Випуск 86 Том 2 / Выпуск 86 Том 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2789
Переглянути
Перегляд Випуск 86 Том 2 / Выпуск 86 Том 2 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Прикладные аспекты проблем эффективности BIM-технологий объектов автотранспортной инфраструктуры(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Величко, Г. В.; Величко, Г. В.; Velichko, G.В статье рассмотрена концепция «сквозной» BIM-технологии жизненного цикла объектов транспортной инфраструктуры и её текущие проблемы, цели новых положений парадигмы информационного моделирования объектов автотранспортной инфраструктуры, примеры практической реализации новых положений парадигмы при геометрическом проектировании объектов автотранспортной инфраструктуры.Документ Аналіз нормативної бази щодо поняття розрахункової швидкості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кіяшко, І. В.; Kiiashko, I. V.У статті проведено аналіз та порівняння вітчизняних і європейських нормативних документів щодо проектування доріг. Прослідковано зміну поняття розрахункова швидкість у часі. Наведені відмінності у класифікації автомобільних доріг, понятті розрахункова швидкість тощо.Документ Обґрунтування відстаней розташування засобів інформаційного забезпечення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кіяшко, І. В.; Золотухін, Р. О.; Кияшко, И. В.; Золотухин, Р. А.; Kiiashko, I. V.; Zolotukhin, R. O.У статті здійснюється аналіз чинників, що впливають на сприйняття водіями засобів інформаційного забезпечення, які висуваються під час керування транспортним засобом. За результатами аналізу, враховуючи темперамент водіїв, рекомендовані відстані розташування засобів інформаційного забезпечення.Документ Перевiрка вiдповiдностi гранулометричного складу дорожнiх цементобетонних сумiшей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Онищенко, А. М.; Гаркуша, М. В.; Чиженко, Н. П.; Онищенко, А. Н.; Гаркуша, Н. В.; Чиженко, Н. П.; Onyshchenko, A.; Chyzhenko, N.; Garkusha, N.Стаття присвячена операційному контролю якості гранулометричного складу дорожніх цементобетонних сумішей для використання на автомобільних дорогах України. Представлено результати експериментальних досліджень, які свідчать про невідповідність запроектованого зернового складу з фактичними на виробництві, а також впливу на нього низки чинників, що суттєво впливає на якість суміші й довговічність дорожнього цементобетону.Документ Сравнительный анализ нормативных документов на проектирование автомобильных дорог(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Урдзик, С. Н.; Урдзік, С. М.; Urdzik, S.Проведен анализ нормативных документов на проектирование автомобильных дорог в Украине и Республике Конго. Рассмотрены отличия по показателям интенсивности движения, расчетной скорости, значений продольного уклона, кривых в плане и продольном профиле, ширины земляного полотна, проезжей части и обочины, а так же расстояния видимости.Документ Компетентнісний вплив виробничої практики на працевлаштування випускників(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Арінушкіна, Н. С.; Грищенко, Т. М.; Аринушкина, Н. С.; Грищенко, Т. М.; Arinushkina, N.; Grishchenko, T.Виробнича практика має велике значення для формування професійних компетенцій майбутнього фахівця. У статті відображаються проблеми, що виникають під час працевлаштування випускників заклів вищої освіти, та позитивний вплив виробничої прак-тики на їх вирішення. Запропоновано компетентнісний підхід до процессу організації та проходження практики студентами для кращої орієнтації у складних виробничих умовах.Документ ГИС-анализ опасных геологических процессов в населенном пункте(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Чубукин, Р. Ю.; Чубукін, Р. Ю.; Chubukin, R. Yu.Проанализированы свойства данных дистанционного зондирования в виде регулярной матрицы высот, характеризующие абсолютные отметки поверхности Земли в условиях населенного пункта. Установлены источники ошибок указанных данных. Выполнена классификация морфометрических показателей, которые могут быть определены путем математической обработки соседних ячеек матрицы. Установлены морфометрические показатели рельефа населенного пункта, соответствующие зонам опасных геологических процессов.Документ Research status of limestone powder concrete(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Sun, Jian; Liyan, Suo; Сан, Джиан; Ліян, Суо; Сан, Джиан; Лиян, СуоAccording to expert research and engineering application at home and abroad, this paper summarizes the basic properties of limestone powder, lime powder in cement base material, accelerate the hydration effect, active effect and particle morphology effect mechanism, and lime-stone powder on the working performance of concrete, durability and the influence of mechanical properties.Документ До питання визначення екологічних характеристик транспортних потоків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Лежнева, О. І.; Лежнева, Е. И.; Lezhneva, E.Подано інформацію щодо екологічних аспектів руху міських транспортних потоків. Наведено формування функції кількісної міри екологічної небезпеки транспортних потоків та критеріїв оперативного оцінювання ступене ефективності заходів на вулично-дорожній мережі міста з точки зору екології.Документ Вплив хлористих протиожеледних матеріалів на безпеку дорожнього руху в зимовий період(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Сєдов, А. В.; Фоменко, О. О.; Седов, А. В.; Фоменко, Е. А.; Siedov, A.; Fomenko, O.Зимовий період відрізняється великою кількістю дорожньо-транспортних пригод, причиною виникнення яких є слизьке дорожнє покриття. В Україні для захисту використовують традиційні протиожеледны матеріали. У статті розглядаються можливі післядії застосування хлористих протиожеледних матеріалів, які використовують для зниження зчіпних характеристик покриття у разі утворенні на ньому плівки розчину реагенту після обробляння. Саме цей розчин згладжує природний мікропрофіль покриття, знижуючи цим коефіцієнт зчеплення. Погодні умови також змінюють значення коефіцієнта зчеплення дорожніх покриттів, зволожених реагентами: під час зниження температури повітря значення коефіцієнта будуть зменшуватися через збільшення в’язкості реагентів.Документ Вплив властивостей ґрунту на ущільнення земляного полотна за умов від’ємних температур повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Фоменко, О. О.; Сєдов, А. В.; Фоменко, Е. А.; Седов, А. В.; Fomenko, O.; Siedov, A.Здійснено аналіз теплообмінних процесів у ґрунтових шарах, які впливають на ущільнення земляного полотна в умовах від’ємних температур. У випадку зниження температури ґрунту зростає структурний опір ґрунтової системи діям ущільнення. За час проведення земляних робіт за умов зниження температури повітря виникають ускладнення щодо ущільнення ґрунту, що містить мерзлі грудки. Досягнення необхідної щільності ґрунтів у таких випадках залежить від температури навколишнього середовища, величини і виду навантажень ущільнення.Документ До питання визначення iндексу якостi грунту в процесi будiвництва автомобiльних дорiг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Перович, Л. М.; Перович, Л. Л.; Мартинюк, Т. В.; Пересоляк, Р. В.; Перович, Л. Н.; Перович, Л. Л.; Perovych, L.; Perovych, L.; Martyniuk, T.; Peresoliak, R.Проблематика. Функціональна спроможність ґрунтів. Мета. Розроблення моделі визначення та оцінки індексу містобудівної якості ґрунтів. Методика. Теорія адитивних функцій та статистичного аналізу. Результати. Модель оцінки містобудівної якості ґрунтів. Наукова новизна. Установлення узгодженості індексу містобудівної якості ґрунтів. Практичне значення. Результати використовувати для проектування автомобільних доріг.Документ Досвід розроблення пропозицій щодо постійного снігозахисту під час реконструкції автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Догадайло, О. О.; Догадайло, А. А.; Dogadailo, A. A.Визначені обсяги снігоприносу, параметри наявних лісосмуг та снігозбиральних басейнів. За результатами обстежень та з досвіду експлуатації визначені снігозаносимі ділянки автомобільної дороги. Розроблені оригінальні схеми постійного снігозахисту ділянок дороги з урахуванням лісорослинних умов та обмеженої ширини смуги відведення.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019)Документ Обrрунтування меж кліматичних районів території України в умовах сучасних змін клімату(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Захарова, Е. В.; Захарова, Э. В.; Zakharova, E.На сьогодні, коли вже чітко існує стрімка тенденція до суттєвих змін клімату України, зокрема до зміни температурного режиму й пов’язаного з ним водно-теплового режиму конструкцій нежорсткого дорожнього одягу, які призвели до невідповідності інаявного районування України фактичному режиму роботи нежорсткого дорожнього одягу. Виникає потреба корегування або розроблення нового кліматичного районування України за умови роботи асфальтобетонів для розрахувань нежорсткого дорожнього одягу за критеріями міцності, оцінки та прогнозування стану автомобільних доріг.Документ Інтелектуальна інформаційно-керувальна система гібридних та електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Бажинова, Т. О.; Бажинова, Т. А.; Bazhynova, T.У роботі розглянута методологія побудови інтелектуальної інформаційно-керувальної системи силовою установкою гібридних та електромобілів. Відмінністю методології є методи штучного інтелекту для вирішення завдань «Рух» і технологія інтелектуалізації синтезу задач керування режимами «Рекуперація» та «Рух» гібридних та електромобілів, реалізована у вигляді інтегрованого графа.Документ Обґрунтування розрахункового навантаження на магістральних дорогах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Ряпухін, В. М.; Ряпухин, В. Н.; Ryapukhin, V.Розглянуто основні види транспортних засобів на автомобільних дорогах України. З урахуванням колісного навантаження та взаєморозташування осей виокремлено чотири групи транспортних засобів. Проведено розрахунки щодо встановлення еквівалентного навантаження та визначені умови, коли за розрахункове навантаження слід приймати навантаження 130 кН.Документ Вплив парковок на умови руху на магістральних вулицях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Фоменко, Г. Р.; Fomenko, G.Розглянуто умови руху транспортних потоків на магістральній вулиці міста. Визначені показники швидкості руху, інтенсивності транспортних потоків і впливу на них при-паркованих уздовж проїзної частини автомобілів. Дослідження проведені для різних періодів року, дня тижня та часу. Здійснено розрахунки пропускної здатності та рівня завантаження магістральної вулиці й визначенні умови небезпеки заторів.Документ Урботрансконгестия или напряженность в дорожном движении в городах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Гук, В. И.; Гук, В. І.; Huk, V.Обсуждается новое состояние продолжительных заторов в больших городах, мегаполисах, которое в мировой практике определено как traffic Congestion. Конгестия изучена, формализована и описана как напряженность в движении и распределение удельной интенсивности, приводятся определения и понятия конгестии и критерии оценки её состояний.Документ Методика оцінювання естетичної якості автомобільних доріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кіяшко, І. В.; Кияшко, И. В.; Kiiashko, I. V.Проаналізована наявна система оцінювання споживчих властивостей, зокрема в естетичної якості доріг, та запропонована методика кількісного оцінювання естетичного стану автомобільних доріг за рівнями естетичної привабливості.