Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3723
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 113
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Технологічні аспекти ущільнення асфальтобетонної суміші при капітальному ремонті автомобільної дороги Степок − Азовське на ділянці база відпочинку − Азовське(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лещенко, Данило СергійовичУ роботі аналізуються: причини руйнування асфальтобетонного покриття; вплив температури на якість асфальтобетонних сумішей при їх укладанні і ущільненні в дорожньому покритті; технологія і організація ущільнення дорожніх покриттів; визначення параметрів спеціалізованих потоків; технологія і організація робіт з капітального ремонту дорожнього одягу.Документ Підвищення міцності і колієстійкості асфальтобетонних шарів модифікацією асфальтобетонних сумішей добавкою Selenizza SLN 120 під час виконання робіт з поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Батурін – Конотоп – Суми на ділянці км 60+000 – км 80+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сахно, Андрій СергійовичУ роботі проаналізований експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено що підвищену колієстійкість асфальтобетонних шарів дорожніх одягів можливо забезпечити шляхом використання для їх улаштування асфальтобетонних сумішей, виготовлених на основі модифікованих бітумів, визначені об'єми робіт, розроблені технології та організація виконання робіт з поточного дрібного та поточного середнього ремонтів автомобільної дороги, розглянуті питання контролю якості виконання робіт, охорони праці та навколишнього середовища.Документ Вдосконалення оцінки зчіпних властивостей дорожніх покриттів з використанням портативних приладів для визначення коефіцієнта зчеплення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сокуренко, Владислав ВікторовичВ роботі був виконаний аналіз приладів для визначення коефіцієнта зчеплення колеса автомобіля з покриттям автомобільних доріг, а також прилади для оцінки параметрів шорсткості покриттів автомобільних доріг. Також наведені результати виконання таких оцінок на різних ділянках автомобільних доріг. Виконаний всебічний аналіз різноманітних факторів, що впливають на зчіпні властивості дорожніх покриттів. В роботі запропонований комплексний критерій для оцінки зчіпних властивостей покриттів, схема для його визначення, а також виконаний аналіз можливості використання портативних приладів різних типів для визначення зчіпних властивостей покриттів.Документ Удосконалення системи споживчих властивостей за рахунок підвищення естетичної привабливості автомобільної дороги Мерефа-Зміїв у Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Совенко, Роман ВалентиновичВ роботі проведено визначення естетичної привабливості на прикладі ділянки автомобільної дороги Мерефа-Зміїв. Опираючись на виконаний аналіз впливу системи ВАДС на сприйняття водієм засобів інформаційного забезпечення.Документ Аналіз конструктивних рішень з оцінки загальної стійкості укосів насипу земляного полотна на торф’яно-болотних ґрунтах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Данилець, Данила АндрійовичВ роботі проведено огляд щодо формування торф’яно-болотних ґрунтів на території України та аналіз загальних принципів конструювання насипу земляного полотна на слабких торф’яно-болотних ґрунтах; виконано аналіз загальних схем розрахунків стійкості насипу в конструкціях укосів земляного полотна; виконано автоматизовані розрахунки стійкості укосу насипу на слабких торф’яно-болотних ґрунтах; розглянуто основні технологічні операції влаштування прошарків з геосинтетичних матеріалів та методи заміни торф’яно-болотних ґрунтів в основі насипу.Документ Збільшення надійності дорожньої конструкції армуванням геосинтетичними матеріалами при підвищенні транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Дніпро – Магдалинівка − Котовка на ділянці км 14 + 000 − км 28 + 000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Батиль, Владислава ВалеріївнаУ роботі аналізуються дані по підвищенню довговічності асфальтобетонних покриттів; розвиток деформацій та руйнувань асфальтобетонних покриттів; основні види геосинтетичних матеріалів та їх загальна характеристика; вимоги до геосинтетичних матеріалів; термостійкість георешіток для армування асфальтобетону.Документ Розробка технології примусового зменшення швидкості автомобільного потоку в місцях концентрації ДТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Зей, Валерія ВалеріївнаВ дипломній роботі був виконаний аналіз приладів та програмного забезпечення для оцінки рівності за IRI. Було обране програмне забезпечення для оцінки профілів штучних дорожніх нерівностей. В роботі були змодельовані профілі автомобільних доріг з штучними дорожніми нерівностями різних типів. Ці профілі були розраховані в програмному забезпеченні ProVAL і визначені миттєві значення рівності за IRI.Документ Підвищення довговічності асфальтобетонного шару покриття дорожнього одягу під час ремонту автомобільної дороги М18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 255+000 – км 263+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Олександренко, Василь ТарасовичУ роботі аналізуються дані про обґрунтоване застосування для поточного середнього ремонту улаштування шару з литої емульсійно-мініральної суміші машиною SCHAFER SMS 11000, улаштування тонкошарового асфальтобетона товщиною до 30 мм із дорожніх гарячих органомінеральних сумішей асфальтоукладальником Titan 373 і влаштування подвійної поверхневої обробки чорним щебенем з застосуванням щебнеросподільника ЩР-450 Встановлено, що введення полімеру Kraton D 1101 в бітум забезпечує підвищення температури розм’якшення, зменшення дуктильності та глибини проникнення голки і збільшує адгезію бітуму до поверхні скляної підкладки.Документ Обґрунтування вибору стабілізаторів ґрунту для влаштування земляного полотна при реконструкції автомобільної дороги державного значення н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тертишна, Тетяна МихайлівнаВ роботі розглянуті питання технології та організації виконання робіт з будівництва земляного полотна, та укріплення відкосів при реконструкції ділянки автомобільної дороги. Проведено аналіз методів та матеріалів для поліпшення властивостей ґрунту земляного полотна. На основі аналізу та економіко-математичних розрахунків обрано стабілізуючі домішки для поліпшення властивостей ґрунту земляного полотна. Описано заходи щодо контролю якості виконання робіт, охорони праці та навколишнього середовища.Документ Розробка заходів з покращення зчіпних властивостей дорожніх покриттів за несприятливих погодних умов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Губаренко, Владислав ВалерійовичВ роботі був виконаний аналіз приладів для визначення коефіцієнта зчеплення колеса автомобіля з покриттям автомобільних доріг, а також прилади для оцінки параметрів шорсткості покриттів автомобільних доріг. Також наведені результати виконання таких оцінок на різних ділянках автомобільних доріг. Виконаний всебічний аналіз різноманітних факторів, що впливають на зчіпні властивості дорожніх покриттів. Коефіцієнт зчеплення не є абсолютною характеристикою. В реальних умовах експлуатації найбільш важливим може бути нерівномірність розподілу коефіцієнта зчеплення або шорсткість покриття, яка здатна забезпечити зчеплення в несприятливих погодних умовах. Запропоновані заходи з покращення зчіпних властивостей дорожніх покриттів в складних погодних умовах.Документ Підвищення довговічності дорожнього одягу під час капітального ремонту автомобільної дороги Н 07 «Київ – Суми – Юнаківка» на ділянці км. 341+000 – км. 345+571 влаштуванням щебенево-мастикового шару покриття підвищеної колієстійкості і морозостійкості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шахов, Антон АльбертовичПідвищення довговічності дорожнього одягу під час капітального ремонту автомобільної дороги Н 07 «Київ – Суми – Юнаківка» на ділянці км. 341+000 – км. 345+571 влаштуванням щебенево-мастикового шару покриття підвищеної колієстійкості і морозостійкості.Документ Моделювання оцінки транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг з оцінкою швидкості руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Баласанян, Олексій СамвеловичВ роботі проведено теоретичних основ моделювання руху транспортних потоків на автомобільних дорогах, виконано прогнозування інтенсивності руху методом найменших квадратів з обґрунтуванням довірчих границь прогнозу, виконано автоматизоване порівняльне моделювання руху транспортного потоку та проведен аналіз його результатів.Документ Розробка технології підсилення дорожнього одягу з використанням асфальтобетонів підвищеної колієстійкості, при виконанні робіт з капітального ремонту автомобільної дороги О 210515 «Борова – Першотравневе на Сватове», км 0+000 – км 20+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гомонай, Ярослав ВіталійовичВ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано фактичний стан ділянки автомобільної дороги, визначено конструкцію дорожнього одягу та запропоновано проведення робіт з її посилення, досліджено фізико-механічні властивості та колієстійкість асфальтобетонів та запропоновано для шару покриття асфальтобетон підвищеної колієстійкості, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технологію виконання робіт з фрезерування існуючого покриття дорожнього одягу, влаштування шару з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом, вирівнюючого шару з крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 та шару покриття з дрібнозернистої суміші типу А армованого поліпропіленовими фіброволокнами.Документ Технологічні аспекти влаштування шару з золоґрунтових сумішей, оброблених бітумом при будівництві автомобільної дороги від автомобільної дороги Мар’янівське − Берислав до автомобільної дороги Зміївка, на ділянці км 0+000 − км 4+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Франков, Ілля ВіталійовичУ роботі аналізуються: стан проблеми щодо будівництва дорожнього одягу з ґрунтів, обґрунтування застосування золи для дорожнього будівництва; дослідження властивостей золоґрунтових сумішей, оброблених бітумом; детально викладена технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу.Документ Дослідження психофізіологічного сприйняття водіями засобів інформаційного забезпечення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бондаренко, Дмитро ОлеговичУ роботі виконано дослідження щодо обґрунтування відстані установи дорожніх знаків з врахування психофізіологічних особливостей водіїв. Проведено аналіз впливу системи ВАДС на сприйняття водієм засобів інформаційного забезпечення, Виконано дослідження щодо врахування психофізіологічних якостей та реакції сприйняття водіями об’єктів навколишнього середовища, обґрунтовано щільності та відстані встановлення засобів інформаційного забезпечення. Виконано аналіз використання прикладів для реєстрації та оцінки засобів інформаційного забезпечення, розроблені заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху.Документ Розробка методики визначення наявності і стану засобів організації дорожнього руху на дорогах загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гайдар, Кирило РуслановичМетою дипломної роботи є: аналіз існуючих систем відеодіагностики автомобільних доріг, оцінка методів виявлення дорожніх знаків, їх обліку і оцінка стану, вдосконалення методів виявлення дорожніх знаків. У роботі були розроблені питання: аналіз методів та обладнання для відеодіагностики автомобільних доріг, аналіз форм і видів дорожніх знаків, оцінка недоліків існуючого обладнання, оцінка існуючих алгоритмів визначення дорожніх знаків за їх зображенням і вибір оптимального, розробка рекомендацій з вдосконалення систем відео діагностики шляхом застосування програм визначення і оцінки дорожніх знаків.Документ Застосування технології холодно ресайклінгу під час капітального ремонту автомобільної дороги М 01 «КИЇВ – ЧЕРНІГІВ – НОВІ ЯРИЛОВИЧІ» км. 71+503 – км. 75+471(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чередник, Богдан ВолодимировичУ роботі аналізуються доцільність використання суміші холодного ресайклінгу при капітальному ремонті.Виконується порівняння різної кількості та виду матеріалу.Розроблено технологічну схему улаштування шарів та основ конструкцій дорожнього одягу.Документ Технологія ремонту автомобільної дороги від Н-18 – Сахновщина – Ізюм – Куп΄янськ – КПП «Піски» на ділянці км 165+000 – км 185+000 з використанням бітумно-полімерних композицій для герметизації тріщин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пушков, Ярослав ТимофійовичУ роботі проаналізований експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено, що значення зусилля відриву та міцності зчеплення бітумно-полімерного герметика гарячого застосування з поверхнею асфальтобетону зростає зі збільшенням температури прогрівання його поверхні в зоні тріщини безпосередньо перед герметизацією, розроблено технології та організації виконання робіт з поточного дрібного, поточного середнього та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт, охорони праці та навколишнього середовища.Документ Использование энергосберегающих добавок при приготовлении асфальтобетонных смесей и устройстве асфальтобетонных покрытий в климатических условиях Кот-Д'Ивуар(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бакайоко, Абдул КаримВ работе рассмотрены существующие способы использования энергосберегающей добавки. Произведены исследования влияния энергосберегающей добавки на физико-механические свойства теплых и горячих асфальтобетонов. Произведены сравнительные исследования физико-механических свойств асфальтобетонов типа А (20 мм).Документ Використання модифікованих бітумних емульсій під час виконання робіт з влаштування поверхневої обробки для поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Суми-Полтава на ділянці км 52+000 – км 72+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичУ роботі проаналізований експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовані види ремонтних робіт, досліджено вплив полімеру та водного катіонного латексу Butonal NS 198 на властивості катіонних бітумних емульсій, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблені технології та організації виконання робіт з поточного дрібного та поточного середнього ремонтів автомобільної дороги, розглянуті питання контролю якості виконання робіт, охорони праці.