Кафедра менеджменту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3864
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 149
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Забезпечення економічної результативності діяльності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Суконна, Ніна ГригорівнаВ роботі одержало подальший розвиток визначення сутності поняття «Результативність діяльності підприємства», що на відміну від існуючих комплексно враховує її призначення, багатобічність та особливості сучасного бізнес-середовища та удосконалено: методичні основи вибору пріоритетного конкуренту підприємства на підставі врахування під час вибору не тільки чистого доходу від всіх видів продукції (товару, роботи, послуги) підприємства, але і характеру його динаміки та вимог чинних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України; методичний підхід щодо виявлення слабких боків забезпечення ЕР, який на відміну від існуючих дозволяє ідентифікувати критичні відхилення на кожному етапі оцінки та аналізу ЕР, виявляти причини їх виникнення на підставі обраного математичного інструментарію та розробляти заходи щодо їх усунення.Документ Управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Асташов, Артур РуслановичВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг. Запропоновано визначення поняття «маркетинг взаємовідносин АТП зі споживачами». Отримала подальший розвиток система управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачем послуг у вигляді проблемноорієнтованого контуру управління, виділеного в чинній системі. Розроблено методичні основи оцінки рівня взаємовідносин АТП зі споживачами послуг, що на відміну від існуючих, базуються на тривимірній матриці за напрямками ставлення АТП до взаємин зі споживачем, ставлення споживача до взаємин з АТП та перспективою цих взаємовідносин. Розроблено стратегії взаємовідносин за кожною групою споживачів та запропоновано рекомендації щодо підвищення лояльності клієнтів, розроблені різні програми лояльності.Документ Оцінка компетенцій працівників підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Горопашна, Юлія ЄвгеніївнаВ дипломній роботі удосконалено методичний підхід до визначення та оцінки компетенцій працівників підприємства, що на відміну від існуючих, є системним, має логічну послідовність дій за методом «Аssessment center», передбачає проведення їх оцінки із застосуванням спеціально розробленого інструментарію для збору необхідної інформації про професійну діяльність працівників за певною сукупністю методів ( «мозковий штурм», «ділова гра» та комплексна оцінка «360 градусів») і ґрунтується на доведенні рівня наявних компетенцій працівників до еталонних їх значень.Документ Управління якістю автотранспортних послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Штих, Богдан ОлеговичВ дипломній роботі розглянуто і удосконалено поняття «якість автотранспортної послуги» на підставі її розгляду ззовні (з позиції споживача), що проявляється через споживчу цінність та характеризує сукупність ознак послуги, яка на думку пасажира здатна повною мірою задовольнити його потребу в переміщені і за яку він згоден сплатити без жалю, та внутрішньо (з позиції підприємства) як сукупність властивостей послуги, яку виділяє перевізник для повного задоволення потреб пасажирів. Розроблено методичний підхід до контролю якості послуг підприємств пасажирського автомобільного транспорту шляхом оцінки рівня якості підпроцесів процесу надання автотранспортних послуг, який на відміну від існуючих визначає перелік можливих відмов по кожному показнику якості підпроцесу надання автотранспортної послуги, що має найнижчий рівень, встановлює імовірність їх виникнення для прийняття ефективних управлінських рішеньДокумент Поліпшення організаційно-технічного рівня підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бурчакова, Вікторія СергіївнаВ кваліфікаційній роботі проведено дослідження основних напрямків підвищення організаційно-технічного рівня АТП. Проаналізовано різні підходи та концепції, що стосуються поліпшення організаційних та технічних аспектів функціонування підприємства. Проведено аналіз організаційно-технічного рівня АТП, вивчено та проаналізовано поточний стан функціонування підприємства, його організаційну структуру, керівний апарат та системи управління. Результати аналізу дозволили виявити проблемні аспекти та слабкі місця, які потребують удосконалення. Запропоновано конкретні кроки та рекомендації для впровадження системи GPS-моніторингу автомобілів, яка дозволить здійснювати моніторинг технічного стану автомобілів в реальному часі, відслідковувати їх режими роботи та ефективність використання ресурсів.Документ Підвищення ефективності діяльності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дєвадзе, Катерина ОлегівнаВ дипломній роботі удосконалено зміст поняття «ефективність», отримали подальший розвиток методика оцінки ефективності діяльності підприємства за допомогою матричного моделювання. Запропонована система оцінки ефективності діяльності підприємства відрізняється застосуванням матричного моделювання, збалансованої системи показників та отриманням узагальненого показника на основі системи показників. Після проведення оцінки, виділені основні недоліки в діяльності підприємства. На основі проведених досліджень було розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства за різними аспектами та розраховано прогнозні зміни показників ефективності при впровадженні запропонованих заходів.Документ Удосконалення інформаційної системи підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Стасенко, Володимир ВолодимировичВ дипломній роботі удосконалено інформаційну систему відділу перевезень та технічного відділу підприємства за рахунок формування інформаційно-логічної моделі цих відділів. Удосконалено документообіг у відділі перевезень та технічному відділі за рахунок виключення з маршруту руху документів зайвих учасників і зайвих документів. За допомогою СУБД Access було розроблено базу даних технічного відділу та відділу перевезень, а також розроблено рекомендації щодо впровадження розроблених баз даних в діяльність підприємства.Документ Оцінка кадрових ризиків підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шамирадов, АнначариОб’єкт дослідження – кадрові ризики піприємства. Мета роботи – поглиблення теоретичних основ та розробка методичних положень, науково-практичних рекомендацій щодо оцінки кадрових ризиків та способів їх мінімізації. Методи дослідження – теоретичного узагальнення, логічного аналізу, системного підходу, метод експертного опитування, факторної, бальної, порівняльної та інтегральної оцінки, формально-статичний метод. В дипломній роботі набуло подальшого розвитку поняття «кадровий ризик» з урахуванням дуалістичного характеру ризиків. Розглянута класифікація кадрових ризиків з використанням системного підходу до управління персоналом, яка враховує ризики, що виникають в процесі управління персоналом та по відношенню до самого персоналу. Розглянуті основні методи управління кадровими ризиками та їхньої оцінки. Удосконалений методичний підхід щодо оцінки кадрових ризиків по етапах роботи з персоналом. Виконана його апробація на прикладі підприємства ТОВ «Преіз» та запропоновані заходи з мінімізації ризиків, а саме: вдосконалення системи управління персоналом ТОВ «Преіз» шляхом перерозподілу робіт між працівниками, вдосконалення оплати праці персоналу з використанням системи грейдів. Перспективи подальших досліджень пов’язані з питаннями формування системи методів управління кадровими ризиками з метою мінімізації їх негативного та максимізації позитивного впливу на діяльність підприємства.Документ Управління змінами в бізнес-процесах АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Козлова, Єлізавета ГеннадіївнаВ дипломній роботі узагальнено теоретичні основи управління змінами в бізнес-процесах АТП. Удосконалено класифікацію видів можливих змін у бізнес-процеси підприємства, враховуючи такі ознаки: власник і відповідальні особи за реалізацію, межі процесу, регламентуючі документи, входи і виходи. Розроблено методичний підхід до оцінки та внесення змін у бізнес-процеси підприємства, що базується на розрахунку показника результативності змін та враховує значимість вирішуваної проблеми, можливість та дієвість передбачуваних змін. Проаналізовано основні перешкоди впровадження змін в бізнес-процесах, надано методичні рекомендації для оцінювання опору та запропоновано методичний підхід до оцінки готовності персоналу для проведення змін у бізнес-процесах підприємства, що відрізняється від існуючих, обґрунтуванням критеріїв оцінки та способом їх встановлення.Документ Механізм забезпечення економічної безпеки в процесі управління закупівельною діяльністю підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Матвійченко, Вікторія ВікторівнаВ роботі розкрито поняття та сутність процесу управління закупівлями; зроблено оцінку зарубіжного досвіду організації закупівель у держсекторі; виявлено ризики економічної безпеки у сфері закупівель бюджетної установи; проведено оцінку ефективності організації закупівель ДАТП «АВТОМЕХБАЗА»; ідентифіковано ризики економічної безпеки у сфері закупівель ДАТП «АВТОМЕХБАЗА»; обґрунтовано елементи механізму та принципів забезпечення економічної безпеки у сфері закупівель ДАТП «АВТОМЕХБАЗА».Документ Підвищення ефективності управління персоналом підприємства. Ч. 1. Формування кадрової політики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Зубко, Марина ПавлівнаВ магістерській дипломній роботі одержані такі наукові результати : по-перше, уточнено поняття кадрової політики підприємства, що, на відміну від існуючих, найбільш повно враховує суттєві ознаки цього терміну за його сутнісною визначеністю та змістом дій. Встановлено, що основними напрямками кадрової роботи є формування, відтворення, розвиток, ефективне використання, мотивація та стимулювання персоналу; по-друге, удосконалено теоретико-методичний підхід до розробки кадрової політики підприємства: виділено основні його етапи, конкретизовано та представлено у вигляді блок-схеми дії з його впровадження. Розроблено методичний інструментарій для його реалізації. Основною відмінністю є системне врахування обраних типів кадрової політики за різними ознаками при формулюванні змісту узагальненої бажаної кадрової політики підприємства.Документ Вдосконалення управління людськими ресурсами в системі економічної діяльності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Коритник, Костянтин ВолодимировичВ роботі проведено аналіз підходів до визначення поняття «управління людськими ресурсами»; запропоноване модель «бережливого» управління людськими ресурсами; розроблено збалансовану систему показників для оцінки результативності управління людськими ресурсами; розроблено методику проведення аналізу результативності управління людськими ресурсами; розроблено оптимізаційну модель розподілу ресурсів для підвищення результативності праці службовців; розроблено методику оцінки впливу організації праці на результативність управління людськими ресурсами.Документ Впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Мєзєнцева, Єва В’ячеславівнаВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП. Запропоновано визначення поняття «бенчмаркінг». Отримало подальший розвиток подання процесу проведення бенчмаркінгу на АТП з використанням методології функціонального моделювання IDEF0. Удосконалено методичні засади проведення бенчмаркінгу в АТП, які, на відміну від існуючих, базуються на оцінці конкурентів за елементами комплексу маркетингу «7Р», адаптованих до специфіки діяльності підприємств автомобільного транспорту. Запропоновано стратегії діяльності підприємства за кожним елементом комплексу маркетингу «7Р» та відповідні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності АТП.Документ Підвищення ефективності логістики закупок підприємства в умовах цифровізації економіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Водолазька, Анна ОлександрівнаВизначено теоретичні основи логістики закупівель оптових торгівельних підприємств; проаналізовано роль і місце оптових торгівельних підприємств в ланцюгах поставок; розглянуто взаємовідносини оптових торгівельних підприємств з контрагентами при організації закупівельної логістики; визначено особливості застосування сучасних інформаційних систем, що впроваджуються в закупівельну діяльність оптових торгівельних підприємств; досліджено ринок оптової торгівлі для сегмента HoReCa; розроблено пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення закупівельної логістики ТОВ «PETROVKA HoReCa», обґрунтовані розрахунками.Документ Удосконалення перевезень пасажирів у м. Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Філатова, Вікторія РусланівнаВ дипломній роботі розглянуто поняття збалансованої системи показників, яке, на відміну від існуючих, розширює межі оціночної діяльності підприємства за допомогою не лише фінансових, а й нефінансових показників ефективності діяльності, а також служить засобом для розуміння загальної стратегії підприємства кожним членом трудового колективу підприємства. Розроблено методичний підхід оцінки процесу перевезень пасажирів за допомогою збалансованої системи показників на підставі обґрунтування її складових шляхом адаптації традиційного підходу до специфіки автотранспортних послуг.Документ Удосконалення інформаційної системи підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Неледва, Маргарита ЄвгенівнаВ дипломній роботі удосконалено зміст поняття «інформаційний поток» та «інформаційна система», оптимізовано документообіг за рахунок автоматизації діяльності технічної служби підприємства, отримала подальший розвиток графічна інформаційно-логічна модель функціонування інформаційної системи технічної служби підприємства та формування інформаційних об’єктів, які до неї входять, розроблено базу даних технічної служби підприємства.Документ Підвищення ефективності діяльності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Якушко, Денис ВладиславовичВ дипломній роботі розроблений методичний підхід до оцінки ефективності діяльності підприємства, який дозволить підприємствам автомобільного транспорту підвищити ефективність процесу перевезень, якість послуг, що задовольнить потреби споживачів, збільшить прибуток. Також дана оцінка стратегічній стійкості підприємства. Було розглянуто збалансовану систему показників (ЗСП). На основі результатів аналізу дані рекомендації щодо успішного функціонування підприємства і підвищення його ефективності.Документ Управління фінансовими ресурсами в АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Хавула, Йосип ВолодимировичВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення управління фінансовими ресурсами в АТП. Одержала подальший розвиток система управління фінансовими ресурсами в АТП у вигляді проблемно-орієнтованого контуру, виділеного в чинній системі управління. Проведено аналіз фінансового стану підприємства. Удосконалено методичні основи формування фінансової стратегії АТП, які базуються на матриці фінансової стратегії Ж. Франшона та І. Романе та доповнені моделлю фірми Дюпон. Запропоновано фінансові стратегії діяльності підприємства відповідно до запропонованої матриці. Запропонована система управління дебіторською заборгованістю підприємства, що базується на наданні знижок боржникам за своєчасне або дострокове повернення боргу.Документ Формування стратегій якості в АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Чепіль, Валерій ГеннадієвичВ дипломній роботі стратегія якості розглядається як довгостроковий якісно визначений напрямок розвитку організації з метою задоволення обумовлених чи передбачувальних потреб споживачів щодо сукупності властивостей і характеристик продукції (послуги), рівень яких формується взаємовідносинами усіх зацікавлених сторін при її створенні. Розглянуто сучасні стратегії якості: маркетингова стратегія в області якості; чотири стратегії системи TQM (ведуча роль вищого керівництва в управлінні якістю; навчання якості, залучення до управління, мотивація та вивчення інтересів співробітників; орієнтація на інтереси покупців та підвищення продуктивності праці; розробка програм в цілях постійного поліпшення якості й оцінка результатів) та послідовність їх розробки.Документ Розробка логістичної стратегії підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Зайченко, Максим ОлеговичВ дипломній роботі набуло подальшого розвитку поняття «логістична стратегія» підприємства з урахуванням її особливостей. Визначено: сутність та складові елементи, види та типи логістичних стратегій; принципи та підходи до розробки логістичної стратегії підприємства. Досліджено процес розробки логістичної стратегії підприємства. Вдосконалено методичний підхід щодо обґрунтування вибору логістичної стратегії підприємства. Розроблено програму заходів з реалізації логістичної стратегії підприємства. Виконано імітаційне моделювання логістичного бізнес-процесу з вантаження автомобілів. Проведено оцінку економічної ефективності практичних рекомендацій щодо впровадження логістичної стратегії підприємства.