Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 58
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Плеханівська - вул. Молодої Гвардії м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пшеніченко, Денис ОлеговичОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на перехресті міста. Предмет дослідження - вплив організації дорожнього руху на безпеку пішоходів. Мета роботи – розробка заходів для підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті міста. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведений аналіз організації дорожнього руху на перехресті і пішохідних переходах та основні напрямки підвищення безпеки на них. Отримані результати – запропоновані заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Плеханівська – вул. Молодої Гвардії, а саме: введення світлофорного регулювання. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Плеханівська – вул. Молодої Гвардії з метою підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті.Документ Оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козуб, Марина СергіївнаМета роботи – оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Об’єкт дослідження – перехрестя вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Предмет дослідження – процес взаємодія транспортних та пішохідних потоків на досліджуваному перехресті. Результати дипломної роботи бакалавра.Створена імітаційна модель досліджувального перехрестя для симуляції руху транспорту та оцінки його характеристик. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції досліджувального перехрестя.Документ Обґрунтування заходів з підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Котенко, Аліна ВолодимирівнаОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста. Мета – обґрунтування заходів підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Дніпро. Метод дослідження і апаратура: натурні спостереження, імітаційне, математичне моделювання. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування транспортної мережі досліджуваного району, розроблено модель функціонування мережі. Проведено аналіз параметрів функціонування транспортної мережі, досліджено рівень аварійності на вулицях об’єкту дослідження, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню транспортної мережі району на мережевому та локальному рівні, які підвищують рівень безпеки руху та забезпечують збільшення пропускної спроможності елементів мережі. Отримані результати сприятимуть підвищенню ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Дніпро. Ступінь застосування: на рівні розробок. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод. Область застосування: системи управління рухом міста Дніпро.Документ Підвищення ефективності управління транспортними потоками на ділянці проспекту Науки в місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Воробйов, Ігор ОлеговичОб’єкт: процес дорожнього руху на ділянці магістралі. Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху на ділянці міської магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху – проспекту Науки, що дозволить підвищити ефективність руху транспортних потоків Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, графоаналітичний розрахунок параметрів координованого регулювання рухом, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено аналіз принципів координації дорожнього руху на магістралях міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перехрестях та перегонах магістралі; визначені управляючі впливи на транспортний потік; розроблено графік координованого управління проаналізовано ефективність проектних рішень на ділянці магістралі за допомогою спеціального програмного забезпечення. Ступінь впровадження: розроблений план координації застосовувати для управління рухом на міських магістралях.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бреславець, Антон СергійовичМета роботи – удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Предмет дослідження – організація дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху. Надана характеристика об’єкту дослідження. В якості заходу з удосконалення організації дорожнього руху запропоновано впровадження координованого управління дорожнім рухом по просп. Перемоги. Оцінка ефективності впровадження запропонованих заходів показала зміну економічних, екологічних та соціальних показників. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Департаментом будівництва та дорожнього господарства Харківської міської ради.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в східній частині Слобідського району міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бегалієв, АліханОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа східної частини Слобідського району міста Харкова, яка обмежена вулицями: проспект Героїв Сталінграду, вулиця Харківських Дивізій, проспект Героїв Харкова, проспект Льва Ландау. Мета – вдосконалення транспортної мережі східної частини Слобідського району міста Харкова для зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на мережі міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перегонах мережі; визначено параметри світлофорного регулювання на перехрестях, що являються місцями концентрації ДТП.Документ Розробка заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті пр. Гагаріна – пр. Льва Ландау м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кулик, Олексій МихайловичОб'єкт дослідження: дорожній рух транспортних засобів на перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на перетині в різних рівнях із зміною напрямків смуг руху. Мета роботи: забезпечення безпечного руху на перехресті з високою інтенсивністю шляхом влаштування розв'язки із зміною напрямків смуг руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження. Отримані результати: розроблена схема організації дорожнього руху із зміною напрямків смуг руху на перехресті пр. Гагаріна – пр. Льва Ландау м. Харків, при якій підвищується пропускна спроможність, знижується аварійність та зменшуються затримки транспортних засобів. Рекомендації по впровадженню: розглянута розв'язка в різних рівнях із зміною напрямків смуг руху може бути використана не тільки при перетині доріг високих категорій, але і в містах, в умовах наявної забудови. Запропонована схема із зміною напрямків смуг руху на перехресті просп. Гагаріна – просп. Льва Ландау може бути використана при реконструкції перехрестя.Документ Імітаційне моделювання дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Байдуков, Ярослав СергійовичМета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Весніна – вул. Пушкінська в м. Харків побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції перехрестя певною мірою передбачають зниження значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мусаєв, Рухан Вугар-оглиОб'єкт дослідження: дорожній рух на перехресті. Предмет дослідження: параметри транспортного потоку. Мета роботи: підвищення ефективності організації і безпеки дорожнього руху на перехресті за рахунок застосування технічних засобів організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження. Отримані результати: У роботі проаналізовано ефективність функціонування руху на перехресті Салтівське шосе – вул. 7-ї Гвардійської Армії м. Харків. Розроблені локальні заходи, які підвищують рівень безпеки руху та зменшують затримки транспортних засобів. Рекомендації по впровадженню: На перехресті запропоновано введення світлофорного регулювання, обладнання перехрестя технічними засобами регулювання руху. Запропоновані заходи можуть бути застосовані на перехресті.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 2. Вплив споживчих властивостей дороги на швидкість дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Голотовський, Даниїл ВолодимировичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі за рахунок забезпечення розрахункової швидкості руху. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є показники споживчих властивостей дороги. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення показників споживчих властивостей дороги. У дипломній роботі проведено аналіз техніко-економічних показників стану дороги та умов руху; здійснено аналіз лінійного графіку аварійності на об’єкті дослідження; визначено коефіцієнти споживчих властивостей дороги; побудовані лінійні графіки забезпечення розрахункової швидкості на небезпечних ділянках дороги; розроблено схему розташування технічних засобів на складних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Миру – вул. Северина Потоцького м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Матвейчук, Данило ЮрійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Миру – вул. Северина Потоцького. Мета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – математичне та імітаційне моделювання. Аналіз аварійності та методів організації дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі дозволив виявити найбільш небезпечні елементи – нерегульовані перехрестя та ефективні методи з удосконаленню умов організації руху та управління транспортними потоками на них. Порівняні 3 варіанти схем організації руху: 1 - існуючий (нерегульоване перетинання), 2 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 3 фази (з окремою пішохідною фазою), шляхом моделювання в програмному забезпеченні PTV Vision VISSIM. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору основних вимог – безпеки, ефективності та комфортності, а саме варіант 2 – регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази. Отримані екологічні, соціальні та економічні показники з метою оцінки ефективності прийнятих рішень.Документ Оцінка споживчих властивостей автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Байдуков, Владислав СергійовичМета роботи – дослідження споживчих властивостей автомобільних доріг і розробка заходів щодо їх поліпшення. Об'єкт дослідження – вплив експлуатаційних заходів на споживчі властивості автомобільних доріг. Предмет дослідження – показники споживчих властивостей автомобільних доріг. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі проведено комплексну оцінку споживчих властивостей автомобільних доріг двох варіантів автомобільних доріг. За результатами аналізу (підсумкові значення коефіцієнта забезпеченості розрахункової швидкості і комплексного показника транспортно-експлуатаційного стану дороги) були запропоновані і обґрунтовані заходи щодо поліпшення споживчих властивостей досліджуваних ділянок автомобільних доріг. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Службою автомобільних доріг Харківської області. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при розробці заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги. Сфера застосування: автомобільні дороги загального користування.Документ Вплив людського фактору на рівень аварійності вулично-дорожньої мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косенко, Анастасія ОлександрівнаОб’єктом роботи є транспортний процес.Предметом роботи є психофізіологічні якості водія, що впливають на безпеку дорожнього руху. Метою даної роботи є визначення взаємозв’язку людського фактору та рівня аварійності вулично-дорожньої мережі. В ході виконання атестаційної роботи було виконано аналіз стану організації дорожнього руху, обрано необхідні заходи для підвищення безпеки та проведено дослідження ефективності розроблених заходів.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на окружній дорозі північно-західної частини м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рибцов, Даніїл ІгоровичОб’єкт дослідження – дорожній рух ділянкою окружної дороги м. Харків. Мета – підвищення безпеки дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування; досліджені характеристики транспортних потоків на ділянці окружної дороги; визначено параметри розміщення технічних засобів організації дорожнього руху, визначено параметри перехідно-швидкісних смуг на багаторівневому перетинанні, що дозволить підвищити безпеку руху. Рекомендації з впровадження: розроблені заходи застосовувати з метою підвищення безпеки дорожнього руху на окружній дорозі м. Харків.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська та вул. Гольдбергівська у місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бучок, Владислав СергійовичОб’єкт дослідження – організація дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська – вул. Гольдбергівська в м. Харкові. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі представлені заходи щодо реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська – вул. Гольдбергівська. Отримані результати – запропоновані заходи щодо реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська – вул. Гольдбергівська у м. Харкові, а саме: впровадження світлофорного регулювання на зазначеному перехресті.Документ Підвищення безпеки дорожнього руху на ділянці 65+00–103+00 км автомобільної дороги р-46 Харків–Охтирка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Натальченко, Владислава СергіївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці автомобільної дороги Р-31 Харків – Охтирка з 65+00 км по 103+00 км (від міста Богодухів до міста Охтирка). Мета – підвищення рівня безпеки руху дорогою шляхом розробки інженерно-організаційних рішень. Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, метод підсумкового коефіцієнта аварійності. Отримані результати: проведено аналіз способів організації дорожнього руху; проаналізовано характеристики об’єкта дослідження, виявлено аварійно небезпечні ділянки автомобільної дороги, по яким розроблено заходи з підвищення безпеки руху. Рекомендації з впровадження: розроблені заходи матимуть застосування службою автомобільних доріг для підвищення безпеки руху на автомобільних доріг області.Документ Імітаційне моделювання дорожнього руху на ділянці вул. Весніна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Алейников, Ілля ДмитровичМета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху на ділянці вул. Весніна в м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вул. Весніна в м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на ділянці вул. Весніна в м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів ділянки вул. Весніна в м. Харків побудовано імітаційні моделі ділянки до та після її реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції ділянки вулиці певною мірою передбачають зниження значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.Документ Оцінка характеристик транспортних потоків в частині Індустріального району міста Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковтун, Юлія СергіївнаМета роботи - аналіз альтернативних схем ОДР на перехресті просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків. Об’єкт – перехрестя просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків. Наукові результати дипломної роботи. Проведений аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на досліджувальном перехресті та обрана найбільш раціональна схема організації дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції перехрестя перехресті просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – вул. Індустріальна в м. Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кучин, Євген ВладиславовичОб’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя м. Харкова. Мета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті м. Харкова шляхом удосконалення геометрії та параметрів циклу світлофорного регулювання. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження. Булі розглянуті методи удосконалення організації дорожнього руху на ізольованих перехрестях великих міст. Були запропоновані заходи з удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – вул. Індустріальна в місті Харкові. Проаналізовано сучасний стан організації дорожнього руху на перехресті та визначені недоліки ОДР, які полягають у недостатній пропускній спроможності підходу до перехрестя по просп. Героїв Харкова з боку вул. Романської та відсутність позначеного пішохідного переходу по вул. Індустріальній. Було запропоновано реконструкцію перехрестя, із розширенням проїзної частини на одну смуго руху по проспекту Героїв Харкова з боку вул. Роганської, облаштування пішохідного переходу по вул. Індустріальній та перепроектування циклу світлофорного регулювання. Всі запропоновані заходи дозволять зменшити затримку транспортних засобів та підвищити безпеку дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – вул. Індустріальна в місті Харкові.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Льва Ландау - вул. Краснодарська в місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Безсарабов, Дмитро ОлександровичОб’єкт дослідження – перехрестя просп. Льва Ландау – вул. Краснодарська в місті Харкові. Мета роботи - підвищення якості організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті шляхом удосконалення параметрів циклу світлофорного регулювання. Метод дослідження: аналітичний, імітаційне моделювання, натурні дослідження. Проаналізовані методи розрахунку параметрів циклу світлофорного регулювання та методи підвищення його якості, які можуть бути ефективно використанні в залежності від особливостей перехрестя. В дипломній роботі була розглянута існуюча схема ОДР на перехресті просп. Льва Ландау – вул. Краснодарська в місті Харкові, було з’ясовано, що дане перехрестя має великий рівень завантаженості транспортними потоками. Була побудована модель перехрестя в програмі PTNV Vissim. Отримана за результати моделювання роботи перехрестя величина середньої затримки ТЗ виявилася вищою, ніж розрахована за методикою Вебстера. Для підвищення показників якості ОДР на перехресті буро запропоновано перерозподіл тривалості дозволяючого сигналу в другій фазі на користь найбільш завантаженого напрямку руху та облаштувати на підходах до перехрестя по вул. Краснодарська та вул. Ахієзерів регульовані пішохідні переходи. Результати моделювання роботи перехрестя після впровадження запропонованих заходів показало незначне зростання показників якості ОДР.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »