Кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3829
Переглянути
Перегляд Кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 166
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Моделі вибору обладнання для СТО в умовах невизначеності.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клусович, Артем ВалерійовичПроведено огляд сучасного обладнання для СТО легкових автомобілів. Проведено аналіз критеріїв, які використовуються для вибору обладнання для СТО легкових автомобілів. Розроблено моделі вибору обладнання для СТО легкових автомобілів в умовах невизначеності вхідної інформації. Наведено приклади вибору обладнання для СТО легкових автомобілів.Документ Розробка моделей вибору компонентів для типових промислових роботів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Посукан, Руслан ВадимовичДипломна робота присвячена питанню розробки моделей вибору компонентів для типових промислових роботів. В роботі проведено класифікація промислових роботів, класифікацію комплектуючих елементів для роботів. Проведено аналіз існуючих методів рішення цієї задачі. В якості програмного забезпечення запропоновано використовувати пакет Microsoft Office Access 2007. За допомогою пакету MS Access 2007 створено програмне забезпечення для вибору необхідних компонетів.Документ Гідравлічний підсилювач рульового управління(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Єрмошенко, Кирил СергійовичВ роботі було промодельовано гідравлічний підсилювач рульового привода автомобіля, приведена його лінеаризована математична модель, представлена структурна схема гідропідсилювача і одержані перехідні процеси при різних навантаженнях. Моделювання проводилось за допомогою системи MATLAB+Simulink.Документ Інформаційна система управління розумним складом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Леміш, Владислав МихайловичДипломна робота присвячена питанню розробки інформаційної системи управління розумним складом. В роботі проведено аналіз інформаційних систем управління розумним складом, міток, баз даних, розроблена математична модель вибору компонентів інформаційної системи управління розумним складом, розроблена інформаційна система управління розумним складом. А також проведено вибір програмного забезпечення для рішення постановленої задачі. В якості програмного забезпечення запропоновано використовувати MSSQLServer, мову програмування C# та фреймворкASP.NET. За допомогою мови програмування C#, фреймворкуASP.NET, та СУБД MSSQLServer створена інформаційна система управління розумним складом.Документ Моделі вибору СУБД для клієнтської бази АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Костиря, Дар`я АндріївнаДипломна робота присвячена питанню підви-щення ефективність роботи з клієнтами АТП за рахунок розробки математичної моделі вибору СУБД для побудови системи інформаційного за-безпечення клієнтської бази АТП, які допоможуть приймати раціональні, науково ограновані управ-лінські рішення. В роботі проведено аналіз задач щодо розробки клієнтської бази АТП; надана класифікація СУБД; розроблено інформаційну технологію організацій-ного забезпечення АТП;розроблено алгоритм ви-бору СУБД; проведено аналіз методів прийняття рішень;розроблено графічну модель вибору СУБД методом аналізу ієрархій; розроблено математичну модель вибору СУБД методом багатокритеріальної оцінки; розроблено комп’ютерна технологія для роботи з клієнтами АТП.Документ Розробка комп’ютерної технології виявлення витоків в мережах теплопостачання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тихоненко, Вадим ДмитровичДипломна робота присвячена питанню підвищення ефективності і швидкості локалізації витоків в теплоносії за рахунок розробки комп’ютерної технології виявлення витоків в мережі теплопостачання. Теплоенергетика займає основну частину українського ринку електроенергетики. Для забезпечення скорочення витрат на пошук аварій, та для модернізації систем керування, потрібно впровадити систему моніторингу аварій в диспетчерському управлінні, на прикладів вже існуючих систем розвинутих країн, що в подальшому стане основою для вирішення пошуку аварійно-дистанційних проблем трубопровідних систем постачання. Для досягнення мети були вирішені наступні задачі: проаналізовано основні методи пошуку витоків води в трубопроводі; розроблено інформаційна технологія синтезу системи виявлення витоків теплоносія (ВВТ) в мережах теплопостачання; проаналізовано існуючі датчики тиску води для системи ВВТ в мережах теплопостачання; розроблено комп’ютерна технологія синтезу системи виявлення витоків теплоносія; проведено вибір та обґрунтування моделей багатокритеріальної оцінки та оптимізації. Вказані моделі були покладені в основу комп’ютерної технології виявлення витоків в мережах теплопостачання, яка розглянута у третьому розділі.Документ Модель оцінки якості технологічних процесів виготовлення та встановлення вікон із ПВХ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Марченко, Владислав ВіталійовичПроведено аналіз проблеми оцінки якості технологічних процесів виготовлення та встановлення вікон із ПВХ. Розроблено модель оцінки якості технологічних процесів виготовлення та встановлення вікон із ПВХ за багатьма критеріями, наведено приклади використання розроблених моделей.Документ Модель вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства в умовах нечіткої інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Варивода, Олександр СергійовичУ роботі проведено аналіз проблеми вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства, обґрунтовано актуальність теми та наукових задач, сформульовані мета і задачі дослідження, об'єкт, предмет і методи дослідження. Розглянуті задачі вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства, обґрунтовано необхідність урахування нечіткої інформації. Розроблено інформаційну технологію вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства в умовах нечіткої інформації, що дозволяє структурувати процес проектування і визначити послідовність проектних процедур. Розроблено модель часткових задач проектування вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства.Документ Вибір контролеру для системиуправління транспортерами конвеєру(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клименко, Дмитро ВікторовичРозглядається проектування сучасної адаптивної системи управління на базі конвеєрних ліній. Такі системи управління дозволяють вирішити задачі підключення множини технічних засобів контролю параметрів технологічних процесів, обміну та оптимізації інформації керування, завдяки шляхом нарощування числа робототехнічних модулів і об'єднання їх за допомогою загальної шини. Метою роботи є підвищення ефективності управління транспортерами конвеєрну за рахунок раціонального вибору елементів адаптивної системи управління. Об’єкт дослідження - елементна база системи управління транспортерами конвеєру. Предмет дослідження - вибір контролеру для системи управління транспортерами конвеєру. Методи дослідження базуються на аналітичному аналізі, синтезі систем управління технологічними процесами, методах прийняття рішення у багатокритеріальній ситуації, методах моделювання роботи систем управління. Виявлено основні вимоги щодо елементної бази системи управління конвеєром. Розроблено математичні моделі вибору елементної бази та обрано комплект засобів управління транспортерами конвеєрну. Проведено техніко-економічне обґрунтування задач дослідження. Промодельовано роботу технологічного процесу у Proteus.Документ Інформаційна технологія автоматизованого проектування мобільного роботу з голосовим управлінням в умовах невизначеності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Жаравін, Михайло Мушфіг оглиПроведено аналіз класифікації мобільних роботів, Розроблено інформаційну технологію автоматизованого проектування мобільного роботу за багатьма критеріями в умовах невизначеності вхідної інформації. Розроблено моделі автоматизованого проектування мобільного роботу за багатьма критеріями в умовах невизначеності вхідної інформації. Наведено приклади використання розроблених моделей для автоматизованого проектування мобільного роботу з голосовим управлінням. Для розрахунків використано Microsoft Excel.Документ Автоматизована інформаційна система СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сердюк, Аліна ОлегівнаВ роботі було розроблено автоматизовану інформаційну систему для станції технічного обслуговування. Розроблено проект інформаційної системи з врахуванням всіх стадій проектування: інфологічного та даталогічного проектування, нормалізації даних та фізичного проектування. Розроблено інтерфейс додатка, описані деякі основні запити і головні форми – "Робота з клієнтами", "Оформлення замовлення", "Послуги"Документ Модуль сполучення датчиків та виконавчих пристроїв з ПК(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Потій, Ярослав ЯновичВ роботі було розроблено структурну і функціональну схеми модуля сполучення. Проаналізована схема електрична принципова, вибрана і обґрунтована елементна база модуля сполучення. Проведені необхідні конструкторські розрахунки для проектування друкарської основи і складального модуля.Документ Нечітка модель вибору SCRUM MASTER для управління інформаційним проектом.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Швецов, Едуард ОлександровичПроведено огляд гнучких методологій розробки інформаційних проектів. Проведено аналіз характеристик, які необхідні SCRUM-майстра. Розроблено модель вибору методології розробки інформаційних проектів за багатьма критеріями в умовах невизначеності вхідної інформації. Розроблено модель вибору SCRUM-майстра для управління інформаційним проектом в умовах невизначеності. Наведено приклади використання розроблених моделей.Документ Система стабілізації швидкості оберту привода електричного генератора(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мамедов, Рінат ІльгаровичВ роботі було розроблено систему стабілізації швидкості обертання привода електричного генератора, досліджена гідравлічна система стабілізації швидкості обертання електричного генератора на основі відцентрового регулятора і сервозолотника, приведені рівняння динаміки і динамічні характеристики усіх її складових і в програмному пакеті MatLab+Simulink виконано синтез регулятора.Документ Модель автоматизованої системи сортування заготівок на машинобудівному підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лаассірі, ОтманОб'єкт роботи – процес сортування потоку заготівок за допомогою автоматизованої конвеєрної системи сортування. Предмет роботи – модель автоматизованої системи сортування заготівок. Мета роботи – підвищення продуктивності технологічного процесу за рахунок скорочення часу та підвищення точності процесу сортування заготівок. Виконано аналіз існуючих рішень щодо використання засобів автоматизації при передачі та сортуванні заготівок. Розроблено функціональну схему управління автоматизованою конвеєрною системою сортування. На основі запропонованих технічних засобів розроблено діючу модель автоматизованої конвеєрної системи сортування. Розроблено програмне забезпечення для системи керування автоматизованою конвеєрною системою сортування заготовок на базі ПЛК.Документ Моделі структурно-топологічного синтезу складу підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рояка, Валерій ДмитровичПроведено аналіз технологій проектування складу підприємства. Розроблено моделі структурно-топологічного синтезу складу підприємства. Наведено приклади використання розроблених моделей синтезу складу підприємства.Документ Нечітка модель оцінки рівня підготовки футболістів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Цвіренко, Максим ІгоровичПроведено аналіз проблеми оцінки фізичної підготовки футболістів. Визначені вхідні, вихідні лінгвістичні змінні, їх функції належності. Розроблено еталонну модель фізичної підготовки футболістів. Проведені розрахунки для еталонної моделі фізичної підготовки футболістів. Наведено приклади використання розробленої еталонної моделі фізичної підготовки футболістів.Документ Модель регулятора руху у просторі станів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) В’яла, Карина АнатоліївнаВ даній бакалаврській роботі була розроблена модель регулятора руху у просторі станів і оцінена доцільність використання інформації про швидкість зміни обурення. Були визначені проблеми в створенні оптимальних систем спостереження й окреслене коло задач, що потребують рішення в подальшому. Моделювання системи управління зі спостережувачем координат стану і діючого обурення здійснювалось за допомогою пакета Matlab, бібліотеки Simulink. Для розрахунку, створення моделей і оформлення використовувалась ЕОМ з процесором Intel(R) Core(TM) i3-5010U CPU 2*2.10GHz, оперативною пам’яттю 8 Гб, жорстким диском 1 Тб, з операційною системою Wіndоws 10.Документ Інерційна навігаційна система для визначення координат наземного об’єкта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дробицький, Максим ВасильовичВ роботі було розглянуто принцип інерційної навігації, класифікація інерційних навігаційних систем (ІНС), одержані рівняння роботи і рівняння помилок ІНС відносно різних систем координат і складу датчиків первинної інформації, засобами пакету MATLAB проведено аналіз впливу похибок виміру параметрів руху об’єкта на точність роботи ІНС, описані сучасні вимірники прискорення і кутової швидкості. Крім того була розрахована вартість дослідження і розглянуті питання безпеки при роботі з комп’ютерами.Документ Моделювання системи автоматичного зважування у середовищі Proteus(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Яблоновський, Данило СергійовичВдосконалення систем управління виготовленням суміші є однією з актуальних задач для сучасних виробництв матеріалів. Метою є підвищення продуктивності при забезпеченні точності рецептури зважування та оптимізації витрат. Розповсюдження інтелектуальних систем сприяє приймати рішення щодо даних з сенсорів зважування, а збільшення кількості сенсорів досягається шляхом нарощування числа модулів. Мета дослідження - підвищення ефективності процесу зважування матеріалів, шляхом моделювання системи управління. Об’єктом роботи є система автоматичного зважування матеріалів. Предметом роботи є моделюваннясистеми зважування матеріалів. Задача дослідження вирішується методами статистичного аналізу, дискретної оптимізації та імітаційного моделювання. В роботі розглянута класифікація технічних засобів системи зважування, процес виготовлення суміші за складною рецептурою та існуючі методи проектування інтелектуальних систем управління.Розроблено математичні моделі вибору технічних засобів системи зважування,інтелектуальну систему управління на новій елементній базі, промодельовано процес управління на симуляторі ARDUINO та Proteus.Проведено техніко-економічне обґрунтування результатів дослідження.