Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 115
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці дороги Харків – Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Курбатова, Ганна ОлександрівнаОб’єкт дослідження: Дорожній рух на дорозі Київ-Харків.Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху.Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: запропоновані заходи, які підвищують ефективність організації дорожнього руху. Розроблено заходи, що забезпечують збільшення пропускної можливості елементів дороги і знижують аварійність.Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані для магістральних доріг.Документ Аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківське шосе - вул. Дерев’янка в місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Даниленко, Валерій ОлександровичОб’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя в м. Харкові. Мета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті м. Харкова шляхом його перепроектування для використання альтернативних схем організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження, комп’ютерне моделювання. Лівоповоротні потоки на регульованих перехрестях можуть спричинити проблеми в організації дорожнього руху та підвищений ризик аварій. Для організації руху лівоповоротних транспортних потоків можуть використовуватися альтернативні схеми, такі як організація віднесеного лівого повороту. В дипломній роботі була розглянута існуюча схема організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківське шосе – вул. Дерев’янка в м. Харкові, що є одним із найбільш навантажених транспортних вузлів міста. Методом імітаційного моделювання в програмі PTV Vissim було проаналізовано величину середньої затримки руху та параметрів заторів для базової та двох альтернативних схем ОДР: з пропуском лівоповоротного потоку через розворот за перехрестям та шляхом відведення лівоповоротного потоку перед перехрестям вправо з об’їздом острівця.Документ Оцінка використання ременя безпеки водіями автомобілів у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Автомонов, Денис МаксимовичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінити як водії автомобілів використовують ремені безпеки у місті Харків в період воєнного стану. Метод дослідження – емпіричне дослідження та методи математичної статистики. В дипломної роботі виконано аналіз засобів безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки у місті Харків в період воєнного стануДокумент Оцінка якості організації дорожнього руху на вузлі в одному рівні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Явтушенко, Дмитро ВолодимировичМета – підвищення ефективності дорожнього руху на перехресті ВДМ за рахунок визначення оптимальних параметрів циклу світлофорного регулювання. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умови руху і стан аварійності існуючої схеми організації дорожнього руху. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на улицях і дорогах населених пунктів. Отримані результати – запропоновано заходи з реорганізації дорожнього руху на вузлах ВДМ міста, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження – застосування отриманих результатів необхідне для зменшення аварійності та підвищення ефективності дорожнього руху на вузлах вулично-дорожньої мережі великих та середніх міст. Область застосування – вузли в одному рівні на вулично-дорожній мережі міста.Документ Удосконалення схеми організації дорожнього руху на ділянках доріг біля с.м.т. Шевченково(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бережний, Антон ОлександровичМета – підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умов руху і стан аварійності існуючої схеми організації дорожнього руху. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на дорогах. На основі застосування цих методів були визначені ділянки дороги з високим рівнем аварійності, місцями концентрації ДТП. Для удосконалення руху на дорозі були запропоновані заходи по реконструкції. На локальних об′єктах запропоновані заходи по удосконаленню організації дорожнього руху та зниженню кількості дорожньо-транспортних пригод. Рекомендації з впровадження – застосування отриманих результатів необхідне для зменшення аварійності та підвищення пропускної здатності на ділянках автомобільних доріг. Область застосування – автомобільні дороги загального користування.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Сумської та Свободи міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мілешко, Микола ВалерійовичОб`єкт дослідження: дорожній рух на перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на перехресті вул. Сумська – вул. Свободи. Мета роботи: забезпечення безпечного руху на регульованому перехресті з високою інтенсивністю шляхом удосконалення схеми організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Сумської та Свободи.З запропонованих заходів, варіант світлофорного регулювання є найбільш ефективним по величині середньої затримки на перехресті і безпеки дорожнього руху. Але він потребує певну кількість капітальних вкладень. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вулиць Сумської та Свободи з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті.Документ Впровадження світлофорного регулювання на перехресті вул. Гольдбергівська - пров. Рибасівський(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Матієв, МухіддінМета роботи – розробка заходів для підвищення безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Об’єкт дослідження – організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведений аналіз організації дорожнього руху на перехресті і пішохідних переходах та основні напрямки підвищення безпеки на них. Отримані результати – запропоновані заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський, а саме: введення світлофорного регулювання у жорсткому управлінні. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський з метою підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті.Документ Дослідження впливу схем організації дорожнього руху на перехресті на його екологічну безпеку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чередниченко, Артем ВіталійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом вибору раціональної схеми організації дорожнього руху на ньому. Метод дослідження - натурно-аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для організації руху та управління транспортними потоками на перетинаннях. Аналіз методів оцінки забруднення навколишнього середовища в залежності від методів організації дорожнього руху довів ефективність застосування програмного забезпечення PTV VISSIM. Шляхом моделювання дорожнього руху в програмному забезпеченні PTV VISSIM порівняні 3 варіанти схем організації руху на перетинанні вул. Миру – просп. Архітектора Альошина м. Харків: 1 - існуючий (регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази), 2 - як існуючий, але з перерахунком тривалості циклу, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази зі зміненою геометрією перетинання. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору екологічної безпеки на перехресті – варіант 3. Для підтвердження доцільності вибору отриманий також соціальний показник – затримка руху одного транспортного засобу.Документ Оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козуб, Марина СергіївнаМета роботи – оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Об’єкт дослідження – перехрестя вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Предмет дослідження – процес взаємодія транспортних та пішохідних потоків на досліджуваному перехресті. Результати дипломної роботи бакалавра.Створена імітаційна модель досліджувального перехрестя для симуляції руху транспорту та оцінки його характеристик. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції досліджувального перехрестя.Документ Підвищення ефективності управління транспортними потоками на ділянці проспекту Науки в місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Воробйов, Ігор ОлеговичОб’єкт: процес дорожнього руху на ділянці магістралі. Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху на ділянці міської магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху – проспекту Науки, що дозволить підвищити ефективність руху транспортних потоків Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, графоаналітичний розрахунок параметрів координованого регулювання рухом, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено аналіз принципів координації дорожнього руху на магістралях міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перехрестях та перегонах магістралі; визначені управляючі впливи на транспортний потік; розроблено графік координованого управління проаналізовано ефективність проектних рішень на ділянці магістралі за допомогою спеціального програмного забезпечення. Ступінь впровадження: розроблений план координації застосовувати для управління рухом на міських магістралях.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в східній частині Слобідського району міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бегалієв, АліханОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа східної частини Слобідського району міста Харкова, яка обмежена вулицями: проспект Героїв Сталінграду, вулиця Харківських Дивізій, проспект Героїв Харкова, проспект Льва Ландау. Мета – вдосконалення транспортної мережі східної частини Слобідського району міста Харкова для зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на мережі міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перегонах мережі; визначено параметри світлофорного регулювання на перехрестях, що являються місцями концентрації ДТП.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – вул. Індустріальна в м. Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кучин, Євген ВладиславовичОб’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя м. Харкова. Мета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті м. Харкова шляхом удосконалення геометрії та параметрів циклу світлофорного регулювання. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження. Булі розглянуті методи удосконалення організації дорожнього руху на ізольованих перехрестях великих міст. Були запропоновані заходи з удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – вул. Індустріальна в місті Харкові. Проаналізовано сучасний стан організації дорожнього руху на перехресті та визначені недоліки ОДР, які полягають у недостатній пропускній спроможності підходу до перехрестя по просп. Героїв Харкова з боку вул. Романської та відсутність позначеного пішохідного переходу по вул. Індустріальній. Було запропоновано реконструкцію перехрестя, із розширенням проїзної частини на одну смуго руху по проспекту Героїв Харкова з боку вул. Роганської, облаштування пішохідного переходу по вул. Індустріальній та перепроектування циклу світлофорного регулювання. Всі запропоновані заходи дозволять зменшити затримку транспортних засобів та підвищити безпеку дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова – вул. Індустріальна в місті Харкові.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Льва Ландау - вул. Краснодарська в місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Безсарабов, Дмитро ОлександровичОб’єкт дослідження – перехрестя просп. Льва Ландау – вул. Краснодарська в місті Харкові. Мета роботи - підвищення якості організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті шляхом удосконалення параметрів циклу світлофорного регулювання. Метод дослідження: аналітичний, імітаційне моделювання, натурні дослідження. Проаналізовані методи розрахунку параметрів циклу світлофорного регулювання та методи підвищення його якості, які можуть бути ефективно використанні в залежності від особливостей перехрестя. В дипломній роботі була розглянута існуюча схема ОДР на перехресті просп. Льва Ландау – вул. Краснодарська в місті Харкові, було з’ясовано, що дане перехрестя має великий рівень завантаженості транспортними потоками. Була побудована модель перехрестя в програмі PTNV Vissim. Отримана за результати моделювання роботи перехрестя величина середньої затримки ТЗ виявилася вищою, ніж розрахована за методикою Вебстера. Для підвищення показників якості ОДР на перехресті буро запропоновано перерозподіл тривалості дозволяючого сигналу в другій фазі на користь найбільш завантаженого напрямку руху та облаштувати на підходах до перехрестя по вул. Краснодарська та вул. Ахієзерів регульовані пішохідні переходи. Результати моделювання роботи перехрестя після впровадження запропонованих заходів показало незначне зростання показників якості ОДР.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці вулично-дорожньої мережі Індустріального району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Михайлов, Віталій ІгоровичОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі за рахунок раціональних схем організації дорожнього руху на ній. Методи дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Проведений аналіз методів організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста, що дозволило визначитись з найбільш ефективними. Шляхом моделювання в середовищі PTV Vision Visum порівняні 4 варіанти схем організації руху на обраній для дослідження ділянці мережі: 1 варіант – існуючий; 2 варіант – повна заборона паркування навколо ринку по просп. Олександрівський, вул. Бекетова, вул. Косарєва; 3 варіант – повна заборона паркування навколо ринку по вул. Бекетова, вул. Косарєва, а на просп. Олександрівський з дозволом паркування паралельно тротуару; 4 варіант – існуючий варіант з пробивкою дороги між вузлами 5 та 6. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору основних вимог – безпеки та ефективності, а саме сполучення 3 та 4 варіантів. Отримано соціальний ефект, якій полягає в зменшенні витрат часу при русі обраною частиною вулично-дорожньої мережі майже на 10 хв. (8%).Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бреславець, Антон СергійовичМета роботи – удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Предмет дослідження – організація дорожнього руху на ділянці просп. Перемоги м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху. Надана характеристика об’єкту дослідження. В якості заходу з удосконалення організації дорожнього руху запропоновано впровадження координованого управління дорожнім рухом по просп. Перемоги. Оцінка ефективності впровадження запропонованих заходів показала зміну економічних, екологічних та соціальних показників. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Департаментом будівництва та дорожнього господарства Харківської міської ради.Документ Вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Музичук, Юрій ВасильовичМета дослідження: визначення небезпечних ділянок на автомобільних дорогах. Об’єкт дослідження – виникнення ризику скоєння дорожньо-транспортної пригоди. Предметом дослідження є методи визначення показників аварійності на дорогах. Методи дослідження: методи натурних обстежень, методи визначення підсумкового коефіцієнту аварійності, методи прогнозування кількості дорожньо-транспортних пригод. У роботі проведено аналіз впливу параметрів транспортного потоку та дорожніх умов на безпеку дорожнього руху на автошляхах; розраховано значення підсумкового коефіцієнта на об’єкті дослідження; визначено небезпечну швидкість руху на дорозі; визначено прогнозну кількість ДТП на небезпечних ділянках та обрано заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на об’єкті дослідження. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції або ремонті автомобільної дороги Р-46 Харків – Охтирка на ділянці 60км+200 – 103км+200. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Оцінка характеристик транспортних потоків в частині Індустріального району міста Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковтун, Юлія СергіївнаМета роботи - аналіз альтернативних схем ОДР на перехресті просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків. Об’єкт – перехрестя просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків. Наукові результати дипломної роботи. Проведений аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на досліджувальном перехресті та обрана найбільш раціональна схема організації дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції перехрестя перехресті просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху в західній частині Основ’янського району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Корчуганов, Артем ВіталійовичМета роботи: підвищити безпеку і ефективність дорожнього руху по вулично-дорожній мережі західної частини Основ’янського району м. Харкова. Об’єкт дослідження: вулично-дорожня мережа західної частини Основ’янського району м. Харкова. Предмет дослідження: параметри дорожніх умов, що впливають на ефективність функціонування вулично-дорожньої мережі. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: 1. Проаналізувати поточний стан питання. 2. Провести аналіз параметрів транспортних потоків і безпеки руху. 3. Розробити заходи локального управління рухом на елементах мережі. 4. Оцінити ефективність проектних рішень. Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: проаналізована транспортна мережа щодо ефективності її функціонування. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Ступінь впровадження: доцільно застосувати для підвищення безпеки дорожнього руху.Документ Імітаційне моделювання дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Білаш, Дмитро МиколайовичМета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Весніна – вул. Алчевських в м. Харків побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції перехрестя певною мірою передбачають зниження значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.Документ Розробка заходів з попередження транспортних заторів на вулицях районного значення Київського району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Підопригора, Катерина ОлексіївнаОб’єкт дослідження – мережа транспортних магістралей районного значення Київського району м. Харків та транспортні потоки на ній. Мета – попередження виникнення транспортних заторів на магістралях районного значення в Київському районі м. Харків. Метод дослідження – аналітичний, графоаналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на мережі міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перегонах мережі; визначено параметри світлофорного регулювання на перехрестях магістралей районного значення, узгоджено параметри їх роботи, що дозволить підвищити середню швидкість і знизити транспортні затримки. Запропоновано і розроблено локальні заходи на проблемних ділянках перетинання транспортних і пішохідних потоків, що підвищить комфорт, безпеку руху на перехресті. Рекомендації з впровадження: розроблені заходи застосовувати з метою попередження транспортних заторів на ВДМ м. Харків.