Выпуск 40
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1989
Переглянути
Перегляд Выпуск 40 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОТОННАЖНИХ ВІЙСЬКОВИХ АВТОМОБІЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Крайник, Л. В.; Грубель, М. Г.; Крайнык, Л. В.; Грубель, М. Г.; Krainyk, L.; Grubel, M.Проаналізовано основні напрями розвитку середньотоннажних військових автомобілів сучасних армій, їх технічні характеристики. На основі проведеного аналізу визначено необхідність організації власного виробництва із залученням машинобудівного потенціалу економіки України.Документ HOW TO MOTIVATE HTEI STUDENTS FOR EXTRACURRICULAR RESEARCH ACTIVITIES IN FOREIGN LANGUAGES(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Novikova, Ye.; Новикова, Е. Б.; Новікова, Є. Б.The article considers different types of academic and extracurricular student research work. Main incentives for students of any year of study to conduct such a work have been determined. The expediency of using a foreign language as a means of increasing the efficiency of students’ research work has been substantiated.Документ DIAGNOSTICS OF GASOLINE FUEL SYSTEMS WITH DIRECT INJECTION(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Bulgakov, M.; Булгаков, М. П.; Булгаков, Н. П.A method of diagnosing fuel systems with direct injection by means of producing a pressure oscillation in a hydraulic accumulator is presented. Having obtained a signal from pressure sensor it is possible to register a pressure drop at the moment of injection. If the system has a malfunction, then the pressure drop will be higher.Документ MODIFICATION OF CLARK AND WRIGHT VEHICLE ROUTING PROBLEM ALGORYTHM(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Nefiodov, N.; Нефедов, Н. А.; Нефьодов, М. А.Based on the analysis of shortcomings of existing algorithms for solving the problem conveying the developed method modification of the method of Clarke and Wright is based on the dynamic transformation of the payoff matrix. To verify the effectiveness of the modified algorithm, the data of real beneficiaries of a batch of goods in the central part of Kharkiv was used as a test example. The results of the comparison showed that the mileage of vehicles on routes built using the modified algorithm is by about 0,1–3,8 % less.Документ INDUCTION HEATING IN HISTORY AND DEVELOPMENT. APPLICATION IN MODERN TRANSPORT REPAIRING TECHNOLOGIES(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Batyhin, Yu.; Sabokar, O.; Strelnikova, V.; Батыгин, Ю. В.; Сабокарь, О. С.; Стрельникова, В. А.; Батигін, Ю. В.; Сабокар, О. С.; Стрельнікова, В. А.The technologies used in repair of vehicles were analyzed in the given paper. The shortcomings of the mechanical repair methods in question can be solved by using induction heating. Analysis of the stages of development and implementation of induction heating in industries showed effective performance of this technology and its opportunities for further improvement. An alternative repair technique, which consists in using induction heating, was proposed.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ РІВНЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ м. ОДЕСА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Мироненко, С. В.; Волобуєва, Т. В.; Мироненко, С. В.; Волобуева, Т. В.; Myronenko, S.; Volobuyeva, T.Розглянуто можливість підвищення рівня транспортного обслуговування населення Приморського району за допомогою методу рангової кореляції. Це дозволить оцінити вплив потенційно можливих заходів (чинників) на рівень транспортного обслуговування населення Приморського району м. Одеси.Документ ПОЛІПШЕННЯ ПОКАЗНИКІВ КОЛІСНОГО ТРАКТОРА ПІД ЧАС РОБОТИ ДВИГУНА НА СТИСНУТОМУ ПРИРОДНОМУ ГАЗІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Захарчук, О. В.; Захарчук, М. І.; Захарчук, О. В.; Захарчук, М. И.; Zakharchuk, О.; Zakharchuk, M.Розроблено рекомендації щодо вибору потужності тягового електричного двигуна залежно від маси електричного транспортного засобу, швидкості його руху та дальності пробігу в режимі «тільки електрика». Результати дослідження подано у вигляді тривимірних залежностей.Документ ОЦІНКА ВПЛИВУ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ НА ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ У ПРИМІСЬКОМУ СПОЛУЧЕННІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Горбачов, П. Ф.; Кочина, А. А.; Горбачев, П. Ф.; Кочина, А. А.; Horbachov, P.; Kochyna, А.Наведено результати дослідження закономірностей зміни інтенсивності руху вантажних і пасажирських потоків у приміському сполученні. Встановлено можливість опису інтенсивності вантажних і пасажирських транспортних потоків залежно від розташування ділянки і кількості населення міста.Документ МЕТОД ОЦІНКИ ПОПЕРЕЧНОЇ СТІЙКОСТІ АВТОМОБІЛЯ ПІД ЧАС НАЇЗДУ НА ПЕРЕШКОДУ ЗА УМОВИ ЗЧЕПЛЕННЯ КОЛІС(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Башинський, А. Л.; Башинский, А. Л.; Bashynskyi, A.Рух автомобіля пересіченою місцевістю пов’язаний із ризиком перекидання, що вимагає моделювання стійкості такого руху. Найбільш небезпечним моментом є момент збурення коливань підресореної маси. Отримано опис взаємних переміщень мас і впливу параметрів перешкоди на стійкість автомобіля.Документ ПАРАМЕТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ 3D-МОДЕЛІ ТА КРЕСЛЕНИКА ЗУБЧАСТОГО КОЛЕСА В ПАКЕТІ AUTODESK INVENTOR(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Іванов, Є. М.; Порхун, О. О.; Тіщенко, А. С.; Иванов, Е. М.; Порхун, А. А.; Тищенко, А. С.; Іvanov, E.; Porkhun, A.; Tishchenko, А.Пропонується параметричний підхід до побудови 3D-моделі зубчастого колеса в пакеті Autodesk Inventor із застосуванням «параметричної оболонки». Проведений аналіз та математична обробка довідкових даних дозволили скористатися основними геометричними параметрами зубчастого колеса як вихідними при удосконаленні подання елементів складових передач для виконання їх креслеників.Документ ИНСТРУМЕНТ РИХТОВКИ «ИНДУКТОРНАЯ СИСТЕМА С ПРИТЯГИВАЮЩИМ ЭКРАНОМ» И ПРОТЯЖЕННЫМ СОЛЕНОИДОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Батыгин, Ю. В.; Чаплыгин, Е. А.; Барбашова, М.В.; Гаврилова, О. Е.; Батигін, Ю. В.; Чаплигін, Є. О.; Барбашова, М. В.; Гаврилова, О. Є.Проведен анализ электродинамических процессов в «индукторной системе с при-тягивающим экраном», которая представлена цилиндрическим многовитковым соленоидом на торце с различными листовыми металлами. Показано, что для уменьшения размера рабочей зоны, для неизменности распределённых сил притяжения, требуется увеличение тока в индукторе.Документ ОЦЕНКА ПОКАЗАТЕЛЕЙ ГАЗООБМЕНА ПРИ 3D-МОДЕЛИРОВАНИИ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА ДВУХТАКТНОГО БЕНЗИНОВОГО ДВИГАТЕЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Корогодский, В. А.; Воропаев, Е. П.; Корогодський, В. А.; Воропаєв, Є. П.; Korohodskyi, V.; Voropayev, Ye.С помощью 3D-моделирования рабочего процесса двухтактного двигателя с искровым зажиганием, кривошипно-камерной продувкой и карбюраторной системой питания на режимах внешней скоростной характеристики оценены показатели газообмена. Результаты моделирования согласуются с экспериментальными данными и результатами 3D-моделирования в программных комплексах AVL FIRE и MTFS®.Документ АНАЛІЗ КІНЕМАТИКИ РОБОЧОГО ОБЛАДНАННЯ МАЛОГАБАРИТНОГО НАВАНТАЖУВАЧА ПМТС 1200 НА ОСНОВІ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Єфименко, О. В.; Плугіна, Т. В.; Мусаєв, З. Р.; Ефименко, А. В.; Плугина, Т. В.; Мусаев, З. Р.; Yefymenko, O.; Pluhina, T.; Musaiev, Z.Актуальність роботи пов’язана з тенденцією розвитку інформаційних технологій та впровадження їх у проектування робочих процесів машин та механізмів. Розглянуто можливість порівняння математичних розрахунків з віртуальним експериментом, а також необхідність застосування комп’ютерного моделювання у тих випадках, коли при прямому фізичному експерименті виникають труднощі.Документ ВИБІР ПОТУЖНОСТІ ТЯГОВИХ ЕЛЕКТРИЧНИХ ДВИГУНІВ ДЛЯ ЕЛЕКТРИЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Smirnov, O.; Borisenko, A.Розроблено рекомендації щодо вибору потужності тягового електричного двигуна залежно від маси електричного транспортного засобу, швидкості його руху та дальності пробігу в режимі «тільки електрика». Результати дослідження подано у вигляді тривимірних залежностей.Документ ОБОСНОВАНИЕ СНИЖЕНИЯ МОЩНОСТИ ЭЛЕКТРОДВИГАТЕЛЯ ГИДРОПРИВОДА МЕТОДОМ ЭКВИВАЛЕНТНОЙ МОЩНОСТИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Григоров, О. В.; Стрижак, В. В.; Зюбанова, Д. М.; Цебренко, М. В.; Стрижак, М. Г.; Hrygorov, O.; Stryzhak, V.; Ziubanova, D.; Tsebrenko, M.; Stryzhak, M.Обосновано снижение установленной мощности приводного электродвигателя кранового механизма на основе анализа затрат энергии и сопоставления эквивалентной мощности гидростатического привода и асинхронного привода с фазным ротором.Документ МЕХАНІЗМ СТРУКТУРНОЇ РЕЛАКСАЦІЇ НАПРУЖЕНЬ У МЕТАСТАБІЛЬНІЙ НЕРЖАВІЮЧІЙ СТАЛІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Лябук, С. І.; Лябук, С. И; Lyabuk, S.Згідно з принципом Ле Шательє одним із механізмів структурної релаксації напружень у метастабільних сплавах є фазовий наклеп. У нержавіючих аустенітних сталях це фазове перетворення є причиною подрібнення зерна аустеніту і, як наслідок, значного підвищення міцності. Визначено причини високої термічної стабільності оберненого аустенітуДокумент ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017)Документ A STOCHASTIC APPROACH TO EVALUATE THE RELIABILITY OF URBAN PASSENGER TRANSPORTATION SERVICES(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Kopytkov, D.; Копытков, Д. М.; Копитков, Д. М.An approach to estimate the reliability of urban passenger transport from the passengers' viewpoint has been presented, in which the parameter to be investigated is the fixed-route headway. The probability of passenger arrival to the destination point has been suggested as an indicator of the service reliability. The given approach makes it possible to evaluate the reliability of both single modes of the urban mass transit and the transportation system reliability as a whole.Документ МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ВИБОРУ РАЦІОНАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ПОВЕДІНКИ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ВЗАЄМОДІЇ ІЗ СУБ’ЄКТАМИ ТРАНСПОРТНОГО РИНКУ НА УМОВАХ КООПЕРАЦІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Нагорний, Є. В.; Шраменко, Н. Ю.; Орда, О. О.; Нагорный, Е. В.; Шраменко, Н. Ю.; Орда, А. А.; Nahornyi, Ye.; Shramenko, N.; Оrda, A.Проведено критичний аналіз існуючих оптимізаційних моделей процесу взаємодії суб’єктів транспортного ринку. Запропоновано математичну модель вибору раціональних стратегій поведінки при стратегічному плануванні діяльності суб’єктів транспортного ринку з орієнтацією на комерційну ефективність замовника у сучасних ринкових умовах.Документ THE REGULARITY OF INFLUENCE OF TRAFFIC PARAMETERS ON THE PROBABILITY OF REALISATION OF PLANNED PASSENGER TRANSFER AT TRANSFER NODES(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Samchuk, G.; Самчук, А. А.; Самчук, Г. О.The article deals with the definition of traffic parameters that ensure the minimum value of the transfer waiting time for passengers. On the basis of experimental studies results, a regression equation to determine the probability of realisation of the planned transfer between a pair of vehicles was proposed. Using the identified regression equation, the transfer waiting time can be assessed for any headway exceeding 7,5 min.