Выпуск 41
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2234
Переглянути
Перегляд Выпуск 41 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ВИЗНАЧЕННЯ РЕАКЦІЙ ҐРУНТУ І ВЕЛИЧИНИ ВІДХИЛЕННЯ ВІД ОСІ РУХУ ПРИ ЙОГО ПРОКОЛІ АСИМЕТРИЧНИМ НАКОНЕЧНИКОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Кравець, С. В.; Супонєв, В. М.; Балесний, С. П.; Супонев, В. Н.; Балесный, С. П.; Kravets, S.; Suponev, V.; Balesniy, S.Під час проколу ґрунту часто виникає необхідність змінювати траєкторію руху. Запропоновано аналітичний спосіб визначення реакцій ґрунту і величини відхилення від прямолінійного руху робочого органа з асиметричним наконечником, який може бути використаний для керування траєкторією під час проколу.Документ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ТРАНС-ПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Войтов, В. А.; Бережна, Н. Г.; Кутья, О. В.; Бережная, Н. Г.; Voytov, V.; Berezchnaya, N.; Kutiya, O.Запропоновано новий підхід в оцінюванні надійності транспортного обслуговування, пов’язаний з імовірнісною й фізичною оцінкою стану системи. Розглянуті параметри до-зволяють планувати транспортний процес і вчасно реагувати на зміни показників усіх ланок логістичного ланцюга.Документ МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАТРИМКИ ПІШОХОДІВ ПРИ ПЕРЕХОДІ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ПОЗА ПІШОХІДНИМ ПЕРЕХОДОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Горбачов, П. Ф.; Макарічев, О. В.; Атаманюк, Г. В.; Горбачёв, П. Ф.; Макаричев, А. В.; Атаманюк, А. В.; Horbachov, P.; Makarichev, A.; Atamanyuk, A.Обґрунтовується доцільність організації дорожнього руху в місцях пересічення транспортних і пішохідних потоків з точки зору витрат часу учасників руху на подолання конфліктної ділянки. Описується аналітична модель часу затримки пішоходів для найпростішого випадку – при переході вулиці без позначеного пішохідного переходу.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ СТРУКТУРИ МІСТА ОДЕСИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Мироненко, С. В.; Венгер, А. С.; Myronenko, S.; Venger, A.Розглянуто критерії оцінки планувальних схем вулично-дорожньої мережі. Проведено дослідження та порівняння з нормативними значеннями щільності вулично-дорожньої мережі та коефіцієнта непрямолінійності міста Одеси.Документ ВЛАСТИВОСТІ ТА СПОСОБИ ЗАСТОСУВАННЯ П’ЄЗОЕЛЕКТРИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЯК ГЕНЕРАТОРІВ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Ульянець, О. А.; Ульянец, О. А.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.; Ulyanets, O.Проведено дослідження п’єзоелектричних матеріалів та аналіз можливостей їх застосування як джерела електричної енергії. Розглянуто їх властивості, наведено аналітичні співвідношення для їх розрахунку. Досліджено п’єзокерамічні елементи як перетворювачі енергії. Подано схеми їх застосування і схеми виконання п’єзогенераторів.Документ THE PROBLEM OF CREATING THE DISTANCE LEARNING COURSES FOR FOREIGN STUDENTS AT THE INITIAL STAGE OF STUDYING(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Artiomova, O.; Ivanova, V.; Nezovibatko, O.; Артьомова, О. І.; Іванова, В. О.; Незовибатько, О. В.; Артемова, О. И.; Иванова, В. А.The problems of creating and applying new teaching methods on the basis of distance learning courses are analyzed. The possibility of distance learning of Russian as a foreign language is considered. The structure of the course (namely, introductory phonetics and basic courses, courses of scientific style of speech for the students of economic and philological specialties), its aims and tasks are discussed. The necessity to use the model of blended learning that helps to master quickly communicative and professional skills is emphasized.Документ ANALYSIS OF POSSIBILITIES TO PRESENT FORMALLY THE ELEMENTS OF VIRTUAL EDUCATIONAL SPACE(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Morozova, О.; Морозова, О. І.; Морозова, О. И.For formal representation of virtual educational space elements, the paper considers the topology methods, in particularly the methods for categories and functors theory, allowing for solving semistructured and indeterminate problems and reflecting their results at the high level of abstraction. The conducted analysis shows the virtual educational space as a generalized scheme, including an associative connection of the site of departments and general education schools.Документ УЛУЧШЕНИЕ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ДВИГАТЕЛЕЙ ПУТЕМ ПОДАЧИ СЖИЖЕННОГО ТОПЛИВА ВО ВПУСКНОЙ КОЛЛЕКТОР(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Абрамчук, Ф. И.; Кузьменко, А. П.; Бойчук, М. В.; Абрамчук, Ф. І.; Abramchuk, F.; Kuzmenko, A.; Boychuk, M.Представлены результаты расчетного исследования показателей процесса наполнения двигателя 4 ГЧ 7,5/7,35 при подаче различных топлив во впускной патрубок в жидком виде. Проведен анализ коэффициента наполнения и изменения температуры.Документ TRAFFIC FLOWS MODELLING BASED ON PROBABILITY OF COINCIDENCE OF CHAOTIC IMPULSES OF RANDOM DURATION AND RANDOM INTERVALS BETWEEN THEM(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Levterov, A.; Левтеров, А. І.; Левтеров, А. И.The features of applying the theory of chaotic electrical impulse flows in mathematical modelling of traffic flows have been considered. Both the moments of appearance of vehicles on the traffic lane and the moments of appearance of electrical impulse on the time axis are supposed to obey the Poisson law. It is assumed that the duration of an impulse is equivalent to the length of a vehicle, and the intervals between the impulses are equivalent to the intervals between the vehicles in the spatial-temporal axis.Документ SIMULINK SOFTWARE FEATURES FOR MODELLING A SMALL-SIZE LOADER(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Yefymenko, O.; Hrichchina, A.; Єфименко, О. В.; Гріччіна, А. В.; Ефименко, А. В.; Гриччина, А. В.Computer simulation as a tool to determine the loading for implements and hydraulic drives of small-size loaders has been considered in the paper. A number of lifting mechanism design models has been built; their strengths and shortcomings have been analysed. It has been proposed to alter the machine’s hydraulic drive design as well as to redesign the arm and the levelling mechanism to improve reliability of a small-size loader.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017)Документ СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ХАРАКТЕРИСТИК АКТИВНИХ ПІДВІСОК АВТОМОБІЛІВ У СКЛАДІ ЛІНІЇ ЕКСПРЕС-ДІАГНОСТИКИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Бороденко, Ю. М.; Borodenko, Y.Розглянуто питання, пов’язані з організацією і технічною реалізацією ділянки контролю вихідних параметрів активних підвісок у складі лінії технічного контролю. Запропоновано варіант доукомплектації обладнання базової лінії експрес-діагностики з компіляцією про-грамного забезпечення засобів комп’ютерної діагностики в єдину програму тестування.Документ АНАЛІЗ СХЕМ СОНЯЧНИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ НА ФОТОЕЛЕКТРИЧНИХ МОДУЛЯХ ДЛЯ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведено аналіз існуючих схем будови сонячних електростанцій на фотоелектричних модулях. Розкрито їх принцип роботи. Розглянуто технічні характеристики кожної з поданих схем. Запропоновано схему будови сонячної зарядної станції для електромобілів. Описано її функціональні можливості та особливості роботи.Документ МОДЕЛИРОВАНИЕ ВАНТОВОГО МОСТА СТИЛЯ АРФЫ И АНАЛИЗ ПРОЧНОСТНЫХ ХАРАКТЕРИСТИК(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Красников, С. В.; Красніков, С. В.; Krasnikov, S.Предложены структурные схемы расположения вантов для отечественной классической конструкции вантового моста. Построены серии геометрических, расчетных моделей с различными граничными условиями. Проведены расчеты статических перемещений, напряжений, деформаций. На основе анализа результатов сделаны выводы по оптимизации конструкции.Документ ANALYSIS OF STABILITY OF STEEL MEMBERS WITH ACCOUNT OF THE FIXING CONDITIONS AND SUPPORTS STIFFNESS(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Kondel, V.; Loboda, D.; Кондель, В. М.; Лобода, Д. О.; Лобода, Д. А.The authors have studied the stability of compressed steel structures and parts of machines with account of support conditions. The analysis of experimental and theoretical data of the behaviour of compressed structures and their members is provided. The new approaches to the critical-load design with account of supports stiffness are described.Документ ВПЛИВ ПЛАВНОСТІ ХОДУ КОЛІСНИХ ТРАКТОРІВ НА НАВАНТАЖЕНІСТЬ ТРАНСМІСІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Кальченко, Б. І.; Ребров, О. Ю.; Кожушко, А. П.; Кальченко, Б. И.; Kalchenko, B.; Rebrov, A.; Kozhushko, A.; Ребров, А. Ю.Описано підхід до визначення залежності навантаженості трансмісії трактора типу ХТЗ-150К від рівня плавності його ходу. Наведено результати теоретичних досліджень і натурних випробувань під час руху по ґрунтовій дорозі та бруківці; на зораній стерні озимої пшениці. Визначено передавальну функцію підвіски, яка описує плавність ходу колісного трактора. Обчислено передавальну функцію трансмісії, яка ґрунтується на визначенні навантаженості вузлів трансмісії.Документ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ДАТЧИК СКЛАДУ БЕНЗОЕТАНОЛУ ДЛЯ ПАЛИВНОЇ СИСТЕМИ ДВЗ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Бганцев, В. М.; Гладкова, Н. Ю.; Бганцев, В. Н.; Bgantsev, V.; Hladkova, N.Визначено необхідність контролювання складу бензоетанолу в паливній системі ДВЗ транспортного засобу, який використовує цей вид біопалива. Запропоновано конструкцію експериментального датчика складу бензоетанолу.Документ ВИЗНАЧЕННЯ НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИХ ТЯГОВИХ ДЖЕРЕЛ СТРУМУ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Аргун, Щ. В.; Arhun, Shch.Проведено аналіз сучасних накопичувачів енергії. Визначено, що для міського громадського електротранспорту як тягову акумуляторну батарею ефективніше використовувати ультраконденсатори, а для малолітражного міського електромобіля – літій-іонні акумулятори.Документ АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ СТЕНДІВ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БЕНЗИНОВИХ ДВЗ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Марціяш, О. М.; Заверуха, Р. Р.; Ужва, А. В.; Марцияш, О. М.; Marcias, O.; Zaveruha, R.; Uzhva, A.Здійснено аналіз діючих моделей лабораторних стендів для дослідження робочих параметрів систем керування ДВЗ легкових автомобілів. Подано аналіз характеристик та параметрів відомих зразків і описано спроектований та запатентований стенд.Документ FUZZY PRODUCTION MODEL OF URBAN PUBLIC PASSENGER TRANSPORT SUSTAINABLE DEVELOPMENT(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Vdovychenko, V.; Вдовиченко, В. А.; Вдовиченко, В. О.The structure of unclear production model of steady development of urban public passenger transport, which is based on the selection of risk factors, estimation of the character of its multilevel connections within the limits of a single transport space, has been worked out. The fuzzy production rules of forming the risks of constancy are presented from the perspective of influence on the municipal environment.