Выпуск 58
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/412
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 58 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛИЗ И ОЦЕНКА ФАКТОРОВ, ВЛИЯЮЩИХ НА ТЕХНИКО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ ПРИ ПРИНЯТИИ РЕШЕНИЙ ПО РЕМОНТУ ИСКУССТВЕННЫХ СООРУЖЕНИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Жданюк, И. И.; Джалалов, М. Н.; Жданюк, І. І.; Джалалов, М. Н.; Zhdaniuk, I.; Dzhalalov, M.Проведены анализ и оценка методов выбора проектов ремонта и реконструкции фонда инженерных сооружений г. Харькова. Освещены направления работы по ремонту и реконструкции указанного фонда с учетом обеспечения экономического обоснования выбора проектов.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МОДИФІКУЮЧИХ ДОБАВОК ДО БІТУМУ НА ФІЗИКО-МЕХАНІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА КОЛІЄСТІЙКІСТЬ ДРІБНОЗЕРНИСТОГО АСФАЛЬТОБЕТОНУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Жданюк, В. К.; Макарчев, О. О.; Шрестха, Р. Б.; Костін, Д. Ю.; Воловик, О. О.; Макарчев, O. А.; Костин, Д. Ю.; Воловик, А. А.; Zhdanyuk, V.; Makarchev, O.; Shrestha, R.; Costin, D.; Volovik, A.Наведено результати випробувань щодо ефективності впливу добавок «Licomont BS 100» та «Kraton D1101» на показники фізико-механічних властивостей та колієстійкість дрібно-зернистого асфальтобетону.Документ ВИПРОБУВАННЯ НА МОРОЗОСТІЙКІСТЬ БЕТОННИХ ЗРАЗКІВ, ПІДСИЛЕНИХ ВУГЛЕЦЕВИМИ СТРІЧКАМИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Катвицький, Р. М.; Катвицкий, Р. Н.; Katvytski, R.Розглядаються результати випробувань бетонних зразків, підсилених вуглецевими стрічками, на морозостійкість.Документ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ГІДРОІЗОЛЯЦІЇ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВОДОПРОПУСКНИХ ТРУБ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Титар, В. С.; Титарь, В. С.; Titar, V.Запропоновано сучасні різновиди гідроізоляційних матеріалів та технології влаштування гідроізоляції водопропускних труб для поліпшення якості та тривалості їх експлуатації.Документ НЕКОТОРЫЕ СООБРАЖЕНИЯ О ДЕЙСТВУЮЩИХ НОРМАХ ПО ПРАВИЛАМ ПРОЕКТИРОВАНИЯ МОСТОВ И ТРУБ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кожушко, В. П.; Kozhushko, V.Изложены некоторые замечания об изданных в последние годы нормативных документах по мостам.Документ ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС АЕСУМ: ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ, СУЧАСНИЙ СТАН ТА НАПРЯМИ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Боднар, Л. П.; Канін, О. П.; Панібратець, Л. Г.; Канин, А. П.; Панибратец, Л. Г.; Bodnar, L.; Kanin, А.; Panibratets, L.Розглянуто досвід розробки та впровадження Аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ), головні функції системи, останні розробки та перспективні напрями розвитку.Документ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІБРОАКУСТИЧНОГО МЕТОДУ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТОВЩИНИ КОНСТРУКЦІЙ З ЦЕМЕНТОБЕТОНУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Пархоменко, О. Ю.; Кіяшко, І. В.; Пархоменко, А. Ю.; Кияшко, И. В.; Parkhomenko, O.; Kiyashko, I.Наведено метод визначення геометричних параметрів цементобетонних шарів дорожніх конструкцій за характером розповсюдження хвилевих полів. Розглянуто теоретичні аспекти визначення товщини конструкцій з цементного бетону.Документ РАСЧЕТ СТАЛЕБЕТОННЫХ БАЛОК ПО НЕСУЩЕЙ СПОСОБНОСТИ, ИСКЛЮЧАЮЩЕЙ РАБОТУ РАСТЯНУТОЙ ЗОНЫ БЕТОНА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кобзева, Е. Н.; Игнатенко, А. В.; Кобзєва, О. М.; Ігнатенко, А. В.; Kobzyeva, O.; Ignatenko, A.Предложен алгоритм подбора размеров поперечного сечения бетона и стальной полосы сталебетонных балок по несущей способности при выполнении закона Гука. Разрушение балки происходит по нормальному сечению. При этом в бетоне и стальной полосе в опасных точках действуют предельные напряжения.Документ ОСОБЛИВОСТІ РОЗРАХУНКУ НЕРОЗРІЗНИХ, МОНОЛІТНИХ КРИВОЛІНІЙНИХ ЕСТАКАД(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Теміргалієв, В. А.; Гриневицький, Б. В.; Темиргалиев, В. А.; Гриневицкий, Б. В.; Temirgaliуv, V.; Grynevytskyі, B.Розглянуто питання визначення зусиль в різних моделях криволінійних прогонових будов, особливості роботи нерозрізних естакад. Наводяться деякі результати напружено-деформованого стану нерозрізної схеми загальною довжиною 144 м при різних радіусах заокруглення естакади.Документ РОЗШИРЕННЯ І ПІДСИЛЕННЯ БЕЗДІАФРАГМОВИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ ЗІ ЗБІРНИХ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ БАЛОК З БАГАТОРЯДКОВОЮ АРМАТУРОЮ ЗА ТП ВИП. 56Д(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Тузяк, А. А.; Рачкевыч, В. С.; Салийчук, Л. В.; Rachkevych, V.; Kvasha, V.; Salyichuk, L.; Tuzyak, A.Описано конструктивні рішення, технічний стан і конструктивно-технологічні рішення реконструкції мостів із залізобетонними бездіафрагмовими прольотними будовами та результати їх випробувань до та після реконструкції.Документ АНАЛІЗ ЗМІНЮВАННЯ ВНУТРІШНІХ ЗУСИЛЬ В ЕЛЕМЕНТАХ ВИСЯЧОЇ КОМБІНОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗАЛЕЖНО ВІД СПІВВІДНОШЕННЯ ЇЇ ПАРАМЕТРІВ ЗА СТАТИЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Голеско, Валентина Олександрівна; Віхров, Є. О.; Лукін, Д. О.; Лизогуб, А. В.; Голеско, Валентина Александровна; Вихров, Е. А.; Лукин, Д. А.; Golesko, V.; Vikhrov, E.; Lukin, D.; Lizogub, A.Розглядаються результати розрахунку висячої комбінованої системи, завантаженої симетричним та довільним навантаженням, з метою оцінки впливу співвідношення стріли про-висання троса та прольоту балки жорсткості на внутрішні зусилля.Документ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ТИПІВ ПОПЕРЕДНЬО НАПРУЖЕНИХ МОСТОВИХ БАЛОК ПРИ ПРОЕКТУВАННІ АВТОДОРОЖНІХ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Теміргалієв, В. А.; Гриневицький, Б. В.; Темиргалиев, В. А.; Гриневицкий, Б. В.; Temirgaliyv, V.; Grynevytskyi, B.Запропоновано новий тип попередньо напружених балок, виконаних за проектом 108-11-0.2-КБ для навантажень А-15, НК-100. Описано конструктивні вимоги щодо застосування мостових балок при проектуванні. Наводяться деякі результати розрахунків і випробувань конструкцій за даним проектом.Документ МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ ЗА УМОВИ ЕЛЕКТРОМАГНІТНОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Шиндер, В. К.; Волоцюга, В. В.; Shynder, V.; Volotsiuga, V.Запропоновано математичну модель дослідження впливу електромагнітного випромінювання на напружено-деформований стан будівельних конструкцій з криволінійними вирізами. Розроблена методика дозволяє привести дану задачу до визначення трьох аналітичних функцій, які задовольняють відповідним граничним умовам.Документ ПРО МОЖЛИВИЙ СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДІАФРАГМОВИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Більченко, А. В.; Краснов, С. М.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Краснов, С. Н.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Krasnov, S.; Kislov, A.Розглянуто спосіб ремонту діафрагмових прольотних будов, який спрямований на збільшення функції надійності при виході з ладу об’єднання по плиті проїзної частини над діафрагмами та по нижній частині діафрагм.Документ О ПРОДЛЕНИИ СРОКА СЛУЖБЫ БАЛОЧНО-КОНСОЛЬНЫХ МОНОЛИТНЫХ МОСТОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Безбабичева, О. И.; Краснов, С. Н.; Лозицкий, А. С.; Безбабічева, О. І.; Краснов, С. М.; Лозицький, А. С.; Bezbabicheva, О.; Krasnov, S.; Lozitskyi, A.Рассматривается возможность продления срока службы балочно-консольных монолитных мостов с подвесными пролётами. Приводятся характерные дефекты и пути их устранения.Документ ГНУЧКІ СТЕРЖНЕВІ І КЛЕЄСТЕРЖНЕВІ АНКЕРИ ПРИ РОЗШИРЕННІ Й ПІДСИЛЕННІ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Панченко, О. В.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Панченко, О. В.; Кваша, В. Г.; Салийчук, Л. В.; Panchenko, O.; Kvasha, V.; Salyichuk, L.Розглянуто конструкції гнучких стержневих і клеєстержневих анкерів, а також наведено приклади їх практичного застосування при розширенні й підсиленні балкових прольотних будов залізобетонних мостів.Документ ИСПЫТАНИЯ СТАЛЕЖЕЛЕЗОБЕТОННОГО АВТОМОБИЛЬНО-ДОРОЖНОГО МОСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Круль, Ю. Н.; Круль, Ю. М.; Krul, Y.Рассмотрены результаты испытаний модели блока сталежелезобетонного пролетного строения мостов при действии вертикального загружения. Полученные результаты представлены в виде таблиц и графиков.Документ СПОСІБ РЕМОНТУ ТЕМПЕРАТУРНО-НЕРОЗРІЗНИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ МОСТОВИХ СПОРУД(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.Розглянуто питання відновлення працездатності валкових опорних частин температурно-нерозрізних прольотних будов мостових споруд.Документ К ВОПРОСУ ОПРЕДЕЛЕНИЯ ГРАНИЧНОГО ИЗНОСА СТАЛЕЖЕЛЕЗОБЕТОННОГО ПРОЛЁТНОГО СТРОЕНИЯ АВТОДОРОЖНОГО МОСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Лантух-Лященко, А. И.; Медведев, К. В.; Лантух-Лященко, А. І.; Мєдвєдєв, К. В.; Lantuh-Lyaschenko, A.; Medvedev, K.Представлен новый подход к определению предельного износа сталежелезобетонных пролетных строений автодорожных мостов. Главная цель этой статьи заключается в моде-лировании износа элементов мостов численным параметром надежности. В модели параметр служит количественной оценкой граничного износа элементов. В системе эксплуатации мостов модель даст количественный критерий интегральной оценки и прогноза технического состоя-ния элементов.Документ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ПРОЛЁТНОГО СТРОЕНИЯ ПЕШЕХОДНОГО МОСТА НОВОГО ТИПА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Шмуклер, В. С.; Краснова, Е. С.; Краснов, С. Н.; Краснова, К. С.; Краснов, С. М.; Shmukler, V.; Krasnova, E.; Krasnov, S.Приводятся результаты экспериментальных исследований деформирования ста-лежелезобетонной конструкции пролетного строения пешеходного моста, выполненного в виде пространственной стержневой системы. Нагружение конструкции осуществлялось с использованием метода гидравлических испытаний плит и оболочек. Выполнен сравнительный анализ экспериментальных данных и теоретических расчетов.