2018
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2018 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Спосiб визначення затримок транспортних засобiв на нерегульованому перехрестi(2018) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення затримок на нерегульованому перехресті заснований на скануванні зони перехрестя одночасно двома оптичними променями лазерної розгортки з точки над його геометричним центром, причому другий промінь формується в одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіоду по колу розгортки, а кути похилу оптичних осей як першого, так і другого променів змінюють по черзі через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході і виході контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, що дозволяє визначити тип і напрямки руху транспортних засобів по кожній смузі руху і їх затримки в контрольованій зоні на входах до перехрестя по другорядній дорозі з урахуванням часу її проїзду кожним конкретним типом транспортного засобу.Документ Спосiб генерування електричної енергiї шляхом перемiщення автомобiля у пiдземний гараж(2018) Аргун, Щасяна Валiковна; Гнатов, Андрiй ВiкторовичСпосіб генерування електричної енергії шляхом переміщення автомобіля у підземний гараж, при якому генерацію електроенергії здійснюють, коли рухома платформа з автомобілем під власною вагою опускається вниз. При цьому шестерні приводів електрогенераторів, зачеплені з рейками приводів електрогенераторів, починають обертатися, закручуючи пласку спіральну пружину і обертаючи ротори, що генерують електричну енергію, яка передається на електричні випрямлячі і далі на накопичувач енергії. Підйом платформи здійснюють, за рахунок розкручення спіральної пружини, що обертає шестерні приводів і ротори електрогенераторів у зворотному напрямку, при цьому також генеруючи електричну енергію.Документ Електропневматична система керування зчепленням(2018) Богомолов, Віктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаЕлектропневматична система керування зчепленням транспортного засобу містить електронний блок керування, силовий циліндр вмикання/вимикання зчеплення, датчик положення, який фіксує сигнал переміщення поршня в циліндрі вмикання/вимикання зчеплення та передає його до електронного блока керування, електропневматичні клапани керування тиском у циліндрі вмикання/вимикання зчеплення, які керуються електронним блоком, педаль з датчиком положення, сигнал від якого передається до електронного блока. При цьому поршень керується трьома електропневматичними клапанами з невеликою швидкодією (впускним, випускним та впускним/випускним), які встановлено так, що впускний/випускний клапан розміщено послідовно з паралельно розташованими впускним та випускним електропневматичними клапанами.Документ Портативний пристрiй для дiагностики амортизаторiв в пiдвiсцi автомобiлiв(2018) Дитятьєв, Олександр Васильович; Мармут, Iгор АрнольдовичПортативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля містить пристрій збудження гармонійних коливань непідресореної частини підвіски, а також пристрій вимірювання і фіксації поточного значення вертикального навантаження на колесо. Пристрій додатково містить домкрат для підйому автомобіля за поперечний (подовжній) важіль підвіски, за міст або за колесо. Пристрій збудження виконаний у вигляді додаткової маси, що вмонтовується на час випробувань на обід колеса. А пристроєм вимірювання і фіксації є вимірник кута нахилу (інклінометр), що вмонтовується на час випробувань на поперечний (подовжній) важіль підвіски або міст автомобіля.Документ Пристрiй з пружинним накопичувачем для генерування електричної енергiї шляхом перемiщення автомобiля у пiдземний гараж(2018) Аргун, Щасяна Валiковна; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Гнатова, Ганна АндріївнаПристрій з пружинним накопичувачем для генерування електроенергії шляхом переміщення автомобіля у підземний гараж. Рухома платформа включає в себе чотири кутові опорні стійки, що з'єднані з чотирма електрогенераторами, з електричними випрямлячами та акумуляторною батареєю, які сховані під підлогою підземного гаража, разом з автомобілем, під власною вагою опускається вниз, при цьому шестерні приводів електрогенераторів, зачеплені з рейками приводів електрогенераторів, обертаються, закручуючи пласку спіральну пружину і обертаючи ротори, що генерують електричну енергію, і передають її через електричні випрямлячі на накопичувач енергії. Підйом платформи здійснюється, коли спіральна пружина розкручується і обертає шестерні приводів і ротори електрогенераторів у зворотному напрямку, при цьому також генеруючи електричну енергію.Документ Спосiб визначення пропускної здатностi нерегульованого перехрестя рiвнозначних дорiг(2018) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, АСУ-ДР, а також в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ. Спосіб базується на конусному покроковому скануванні одночасно двома вузькоспрямованими лазерними променями інфрачервоного діапазону тимчасово всіх підходів і виходів перехрестя, що дає можливість сформувати вхідні і вихідні межі контрольованих зон (КЗ) та забезпечити визначення комплексу параметрів транспортних потоків (ТП) по кожній смузі руху та пропускну здатність (ПЗ) нерегульованого перехрестя в залежності від результатів сканування. Реалізацію запропонованого способу можна здійснити одним загальним пристроєм, розташованим в зоні перехрестя, який одночасно дає змогу, в разі потреби, визначити також ряд інших параметрів руху ТП. Цей спосіб дає можливість одночасно визначити основні параметри ТП в зоні впливу перехрестя: моменти проїзду транспортними засобами (ТЗ) КЗ та перехрестя в цілому, швидкість, тип, черги ТЗ, інтервали їх руху по всіх смугах, напрямки руху, інтенсивності руху в фізичних та приведених одиницях по кожній смузі, а також значення інтервалів перегину для різноманітних умов руху по смугах другорядних доріг та ПЗ нерегульованого перехрестя.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з лiдаром(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу з лідаром складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально-передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюється лідар, який підвищує точність визначення дистанції до об'єктів, що підвищує ефективність та безпеку керування безпілотним транспортним засобом.Документ Лiтiй-iонний акумулятор(2018) Бажинов, Олексiй Васильович; Бажинова, Тетяна Олексiївна; Нiкiтiн, Станiслав Петрович; Кравцов, Михайло Миколайович; Цехмейстер, Олена СтанiславiвнаЛітій-іонний акумулятор, до складу якого входять послідовно з'єднані між собою блоки, кожний з яких має корпус з електролітом та встановленими у ньому позитивними та негативними електродами, пористі сепаратори, встановлені між електродами, та кришку корпусу з виводами від електродів. При цьому між порами сепаратора утворено середовище у вигляді обмежених елементів простору, наприклад кульок, які містять у собі інертний газ, наприклад аргон під над атмосферним тиском, а оболонка елементів обмеженого простору виконана з легкоплавкого матеріалу, при цьому пори сепаратора за розмірами виконані більшими за розміри іонів літію(Li+), тобто - співвідношення розмірів пор сепаратора (SC) до розмірів іонів літію (SLi+) визначається за виразом: SC>SLi+, де - (SC) - розміри пор сепаратора (нм), (SLi+) - розміри іонів літію (нм).Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Удовик, Тарас Олександрович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Гальмiвна система транспортного засобу(2018) Коробко, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Туренко, Олександр IгоровичВинахід належить до транспортного машинобудування, а саме до гальмівних систем транспортних засобів. Задача: підвищення ефективності гальмівної системи транспортного засобу, а саме підвищення стійкості транспортного засобу, забезпечення раціонального розподілу енергонавантаженості його гальмівних механізмів та реалізація раціонального закону розподілу гальмівних сил між осями. Новим у винаході є те, що гальмівна система містить клапан регулювання привідного зусилля між гальмівними механізмами передніх і гальмівними механізмами задніх коліс, який складається з диференціального поршня з торцями однакової площі і виконаним в ньому запірного клапана та елемента керування переміщенням диференціального поршня, який визначає момент вмикання гальмівних механізмів задніх коліс в залежності від порогового значення сповільнення та конструктивних особливостей транспортного засобу, за рахунок чого здійснюється затримка вмикання гальмівних механізмів задніх коліс, а після їх вмикання - наростання тиску в приводі гальмівних механізмів передніх і задніх коліс з постійною різницею, що забезпечує підвищення ефективності гальмівної системи транспортного засобу, а саме підвищення стійкості транспортного засобу при службових гальмуваннях, забезпечення раціонального розподілу енергонавантаженості його гальмівних механізмів та реалізацію раціонального закону розподілу гальмівних сил між осями.Документ Спосiб визначення вхiдної дiї нелiнiйного iнерцiйного вимiрювального каналу(2018) Полярус, Олександр Васильович; Поляков, Євген Олександрович; Бровко, Яна СергiївнаСпосіб відновлення сигналу на вході нелінійного інерційного вимірювального каналу, що математично представляють як послідовне з'єднання нелінійного неінерційного та лінійного інерційного блоків, полягає в тому, що вимірюють вихідний сигнал каналу, подають його на перший суматор, на другий вхід якого направляють теоретичний сигнал, що утворюють шляхом складання n парціальних сигналів в другому суматорі, кожний з яких отримують як добуток сигналу генератора і-го ортогонального сигналу на імпульсну характеристику вимірювального каналу.Документ Спосiб портативної оцiнки демпфуючої здатностi амортизаторiв в пiдвiсцi автомобiлiв(2018) Дитятьєв, Олександр Васильович; Бєлов, Валентин IвановичСпосіб портативної оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля, відповідно до якого вимірюють статичне вертикальне навантаження на колесо з тестованим амортизатором, сканують підвіску цього колеса збудженням силового тестового сигналу в робочому діапазоні частот, визначають безрозмірний коефіцієнт як відношення мінімального за цикл сканування вертикального навантаження до статичного вертикального навантаження. Сканування тестовим сигналом проводять за допомогою вибігання автомобіля з неврівноваженою масою, заздалегідь встановленою на колесо з тестованим амортизатором. Вертикальне навантаження на колесо визначають кутом нахилу поперечного (подовжнього) важеля підвіски або моста за допомогою попередньо встановленого інклінометра. При цьому для безрозмірного коефіцієнта статичне вертикальне навантаження отримують заздалегідь через свідчення інклінометра для автомобіля в початковому стані. Також заздалегідь визначають нульове вертикальне навантаження шляхом підйому автомобіля за важіль або за колесо і фіксації свідчення інклінометра у момент відриву шини від опорної поверхні, а мінімальне за цикл сканування вертикальне навантаження для безрозмірного коефіцієнта визначають обробкою результатів вибігання як мінімальне навантаження в діапазоні значень від нульового до статичного вертикального навантаження в сполученні "шина - опорна поверхня".Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Спосiб керування iнтелектуальною бортовою iнформацiйною системою на основi фазi-архiтектури безпiлотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторною установкою(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаВ способі керування інтелектуальною бортовою інформаційною системою на основі фазі- архітектури безпілотного електричного транспортного засобу з дизель-генераторною установкою за допомогою датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока нам'яті про стан руху транспортного засобу та приймально-передавального пристрою отримують інформацію, яку передають на електронний керуючий блок, обробляють і здійснюють керування безпілотним транспортним засобом, а саме швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальним та приймально-передавальним пристроями. За допомогою встановленого у безпілотному електричному транспортному засобі керуючого блока з інтелектуальною технологією на основі фазі-архітектури та датчиків рівня заряду акумуляторів сигнали передають на керуючий блок, за допомогою якого здійснюють керування дизель-генераторною установкою для підзарядки основних акумуляторних батарей.Документ Спосiб вимiрювання витрати рiдини(2018) Байдала, Таїсiя Юрiївна; Коробко, Андрiй Iванович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Краснокутський, Максим Володимирович; Шеїн, Вiталiй СергiйовичСпосіб вимірювання витрати рідини полягає у проходженні рідини через магістраль, фіксуванні моментів замикання контактів геркону за допомогою обчислювального пристрою, визначення їх частоти та перерахування у витрату рідини. Для його здійснення забезпечують проходження рідини через напівкамери магістралі спеціальної форми почергово при забезпеченні нерозривності потоку рідини.Документ Витратомiр для облiку витрати рiдини(Пат. 129782 Україна, МКИ МПК G01F 1/075 (2006.01), G01F 9/00. Витратомiр для облiку витрати рiдини / Коробко Андрiй Iванович, Клец Дмитро Михайлович,Краснокутський Володимир Миколайович, Краснокутський Максим Володимирович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Коробко Андрiй Iванович, Клец Дмитро Михайлович,Краснокутський Володимир Миколайович, Краснокутський Максим Володимирович. - N u 2018 05449 ; заявл. 16.05.2018 ; опубл. 12.11.2018, Бюл. N 21. - 4 с., 2018) Коробко, Андрiй Iванович; Клец, Дмитро Михайлович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Краснокутський, Максим ВолодимировичВитратомір для обліку витрати рідини складається з корпусу, в якому виконано магістраль для під'єднання вхідного і вихідного штуцерів, та канали для подачі і виходу рідини, кришки, геркону, постійного магніту, обчислювального блока (суматора). Містить бронзовий вал, закріплений від провертання гвинтом, циліндричний поплавок спеціальної форми, що містить спеціальний упор для несиметричного його розташування в камері і розріз вздовж ребра, перемичку, вхідний і вихідний канали виконані у корпусі під спеціальним кутом і розділені у камері перемичкою.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi фазi-архiтектури(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу на основі фазі-архітектури, що складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, електронного керуючого блока, пристрою керування швидкістю руху, пристрою керування напрямком руху, пристрою керування гальмівною системою, передавального пристрою, крім того, керуючий блок інтелектуальної бортової інформаційної системи на основі фазі-архітектури складається з блоків на основі фазі- логіки, кожен з яких містить блок фазифікації, базу знань, блок прийняття рішень та блок дефазифікації, причому база знань складається з бази даних та бази правил.Документ Пристрiй для генерування електричної енергiї та примусового зниження швидкостi з мультиплiкатором(2018) Гнатов, Андрiй Вiкторович; Аргун, Щасяна ВалiковнаПристрій для генерування електричної енергії та примусового зниження швидкості з мультиплікатором, в якому співвісно розміщені ротор і статор, з можливістю їх переміщення один відносно одного, при цьому ротор виконаний з суцільних неодимових магнітів, однакові кінці обмоток статора з'єднані між собою та виходять до електричного випрямляча, який випрямляє змінний струм та заряджає ємнісний нагромаджувач - іоністор, який через діод заряджає акумуляторну батарею, що через вимикач підключається до навантаження, причому розміщено під обмежувачем швидкості для примусового зменшення швидкості транспортних засобів, а ротор електрогенератора виконано у вигляді ротора електричної машини з неодимовими магнітами, що обертається відносно своєї осі під дією двох рейок приводу електрогенератора через циліндричний мультиплікатор, що підвищує кутову швидкість обертання.Документ Спосiб роботи поршневого теплового двигуна(2018) Дяченко, Василь Григорович; Лiньков, Олег Юрiйович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем ОлександровичСпосіб роботи поршневого теплового двигуна, в якому процес згоряння палива здійснюють у зовнішній камері згоряння, що з'єднана каналами та впускними клапанами з робочими циліндрами, причому максимальний тиск продуктів згоряння палива в зовнішній камері згоряння підтримують на рівні 3-5 МПа за рахунок кількості палива, що впорскується в зовнішню камеру згоряння, та тривалості відкриття впускних клапанів робочих циліндрів, за допомогою клапанів з електромагнітним приводом, які відкривають за 5-10 градусів оберту колінчатого вала до верхньої мертвої точки поршнів робочих циліндрів, а закривають залежно від режиму роботи двигуна за 5-40 градусів оберту колінчатого вала за верхньою мертвою точкою поршнів робочих циліндрів, зменшення коливань тиску продуктів згоряння в зовнішній камері згоряння протягом циклу (одного оберту колінчатого вала) досягають за допомогою ресивера для стиснутого повітря, установленого між циліндром для стискування повітря і зовнішньою камерою згоряння, причому максимальну температуру продуктів згоряння в зовнішній камері згоряння підтримують не вище 1500 K шляхом зміни кількості палива, що впорскується в зовнішню камеру згоряння, при переміщенні поршнів в робочих циліндрах від нижньої мертвої точки до верхньої мертвої точки протягом 80-120 градусів оберту колінчатого вала здійснюють видалення продуктів згоряння із робочих циліндрів через випускні клапани, а після їх закриття протягом 60-100 градусів оберту колінчатого вала здійснюють стиснення продуктів згоряння, що залишилися в надпоршневих порожнинах робочих циліндрів, причому зменшення коливання тиску продуктів згоряння в зовнішній камері згоряння протягом циклу (одного оберту колінчатого вала) досягають за допомогою додаткового ресивера для згладжування пульсацій стиснутої горючої суміші, установленого між впускними клапанами та каналами зовнішньої камери згоряння, які допомагають здійснювати рівномірне перетікання горючої суміші, причому продукти згоряння, що надходять до додаткового ресивера для згладжування пульсацій стиснутої горючої суміші через з'єднуючі канали з робочими циліндрами, сповільнюють коливання тиску горючої суміші від робочих циліндрів до камери згоряння та не заважають рівномірному згорянню палива у камері згоряння.Документ Комплекснi альтернативнi сумiшi для стацiонарних енергетичних установок(2018) Туренко, Анатолiй Миколайович; Внукова, Наталiя Володимирiвна; Позднякова, Олена IгорiвнаКомплексні альтернативні суміші твердих продуктів утилізації гумотехнічних виробів методом піролізу як альтернативне паливо для енергетичних установок складаються з сумішей кам'яного або бурого вугілля, або сланцю з продуктами утилізації гумотехнічних виробів та пелет з деревини або лузги соняшнику. Як продукти піролізу гумотехнічних виробів використовується піролізний шлак після видалення залишків металокорду у суміші з вугіллям або сланцем та пелетами у співвідношенні від 10 % шлаку, 40 % пелет та 50 % вугілля до 40 % шлаку, 10 % пелет та 50 % вугілля.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »