Выпуск 58
Постійне посилання зібрання
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 58 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ИСПЫТАНИЯ СТАЛЕЖЕЛЕЗОБЕТОННОГО АВТОМОБИЛЬНО-ДОРОЖНОГО МОСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Круль, Ю. Н.; Круль, Ю. М.; Krul, Y.Рассмотрены результаты испытаний модели блока сталежелезобетонного пролетного строения мостов при действии вертикального загружения. Полученные результаты представлены в виде таблиц и графиков.Документ ГНУЧКІ СТЕРЖНЕВІ І КЛЕЄСТЕРЖНЕВІ АНКЕРИ ПРИ РОЗШИРЕННІ Й ПІДСИЛЕННІ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Панченко, О. В.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Панченко, О. В.; Кваша, В. Г.; Салийчук, Л. В.; Panchenko, O.; Kvasha, V.; Salyichuk, L.Розглянуто конструкції гнучких стержневих і клеєстержневих анкерів, а також наведено приклади їх практичного застосування при розширенні й підсиленні балкових прольотних будов залізобетонних мостів.Документ СПОСІБ РЕМОНТУ ТЕМПЕРАТУРНО-НЕРОЗРІЗНИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ МОСТОВИХ СПОРУД(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Більченко, А. В.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Kislov, A.Розглянуто питання відновлення працездатності валкових опорних частин температурно-нерозрізних прольотних будов мостових споруд.Документ РОЗШИРЕННЯ І ПІДСИЛЕННЯ БЕЗДІАФРАГМОВИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ ЗІ ЗБІРНИХ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ БАЛОК З БАГАТОРЯДКОВОЮ АРМАТУРОЮ ЗА ТП ВИП. 56Д(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.; Тузяк, А. А.; Рачкевыч, В. С.; Салийчук, Л. В.; Rachkevych, V.; Kvasha, V.; Salyichuk, L.; Tuzyak, A.Описано конструктивні рішення, технічний стан і конструктивно-технологічні рішення реконструкції мостів із залізобетонними бездіафрагмовими прольотними будовами та результати їх випробувань до та після реконструкції.Документ МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ ЗА УМОВИ ЕЛЕКТРОМАГНІТНОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Шиндер, В. К.; Волоцюга, В. В.; Shynder, V.; Volotsiuga, V.Запропоновано математичну модель дослідження впливу електромагнітного випромінювання на напружено-деформований стан будівельних конструкцій з криволінійними вирізами. Розроблена методика дозволяє привести дану задачу до визначення трьох аналітичних функцій, які задовольняють відповідним граничним умовам.Документ ОСОБЛИВОСТІ РОЗРАХУНКУ НЕРОЗРІЗНИХ, МОНОЛІТНИХ КРИВОЛІНІЙНИХ ЕСТАКАД(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Теміргалієв, В. А.; Гриневицький, Б. В.; Темиргалиев, В. А.; Гриневицкий, Б. В.; Temirgaliуv, V.; Grynevytskyі, B.Розглянуто питання визначення зусиль в різних моделях криволінійних прогонових будов, особливості роботи нерозрізних естакад. Наводяться деякі результати напружено-деформованого стану нерозрізної схеми загальною довжиною 144 м при різних радіусах заокруглення естакади.Документ АНАЛИЗ И ОЦЕНКА ФАКТОРОВ, ВЛИЯЮЩИХ НА ТЕХНИКО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ ПРИ ПРИНЯТИИ РЕШЕНИЙ ПО РЕМОНТУ ИСКУССТВЕННЫХ СООРУЖЕНИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Жданюк, И. И.; Джалалов, М. Н.; Жданюк, І. І.; Джалалов, М. Н.; Zhdaniuk, I.; Dzhalalov, M.Проведены анализ и оценка методов выбора проектов ремонта и реконструкции фонда инженерных сооружений г. Харькова. Освещены направления работы по ремонту и реконструкции указанного фонда с учетом обеспечения экономического обоснования выбора проектов.Документ ПРО МОЖЛИВИЙ СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДІАФРАГМОВИХ ПРОЛЬОТНИХ БУДОВ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Більченко, А. В.; Краснов, С. М.; Кіслов, О. Г.; Бильченко, А. В.; Краснов, С. Н.; Кислов, А. Г.; Bilchenko, A.; Krasnov, S.; Kislov, A.Розглянуто спосіб ремонту діафрагмових прольотних будов, який спрямований на збільшення функції надійності при виході з ладу об’єднання по плиті проїзної частини над діафрагмами та по нижній частині діафрагм.Документ О ПРОДЛЕНИИ СРОКА СЛУЖБЫ БАЛОЧНО-КОНСОЛЬНЫХ МОНОЛИТНЫХ МОСТОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Безбабичева, О. И.; Краснов, С. Н.; Лозицкий, А. С.; Безбабічева, О. І.; Краснов, С. М.; Лозицький, А. С.; Bezbabicheva, О.; Krasnov, S.; Lozitskyi, A.Рассматривается возможность продления срока службы балочно-консольных монолитных мостов с подвесными пролётами. Приводятся характерные дефекты и пути их устранения.Документ ЧУТЛИВІСТЬ МОДЕЛІ ДЕГРАДАЦІЇ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ЕЛЕМЕНТІВ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Яцко, Ф. В.; Yatsko, F.Представлено аналіз моделі деградації залізобетонних елементів мостів, запропонованої автором, побудованої за статистичним методом з урахуванням впливу навколишнього середовища та напружено-деформованого стану. Наведено результати оцінки довговічності за-лізобетонного елементаДокумент ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ТИПІВ ПОПЕРЕДНЬО НАПРУЖЕНИХ МОСТОВИХ БАЛОК ПРИ ПРОЕКТУВАННІ АВТОДОРОЖНІХ МОСТІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Теміргалієв, В. А.; Гриневицький, Б. В.; Темиргалиев, В. А.; Гриневицкий, Б. В.; Temirgaliyv, V.; Grynevytskyi, B.Запропоновано новий тип попередньо напружених балок, виконаних за проектом 108-11-0.2-КБ для навантажень А-15, НК-100. Описано конструктивні вимоги щодо застосування мостових балок при проектуванні. Наводяться деякі результати розрахунків і випробувань конструкцій за даним проектом.Документ АНАЛІЗ ЗМІНЮВАННЯ ВНУТРІШНІХ ЗУСИЛЬ В ЕЛЕМЕНТАХ ВИСЯЧОЇ КОМБІНОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗАЛЕЖНО ВІД СПІВВІДНОШЕННЯ ЇЇ ПАРАМЕТРІВ ЗА СТАТИЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Голеско, Валентина Олександрівна; Віхров, Є. О.; Лукін, Д. О.; Лизогуб, А. В.; Голеско, Валентина Александровна; Вихров, Е. А.; Лукин, Д. А.; Golesko, V.; Vikhrov, E.; Lukin, D.; Lizogub, A.Розглядаються результати розрахунку висячої комбінованої системи, завантаженої симетричним та довільним навантаженням, з метою оцінки впливу співвідношення стріли про-висання троса та прольоту балки жорсткості на внутрішні зусилля.Документ НЕКОТОРЫЕ СООБРАЖЕНИЯ О ДЕЙСТВУЮЩИХ НОРМАХ ПО ПРАВИЛАМ ПРОЕКТИРОВАНИЯ МОСТОВ И ТРУБ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кожушко, В. П.; Kozhushko, V.Изложены некоторые замечания об изданных в последние годы нормативных документах по мостам.Документ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ГІДРОІЗОЛЯЦІЇ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВОДОПРОПУСКНИХ ТРУБ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Титар, В. С.; Титарь, В. С.; Titar, V.Запропоновано сучасні різновиди гідроізоляційних матеріалів та технології влаштування гідроізоляції водопропускних труб для поліпшення якості та тривалості їх експлуатації.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МОДИФІКУЮЧИХ ДОБАВОК ДО БІТУМУ НА ФІЗИКО-МЕХАНІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА КОЛІЄСТІЙКІСТЬ ДРІБНОЗЕРНИСТОГО АСФАЛЬТОБЕТОНУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Жданюк, В. К.; Макарчев, О. О.; Шрестха, Р. Б.; Костін, Д. Ю.; Воловик, О. О.; Макарчев, O. А.; Костин, Д. Ю.; Воловик, А. А.; Zhdanyuk, V.; Makarchev, O.; Shrestha, R.; Costin, D.; Volovik, A.Наведено результати випробувань щодо ефективності впливу добавок «Licomont BS 100» та «Kraton D1101» на показники фізико-механічних властивостей та колієстійкість дрібно-зернистого асфальтобетону.Документ ВИПРОБУВАННЯ НА МОРОЗОСТІЙКІСТЬ БЕТОННИХ ЗРАЗКІВ, ПІДСИЛЕНИХ ВУГЛЕЦЕВИМИ СТРІЧКАМИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Катвицький, Р. М.; Катвицкий, Р. Н.; Katvytski, R.Розглядаються результати випробувань бетонних зразків, підсилених вуглецевими стрічками, на морозостійкість.Документ ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС АЕСУМ: ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ, СУЧАСНИЙ СТАН ТА НАПРЯМИ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Боднар, Л. П.; Канін, О. П.; Панібратець, Л. Г.; Канин, А. П.; Панибратец, Л. Г.; Bodnar, L.; Kanin, А.; Panibratets, L.Розглянуто досвід розробки та впровадження Аналітичної експертної системи управління мостами (АЕСУМ), головні функції системи, останні розробки та перспективні напрями розвитку.Документ РАСЧЕТ СТАЛЕБЕТОННЫХ БАЛОК ПО НЕСУЩЕЙ СПОСОБНОСТИ, ИСКЛЮЧАЮЩЕЙ РАБОТУ РАСТЯНУТОЙ ЗОНЫ БЕТОНА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кобзева, Е. Н.; Игнатенко, А. В.; Кобзєва, О. М.; Ігнатенко, А. В.; Kobzyeva, O.; Ignatenko, A.Предложен алгоритм подбора размеров поперечного сечения бетона и стальной полосы сталебетонных балок по несущей способности при выполнении закона Гука. Разрушение балки происходит по нормальному сечению. При этом в бетоне и стальной полосе в опасных точках действуют предельные напряжения.Документ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІБРОАКУСТИЧНОГО МЕТОДУ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТОВЩИНИ КОНСТРУКЦІЙ З ЦЕМЕНТОБЕТОНУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Пархоменко, О. Ю.; Кіяшко, І. В.; Пархоменко, А. Ю.; Кияшко, И. В.; Parkhomenko, O.; Kiyashko, I.Наведено метод визначення геометричних параметрів цементобетонних шарів дорожніх конструкцій за характером розповсюдження хвилевих полів. Розглянуто теоретичні аспекти визначення товщини конструкцій з цементного бетону.Документ К ВОПРОСУ ОПРЕДЕЛЕНИЯ ГРАНИЧНОГО ИЗНОСА СТАЛЕЖЕЛЕЗОБЕТОННОГО ПРОЛЁТНОГО СТРОЕНИЯ АВТОДОРОЖНОГО МОСТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Лантух-Лященко, А. И.; Медведев, К. В.; Лантух-Лященко, А. І.; Мєдвєдєв, К. В.; Lantuh-Lyaschenko, A.; Medvedev, K.Представлен новый подход к определению предельного износа сталежелезобетонных пролетных строений автодорожных мостов. Главная цель этой статьи заключается в моде-лировании износа элементов мостов численным параметром надежности. В модели параметр служит количественной оценкой граничного износа элементов. В системе эксплуатации мостов модель даст количественный критерий интегральной оценки и прогноза технического состоя-ния элементов.