2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2163
Переглянути
Перегляд 2017 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 68
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Система повороту i стабiлiзацiї головного свiтла транспортного засобу у вертикальнiй площинi з нейроконтролером(2017-01-10) Баранова, Валентина ОлегiвнаСистема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у вертикальній площині з нейроконтролером, що складається з датчика нахилу кузова, який передає напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елемента з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в неї додатково встановлюється транспортний портал, який, разом з датчиком нахилу кузова, утворює кут повороту, нейроконтролер, який приймає сигнали з датчика нахилу кузова та транспортного порталу, і виконує функції електронного блока керування та AFS-контролера, а також зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчика кута повороту механізму повороту оптичного елемента у вертикальній площині, які відновлюють інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів отриманих від датчика нахилу кузова та транспортного порталу.Документ Система повороту i стабiлiзацiї головного свiтла наземного транспортного засобу у горизонтальнiй площинi з нейроконтролером(2017-01-10) Нiконович, Олег Якович; Баранова, Валентина ОлегiвнаСистема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у горизонтальній площині з нейроконтролером, що складається з датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості, які передають напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елементу з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в неї додатково встановлений транспортний портал, який разом з датчиками кута повороту рульового колеса та швидкості утворює кут повороту, нейроконтролер, який приймає сигнали з датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості та транспортного порталу, який виконує функції електронного блока керування та AFS-контролера, а також зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчику кута повороту механізму повороту оптичного елемента у горизонтальній площині, які відновлюють інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів, отриманих від датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості та транспортного порталу.Документ Схема повороту i стабiлiзацiї головного свiтла наземного транспортного засобу у горизонтальнiй площинi(2017-01-10) Нiконов, Олег Якович; Баранова, Валентина ОлегiвнаСхема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у горизонтальній площині, що складається з датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості, які передають напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елемента з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в неї додатково встановлено транспортний портал, який, разом з датчиками кута повороту рульового колеса та швидкості, утворює кут повороту та зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчику кута повороту механізму повороту оптичного елемента у горизонтальній площині, які надають інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів, отриманих від датчиків кута повороту рульового колеса і швидкості та транспортного порталу.Документ Спосiб розширення горизонтальної свердловини при безтраншейнiй прокладцi пiдземних комунiкацiй(2017-01-10) Пенчук, Валентин Олексiйович; Вiвчар, Станiслав Михайлович; Супонєв, Володимир Миколайович; Олексин, Володимир Iванович; Щукiн, Олександр Вiкторович; Сидоров, Валентин Владиславович; Усiк, Станiслав ВолодимировичСпосіб розширення горизонтальної свердловини при безтраншейній прокладці підземних комунікацій, що складається з робочого органу у вигляді гвинта, який приєднано до приводу за допомогою з'єднувального елемента, який відрізняється тим, що як з'єднувальний елемент використовується жорстка штанга з конусним розширювачем і вертлюгом, що забезпечує розширення свердловини у зворотному напрямку з одночасним прокладанням футляра.Документ Мiкропроцерна система керування для органiзацiї програмно контрольованого введення енергiї наносекундним iмпульсним розрядом(2017-01-10) Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Тропiна, Альбiна АльбертiвнаМікропроцесорна система керування для організації програмно контрольованого введення енергії наносекундним імпульсним розрядом, яка складається з підсистеми обробки вхідних сигналів, мікропроцесорного обчислювального блока для завдання й формування програмувального вихідного сигналу й підсистеми для посилення програмувального вихідного сигналу, які забезпечують обробку 8 цифрових й 4 аналогових каналів, при цьому на кожному з каналів організоване переривання; організацію керування 2 аналоговими й 8 цифровими каналами; паралельне формування вихідного аналогового та цифрового сигналів в режимі реального часу; формування будь-яких однополярних аналогових сигналів з дозволом в 12 біт і завдавання цифрових вихідних сигналів амплітудою в 5 В з будь-якими тимчасовими й кількісними параметрами з дискретними проміжками часу в 0,25 мкс; організацію інтерфейсу обміну й передачі даних USB 2.0 для керування через персональний комп'ютер у режимі реального часу; організацію режиму керування кутом випередження запалювання при використанні розробленої системи в системах запалювання ДВЗ; швидке формування й адаптування системи для будь-якого уведення енергії імпульсними розрядами за умови наявності необхідних апаратних ресурсів для оптимізації роботи системи запалювання на основі нерівноважної плазми на базі генератора наносекундних імпульсів на основі дрейфових діодів з різким відновленням для ДВЗ і для організації програмно контрольованого уведення енергії в плазмових системах керування потоками.Документ Спосiб iндукцiйного нагрiву листових металiв кузовних елементiв автотранспортних засобiв iз миттєвим охолодженням(2017-02-10) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Сабокар, Олег Сергiйович; Трiшкин, Євгенiй Вiкторович1. Спосіб індукційного нагріву листових металів кузовних елементів автотранспортних засобів із миттєвим охолодженням, де застосовують джерело змінної напруги високої частоти та інструмент-індуктор, що слугує джерелом змінного електромагнітного поля, який відрізняється тим, що нагрів поверхні виконується індуктором-інструментом циліндричної монолітної конструкції, що виконується із діелектричного матеріалу та містить на торці котушку індуктивності, якою він притискається до листового металу. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що обмотка котушки індуктивності індуктора-інструмента виконується із багатожильного проводу, кожна жила якого є діелектрично-ізольованою шаром лаку. 3. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що у корпусі інструмента-індуктора міститься канал подачі повітря, який розташовується співвісно із інструментом-індуктором і є симетрично розгалуженим у торці корпусу. 4. Спосіб за п. 1 який відрізняється тим, що після виконання нагріву області металу, яка знаходиться під котушкою індуктивності, через повітряні канали подається стиснуте повітря, яке надходить у робочу зону інструмента-індуктора.Документ Система стабiлiзацiї траєкторiї руху автогрейдера(2017-02-27) Шевченко, Валерiй Олександрович; Чаплигiна, Олександра МихайлiвнаСистема стабілізації траєкторії руху автогрейдера, що представляє гідравлічну систему управління робочим обладнанням, що складається з насоса, розподільника, виконавчого гідроциліндра, яка відрізняється тим, що з метою стабілізації траєкторії руху автогрейдера на балансирних редукторах встановлені вихідні вали, з якими зістиковано дві фрикційні муфти з електричним управлінням, два гідронасоси, вихідні патрубки яких з'єднані з порожнинами пристрою типу сопло-заслінка, з пристрою сигнал подається через електромеханічний перетворювач до гідророзподільника, для коригування зовнішніх навантажень, що діють на автогрейдер, вихідні магістралі гідророзподільника з'єднані з виконавчими порожнинами силових гідроциліндрів механізму підйому-опускання відвалу, або гідроциліндра виносу основного відвалу в сторону, в залежності від типу операції, яку потрібно виконати, що дозволяє зменшити величину дестабілізуючого моменту в горизонтальній та вертикальній площині, вирівнюючи співвідношення опорних реакцій по бортах.Документ Система контролю вихiдних параметрiв руху транспортного засобу(2017-02-27) Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Рижих, Леонiд Олександрович; Ломака, Степан ЙосифовичСистема контролю вихідних параметрів руху транспортного засобу, яка містить модуль відео- та аудіофіксації і має можливість запису отриманої інформації, яка відрізняється тим, що має блок обробки вхідної інформації з датчиків швидкості обертання коліс транспортного засобу, датчика переміщення гальмівної педалі, датчика переміщення педалі акселерометра, датчика переміщення педалі зчеплення, датчика повороту рульового колеса, трикоординатного датчика прискорення, шістьох датчиків тиску робочого тіла в гальмівній системі транспортного засобу та має можливість інтерактивного обміну інформацією з персональним комп'ютером, на якому встановлено програмне забезпечення для подальшого аналізу вихідних параметрів руху транспортного засобу у разі необхідності.Документ Багатоконтурне автомобiльне колесо(2017-02-27) Гацько, Василь Iванович; Подригало, Михайло Абович; Рогозiн, Iгор Вiталiйович; Бiша, Владислав МихайловичБагатоконтурне автомобільне колесо, що має колісний диск з отворами для кріплення та шину, яке відрізняється тим, що колісний диск являє собою розбірний вузол, що складається з центрального барабана, вставних дисків та реборд, а шина складається з окремих замкнутих контурів, кожен з яких є незалежним і накачується окремо через повітряні вентилі, та має додаткові ребра жорсткості, а все колесо монтується в єдиний цілий вузол болтами, що вкручуються безпосередньо в зовнішню реборду колеса з використанням спеціальних трубчастих вставок.Документ Система контролю за траєкторiєю руху транспортного засобу(2017-02-27) Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Рижих, Леонiд Олександрович; Ломака, Степан Йосифович1. Система контролю за траєкторією руху транспортного засобу, що містить супутниковий навігаційний пристрій, який має антену та курсопокажчик з індикатором і бічним датчиком прискорення, яка відрізняється тим, що система контролю дообладнана блоком обробки вхідної інформації з накопичувальною пам'яттю і модулем для можливості приєднання пересувного комп'ютера, каналами зв'язку з датчиками швидкості обертання автомобільних коліс, датчиком переміщення гальмівної педалі, датчиком переміщення педалі акселерометра, датчиком переміщення педалі зчеплення, датчиком повороту рульового колеса, шістьма датчиками тиску робочого тіла в гальмівній системі транспортного засобу, модулем відео- та аудіофіксації. 2. Система за п. 1, яка відрізняється тим, що курсопокажчик з індикатором має трикоординатний датчик прискорення.Документ Спосiб отримання комплексного палива для енергетичних пристроїв малої та середньої потужностi з продуктiв переробки промислових вiдходiв(2017-02-27) Туренко, Анатолiй Миколайович; Внукова, Наталiя Володимирiвна; Позднякова, Олена IгорiвнаСпосіб отримання комплексного палива для енергетичних пристроїв малої та середньої потужності з продуктів переробки промислових відходів шляхом переробки піролізного шлаку гумовотехнічних виробів, який відрізняється тим, що включає попереднє відділення металокорду з шлаку за допомогою магнітної сепарації, подрібнення відходів та їх змішування з пелетами у співвідношенні від 50 до 90 % шлаку та від 10 до 50 % пелет та спалювання у звичайних енергетичних пристроях малої та середньої потужності за технологією шарового спалювання на колосникових решітках та технологіями факельного спалювання і киплячого шару.Документ Спосiб маркiрування технiчного об'єкта для його iдентифiкацiї(2017-02-27) Дудукалов, Юрiй Володимирович; Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя ОлексiївнаСпосіб маркірування об'єкта для його ідентифікації, що включає підготовку поверхонь і формування за допомогою лазерного променя закодованого повідомлення на поверхні об'єкта, що виконаний з металу або неметалу, який відрізняється тим, що підготовка поверхонь виконується шляхом прикладання пластиру з металевим порошком та його приварки або приклеювання до поверхні, що маркірується, а формування закодованого повідомлення виконується одночасною дією групою не менш ніж двох лазерних променів.Документ Система стабiлiзацiї траєкторiї руху автогрейдера за допомогою коригування нахилу колiс(2017-02-27) Шевченко, Валерiй Олександрович; Чаплигiна, Олександра МихайлiвнаСистема стабілізації траєкторії руху автогрейдера за допомогою коригування нахилу коліс, що містить гідравлічну систему управління ходовим обладнанням, що складається з насоса, розподільника, виконавчого гідроциліндра, яка відрізняється тим, що на балансирних редукторах встановлені вихідні вали, з якими зістиковано дві фрикційні муфти з електричним управлінням, два гідронасоси, вихідні патрубки яких з'єднані з порожнинами пристрою типу сопло-заслінка, з пристрою сигнал подається через електромеханічний перетворювач до гідророзподільника, для коригування траєкторії руху автогрейдера, вихідні магістралі гідророзподільника з'єднані з виконавчими порожнинами силового гідроциліндра нахилу коліс передньої осі, що створює протидію величині дестабілізуючого моменту в горизонтальній площині, що дозволяє утримати машину на запланованій траєкторії.Документ Схема повороту i стабiлiзацiї головного свiтла транспортного засобу у вертикальнiй площинi(2017-02-27) Баранова, Валентина ОлегiвнаСхема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у вертикальній площині, що складається з датчика нахилу кузова, який передає напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елемента з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в схему додатково встановлюють транспортний портал, який, разом з датчиком нахилу кузова, утворює кут повороту та зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчику кута повороту механізму, повороту оптичного елемента у вертикальній площині, які відновлюють інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів, отриманих від датчика нахилу кузова та транспортного порталу.Документ Швидкороз'ємний важiльно-зчiпний пристрiй(2017-03-10) Безсонов, Михайло Михайлович; Кириченко, Iгор Георгiйович; Ковалевський, Сергiй ГермановичШвидкороз'ємний важільно-зчіпний пристрій, що включає: важільно-зчіпний пристрій (ВЗП) котрий складається з важелів, з'єднаних з однієї сторони з порталом, а з іншої - з поперечинами, які в свою чергу з'єднані з гребенем за допомогою пальців, ВЗП з'єднує тягач з напівпричепним скрепером, який відрізняється тим, що до нього додано вушко, стаціонарно закріплене на гребені ВЗП, до якого шарнірно приєднано кронштейн, який забезпечує можливість повздовжнього руху гребеня, вушко з'єднано зі штоком гідроциліндра, гільза якого шарнірно закріплена до кронштейна, до гребеня ВЗП стаціонарно закріплена втулка центруючого пристрою, взаємодіюча з направляючою віссю, стаціонарно закріпленою до арки хобота скрепера, гребінь ВЗП фіксується до арки скрепера за допомогою пальців.Документ Спосiб роботи електробуса на суперконденсаторах з надшвидкою зарядкою для мiських перевезень(2017-03-10) Гнатов, Андрiй Вiкторович; Аргун, Щасяна Валiковна; Гнатова, Ганна Андрiївна; Пiдгора, Олександр Валерiйович1. Спосіб роботи електробуса на суперконденсаторах з надшвидкою зарядкою для міських перевезень, що включає споживання електричної енергії електротранспортним засобом в режимі його розгону та віддачу електричної енергії при його гальмуванні, який відрізняється тим, що процес накопичення енергії здійснюється як в блоці акумуляторних батарей (літій-залізо-фосфатні чи літій-іоні), так і в блоці суперконденсаторів, що здатний приймати повний заряд за час простою електробуса на зупинках громадського транспорту, при цьому блок акумуляторних батарей починає працювати як джерело електричної енергії лише, коли вичерпана енергія блока суперконденсаторів, та забезпечує дальність пробігу електробуса до 2 км. 2. Спосіб роботи електробуса на суперконденсаторах з надшвидкою зарядкою для міських перевезень за п. 1, який відрізняється тим, що процес стабілізації напруги від блока суперконденсаторів виконує інвертор. 3. Спосіб роботи електробуса на суперконденсаторах з надшвидкою зарядкою для міських перевезень за п. 1, який відрізняється тим, що спосіб роботи включає підключення електробуса до тролейбусної контактної мережі на певних ділянках маршруту, якщо є така можливість, при цьому проходить заряд накопичувачів енергії, а тяговий електричний двигун живиться від тролейбусної контактної мережі за допомогою спеціального пантографа.Документ Сигналiзатор свiтлофорного регулювання в системi безпеки автотранспорту(2017-04-10) Степанов, Олексiй ВiкторовичСигналізатор світлофорного регулювання в системі безпеки автотранспорту, який містить телеметричний приймач сигналів світлофорного регулювання, які передаються до блока розкодування сигналів, що працює за допомогою блока автономного живлення та блока підзарядки живлення від бортової мережі автомобіля, отриманий сигнал обробляється у інформаційно-аналітичному блоці, який задіює блок цифрової індикації роботи сигналу світлофора та блок звукової індикації разом з блоком мовної індикації роботи світлофора, виконавчий блок, який в перспективі може підключатися до інтелектуального управління автомобіля, який відрізняється тим, що до складу світлофора введено додатковий прилад (Блок І) для зняття інформації з роботи світлофора (включення червоного та зеленого світла), інформаційно-аналітичний блок та передавач закодованого сигналу, який має безперервний телеметричний направлений зв'язок, спрямований у бік зустрічного руху автотранспорту, на якому установлено сигналізатор, що забезпечує заздалегідь отримання водієм інформації про роботу світлофорного регулювання (включення червоного та зеленого світла).Документ Пiлотна грунтопроколююча головка для керованого проколу(2017-05-10) Пенчук, Валентин Олексiйович; Сiдак, Володимир Степанович; Супонєв, Володимир Миколайович; Балесний, Сергiй Петрович; Щукiн, Олександр Вiкторович; Сидоров, Валентин Владиславович; Вiвчар, Станiслав МихайловичПілотна ґрунтопроколююча головка для керованого проколу, що складається з корпусу, наконечника зі скошеною поверхнею, яка відрізняється тим, що в корпус пілотної ґрунтопроколюючої головки встановлена направляюча висувна голка, що забезпечує курсову стійкість траєкторії проколу і можливість виконання робіт прокладання підземних комунікацій у зимову пору року.Документ Космiчний апарат для утилiзацiї космiчного смiття(2017-05-10) Левтеров, Андрiй IвановичКосмічний апарат для утилізації космічного сміття, що включає енергетичну установку, що виконана у вигляді ядерного реактора з тіньовим радіаційним захистом, рухову установку для маневрування і корекції орбіти, систему виявлення об'єктів (КС), що підлягають знищенню, пристрій генерації та направленої передачі енергії, виконаний у вигляді лазера з ядерним накачуванням та системою охолодження і вбудований у ядерний реактор, систему направленої передачі енергії, що виконана у вигляді рухомих і нерухомих дзеркал, причому рухоме дзеркало розміщується у тіні радіаційного захисту ядерного реактора, який відрізняється тим, що додатково введений оптичний коліматор для отримання паралельних лазерних променів, який розташовується на виході лазерної кювети.Документ Система стабiлiзацiї траєкторiї руху землерийно-транспортних машин(2017-05-10) Шевченко, Валерiй Олександрович; Чаплигiна, Олександра Михайлiвна; Буханцова, Ганна ДмитрiвнаСистема стабілізації траєкторії руху землерийно-транспортних машин, що являє собою механічну систему, установлену на колеса, що включає в себе пневматичну шину, обід, пластинчасті ґрунтозачепи, диск, на поверхні якого симетрично розташовані пальці, кожен пластинчастий ґрунтозачіп містить сережки, штангу і опорний башмак, який містить майданчик, пластину і сережку та підпружинений за допомогою пружини, яка відрізняється тим, що ґрунтозачепи мають Т-подібну форму, як наслідок зменшують бічний зсув, збільшують коефіцієнт зчеплення з ґрунтом і тим самим збільшують силу тяги, стабілізують траєкторію руху машини.