Випуск 46 / Выпуск 46
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3126
Переглянути
Перегляд Випуск 46 / Выпуск 46 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Моделирование колебаний корпуса турбины для анализа переходного процесса(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Красников, С. В.; Красніков, С. В.; Krasnikov, S.На основе оригинальной расчетной методики созданы модели для частей и системы в целом – турбоагрегат–фундамент–основание. Рассмотрена система с паровой турбинной генераторной установкой мощностью 500 МВт. Построены специфические геометрические и оригинальные расчетные модели, в которых подробно смоделированы части корпусов цилиндров низкого давления. Проведены серии расчетов для вынужденных колебаний частей корпусов цилиндров низкого давления при переходном процессе. В результате работы определены листы внешнего корпуса с наибольшими отклонениями амплитуд колебаний при переходном режиме. В работе использован метод конечных элементов.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020)Документ Дослiдження змiни напружень в елементах каркаса кузова автобуса пiд час експлуатацiї(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Рубан, Д. П.; Ruban, D.Досліджено зміну напружень в елементах каркаса кузова автобуса з носійним кузовом під час експлуатації. Під час досліджень обрано характерні режими руху: рівномірний рух, прискорення автобуса, періодична зміна полоси руху, екстрене гальмування. Випробування проводились на дорогах першої категорії та з вибоїнами.Документ Застосування теорiї математичного планування при виборi оптимальних режимiв поверхневого змiцнення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Глушкова, Д. Б.; Рижков, Ю. В.; Багров, В. А.; Степанюк, А. І.; Глушкова, Д. Б.; Рыжков, Ю. В.; Степанюк, А. И.; Багров, В. А.; Hlushkova, D.; Bagrov, V.; Ryzhkov, Yu.; Stepaniuk, A.Встановлено оптимальні значення твердості, шорсткості поверхні сталі 38Х2МЮА, товщини покриття, що наноситься з точки зору зносостійкості деталей об’ємного гідроприводу. Під час обробки результатів експерименту використовувався метод математичної моделі.Документ Анализ методов определения коэффициента сопротивления качению колёс автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Клименко, В. И.; Шуклинов, С. Н.; Леонтьев, Д. Н.; Губин, А. В.; Клименко, В. І.; Шуклінов, С. М.; Леонтьєв, Д. М.; Губін, А. В.; Klimenko, V.; Shuklinov, S.; Leontiev, D.; Gubin, A.В работе выполнен обзор методов определения коэффициента сопротивления качению, проведен анализ методов определения величины сопротивления качению в зависимости от скорости движения автомобиля, давления воздуха в шине, действия тормозного и тягового моментов. Даны рекомендации о выборе метода расчёта коэффициента сопротивления качению колёс автомобиля при начале движения транспортного средства на подъём.Документ Распределение потоков индивидуального автотранспорта в городских сетях на основе задержек на перекрестках(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Минь, Ву Дык; Горбачёв, П. Ф.; Колий, А. С.; Свичинский, С. В.; Мiнь, Ву Дик; Горбачов, П. Ф.; Колій, О. С.; Свічинський, С. В.; Minh, V. D.; Horbachov, P.; Kolii, O.; Svichynskyi, S.Рассматривается новый подход к распределению транспортных потоков на улично-дорожных сетях городов, основанный на оценке времени задержек транспортных средств на перекрестках. Обосновывается целесообразность использования функции Р. Акселика при оценке времени задержки и приводятся практически приемлемые значения ее калибровочных параметров в программе VISUM.Документ Корегування ресурсу та перiодичностi технiчного обслуговування транспортних машин за методикою нормування витрати палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Кривошапов, С. І.; Кривошапов, С. И.; Krivoshapov, S.Недоліком діючої в Україні системи технічного обслуговування і ремонту машин є відсутність механізму коригування періодичності технічних впливів залежно від умов руху транспортних засобів. Метою дослідження є встановлення впливу витрати палива на ресурс та періодичності технічного обслуговування автомобілів. Методом математичного моделювання отримано аналітичні формули, які пов’язують ресурс із витратою палива. Запропоновано проводити коригування ресурсу і періодичності технічного обслуговування за тих саме засадах, що застосовуються для коректування витрати палива. На прикладі автомобіля КрАЗ-6322 було проведено розрахунки ресурсу та витрати палива; також отримано графічні залежності зміни цих показників від середньої швидкості автомобіля. Було введено коефіцієнти зміни ресурсу і зміни витрати палива; також отримано графічний взаємозв’язок цих коефіцієнтів. Розроблено рекомендації щодо зміни періодичності технічного обслуговування та ресурсу машин за інформацією, яка міститься у шляховій документації.Документ Вплив лазерної обробки на структуру i властивостi деталей цилiндро-поршневої групи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Глушкова, Д. Б.; Ніконов, О. Я.; Глушкова, Д. Б.; Никонов, О. Я.; Hlushkova, D.; Nikonov, O.Для підвищення довговічності деталей циліндро-поршневої групи двигунів внутрішнього згоряння застосовують різні матеріали й технологічні прийоми, які є досить дорогими. Працездатність двигунів внутрішнього згоряння значною мірою залежить від терміну експлуатації деталей циліндро-поршневої групи, що працюють в умовах тертя, циклічного змінювання силових і температурних навантажень. Тому підвищення довговічності цих деталей має велике значення і є актуальним завданням.Документ Дослiдження активних систем безпеки для автотранспортних засобiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Коростельов, М. В.; Гнатов, А. В.; Коростелев, Н. В.; Гнатов, А. В.; Korostelev, N.; Hnatov, A.Проведено дослідження активних систем безпеки автомобілів на дорозі з метою вжиття заходів для підвищення безпеки учасників дорожнього руху. Було проаналізовано основні системи допомоги водію в активній системі безпеки автомобіля і розглянуто різні елементи для підвищення безпеки людей в автомобілі в пасивній системі безпеки.Документ Концепции построения пневматических гибридов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Бороденко, Ю. Н.; Бороденко, Ю. М.; Borodenko, Yu.Определены предпосылки использования пневматической тяги на автомобиле. Приведен сравнительный анализ альтернативных композиций гибридной силовой установки с пневматическим приводом. Рассмотрены конструктивные особенности пневмотрансмиссии с рекуперативным торможением. Сфор-мулированы рекомендации по синтезу пневматической системы разгон–торможение.Документ Оцiнка паливоощадностi автомобiля внаслiдок змiни розмiрiв цилiндрiв двигуна за наявностi розриву силового потоку у трансмiсiї(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Гудз, Г. С.; Глобчак, М. В.; Коцюмбас, О. Й.; Пельо, Р. А.; Hudz, H.; Нlobchak, M.; Kotsjumbas, O.; Pelio, R.Наведено результати порівняльних досліджень паливоощадності автотранспортного засобу категорії N2, оснащеного двигуном з номінальними та ремонтними розмірами циліндрів. Для цього використано комп’ютерне моделювання руху автомобіля з розривом силового потоку у трансмісії на їздових циклах, регламентованих стандартом.