Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3883
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Поліпшення показників дизельного двигуна 4ЧН 11/12,5 за рахунок застосування суміші етанолу та дизельного палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Злобін, Владислав ОлександровичОб’єкт дослідження– суміш дизельного пального та етанолу Мета роботи – поліпшення показників дизельного двигуна 4ЧН 11/12,5 за рахунок застосування суміші етанолу та дизельного палива Задачами дослідження є аналіз напрямів розвитку альтернативних палив; проведення розрахунку робочого процесу двигуна, який працює на цьому паливі; та порівняння результатів розрахунку с теоретичними даними. Наукова новизна Проведення дослідження існуючих інформаційних джерел щодо альтернативних палив, їх змішування, розрахунку роботи ДВЗ на дизельному паливі та суміші з етанолом. Практичне значення Результати розрахунків можуть бути використані в підприємствах, які створюють альтернативне паливо. Актуальність теми обумовлена необхідністю поліпшення показників токсичності відпрацьованих газів дизелів. Ефективним методом поліпшення названих показників є використання етанолу як добавки, котра містить кисень до дизельного палива.Документ Дослідження ефективності процесу згоряння рослинного палива у циліндрі дизеля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ріпка, Микита СергійовичМетою даної дипломної роботи магістра є дослідження ефективності процесу згоряння альтернативних палив у циліндрі дизеля. Об’єктом досліджень є процес згоряння палива та тепловиділення у циліндрі автотракторного дизеля 4ЧН12/14. Предмет дослідження – оцінка впливу та аналіз ефективності використання альтернативних палив рослинного походження з точки зору покращення характеристик процесу теплопідводу у циклі. Задачі дослідження : В роботі виконане: – дослідження актуальності проблеми використання рослинних палив у дизелях, – підготовка й обробка експериментальних даних, – розрахунок характеристик тепловиділення, – розрахункове дослідження ефективності згоряння сумішевого палива в циліндрі дизеля і визначення максимального ККД.Документ Вибір основних параметрів конструкції та робочих процесів вітчизняного ряду малолітражних дизелів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бубир, Михайло ВолодимировичОб’єкт дослідження. Параметричний ряд високообертових дизелів потужністю від 17,5 до 150 кВт. Мета дослідження. Метою даного дослідження є обґрунтування основних параметрів конструкції та робочих процесів уніфікованого ряду малолітражних дизелів багатоцільового призначення, який забезпечить перекриття діапазону потужності від 20 до 150 кВт, в залежності від потреб замовника, без зміни базової конструкції відсіку двигуна Методи дослідження: методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів. Метод розрахунку робочого процесу двигунів внутрішнього згоряння використаний для визначення техніко-економічних показників двигунів потужністного ряду.Документ Конвертація двигуна 4Ч8,8/8,2 у гібридну силову установку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Форналь, Кирило АндрійовичОб'єкт дослідження ¬¬– робочі процеси в циліндрі поршневого криво-шипного пневмодвигуна автомобільного призначення. Мета дипломної роботи – дослідження параметрів гібридної устано-вки автомобіля, отриманої шляхом конвертації з ДВЗ. Методи дослідження – в основу покладені фундаментальні положен-ня теорії термодинаміки і теплопередачі. Під час виконання роботи були використані методи математичного моделювання робочих процесів та ме-тоди визначення показників роботи пневмодвигуна із застосуванням су-часного вимірювально-обчислювального комплексу. В роботі приведено розробки з конвертації автомобільного двигуна на базі двигуна 4Ч 8,8/8,2 в гібридну силову установку, яка працює як двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун. Проведено аналіз конструкцій гібридних установок з пневмодвигуном. Наведені порівняльні характеристики зі звичайними ДВЗ. Проведено розрахунок робочого процесу пневмодвигуна. Обрана оптимальний режим його роботи. Частина проекту присвячена методам поліпшення екологічних показників і зниження експлуатаційних витрат за рахунок конвертації ДВЗ в гібридну си-лову установку.Документ Покращення техніко-економічних показників двигуна Honda GX-25 за рахунок використання мікропроцесорної системи керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Микитенко, Олександр ОлександровичОб’єкт дослідження - параметри перспективних двигунів для участі в змаганнях Shell Eco-marathon. Мета дослідження. Метою даного дослідження є адаптація мікропроцесорної системи керування для роботи в складі модернізованого двигуна Honda GX-25. Методи дослідження: методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів. Метод розрахунку робочого процесу двигунів внутрішнього згоряння використаний для визначення техніко-економічних показників модернізованого двигуна.Документ Мініелектростанція на базі двигуна з іскровим запалюванням та внутрішнім сумішоутворенням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Авраменко, Андрій РомановичМетою дослідження є покращення внутрішньоциліндрових процесів у двотактному двигуні 1Д 8,2/8,7 з іскровим запалюванням оснащеного системою безпосереднього впорскування палива. Об'єкт досліджень – результати розрахунків робочих процесів двотактного двигуна з іскровим запалюванням та безпосереднім впорскуванням палива. Предмет досліджень – індикаторні й ефективні показники двотактного двигуна з іскровим запалюванням та безпосереднім впорскуванням палива, процеси газообміну та внутрішнього сумішоутворення.Документ Поліпшення екологічних показників легкового двигуна МеМЗ – 307 застосуванням мікропроцесорної системи подачі газу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Тарановський, Віктор ВіталійовичОб’єктом дослідження є процес згоряння газового двигуна 4ГЧ 7,5/7,35 з іскровим запалюванням та розподільною подачею палива, конвертованого з двигуна МеМЗ-307, який встановлюється на легковий автомобіль. Мета роботи полягає в поліпшенні екологічних та техніко-економічних показників робочого процесу конвертованого ДВЗ за рахунок раціонального вибору конструктивних і режимних параметрів та застосуванню мікропроцесорної системи подачі газу. Метод дослідження. Робота виконана за рахунок огляду патентних і літературних джерел, методами теоретичних і експериментальних досліджень. В роботі автором розглядається застосування перспективної паливної апаратури іноземного виробництва, для здійснення розподіленого впорскування палива у двох-паливний двигун МеМЗ-307 та «чисто» газовий ДВЗ 4ГЧ 7,5/7,35 для вітчизняного малолітражного легкового автомобілю, за рахунок застосування мікропроцесорної системи подачі газу. В роботі розглядаються питання використання стислого і скрапленого природного газу у якості моторного палива. Робота пов'язана з раціональним вибором та обґрунтуванням параметрів, що визначають процес згоряння газового ДВЗ із іскровим запалюванням. Предметом дослідження є оцінка впливу ступеню стиску, коефіцієнту надлишку повітря, кута випередження запалювання, головного вузла розподільної газової системи живлення – електромагнітного дозатору на екологічні і техніко-економічні показники газового двигуна.Документ Досягнення необхідних техніко-економічних показників двигуна 4Ч 8,2/7,1 за рахунок зміни ступеня стиснення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кобернюк, Тетяна ВолодимирівнаВ роботі виконано розрахунки автомобільного двигуна потужністю 65 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2/7,1, обладнаного системою зміни ступеня стиснення. Частина проекту присвячена методам поліпшення екологічних показників і зниження експлуатаційних витрат автомобільного двигуна за рахунок застосування системи зміни ступеня стиснення. Проведено аналіз конструкцій систем зміни ступеня стиснення. Проведено розрахунок робочого процесу двигуна із змінним ступенем стиснення ε = 9...15. Обрана оптимальна ступінь стиснення для даного двигуна. Через те, що такі двигуни варто оснащувати системою безпосереднього впорскування палива, розрахункове дослідження виконувалося з урахуванням цього фактору. Виконано оцінку економічної ефективності розробки.Документ Дослідження характеристик ДВЗ, що працює на твердому паливі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Рєзніков, Іван АртемовичОб’єктом дослідження – характеристики ДВЗ, що працює на твердому паливі. Мета роботи - Аналіз отриманих лабораторних даних, що впливають на гранулометричне розподіл частинок вугілля в водовугільної суспензії (ВВС). Характеристики та режими приготування ВВС на основі комбінації кам'яного та бурового вугілля. Застосувати технології низькотемпературного вихрового спалювання в адіабатичних камерах згоряння. Проведено розрахунок спалювання ВВС в ДВЗ.Документ Покращення техніко-економічних показників двигуна 4Ч 8,2/7,1 шляхом застосування наддуву(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Хільковець, Павло ВолодимировичВ роботі приведено розробки з удосконалення двигуна 4Ч 8,2/7,1 за допомогою застосування системи газотурбінного наддуву. Проведено аналіз конструктивних рішень систем і агрегатів наддуву. Наведені порівняльні характеристики базового і модернізованого ДВЗ. Проведено розрахунок робочого процесу з системою наддуву. Обрано турбокомпресор та виконано його розрахункове дослідження. Виконано оцінку економічної ефективності розробки.Документ Вільнопоршневий двигун з іскровим запалюванням для мініелектростанції(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Тютюнник, Дмитро ВадимовичМетою даного дослідження є визначення комбінації параметрів вільнопоршневого двотактного двигуна з іскровим запалюванням, що дозволяє забезпечити найвищу його ефективність. Об'єктом досліджень є робочі процеси двотактного вільнопоршневого двигуна з іскровим запалюванням зі здвоєними поршнями та системою безпосереднього впорскування палива: газообмін, стиснення, згоряння, розширення, випуск, наповнення. Предмет досліджень – термічний ККД, індикаторні та ефективні показники вільнопоршневого двигуна з іскровим запалюванням, ККД мініелектростанції.Документ Дослідження зовнішньої швидкісної характеристики автомобільного дизеля 4ДТНА1 у широкому діапазоні частот обертання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Парамонов, Михайло АндрійовичОб’єкт дослідження. Вітчизняний високообертовий автомобільний дизель 4ДТНА1 потужністю 73,5 кВт. Мета дослідження. Метою даного дослідження є вивчення можливості зміни конструкції та регулювальних параметрів вітчизняного автомобільного дизеля 4ДТНА1 для цільового формування його зовнішня швидкісна характеристики у широкому діапазоні частот обертання. Методи дослідження: методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів. Методи розрахунку показників робочого процесу двигунів внутрішнього згоряння використані для визначення характеристики зміни крутного моменту за частотою обертання колінчастого вала.Документ Покращення техніко-економічних показників двигуна МеМЗ-307 шляхом модернізації механізму газорозподілу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кондратенко, Володимир ОлексійовичОб’єкт дослідження – процеси газообміну автомобільного двигуна МеМЗ-307. Мета дослідження. Покращення потужносних, економічних та екологічних показників двигуна МеМЗ-307 за рахунок використання сучасної схеми газорозподільного механізму. Методи дослідження: методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів. Метод розрахунку робочого процесу двигунів внутрішнього згоряння використаний для визначення техніко-економічних показників двигуна МеМЗ-307.Документ Дослідження бензинового двигуна під час роботи на добавках водню(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ганцев, Віталій ВолодимировичАктуальним стає і питання різноманіття енергетичних носіїв для автотранспорту. Також очевидно, що рішення багатьох проблем можливе тільки через удосконалення і введення енергозбережних і екологічно чистих технологій на транспорт і застосування екологічно чистих палив. Мета роботи полягає в аналізі впливу додавання водню у бензиновий двигун і як це вплине на економію бензину, збільшення потужності і повному згоранню палива. Досягнення поставленої мети забезпечується рішенням наступних завдань: Провести оцінку впливу водню на вуглеводневоповітряну суміш бензинового двигуна. Виявити можливість підвищення ефективності ДВЗ за рахунок додавання водню. Об'єкт дослідження : ДВЗ з іскровим запаленням. Предмет дослідження : процес згорання паливо-повітряної суміші з додаванням водню.Документ Вибір двигуна бензогенератора та дослідження його робочого процесу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Датченко, Сергій ВасильовичЗастосований спосіб дозволяє покращити наповнення циліндра свіжим зарядом, що своєю чергою підвищує потужність двигуна та загалом його техніко-економічні та експлуатаційні показники. Об’єкт дослідження – робочі процеси бензогенераторної установки. Мета роботи: аналіз можливостей створення на рівні сучасних технологій двоциліндрового двигуна для моторгенератора з наддувом від поршневого компресора, конкретно, розробка та аналіз конструктивних компонувальних схем двигуна. Досягнення поставленої мети забезпечується під час вирішення наступних основних завдань: - розгляд методів надуву; - розрахунок та проектування ДВЗ; - розрахунок, вибір та аналіз схеми поршневого компресора; - аналіз врівноваження ДВЗ; - розробка компонувальних схем двигуна з наддувом від поршневого компресора.Документ Визначення потрібного перебігу зовнішньої швидкісної характеристики проєктуємого автомобільного дизеля 6ДТНА2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сусла, Анастасія ОлександрівнаОб’єкт дослідження Вітчизняний високообертовий малолітражний дизель 6ДТНА2 потужністю 129 кВт. Мета дослідження. Метою даного дослідження є моделювання перебігу зовнішньої швидкісної характеристики проєктуємого автомобільного двигуна та цільове формування цієї характеристики конкретно для вітчизняних дизелів 6ДТНА2 М та 6ДТНА2 у широкому діапазоні частот обертання колінчастого вала. Методи дослідження. Методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів і теоретичних основах обробки даних засобами математичної моделі планування експерименту. Підсумкове формування ЗШХ дизелів 6ДТНА2 М та 6ДТНА2 виконано з використанням університетської (ХНАДУ) моделі Грицюка – Овчиннікова, яка розроблена на кафедрі двигунів внутрішнього згоряння.Документ Визначення потрібного перебігу зовнішньої швидкісної характеристики проєктуємого автомобільного дизеля 6ДТНА1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Калюжний, Антон ЮрійовичОб’єкт дослідження. Вітчизняний високообертовий автомобільний дизель 6ДТНА1 потужністю 110 кВт. Мета дослідження. Метою даного дослідження є моделювання перебігу зовнішньої швидкісної характеристики проєктуємого автомобільного двигуна та цільове формування цієї характеристики конкретно для вітчизняних дизелів 6ДТНА1М та 6ДТНА1 у широкому діапазоні частот обертання. Методи дослідження: методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів і теоретичних основах обробки даних засобами математичної моделі планування експерименту. Підсумкове формування ЗШХ дизелів 6ДТНА1М та 6ДТНА1 виконано з використанням університетської (ХНАДУ) моделі Грицюка – Овчиннікова, яка розроблена на кафедрі двигунів внутрішнього згоряння.Документ Дослідження резонансного наддуву дизеля 6 Ч 15/15(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кульбачний, Євгеній ІвановичРезонансний надув дозволяє покращити наповнення циліндра свіжим зарядом, що своєю чергою підвищує потужність двигуна та загалом його техніко-економічні та експлуатаційні показники. Об’єкт дослідження – робочі процеси дизельного двигуна. Мета роботи: дослідження резонансного наддуву дизельного двигуна 6Ч 15/15. Досягнення поставленої мети забезпечується під час вирішення наступних основних завдань: - виконати аналіз систем що використовують хвильові явища у впускному тракті дизельного двигуна; - провести розрахункові дослідження з метою вибору раціональних параметрів впускного тракту, що забезпечують найкраще наповнення циліндрів; - провести розробку експериментального методу дослідження системи налаштованого впуску з можливістю реєстрації та обробки швидкозмінних процесів в ДВЗ. - виконати техніко-економічне обґрунтування роботи.Документ Вдосконалення системи приводу повітророзподільних клапанів пневмодвигуна на базі двигуна 4Ч 9,2/9,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сироватський, Леонід ВіталійовичОб’єкт дослідження — робочі процеси пневмодвигуна як допоміжного силового агрегату комбінованої енергетичної установки міського автомобіля. Предмет дослідження — методи дослідження робочих процесів пневмодвигуна комбінованої енергетичної установки міського автомобіля. Мета — вдосконалення системи приводу повітророзподільних клапанів пневмодвигуна на базі двигуна 4Ч 9,2/9,2. Задачі дослідження: 1. Провести аналіз видів управління газорозподілом. 2. Провести розрахунок робочого процесу пневмодвигуна з гідравлічним приводом клапанів. 3. Розробити загальний вид клапанного механізма з гідравлічним приводом клапанів. 4. Провести техніко-економічне обґрунтування проекту. Проведено аналіз систем газорозподілу. Розглянуто як і старі, первинні системи для двотактних двигунів з продувочними щілинами, так і для чотиритактного двигуна з золотниковим газорозподілом. Також розглянуто нові системи, такі як ГРМ з електромагнітним клапаном, ГРМ з пневмоклапаном, ГРМ з гідравлічним клапаном. Обрано електрогідравлічні клапана; Розроблено клапанний механізм з гідравлічним приводом клапанів. Двигун було переведено на два такти. Визначено конструктивні особливості клапанного механізму.Документ Дослідження гібридної силової установки на базі чотиритактного ДВЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Алавердов, Дмитро АндрійовичВ роботі приведено розробки з конвертації автомобільного двигуна на базі двигуна 4Ч8,8/8,2 в гібридну силову установку, яка працює як двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) з додатковими тактами і пневмодвигун. Проведено аналіз конструкцій гібридних установок з пневмодвигуном. Наведені порівняльні характеристики зі звичайними ДВЗ. Проведено розрахунок робочого процесу пневмодвигуна. Обрана оптимальний режим його роботи. Виконано оцінку економічної ефективності розробки. Частина проекту присвячена методам поліпшення екологічних показників і зниження експлуатаційних витрат за рахунок конвертації ДВЗ в гібридну силову установку.