Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3877
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження енергетичних характеристик гібридної силової установки TOYOTA PRIUS(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кметь, Микола СергійовичМета дослідження – підвищення конкурентоспроможності автомобіля Toyota Prius за рахунок визначення енергетичних характеристик основних компонентів гібридної силової установки Hybrid Synergy Drive в різних режимах роботи. Метод дослідження заснований на використанні системного підходу до проведення випробувань гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius, на раціональному поєднанні теоретичних і експериментальних розробок та узагальненні наукових результатів. Предмет дослідження – енергетичні характеристики гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius в різних режимах роботи. Задачі дослідження: аналіз основних компонентів гібридної силової установки (ДВЗ, електричного двигуна, перетворювача напруги, системи керування) Hybrid Synergy Drive Toyota Prius; визначення енергетичних характеристик (коефіцієнта корисної дії електричного двигуна, перетворювача напруги та температурного стану) основних компонентів гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius в різних режимах роботи; також у дипломній роботі розглянути питання стосовно конкурентоспроможністі та проведена оцінка економічної ефективності, розглянуті питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, наведено висновкиДокумент Розширення функціональних можливостей гібридних силових установок транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хавжу, Данило МиколайМета роботи: розширення функціональних можливостей гібридних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Об’єкт роботи: процес розробки системи живлення зовнішніх споживачів для гібридного транспортного засобу багатофункціонального призначення. Предмет роботи: елементи системи живлення зовнішніх споживачів для гібридних транспортних засобів Робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести розширення функціональних можливостей гібридних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Така система живлення дозволяє підключати до електричної мережі гібридної силової установки зовнішні споживачі електричної енергії. Проведена розробка розробки системи живлення зовнішніх споживачів для гібридного транспортного засобу багатофункціонального призначення. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, розрахована конкурентоспроможність та проведена оцінка економічної ефективностіДокумент Дослідження характеристик системи «Розгін-гальмування» пневматичного гібриду(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Панасовський, Вадим ВіталійовичМета роботи: визначення силових параметрів та енергетичних показників пневматичного приводу гібридного автомобіля. Об’єкт дослідження: процеси рекуперації енергії стисненого повітря і механічної енергії обертання валу приводу автомобіля. Предмет дослідження: система «Розгін-гальмування» автомобіля з пневматичним агрегатом. Складено класифікаційну структуру пневматичних двигунів за загальними ознаками. Систематизовано структуру гібридних силових установок з пневматичним приводом. Означено передумови використання пневматичної тяги на міському автомобільному транспорті. Обґрунтовано структуру гібридного приводу з додатковим пневмоагрегатом і рекуперацією енергії гальмування автомобіля малого класу. Визначено силові параметри пневматичного приводу та дана оцінка енергетичних показників пневматичної силової установки типу «Розгін-гальмування». Складено алгоритми керування силовою установкою в напівавтоматичному режимі на етапі дослідження. Визначено показники конкурентоспроможності та економічної і екологічної ефективності прийнятого рішенняДокумент Дослідження роботи сонячної електростанції на базі фотоелектричних панелей при різних погодних умовах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рогоза, Іван ОлександровичМета роботи: проведення аналізу сучасних сонячної електростанції та дослідження роботи фотоелектричних панелей при різних погодних умовах. Об’єкт роботи: процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет роботи: сонячна електростанція на фотоелектричних панелях. У роботі проведено аналітичний огляд рішень, щодо основних способів перетворення сонячної енергії та в електричну. Досліджено роботу сонячної електростанції на фотоелектричних панелях при різних погодних умовах. Проведено розрахунок генерації електроенергії запропонованої сонячної електростанції та визначені основні її фінансові показники. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних зелених, поновлювальних джерел електроенергіїДокумент Удосконалення системи безпеки автомобіля за рахунок встановлення системи кругового огляду(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фомкін, Євгеній ВолодимировичМета роботи: Підвищення рівня безпеки транспортних засобів за рахунок встановлення системи кругового огляду. Об’єкт роботи: процес удосконалення системи безпеки та охорони транспортних засобів за рахунок встановлення системи кругового огляду. Предмет роботи: – система охорони та безпеки транспортних засобів створена на базі камери кругового огляду. Вирішується проблема підвищення рівня безпеки транспортних засобів за рахунок удосконалення протиугінної системи охорони шляхом встановлення системи кругового огляду. Проведений аналіз протиугінних охоронних систем автомобілів таких як: супутникові охоронно-пошукові системи, іммобілайзери, автомобільні сигналізації, тощо.Документ Підвищення ефективності рекуперативного гальмування м’якого гібридного автомобіля в міському режимі руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Абраменко, Владислав ГеннадійовичМета роботи: підвищення економічності та енергоефективності м’якого гібриду з системою старт-стоп. Об’єкт роботи: процеси всередині системи старт-стоп та систем рекуперативного гальмування. Предмет роботи: функціональна структура систем рекуперативного гальмування усередині м’якого гібридного автомобіля. В роботі розглянуто проблему ефективності рекуперативних процесів всередині м’якого гібридного автомобіля. Визначено основні недоліки рекуперативних режимів сучасних м’яких гібридних автомобілів. Запропоновано систему керування зарядом тягової акумуляторної батареї, що дозволяє підвищити енергоефективність і довговічність елементів гібриду. Розроблено структурну схему функціональних зв’язків та алгоритм роботи такої системи. Результати роботи можуть бути використані у подальшому вдосконаленні системи м’якого гібридного автомобіляДокумент Підвищення достовірності підсистеми знаходження водія в салоні автомобіля з автономним управлінням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Абоатхбах, МаджедОб'єкт дослідження – процес організації руху безпілотного автомобіля з урахуванням вимог до безпеки. Предмет дослідження – можливі апаратні засоби для підвищення ефективності роботи підсистеми виявлення водія в салоні автомобіля з автономним управлінням, робота елементів прийому і передачі сигналів в системах ідентифікації водія з використанням сучасних технологій. Мета роботи – підвищення рівня безпеки руху автомобіля з автономним управлінням шляхом удосконалення підсистеми виявлення водія в салоні автомобіля з автономним управлінням. Головна умова для впровадження систем автоматизованого водіння - це їх надійність і максимальна безпека на дорозі. Впровадження наземних безпілотників значною мірою гальмує положення міжнародного законодавства по дорожньому руху. Так, наприклад, Віденська конвенція про дорожній рух зазначає, що в кожному автомобілі має бути водій, який зобов'язаний управляти транспортним засобом. Тому підсистема контролю присутності водія на водійському сидінні буде обов'язкової складової системи автономного управління найближчими роками, а її вдосконалення запропоновано виконати на підставі використання сучасних безконтактних технологійДокумент Дослідження зарядної інфраструктури електробусів з різними типами накопичувачів енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лещенко, Микола СергійовичМета роботи: Дослідження зарядної інфраструктури електробусів з різними типами накопичувачів енергії, що дозволяють оптимально спланувати автобусний парк за кількістю транспортних засобів, їх типом, ємністю тягового накопичувача енергії та кількістю зарядних станцій. Об’єкт роботи: процес планування автобусного парку, який передбачає наявність електробусів, автобусів з ДВЗ і зарядних станцій. Предмет роботи: технічні і експлуатаційні характеристики електробусів. В роботі проведено дослідження способів оптимізації автобусного парку та зарядної інфраструктури; розглянуто проблеми переходу від дизельних автобусів громадського транспорту до електробусів. Представлено генетичний алгоритм у поєднанні з змішаним цілочисельним нелінійним програмуванням. Він спрямований на мінімізацію сукупної вартості експлуатації, що складається з інвестицій у транспортні засоби і зарядні пристрої, експлуатаційні витрати та витрати на електроенергію. Результати роботи доцільно використовувати при планування парку громадського транспорту з електричних автобусів.Документ Дослідження передпускового індукційного нагріву мастила для транспортних засобів з ДВЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Густіс, Артур ВігантасовичМета роботи: визначення електромагнітних характеристик та теплових процесів в індукторній системі для індукційного нагріву, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, призначеній для передпускового нагріву мастила ДВЗ. Об’єкт роботи: процес індукційного нагріву. Предмет роботи: індукторні системи для передпускового індукційного нагріву. В ході виконання дипломної роботи запропоновано абсолютно новий спосіб передпускового нагріву двигуна, який заснований на принципах індукційного нагріву металевих елементів. Визначено, що коефіцієнт трансформації в дослідженій системі індукційного нагріву встановлюється співвідношенням величини ефективної глибини проникнення поля в провідник і його товщину, яке певною мірою визначає ступінь розсіяння або концентрації електромагнітної енергії в визначеній частині металу листового зразка. Запропоновано та розроблено декілька експериментальних індукторних систем передпускового індукційного нагріву елементів двигуна, розрахованих на різну електричну потужністьДокумент Дослідження та розробка системи безпеки електромобіля від бокового зіткнення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисов, Данило ПавловичМета роботи: підвищення пасивної безпеки електромобіля за рахунок дослідження та розробка системи безпеки від бокового зіткнення. Об’єкт роботи: процеси, що відбуваються у активній електропневматичній підвісці електромобіля для зменшення наслідків аварії у разі бокового зіткнення. Предмет роботи: системи безпеки електромобіля від бокового зіткнення. Дипломна робота магістра вирішує актуальну проблему, що пов’язана з підвищенням пасивної безпеки електромобіля за рахунок дослідження та розробки системи безпеки від бокового зіткнення. Визначення рівня підйому кузова транспортного засобу та способи його регулюванняДокумент Дослідження електроквадроциклу на базі моделі Polaris RZR XP1000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Попов, Ілля АндрійовичМета роботи: дослідження можливості переобладнання бензинового квадрациклу Polaris RZR XP1000 в електромобіль. Об’єкт роботи: процеси переобладнання бензинового квадрациклу в електромобіль. Предмет роботи: електричний автомобільний транспорт. В ході виконання дипломної роботи було проведено дослідження щодо переобладнання автомобіля з ДВЗ в електромобіль. Розглянуто основні елементи переобладнання та типи акумуляторів, що використовуються як блок накопичення енергії – тягові акумуляторні батареї. Розглянуто тягові електродвигуни та система керування ними. Проведено дослідження щодо основних особливостей обладнання для перебудованого автомобіля. Наведено опис основних елементів перебудованого електромобіля та приведено його блок-схему. Виконано розрахунок економічних показників переобладнання автомобіля на базі квадроциклу Polaris.Документ Дослідження системи автоматизованого управління пневмоелектронним зчепленням вантажних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Александров, Владислав ОлексійовичМета роботи: підвищення безпеки дорожнього руху за участю вантажних транспортних засобів шляхом зменшення навантаження на водіїв та підвищення живучості вантажних автомобілів за рахунок автоматизації системи управління трансмісією. Об'єкт роботи: процеси, що відбуваються у системі автоматизованого управління пневмоелектронним зчеплення вантажних автомобілів та автобусів. Предмет роботи: система автоматизованого управління пневмоелектронним зчепленням. Актуальність роботи присвячена питанням підвищення безпеки експлуатації вантажних транспортних засобів та автобусів, оскільки, при тривалому перебуванні за кермом, особливо при міському режимі руху, частий вплив на органи управління трансмісією призводить до швидкої втоми водія, це причиняє появу помилок і відволікає від спостереження за ситуацією на дорозі. Що, в свою чергу, призводить до виникнення ДТП та інших аварійних ситуацій на дорогах. Розробка системи автоматизованого управління пневмоелектричним зчепленням має знизити навантаження на водія, а отже підвищити безпеку експлуатації вантажних автомобілів та автобусів. В роботі проаналізовано існуючі систем управління зчепленням, їх конструкції та особливості функціонування. Розглянуто закони управління зчепленням, сформульовано вимоги до системи, що розробляється. Запропонована функціональна схема системи автоматизованого управління зчепленням, проведено і обґрунтовано вибір її елементів та алгоритм функціонування системи. Проведено моделювання процесів, що відбуваються в системі управління зчепленням. Виконано стендові випробовування.Документ Дослідження та діагностика системи адаптивного круїз-контролю транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Бучаченко, Олександр СергійовичМета роботи: провести аналітичне дослідження систем допомоги водія на базі відеокамер та адаптивного круїз-контроля транспортних засобів, визначити діагностичне обладнання для перевірки працездатності на налаштування адаптивного круїз-контроля. Об’єкт роботи: процес дослідження та діагностики системи адаптивного круїз-контроля транспортних засобів. Предмет роботи: система адаптивного круїз-контроля транспортного засобу. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести аналітичне дослідження систем допомоги водія на базі відеокамер та адаптивного круїз-контроля транспортних засобів, визначити діагностичне обладнання для перевірки працездатності на налаштування адаптивного круїз-контроля. Проведений аналіз та дослідження систем допомоги водія на базі відеокамер, наведений математичний апарат машинного зору на основі використання відеокамери. Проведено дослідження та діагностика системи адаптивного круїз-контроля, розглянути питання створення адаптивного круїз-контроля на базі штучної нейронної мережі Проведений аналіз питань охорони праці. Проведений розрахунок конкурентоспроможності та оцінка економічної ефективності виконаних рішень. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Дослідження системи датчиків сучасних електронних діагностичних систем автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ламбаркі, МехдіМета роботи: дослідження можливості вдосконалення периферійного обладнання автомобільного осцилографа. Об’єкт роботи: процеси детектування та передачі складних електричних сигналів. Предмет роботи: датчики автомобільного діагностичного обладнання та їх кабелі передачі вимірюваної інформації. В ході виконання дипломної роботи проведено дослідження периферійного обладнання автомобільних осцилографів. Розглянуто основні типи сучасного електронного діагностичного обладнання автомобільного транспорту. Розглянуто можливу комплектацію автомобільних осцилографів та види сигналів, які реєструють за допомогою такого обладнання. Розглянуто типові сигнали, які підлягають аналізу за допомогою автомобільних осцилографів, та методику їх аналізу з метою визначення технічного стану системи запалювання автотранспорту з двигунами внутрішнього згоряння.Документ Гібридний автомобіль із асинхронним тяговим електродвигуном(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Попов, Вадим ДмитровичМета роботи – підвищення енергоефективності та економічності м'якого гібридного автомобілю. Об'єкт дослідження – м'який гібридний автомобіль з асинхронним тяговим електродвигун відносно невеликої потужності. Предмет дослідження – функціональна структура системи керування електродвигуном у середині м'якого гібридного автомобіля. Проаналізовано інформацію щодо існуючих компоновок м'яких гібридних автомобілів. Розглянуто компоненти, електросхему та функціонування системи сучасних м'яких гібридів. Визначено основні недоліки м'яких гібридних автомобілів. Розглянуто можливість застосування асинхронного електродвигуна для підвищення ефективності використання кінетичної та потенційної енергії автомобіля не лише шляхом рекуперації, але й за допомогою зручного та безпечного режиму розгін-накат. Запропоновано алгоритм керування тяговим асинхронним двигуном, що дозволяє підвищити енергоефективність. Розроблено структурну схему, функціональні зв’язки та алгоритм роботи такої системи. Зроблено висновки та наведено ілюстративний матеріал у якості додатка. Результати роботи передбачають подальші дослідження і можуть бути використані при розробці нових конструкцій м'яких гібридних автомобілів.Документ Дослідження комбінованої енергетичної установки на базі пневмодвигуна з індукційним підігрівом повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Тимошевський, Дмитро СергійовичМета роботи: провести дослідження методу нагріву стисненного повітря на вході у автомобільний пневмодвигун з використанням поновлювальних джерел енергії. Об’єкт роботи: робочі процеси комбінованої енергетичної установки міського автотранспорту. Предмет роботи: комбінована енергетична установка. В ході виконання дипломної роботи запропоновано та розроблено декілька експериментальних індукторних систем для підігріву металевих елементів пневмодвигуна, розрахованих на різну електричну потужність. Використання запропонованого способу нагріву стисненого повітря на вході у пневмодвигун з використанням поновлювальних джерел енергії, наприклад, як енергетичної установки автомобіля, забезпечує заміну теплової енергії для підігріву стиснутого повітря, що виділяється при згорянні палива на теплову енергію, яка виділяється електричними нагрівачами, що дозволяє знизити витрату палива, знизити викиди токсичних хімічних сполук з відпрацьованими газам без використання додаткових систем їх нейтралізації, а також значно зменшує інтенсивність звукового випромінювання.Документ Дослідження тягового електроприводу з асинхронним двигуном для електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Щербак, Михайло ПавловичМета роботи: дослідження асинхронного електроприводу та способу аналізу його електромеханічних процесів і характеристик. Об’єкт дослідження: визначення електромеханічних характеристик асинхронного електроприводу. Предмет дослідження: тяговий електропривод електромобіля. В ході виконання дипломної роботи запропоновано систему, що дозволяє генерувати трифазний струм змінної частоти від джерела постійної напруги, що надає можливості управляти частотою і моментом на валу асинхронного двигуна в широких межах, необхідних для транспортних умов. Управління силовими транзисторами інвертора в широтно-імпульсному режимі за законом синуса дозволяє отримувати струм в обмотках двигуна синусоїдальної форми, що суттєво покращує економічні характеристики приводу, та зменшує нагрів двигуна. Проведено розрахунок параметрів тягового електроприводу електромобіля з асинхронним двигуном і системою вентильного керування, який показав, що для електромобіля, який експлуатується в міських умовах з максимальною швидкістю руху 100 км/год і добовим пробігом до 150 км достатньо асинхронного двигуна потужністю 30 кВт і акумуляторної батареї 37,5 кВт·год.Документ Покращення електропостачання індивідуального офісно – виробничого приміщення АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Фарахе, АбдельвахедОб'єкт дослідження – технологічний процес безперервного електропостачання в індивідуальному офісно – виробничому приміщенні. Предмет дослідження – можливі апаратні засоби для реалізації автономного безперервного електропостачання невеликих виробництв транспортно-логістичного призначення з використанням сучасних технологій. Мета роботи – забезпечення безперервного електропостачання офісно – виробничого приміщення логістичного призначення із застосуванням сонячних батарей та систем накопичення і резервування енергії. Розглянуті сучасні тенденції розвитку світової енергетики, переваги відновлювальних джерел енергії, а також їх недоліки на сучасному етапі розвитку. Проаналізований середньорічний потенціал сонячної енергії в Україні, зокрема в Харківській області, показана його доцільність для використання при створенні автономних систем електропостачання. Розглянутий принцип роботи сонячної батареї, її склад і типи. Проведено аналіз схем електропостачання із застосуванням сонячних батарей, вибрана схема для автономного енергозабезпечення заданого приміщення з використанням сучасних технологій.Документ Дослідження системи паркування автомобілів з функцією генерації електроенергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Алєксєйчук, Денис ІвановичМета роботи: дослідження системи паркування автомобілів з функцією генерації електроенергії, методами теоретичної електротехніки та теорії електроприводу для забезпечення альтернативного електроживлення. Об’єкт роботи: процес автоматичного паркування автомобіля. Предмет роботи: система паркування автомобілів з функцією генерації електроенергії. У роботі проведено розробку та дослідження системи паркування автомобілів з функцією генерації електроенергії, як альтернативного джерела живлення. Розраховано кількість електричної потужності яку пристрій дозволить згенерувати.Документ Дослідження системи захисту від сонця автомобіля на фотоелектричних модулях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Юрчишин, Антон ВалерійовичМета роботи: проведення аналізу існуючих енергогенеруючих систем захисту автомобіля від сонця та дослідження системи захисту від сонця автомобіля на фотоелектричних модулях. Об’єкт роботи: процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет роботи: система захисту автомобіля від сонця на фотоелектричних модулях. У роботі проведено аналітичний огляд рішень, щодо основних способів перетворення сонячної енергії та в електричну. Досліджено систему захисту від сонця автомобіля на фотоелектричних модулях з функцією підзаряду.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »