ВИПУСКНІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ РОБОТИ
Постійне посилання на фонд
До уваги відповідальних депозиторів випускових кафедр!
Для розміщення магістерських та бакалаврських робіт скористайтесь інструкцією
Переглянути
Перегляд ВИПУСКНІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ РОБОТИ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 2962
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення діяльності підприємства на засадах підприємницького підходу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сорока, Валентин ВалерійовичОб’єкт дослідження – економічні процеси діяльності підприємства. Предмет дослідження – методи, моделі і інструменти економіки підприємства в контексті підприємницького підходу. Метою роботи є теоретико-методичне обґрунтування шляхів удосконалення діяльності підприємства на засадах підприємницького підходу. У роботі було використано: метод теоретичного узагальнення, аналітичний метод, структурно-функціональний підхід, методи економічного аналізу, графічні методи обробки інформації. В кваліфікаційній роботі розглянуто загальні теоретико-методичні основи економіки та розвитку підприємства, зокрема: розглянуто етапи становлення підприємництва та його основні функції; охарактеризовано підприємницьку модель економіки та розвитку підприємства; деталізовано методичні підходи щодо оцінки ефективності діяльності підприємства в контексті підприємницького підходу. Аналітичне забезпечення роботи складають основні фінансові показники діяльності підприємства й результати дослідження ринку столярних виробів в контексті діяльності ПАТ «Мебельград». Проєктну частину роботи присвячено пошуку шляхів удосконалення діяльності ПАТ «Мебельград» на засадах підприємницького підходу та обґрунтуванню доцільності їх впровадження. Теоретичне та практичне значення результатів дослідження полягає в обґрунтуванні механізму управління розвитком в межах підприємницької моделі економіки підприємства та розробці організаційно-технічних заходів проєкту з виробництва дерев’яних виробів (клеєного віконного бруса) для ПАТ «Мебельград». За результатами дослідження опубліковано 1 наукову статтю в Збірнику студентських наукових праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2021 р.Документ Проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з оцінкою умов руху та розробкою заходів з їх покращення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пігульський, Денис ДмитровичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. Мета роботи – розробити проєкт капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з аналізом умов руху та розробкою заходів з їх покращення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення програмних комплексів з автоматизованого проектування автомобільних доріг і штучних споруд. Галуззю використання є виконання ремонтних робіт на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування поздовжнього профілю земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу, визначення скорочення частини поточних витрат в результаті розробки проекту капітального ремонту.Документ Розробка заходів з покращення зчіпних властивостей дорожніх покриттів за несприятливих погодних умов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Губаренко, Владислав ВалерійовичВ роботі був виконаний аналіз приладів для визначення коефіцієнта зчеплення колеса автомобіля з покриттям автомобільних доріг, а також прилади для оцінки параметрів шорсткості покриттів автомобільних доріг. Також наведені результати виконання таких оцінок на різних ділянках автомобільних доріг. Виконаний всебічний аналіз різноманітних факторів, що впливають на зчіпні властивості дорожніх покриттів. Коефіцієнт зчеплення не є абсолютною характеристикою. В реальних умовах експлуатації найбільш важливим може бути нерівномірність розподілу коефіцієнта зчеплення або шорсткість покриття, яка здатна забезпечити зчеплення в несприятливих погодних умовах. Запропоновані заходи з покращення зчіпних властивостей дорожніх покриттів в складних погодних умовах.Документ Обгрунтування вибору заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Н-23(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шапарь, Валентина ОлександрівнаОб’єкт дослідження – оцінка безпеки дорожнього руху. Мета – виявлення ділянок дороги з підвищеним ризиком аварійності при існуючому стані організації дорожнього руху, та розробка заходів, що спроможні ліквідувати фактори, які впливають на ріст аварійності. Метод дослідження – натурні спостереження, камеральний аналіз, статистичний аналіз, аналітичне моделювання. Отримані результати – проведено аналіз методів оцінки рівня безпеки руху на розглянутій дорозі Н-23, серед яких виділено метод підсумкового коефіцієнта аварійності, метод коефіцієнтів безпеки та метод аналізу ДТП. На основі попереднього аналізу потенційних ризиків дорожнього руху виділені типові ділянки розглянутої дороги та розроблені конкретні практичні рекомендації щодо підвищення рівня безпеки та організації дорожнього руху. Проведена оцінка запропонованих заходів на основі визначення комплексу соціально- економічних показників. Рекомендації з впровадження – розроблені підходи підвищення рівня безпеки дорожнього руху та методику послідовного аналізу функціонування автомобільної дороги можна використовувати для визначення потенційно небезпечних ділянок на типових автомобільних дорогах. Застосування на типових ділянках запропонованих заходів по підвищенню безпеки руху призведе до зменшення втрат (соціальних та економічних). Область застосування – автомобільний транспорт, автомобільні дороги загального користування відповідних технічних параметрів.Документ Розробка подовженого робочого обладнання екскаватора ЕТ-20(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Валюшицька, Аліна СріївнаУ дипломному проект запропоновано нову конструкція подовженої стріли і рукояті, яка збільшила максимальний радіус, висоту та глибину роботи екскаватора. Екскаватор з подовженим робочим обладнанням зворотна лопата призначений для доннопоглиблювальних, очисних робіт на водоймах, розчищення русла річок, на планувальних роботах при облаштуванні насипів, укосів доріг. В роботі розглянуті питання розрахунку масових та геометричних параметрів основних виконавчих механізмів екскаватора. Визначенні параметри гідроприводу екскаватора, та вибрані його основні елементи. Крім того наведено результати розрахунку напружено-деформованого стану подовженого робочого устаткування екскаватора, за допомогою створеної 3D моделі. В розділі охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях запропоновані організаційні заходи з охорони праці для машиністів екскаватора. За допомогою техніко-економічне обґрунтування інженерних рішень була визначена вартість 1 машино-години експлуатації екскаватора.Документ Дослідження впливу показників сумішевих бензинів на витрату палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ковбаса, Владислав ВіталійовичУ дипломній роботі було проведено аналіз альтернативних видів палива. Проаналізовано експлуатаційні фактори, що впливають на витрату палива. Проведено аналіз програм України про використання альтернативних видів палива на автомобільному транспорті. Описано експеримент в лабораторії кафедри ТЕСА зі зміни витрати палива на автомобілях при використанні різних бензинів. Також описаний експеримент, проведений в дорожніх умовах. Висвітлено питання з охорони праці при проведенні експерименту.Документ Оцінка якості робочих процесів силової установки гібридного транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фурсов, Олександр СергійовичМета роботи: підвищення конкурентоспроможності автомобіля за рахунок визначення оцінка якості робочих процесів силової установки гібридного транспортного засобу. Об’єкт роботи: робочі процеси силової установки гібридного транспортного засобу. Предмет роботи: легковий автомобіль з гібридною силовою установкою. Задачі дослідження: провести дослідження перспективи розвитку автомобілів з гібридною силовою установкою, визначити основні типи гібридних технологій на автомобільному транспорті, порівняти коефіцієнт корисної дії різних типів силових установок транспортних засобів, провести дослідження гальмівної системи та енергії рекуперації в гібридних транспортних засобах, провести аналіз відмов чи несправностей гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius . Також у дипломній роботі розглянути питання охороні праці та сформульовані висновки.Документ Оцінка характеристик гідродинамічного гальмівного управління автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бенуашку, АмінВиконано аналіз вимог до гідродинамічних гальмівних приводів легкових автомобілів та приведено класифікацію сучасних гідравлічних приводів легкових автомобілів. Розглянуто стан і перспективи розвитку багатофункціональних гальмівних приводів легкових автомобілів. Виконано аналіз конструктивних типових схем багатофункціональних гідросилових гальмівних приводів легкових автомобілівДокумент Розробка бульдозерного устаткування багатоцільового використання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Литвиненко, Максим АнатолійовичПроведено патентний огляд конструкцій бульдозерів, на основі якого запропоновано модернізацію базової машини. Модернізація полягає у тому, що модернізований бульдозер має розширені технологічні можливості. В роботі проведено розрахунки, що підтверджують надійність і працездатність конструкції. В розділ охорони праці приведено заходи по створенню нормальних та нешкідливих санітарно-гігієнічних умов праці, заходи по забезпеченню безпечних умов праці.Документ Розроблення методики геодезичних робіт при реконструкції автомобільних доріг місцевого значення на території Краснопільської ОТГ Сумської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лотоха, Сергій ПавловичВ роботі проведено аналіз нормативно-правової бази України у сфері топографо-геодезичних робіт, вивчення сучасних методів здійснення топографо-геодезичного знімання, аналіз сучасного стану використання земельного фонду на території об’єкту досліджень, дослідження методів та способів геодезичного знімання території та розробка методів вдосконалення проведення геодезичних робіт при реконструкції автомобільної дороги.Документ Розробка модулю контролю захисту інформаційних мереж транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клюшник, Кирило ОлександровичМета роботи: розробка модулю сканування CAN мережі транспортних засобів. Об’єкт роботи: інформаційні мережі автомобілів. Предмет роботи: система визначення рівня захищеності CAN мережі. Проведено аналіз існуючих інформаційних систем в автомобільному транспорті. Обґрунтовано розробку мікроконтролерної системи сканування CAN мережі транспортних засобів за допомогою випромінювача та сканатора електромагнітних імпульсів. Розроблено мікроконтролерну систему, що складається з генератора електромагнітних імпульсів, блоку мікроконтролеру та модулю цифрового інтерфейсу мультиплексної шини даних. Розроблено електричну принципову схему запропонованої системи, виконані необхідні розрахунки. Створені друковані плати модулів системи. Результати дипломної роботи можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Підвищення терміну експлуатації паропроводів теплоелектростанцій з хромонікелевих перлітних сталей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чорноіван, Артем ІвановичОб’єкт дослідження – зварні з’єднання паропроводів теплоелектростанцій з хромонікелевих перлітних сталей Метою даної роботи є підвищення терміну експлуатації зварних з’єднань паропроводів. Виконані теоретичні та експериментальні дослідження щодо виявлення механізму деградації металу зварних з’єднань паропроводів із теплостійких Сr-Mo-V перлітних сталей, встановлено особливості процесів, які зумовлюють структурні перетворення в металі зварних з’єднань при їх довготривалій експлуатації і встановлено зв'язок між структурою зварних з’єднань і пошкоджуваністю їх металу в умовах довготривалої експлуатації зварних з’єднань. В дослідженні розглядається можливість заміни штатної технології ремонту зварних з’єднань на запропоновану, що надасть можливості підвищення їх ресурсу експлуатації.Документ Моделювання системи автоматичного зважування у середовищі Proteus(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Яблоновський, Данило СергійовичВдосконалення систем управління виготовленням суміші є однією з актуальних задач для сучасних виробництв матеріалів. Метою є підвищення продуктивності при забезпеченні точності рецептури зважування та оптимізації витрат. Розповсюдження інтелектуальних систем сприяє приймати рішення щодо даних з сенсорів зважування, а збільшення кількості сенсорів досягається шляхом нарощування числа модулів. Мета дослідження - підвищення ефективності процесу зважування матеріалів, шляхом моделювання системи управління. Об’єктом роботи є система автоматичного зважування матеріалів. Предметом роботи є моделюваннясистеми зважування матеріалів. Задача дослідження вирішується методами статистичного аналізу, дискретної оптимізації та імітаційного моделювання. В роботі розглянута класифікація технічних засобів системи зважування, процес виготовлення суміші за складною рецептурою та існуючі методи проектування інтелектуальних систем управління.Розроблено математичні моделі вибору технічних засобів системи зважування,інтелектуальну систему управління на новій елементній базі, промодельовано процес управління на симуляторі ARDUINO та Proteus.Проведено техніко-економічне обґрунтування результатів дослідження.Документ Інформаційно-управляюча система безпілотного багатоцільового транспортного засобу на базі хмарних технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Усіченко, Андрій ЮрійовичВ роботі розглядається задача розроблення інформаційно-управляючої системи безпілотними багатоцільовими транспортними засобами з використанням сервісів хмарних обчислень на прикладі сучасних інформаційних і мехатронних систем транспортних засобів, що виробляються провідними машинобудівними компаніями.Документ Проектування вантажного візка контейнерного крану вантажопідйомністю 32 т(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Зайцев, Микита ЄвгеновичОб'єкт розробки – мостовий контейнерний кран. Мета проекту – проектування вантажного візка мостового контейнерного крана, вантажопідйомністю 32 т. В даному дипломному проекті розраховані механізм підйому контейнеру і механізми пересування візка і кабіни, визначені основні геометричні розміри металоконструкції, та виконано проектування головної балки, зроблено розрахунок механізму пересування крана та спроектовано технологічний процес складання ходового колеса крану. Розроблені заходи з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Виконано техніко-економічне обгрунтування від впровадження заходів щодо підвищення експлуатаційної надійності.Документ Модель вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства в умовах нечіткої інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Варивода, Олександр СергійовичУ роботі проведено аналіз проблеми вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства, обґрунтовано актуальність теми та наукових задач, сформульовані мета і задачі дослідження, об'єкт, предмет і методи дослідження. Розглянуті задачі вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства, обґрунтовано необхідність урахування нечіткої інформації. Розроблено інформаційну технологію вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства в умовах нечіткої інформації, що дозволяє структурувати процес проектування і визначити послідовність проектних процедур. Розроблено модель часткових задач проектування вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства.Документ Оцінка ефектовності реконструкції полігону твердих побутових відходів як елемента природно-технегенної системи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Прокопенко, Наталія ВікторівнаОб’єкт дослідження – забруднення атмосферного повітря, водних об’єктів та грунтів емісіями забруднюючих речовин полігона твердих побутових відходів. Предмет дослідження – система очистки біогазових викидів на полігоні, що було рекультивовано, система очистки фільтрату полігону, вплив полігону, що було реконструйовано, на стан здоров’я населення. Мета роботи – оцінка впливу полігону твердих побутових відходів, що було реконструйовано, на навколишнє середовище та розробка заходів щодо зменшення негативного впливу. Метод дослідження – аналіз нормативних документів, літературних джерел, розрахунковий. В роботі проведено аналіз особливостей впливу полігонів твердих побутових відходів на різних етапах життєвого циклу на навколишнє середовище. Проведено розрахунок викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при проведенні реконструкційних заходів, проаналізовано склад фільтрату. Запропоновано утилізовувати біогаз на рекультивованій карті полігону за допомогою сорбційного фільтру, очищувати фільтрат за допомогою методів фільтрації та зворотного осмосу. Розраховано величину не канцерогенного впливу на здоров’я населення при реконструкції полігона.Документ Формування фінансової стратегії підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Меньшиков, Богдан ІгоровичОб’єкт дослідження – фінансова стратегія підприємства. Мета роботи – фінансового стану підприємства та формування рекомендацій щодо формування фінансової стратегії підприємства. Методи дослідження - аналіз, синтез, спостереження, абстрагування; методи аналізу фінансової звітності: вертикальний, горизонтальний; а також табличний та графічний. В дипломній роботі розглянути теоретичні та методологічні основи фінансового аналізу та фінансової стратегії підприємства, розкрити їх роль та значення в ефективності діяльності підприємства. Визначено, що стратегічне фінансове планування є процес аналізу фінансової та інвестиційної політики, прогнозування результатів її на економічне оточення комерційної організації, прийняття рішень про допустимий рівень ризику та вибору остаточного варіанта фінансового плану. За данними підприємства проведено аналіз фінансового стану підприємства та загрози його банкрутства на основі різних підходів. Визначено, що досліджуване підприємство знаходиться в гарному фінансовому стані, є платоспроможним. Проведено формування стратегічних цілей фінансової складової діяльності підприємства, що є етапом стратегічного планування, головним завданням якого є максимізація ринкової вартості підприємства. На основі теоретичного аналізу та аналізу фінансвового стану підприємства розроблено середньострокову фінансову стратегію. У її основі лежить клієнтоорієнтована модель. Розроблена стратегія відповідає заданим критеріям, ініціативам та завданням.Документ Оптимізація режимів термічної обробки високоміцних чавунів для підвищення їх зносостійкості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мотєв, Дмитро СергійовичВирішувалося актуальне питання підвищення зносостійкості та експлуатаційного ресурсу високоміцного чавуну для виробів, що працюють в умовах тертя та зношування. Для підвищення зносостійкості використані мікролегування та термічна обробка. Досліджено вплив різних кількостей легуючих елементів та термічної обробки на структуру, механічні властивості і зносостійкість високоміцного чавуну. Запропоновано оптимальні режими його обробки, які суттєво зменшують зношування.Документ Розширення функціональних можливостей гібридних силових установок транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хавжу, Данило МиколайМета роботи: розширення функціональних можливостей гібридних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Об’єкт роботи: процес розробки системи живлення зовнішніх споживачів для гібридного транспортного засобу багатофункціонального призначення. Предмет роботи: елементи системи живлення зовнішніх споживачів для гібридних транспортних засобів Робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести розширення функціональних можливостей гібридних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Така система живлення дозволяє підключати до електричної мережі гібридної силової установки зовнішні споживачі електричної енергії. Проведена розробка розробки системи живлення зовнішніх споживачів для гібридного транспортного засобу багатофункціонального призначення. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, розрахована конкурентоспроможність та проведена оцінка економічної ефективності