахувати тривалість основних та проміжних тактів для ліквідації затору, що викликає в першій фазі, перерахувати тривалість циклу, перевірити основні такти на рух пішоходів. Також запропоновано відновити дорожню розмітку. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складає 9 с, за допомогою збільшення тривалості основних тактів вдалося уникнути заторів та безпечного пропуску пішоходів через перехрестя. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Дослідження впливу штрафів на рівень використання ременя безпеки водіями(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Герасименко, Максим ВолодимировичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – визначити як штрафи впливають на рівень користування ременями безпеки водіїв автомобілів в місті Харків. Метод дослідження – емпіричне дослідження користування водієм ременем безпеки та методи математичної статистики. В дипломній роботі виконано аналіз конструктивної безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки після збільшення штрафів в Україні до 510 грн.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Дарницька та Бугаївська міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Макухівський, Георгій АнтоновичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Дальницька та Бугаївська міста Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано змінити пофазовий роз’їзд, виконати перерозподіл транспортних потоків, та перерахувати цикл світлофорного регулювання. Необхідно додатково встановити транспортні світлофори з додатковою секцією лівого та правого повороту. Також запропоновано встановити дорожні знаки, нанести дорожню розмітку і виконати капітальний ремонт покриття. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складає 24 с, а витрати транспортного часу на перехресті за рік складатимуть 73421 годин. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вплив малої мобільності на дорожній рух в містах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Попова, Кристина ЮріївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух на вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – вплив параметрів інфраструктури малої мобільності на планування елементів вулично-дорожньої мережі міста. Мета – запропонувати методологічний підхід до розвитку велосипедної інфраструктури, що забезпечує безпечні, комфортні, естетично-привабливі умови для реалізації малої мобільності різних груп населення міста. Метод дослідження – натурне дослідження, бібліографічне дослідження, типологічний аналіз на основі аналізу існуючого практичного, теоретичного та проектного досвіду, транспортний аналіз, теоретичне моделювання, комп'ютерне моделювання. Отримані результати – проведено порівняння результатів моделювання функціонування ділянки магістральної вулиці ВДМ при різних організаційно- планувальних рішеннях поперечного профілю вулиці. Встановлено, що відстань переміщення з використанням засобів малої мобільності для м. Харків розподілена за нормальним законом. Розроблено рекомендації щодо вибору планувального та/чи організаційного рішення організації шляхів сполучення малої мобільності. Рекомендації з впровадження – описані соціальні та планувальні вимоги до елементів інфраструктури малої мобільності в місті та запропоновані критерії оцінки ефективності функціонування ділянок ВДМ можна рекомендувати як базові вимоги для органів місцевого самоврядування міст. Також можливе застосування при виконання практичних робіт з дисциплін кафедри організації та безпеки дорожнього руху. Область застосування – вулично-дорожня мережа міста Харків.Документ Исследование скорости свободного движения автомобиля на горизонтальных кривых(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чжен, ІвейОб'єкт дослідження - процес переміщення автомобіля уздовж криволінійної траєкторії у частинах вулично-дорожньої мережі міста. мета роботи - дослідити вплив радіусу горизонтальної кривої на швидкість вільного руху автомобіля при повороті. Метод дослідження: натурний експеримент, математичне моделювання, статистичний аналіз. Інформація про розподіл швидкостей руху транспортних засобів на ділянках горизонтальних кривих має велике значення для моделювання потоків трафіку, у тому числі з використанням спеціальних комп'ютерних програм. В мікромоделювання руху потоку закладена математична модель, яка з достатнім степенем точності має описувати поведінку водія в різних дорожніхї умовах. В роботі було проаналізовано різні моделі руху транспортного засобу на криволінійних ділянках доріг, а також відомі математичні моделі, що описують вплив радіусу заокруглення дороги на швидкість автомобіля. Відповідно до результатів дослідження запропоновано залежність, що описує вплив радіусу горизонтальної кривої на очікувану швидкість руху автомобіля.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Польський узвіз та Буніна міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шитік, Олексій СергійовичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Польський узвіз та Буніна міста Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано зменшити тривалість основних періодів та ввести пішохідну фазу. Завдяки впровадженню даних заходів зменшується аварійність на перехресті і зменшується транспортна затримка. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складатиме 14 с, витрати транспортного часу на перехресті за рік 40655 годин. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вплив параметрів взаємодії транспортних та пішохідних потоків на ефективність дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Підкопай, Ігор ОлеговичМета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху на пішохідних переходах. Об’єкт дослідження – пішохідні переходи у м. Харків. Предмет дослідження – вплив світлофорного регулювання на затримки транспортних засобів та пішоходів на пішохідних переходах. Методи дослідження: аналітичний, імітаційне моделювання, метод натурних спостережень. Отримані результати: впровадження світлофорного регулювання знизило затримки транспортних засобів на пішохідних переходах. Область застосування – транспорт.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі м. Золочів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Попович, Дмитро ОлександровичОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Золочів за рахунок оптимізації параметрів руху. Метод дослідження і апаратура: натурні спостереження, метод Вебстера, математичне моделювання. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування транспортної мережі досліджуваного району, розроблено модель функціонування мережі, виявлені “вузькі місця”. Проведено аналіз параметрів функціонування транспортної мережі, досліджено рівень аварійності на вулицях об’єкту дослідження, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню транспортної мережі району на мережевому та локальному рівні, які підвищують рівень безпеки руху та забезпечують збільшення пропускної спроможності елементів мережі. Отримані результати сприятимуть підвищенню ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Золочів. Ступінь застосування: на рівні розробок. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо- транспортних пригод. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Дослідження організації дорожнього руху на ділянці магістральної вулиці м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дегтярьов, Владислав ВікторовичОб`єкт дослідження – дорожній рух на ділянці магістральної вулиці загальноміського значення. Предмет дослідження – схеми організації дорожнього руху на ділянці вулиці Леся Сердюка м. Харків. Мета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці вулиці Леся Сердюка за рахунок застосування технічних засобів організації дорожнього руху та введення координованого управління. Метод дослідження: аналітичний, графоаналітичний розрахунок параметрів координованого регулювання рухом, натурний. Отримані результати: проведено аналіз методів удосконалення організації дорожнього руху, принципів координації транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міста, виявлено, що координоване управління є найбільш прогресивним методом управління дорожнім рухом на магістралях. Проведено аналіз існуючих схем організації дорожнього руху на досліджуваній ділянці магістральної вул. Леся Сердюка. Досліджені характеристики транспортних та пішохідних потоків на перехрестях та перегонах. Запропоновані та порівняні заходи, які підвищують рівень безпеки руху та зменшують затримки учасників руху. Побудовані графіки координації та наведені роздруківки з управляючими параметрами. Рекомендації по впровадженню: запропонований варіант схеми організації дорожнього руху (координоване управління) може бути застосований на ділянці вулиці Леся Сердюка м. Харків.Документ Дослідження ефективності організації дорожнього руху на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Партола, Данило АндрійовичМета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова. Об'єкт дослідження - рух транспорту на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова. Предмет дослідження - затримки транспортних засобів на перехресті Білгородське шосе - вул. Академіка Проскури - вул. Чкалова. Метод дослідження - натурно-аналітичний. Основною базою запропонованих заходів щодо організації дорожнього руху на перехресті є результати обстеження фактичної інтенсивності руху транспортних засобів на даному перехресті, результати аналізу сучасного стану організації дорожнього руху в мксті Харкові, а також створена з використанням програмного продукту VISSIM імітаційна модель перехрестя. Результати 10-ти хвилинної імітації руху транспорту на перехресті з введенням світлофорного регулювання, цикл якого складається з трьох фаз, свідчать про збільшення часових затримок ТЗ в середньому на 14,65 с., але при цьому збільшення інших оцінних показників є незначним. Результати оцінки безпеки дорожнього руху на перехресті при введенні запропонованих заходів з підвищення ефективності організації руху транспорту свідчать про можливість скорочення загальної кількості ДТП на 33,1 %. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджені Департаментом інфраструктури Харківської міської ради. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при удосконаленні роботи існуючих та проектуванні нових регульованих перехресть. Сфера застосування: вулично-дорожня мережа міст.Документ Аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Бібліка - просп. Індустріальний м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Алієв, Елмір Ширвані оглиОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення ефективності організації та безпеки дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження - аналітичний, експериментальний. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити серед існуючих найбільш ефективні, що стосуються умов організації руху на перетинаннях. Порівняні 6 варіантів схем організації руху на перетинанні вул. Біблика – просп. Індустріальний м. Харків: 1 – існуючий (3 фази); 2 –2 фази; 3 - 2 фази (при існуючій тривалості циклу за виключенням 2-ої фази, де рух дозволений протягом 14 с для звільнення проїзної частини транспортними засобами, які знаходяться по вул. Біблика в районі скверу); 4 - 3 фази (зі скороченням часу на звільнення проїзної частини в районі скверу по вул. Біблика в 2 рази); 5 - 3 фази (окрема пішохідна фаза); 6 – 3 фази (перерахований час циклу). Порівняльний аналіз результатів розрахунків за оціночними критеріями надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з урахуванням безпеки та ефективності, а саме застосування роз’їзду в 2 фази. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – впровадження роз’їзду в 2 фази на перехресті вул. Біблика – просп. Індустріальний м. Харків дозволяє зменшити коефіцієнт відносної аварійності в 1,6 разів, затримки руху транспортних засобів майже в 3 рази, а пішоходів в 4 рази. Запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані для удосконалення організації дорожнього руху в Індустріальному районі м. Харків.Документ Дослідження впливу швидкості руху на ефективність функціонування транспортної мережі м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Капрош, Леонід ЛеонідовичМетою дипломної роботи с дослідження впливу швидкості руху на ефективність функціонування транспортної мережі в Індустріальному районі м. Харкова (обмежена вулицями: бул. Івана Каркача, вул. Луї Пастера, просп. Московський та Окружною дорогою). Об’єкт дослідження - процес руху транспортних потоків по транспортної мережі міст. Предмет дослідження показники функціонування системи управління дорожнім рухом. Наукові результати дипломної роботи. Набули подальшого розвитку наукові підходи дослідження руху транспортних потоків, які полягають в наступному: розроблено транспортна модель на основі якої визначені залежності впливу швидкості руху на показники ефективності функціонування системи управління дорожнім рухом. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при дослідженнях транспортних систем міст.Документ Технологія проведення аудиту безпеки дорожнього руху у містах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дуплякін, Михайло ОлеговичМета дослідження – підвищення якості дорожнього руху (ДР) на підставі проведення аудиту безпеки дорожного руху. Об’єкт дослідження – безпека дорожнього руху у містах. Предмет дослідження – методи аудиту безпеки дорожнього руху. Методи дослідження – натурні спостереження, заповнення листів аудиту, розрахункові методи проектування. У роботі розглянуто актуальні питання підвищення безпеки дорожнього руху на підставі проведення аудиту дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі (ВДМ) міст. Виявлені цілі та особливості проведеннія аудиту безпеки дорожнього руху із урахуванням його відмінності від традиційних методів визначення безпеки руху. Отримано листи аудиторських перевірок із наданням виявлених недоліків. Рекомендації з впровадження: результати комплексної роботи можуть бути застосовані при реконструкції вулично-дорожньої мережі та удосконаленні організації дорожнього руху у м. Запоріжжя та м. Харків. Область застосування – організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі великих міст.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Біблика – вул. Северина Потоцького м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Третьяк, Артем ОлеговичОб’єкт дослідження – організація дорожнього руху на перетинанні. Мета роботи – підвищення ефективності організації та безпеки дорожнього руху на перетинанні. Метод дослідження - натурно-аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити серед існуючих найбільш ефективні, що стосуються умов організації руху та управління транспортними потоками на перетинаннях. Порівняні 4 варіанти схем організації руху на перетинанні вул. Біблика – вул. Северина Потоцького м. Харків: 1 - існуючий (нерегульоване перетинання), 2 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 3 фази (з окремою пішохідною фазою), 4 - організація кільцевого руху, шляхом моделювання в програмному забезпеченні PTV VISSIM. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору основних вимог – безпеки, ефективності та комфортності, а саме застосування кільцевого руху на перетинанні. Отримані екологічні, соціальні та економічні показники з метою оцінки ефективності прийнятих рішень. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – впровадження кільцевого руху на перехресті вул. Біблика – вул. Северина Потоцького м. Харків поряд із збільшенням витрат часу на рух пішоходів, зменшує розмір викидів шкідливих речовин, транспортних втрат та показник відносної аварійності на перетинанні, який обрано за головний. Запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані для удосконалення організації дорожнього руху в Індустріальному районі м. Харків.Документ Дослідження схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Академіка Павлова – Салтівське шосе – вул. Семиградська(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Солошко, Іван В'ячеславовичОб'єкт дослідження – стан дорожнього руху на перехресті вул. Академіка Павлова – Салтівське шосе – вул. Семиградська. Предмет дослідження – схеми організації дорожнього руху на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення ефективності організації та безпеки дорожнього руху на регульованому перехресті. Метод дослідження – аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження. Отримані результати: розроблено та обґрунтовано два варіанти схем щодо поліпшення організації дорожнього руху на перехресті вул. Академіка Павлова – Салтівське шосе – вул. Семиградська. Розглянуті існуючі форми і методи організації дорожнього руху. Проведено оцінку організації світлофорного регулювання. Заходи по удосконаленню дорожнього руху є доцільними, так як дозволяють знизити кількість дорожньо-транспортних пригод. Рекомендації щодо впровадження: Запропоновано організацію трифазної схеми світлофорного регулювання з окремою фазою для лівоповоротних потоків, розширення проїжджої частини на одну смугу руху шириною 3,5 м з боку вул. Семиградська та Салтівське шосе, обладнання перехрестя технічними засобами регулювання руху. Запропоновані заходи можуть бути використані при реконструкції даного перехрестя.Документ Дослідження альтернативних схем організації дорожнього руху на перехресті пр. Московський - вул. Роганська м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гусаченко, Роман АндрійовичОб'єкт дослідження - схема організації дорожнього руху поблизу перехрестя просп. Московський - вул. Роганська в м. Харкові. Мета роботи - розробка та аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на регульованому перехресті для зменшення затримок та черг транспортних засобів. Метод дослідження: аналітичний, імітаційне моделювання. В умовах підвищеної інтенсивності транспортних потоків на регульованому перехрест, наприклад, в пікові періоди доби, виникає режим так званого "перевантаження", коли традиційними заходами підвищення якості світлофорного регулювання, такими як збільшення тривалості циклу та оптимізація схеми пофазного роз'їзду, уникнути виникнення заторів стає неможливим. Це викликає необхідність використовувати альтернативні схеми організації дорожнього руху. В дипломній роботі проведено аналіз методів організації дорожнього руху на перехресті просп. Московський - вул. Роганська в м. Харкові. була запропонована альтернативна схема організації дорожнього руху, яка дозволить зменшити затримки руху та черги транспортних засобів при проїзді перехрестя.Документ Дослідження показників аварійності в Україні та її регіонах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Буслаєв, Олександр ОлексійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на транспортній мережі України. Мета роботи – підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні. Предмет дослідження – дорожньо-транспортні пригоди на транспортній мережі України. Кількість загиблих в ДТП в світі за минулі роки збільшилася до 1,35 мільйонів громадян за рік, а кількість травмованих становить майже 50 мільйонів. Організація Об’єднаних Націй проголошує період 2021 - 2030 років другим Десятиліттям дій із забезпечення безпеки дорожнього руху, на який ставиться мета понизити принаймні на 50 відсотків смертність і травматизм в результаті дорожньо-транспортних подій в період 2021 - 2030 років. Досягнути цієї мети можливо тільки за умов розробки в кожній країні програм дій щодо підвищення безпеки руху, які повинні базуватися на системному аналізі стану та причин дорожньо-транспортних пригод. У роботі виконаний аналіз методів оцінки показників оцінки безпеки руху, зібрані статистичні дані про дорожньо-транспортні пригоди в Україні, виконаний аналіз змін показників безпеки руху в Україні та її регіонах, проведений порівняльний аналіз показників безпеки руху в областях України в 2020 році. Якість і ефективність управлінських рішень в області забезпечення безпеки дорожнього руху знаходяться в прямій залежності від глибини і повноти аналізу даних про дорожньо-транспортні події.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на трасі М-03 Харків – Київ м. Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мазай, Вадим ВолодимировичОб’єкт дослідження – рух транспортних потоків на ділянки дороги. Мета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналітично-практичний. В результаті аналізу літературних і Інтернет джерел визначено призначення світлофорного регулювання та різни методики розрахунку світлофорного циклу. Запропоновано реорганізація дорожнього руху на перехресті. Запропоновано кілька варіантів організації світлофорного регулювання. Для кожної визначена тривалість світлофорного циклу та тактів. Визначена найбільш ефективна схема дорожнього руху. Впровадження запропонованої схеми підвищує ефективність дорожнього руху на 37 %. Керівництво підприємства «ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ» прийняло до розгляду матеріали дослідження. Сфера застосування: автомобільний транспорт.