Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3875
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 161
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Техніко-економічна оцінка споживання палива автомобіля з урахуванням умов експлуатації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сомонов, Ярослав ІгоровичВ роботі вирішується науково прикладна задача з підвищення паливної економічності ТЗ шляхом використання оперативного контролю витрати палива. Різні види палива вирізняються фізико - хімічними властивостями, від яких залежить ефективність їх використання. Крім властивості палива на величину витрати палива впливає конструкція авто, режим руху, умови експлуатації та технічний стан авто. У роботі виконано порівняльний аналіз витрати палива трьох автомобілів з різними паливними системами. У роботі запропоновано проект зони на два робочі пости.Документ Порівняльна оцінка показників процесу гальмування транспортних засобів.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ітеккан, МохаммедЗапропонована методика вибору оптимального розподілу гальмівних сил між осями тривісного транспортного засобу по критерію середнього сталого уповільнення. Запропоновані варіанти схем розподілу контурів гальмового приводу тривісних транспортних засобів. Розглянуто особливості забезпечення стабільності гальмових властивостей вантажних транспортних засобів.Документ Покращення якості експлуатації та сервісу систем безпеки автомобілів категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кириєнко, Сергій АндрійовичВ роботі виконані аналіз сучасних систем пасивної та активної безпеки автомобіля; аналіз діагностичних параметрів систем безпеки автомобіля; математичне моделювання оцінки параметрів функціонування систем безпеки автомобіля; експериментальні дослідження систем безпеки автомобіля на обладнанні фірми BOSCH.Документ Дослідження онтологічного напряму технічного обслуговування по фактичному використанню ресурсу деталей автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лістгартен, Владислав СергійовичРобота присвячена актуальному питанню спільного використання людьми та програмними агентами структури інформації та впливу на технічне обслуговування автомобілів. Тобто впровадження онтологій підвищить якість технічного обслуговування по фактичному максимальному використанню ресурсу деталей автомобіля, а не за регламентованим пробігом, коли деякі деталі не використали свій ресурс в повній мірі.Документ Исследование тягово-скоростных свойств автомобилей с альтернативными источниками энергии(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кауакаллах, АссімВ дипломной работе рассмотрены существующие конструкции автомобилей на топливных элементах и с комбинированной энергоустановкой. Проведенный анализ позволил предложить схему автомобиля с комбинированной энергоустановкой. Предложен алгоритм проектирования подобных автомобилей по последовательной схеме. Проведен расчет и анализ расхода топлива, выбросов вредных веществ, тягово-скоростных характеристик проектируемого автомобиля и автомобиля-аналога. Предложена электрическая схема и проведен поверхностный расчет электрооборудования проектируемого автомобиля.Документ Дослідження взаємодії коліс легкового автомобіля з роликами повноопорного стенда(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Каплій, Олексій ВадимовичРобота автомобіля на стенді моделює його реальну роботу на дорозі. Як при будь-якому моделюванні, тут відтворюються не всі фактори реального руху, а лише найсуттєвіші (з точки зору розробника стенду і технології випробувань). Так, зазвичай не моделюється набігаючий потік повітря, через що при тягових випробуваннях не діє аеродинамічний опір, а також змінюється тепловий режим працюючого двигуна. Далі, в експлуатації використовують здебільшого одновісні стенди, що істотно впливає на моделювання робочих режимів. Проте, стендові випробування мають ряд дуже важливих переваг. Випробування проводяться в закритому і опалювальному приміщенні, що забезпечує стабільність навколишніх умов, у тому числі, стабільність взаємодії коліс з опорною поверхнею, незалежно від погоди, пори року і доби.Документ Дослiдження експлутацiйних властивостей електричних транспортних засобiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ромашов, Ростислав МиколайовичУ ходi дипломної роботи вирішено такі завдання: досліджено розвиток ЕТЗ; виконано аналіз інфраструктури та ринку ЕТЗ у світі та в Україні; обґрунтувати вибір тягової акумуляторної батареї; розроблено математичну модель механічної системи ЕТЗ; досліджено ефективність електричної трансмісії; виконано порівняльний аналіз ТО ЕТЗ і автомобіля з традиційним приводом.Документ Удосконалення технологічних процесів ТО і Р автомобільних кузовів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Новік, Дмитро ДмитровичУ дипломній роботі виконаний технологічний розрахунок СТО, проаналізовані причини, які впливають на пошкодження кузовів легкових автомобілів. Виконано підбір технологічного встаткування для виконання необхідних технологічних робіт. Запропоновано стенд для перевірки геометричних параметрів кузова и при необхідності проводити правку кузову, згідно заводським показникам . Освітлено питання безпеки життєдіяльності на підприємстві.Документ Дослідження питання оцінки строку експлуатації легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гученко, Яков ЮрійовичВ цій роботі головну роль грають засоби керування в системі ТО й Р автомобіля які реалізуються на різних етапах експлуатації автомобіля. Тобто констатується, що виникає ряд завдань, обумовлених науково-технічним прогресом в автомобільній галузі: вибірковість при визначенні необхідних властивостей автомобіля за окремими критеріями й установлення пріоритетів їх вибору; підтримка працездатного стану автомобіля з урахуванням необхідних рівнів конструктивної й екологічної безпеки; своєчасна утилізація автомобіля.Документ Покращення керованості легкових автомобілів під час гальмування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гуменюк, Роман СергійовичДосліджено, що характеризувати керованість легкового автомобіля необхідно за кутовою швидкістю відхилення подовжньої осі в початковий і кутовим відхиленням керованих коліс – у заключний момент гальмування. Встановлено діапазон зміни коефіцієнта розподілу гальмівної сили легкових автомобілів Lanos, Volkswagen та Mitsubishi, у межах якого їх забезпечується керованість.Документ Удосконалення методу діагностування зовнішніх світлових приладів колісних транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Азаров, Євгеній ВіталійовичУ дипломної роботі було запропоновано удосконалити методи діагностування системи освітлення та сигналізації за допомогою роликового стенда. Це дає можливість виставити автомобіль точно відносно приладу для перевірки фар та підвищити точність. Також було запропоновано нову установку приладу для перевірки фар. Установка приладу фар призначена для забезпечення орієнтування приладу щодо автомобіля, установленого з імітацією дорожнього положення після обертання коліс на роликовому стенді. Установка забезпечує перевірку та регулювання фар легкових та вантажних автомобілів і автобусів.Документ Удосконалення методу діагностування зовнішніх світлових приладів колісних транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Амарір, ХамзаРозглядаються проблеми дослідження методів і засобів діагностування електронних систем впорскування палива в бензинових двигунах. В роботі описуються пристрій електронної частини і основні елементи архітектури програмного забезпечення сучасних систем, проведено аналіз систем впорскування палива та її окремих елементів, зазначені основні вимоги до елементів системи та приведені приклади найбільш поширених у наш час систем управління двигуном. Далі розглядаються основні принципи діагностування електронних систем впорскування та прилади, які використовуються для цієї діагностики, наведені приклади осцилограм отриманих при діагностуванні паливних форсунок. Результати дипломної роботи можуть бути використані для удосконалення методики діагностування паливних систем сучасних автомобілів.Документ Дослідження якісних показників системи живлення легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Панченко, Андрій ОлеговичУ дипломній роботі розглянуто історію та різновиди паливних систем автомобіля. Проведено аналіз конструкцій та виконано розрахунок для покращення характеристик паливної системи. Також було проведено аналіз та вибір обладнання для діагностики паливної системи автомобіля. Запропоновано методику визначення технічного стану електромагнітної форсунки та його впливу на обороти колінчастого валу двигуна. За результатами досліджень на основі аналізу та розрахунків було зроблено висновок.Документ Удосконалення методу діагностування тягово-швидкісних властивостей легкового автомобіля на роликовому стенді(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Соколов, Сергій ІгоровичУ дипломній роботі виконано дослідження взаємодії автомобіля зі стендом при тягових випробуваннях. Розглянуто схеми розташування роликів стенда, виконано розрахунок тягової сили та нормативних реакцій у системі «автомобіль-стенд». Розроблена методика розрахунку потужності навантажувально-привідного пристрою тягового стенду. Альтернативою електричним машинам є гідравлічні насос-мотори, які застосовуються як елементи гідроприводу у верстатобудуванні. Запропонована конструкція тягового повноопорного роликового стенда. Розроблено кінетостатичну модель розглянутої схеми стенда. Розглянуті питання охорони праці.Документ Оцінка перспективи сучасної системи постачання, керування та розподілу запасних частин автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гур’єв, Олександр АндрійовичУ ході дипломної роботи проаналізували існуючі методи керування та розподілу запасних частин для автомобілів; дослідили сучасні методи забезпечення запасних частин автомобіля, які використовують інформаційні технології; оцінили роботу спеціального програмного забезпечення систем вибору та постачання запасних частин;Документ Дослідження експлуатаційних властивостей гібридних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Надвіренко, Андрій РомановичДосліджено, що типові схеми підключення гібридного автомобіля, роботу на різних режимах,проведено дослідження експлуатаційних характеристик автомобіля, побудовано графіки порівняння роботи електродвигуна і двигуна та розроблено прототип гібридного автомобіля з паралельним підключенням гібридної силової установки.Документ Удосконалення методики перевірки працездатності зчеплення легкового автомобіля з двомасовим маховиком(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Головко, Артем ГеннадійовичУ дипломній роботі проведено аналіз сучасних конструкцій трансмісій легкових і вантажних автомобілів, а також аналіз засобів і методів їх діагностики. Також у роботі зроблено аналіз конструкцій трансмісій, та класифікація щеплень які використовуються на сучасних автомобілях. У роботі розраховано и наведено планувальні рішення ділянки з обслуговування та ремонту трансмісій легкових автомобілів. Розроблені технологічні інструкції Д, ТО та ремонту зчеплення автомобіля VolkswagenGolf.Документ Оцінка режимів руху транспортних засобів за умов поганої видимості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кіпчу, Руслан ІллічВ дипломній роботі виконано аналіз проблем забезпечення безпечних режимів руху транспортних засобів в темну пору доби. Далі досліджено вплив елементів системи головного освітлення на дальність видимості дорожніх об’єктів, проаналізовані існуючі критерії безпеки для обґрунтування вибору безпечних режимів руху транспортних засобів в темну пору доби. Виконані дорожні експерименти і отримані результати підтверджують можливість визначення дальності видимості об’єкту на дорозі в темну пору доби на основі розроблених в роботі алгоритмів. Обґрунтовано вибір безпечних режимів руху при розслідуванні механізму дорожньо-транспортної пригоди, наведено приклади застосування розроблених алгоритмів вибору безпечних режимів руху за рахунок визначення дальності видимості об’єктів на дорозі при експертизі ДТП без проведення дорожнього експерименту.Документ Покращення якості експлуатації та сервісу автоматичної трансмісії автомобілів категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бутрік, Вячеслав ОлеговичУ роботі проаналізовано основні конструктивні елементи систем АКП та їх характерні несправності, проаналізована частота та причини прояву несправностей. Розглянуті методики діагностики гідромеханічних коробок передач, виведений алгоритм діагностування на спеціалізованому участку. Виконаний підбір діагностуючого обладнання та описаний процес обслуговування та дані рекомендації по обслуговуванню гідромеханічних коробок передач.Документ Удосконалення ТО та Р системи охолодження двигунів легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Приходько, Іван ОлеговичВ роботі проаналізував систему охолодження ДВЗ автомобіля, навів перелік можливих причин її несправності та методи їх усунення, провів дослідження зміни працездатності системи охолодження ДВЗ автомобілів в умовах експлуатації. Був зроблений аналіз безпеки життя та діяльності людини на станції технічного обслуговування, необхідні інструкції заходів безпеки при роботі.