Автомобіль і електроніка. Сучасні технології
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5454
Журнал засновано в 2010 р. кафедрою автомобільної електроніки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.
В журналі публікуються матеріали теоретичних та практичних досліджень присвячених перспективним напрямкам розвитку автомобільної електроніки, впровадженню та удосконаленню гібридних та електромобілів, моделюванню транспортних процесів і систем, інформаційним технологіям й інтелектуальним системам на транспорті, сучасним технологіям діагностики систем і агрегатів транспортних засобів. Журнал також включає матеріали доповідей учасників Міжнародної науково-технічної конференції «Автомобіль і електроніка. Сучасні технології». З вересня 2023 року змінено назву на «Автомобіль і електроніка. Інноваційні технології»
Переглянути
Перегляд Автомобіль і електроніка. Сучасні технології за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 518
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Один з підходів до оцінки стійкості систем управління рухом автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Лабенко, Д. П.; Labenko, D.Розглянуто систему управління рухомими об’єктами, її характеристика. Запропоновано один із підходів до оцінки основного показника стійкості систем управління – імовірність функціонування системи із заданою якістю в умовах різного впливу на її елементи.Документ Параметрична оптимізація системи автоматичного управління запалюванням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Дзюбенко, О. А.; Dziubenko, A.; Дзюбенко, А. А.Розроблено метод отримання оптимальних параметрів системи автоматичного управління запалюванням. Оптимізація проводиться за критерієм якості, що включає екологічні й техніко-економічні параметри автомобіля, це дозволяє налаштовувати систему враховуючи режим експлуатації автомобіля.Документ Проблема створення єдиного інформаційного простору транспортних організацій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Богомолов, В. О.; Алексієв, В. О.; Богомолов, В. А.; Алексеев, В. О.; Bogomolov, V.; Aleksiyev, V.Розглянуто проблему інформатизації транспортних системДокумент Розподілені системи на автомобільному транспорті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Алексієв, В. О.; Логачов, Є. П.; Алексеев, В. О.; Логачёв, Е. П.; Aleksiev, V.; Logachev, E.Розглянуто використання розподілених систем у автомобільному транспорті для вирішення високопродуктивних обчислювальних завдань наукових досліджень транспортної галузі.Документ Методика определения остаточного ресурса кузова автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Быков, А. М.; Биков, О. М.; Bikov, A.Рассмотрена методика определения состояния кузова транспортного средства по результатам измерения контрольных точек измерительным стендом CELLETE NAJA.Документ Прогнозирование возмущений в системах управления транспортными средствами на основе методов вычислительного интеллекта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Любчик, Л. М.; Колбасин, В. А.; Колбасін, В. А.; Lyubchik, L.; Kolbasin, V.Рассмотрена задача прогнозирования возмущений в системах управления транспортными средствами. На основе ядерного похода получены рекуррентные алгоритмы идентификации и прогнозирования временных рядов возмущений.Документ Сучасні засоби створення навчально-методичного забезпечення освіти(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Костікова, М. В.; Скрипіна, І. В.; Kostikova, M.; Skrypina, I.; Костикова, М. В.; Скрипина, И. В.Розглянуто проблеми дистанційного навчання. Запропоновано навчальний курс «Програмування на VB та VBA»Документ Управление вектором тока тягового вентильного электродвигателя силовой установки гибридного автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Сериков, С. А.; Сєріков, С. А.; Serikov, S.Исследованы характеристики тягового вентильного двигателя в допустимых тягово-скоростных режимов, характерных для силовой установки гибридного автомобиля, при оптимальном управлении вектором тока статора. В качестве критерия оптимальности выбран максимум электромагнитного момента, приходящегося на единицу тока потребления.Документ Численная обработка результатов измерения импульсных токов поясом Роговского(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Батыгин, Ю. В.; Сериков, Г. С.; Чаплыгин, Е. А.; Батигін, Ю. В.; Серіков, Г. С.; Чаплигін, Є. О.; Batygin, U.; Serikov, G.; Chaplygin, E.Предложена и описана методика численной обработки результатов измерения импульсных токов поясом Роговского без применения интеграторов. Показано, что при измерении сигналов цифровыми осциллографами и дальнейшем численным преобразованием выходных сигналов, существенно расширяет возможности применения пояса Роговского без каких-либо дополнительных устройств, что, в свою очередь, позволяет определять параметры импульсных токов с любыми амплитудно-временными характеристиками.Документ Солнечные элементы питания на автомобильном транспорте. Современное состояние и перспективы использования(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Кравченко, А. П.; Дуда, Д. В.; Верительник, Е .А.; Кравченко, О. П.; Верітельник, Е. А.; Kravchenko, А.; Duda, D.; Veritel’nik, E.Проведен обзор современного состояния использования солнечных элементов птания на автомобильном транспорте.Документ Электронная система контроля и управления в магнитно-импульсной установке с многократным повторением разрядных импульсов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Кальянов, Г. К.; Сериков, Г. С.; Драченко, С. А.; Сєріков, Г. С.; Драченко, С. О.; Kaljanov, G.; Serikov, G.; Drachenko, S.Создана современная микропроцессорная система управления комплексом элетроктромагнитной рихтовки автотранспортных средств. Разработанная микропроцессорная система контроля и управления магнитно-импульсной установкой отвечает поставленным условиям по переходу на новый уровень современных электротехнических устройств.Документ Програмно-апаратний комплекс для дослідження характеристик системи керування інжекторним ДВЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Бороденко, Ю. М.; Cєрікова, О. А.; Borodenko, Y.; Serikova, E.; Бороденко, Ю.Н.; Серикова, Е. А.Розглянуто етапи створення та апробації програмно-апаратного забезпечення лабораторного практикуму для підвищення ефективності практичної підготовки фахівців у галузі автомобільної електроніки.Документ Система управления информационной инфраструктурой транспортного предприятия(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Теленик, С. Ф.; Ролик, А. И.; Можаровский, П. Ф.; Волошин, А. В.; Теленік, С. Ф.; Ролік, А. И.; Можаровський, П. Ф.; Telenik, S.; Rolik, A.; Mozharovsky, P.; Voloshin, A.Предложена структура системы управления информационной инфраструктурой транспортного предприятия. Определены функции модулей и блоков системы управления.Документ Повышение эффективности определения потоков насыщения(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Денисенко, О. В.; Филимонова, А. С.; Денисенко, О. В.; Філімонова, А. С.; Denysenko, O.; Filimonova, A.Представлен краткий обзор методов определения потока насыщения (ПН). Предложены модели для определения временных интервалов очереди автомобилей у стоп-линии и величины идеального ПН. Проведена оценка результатов моделирования по экспериментальным данным.Документ Принципи побудови централізованого багатоцільового, оптимального регулювання рухом транспортних засобів у містах та регіонах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Альошин, Г. В.; Сословський, В. Г.; Ярута, А. М.; Alijoshin, G.; Soslovsky, V.; Yaruta, A.; Алёшин, Г. В.; Сословский, В. Г.; Ярута, А. М.Представлено принципи побудови централізованого багатоцільового оптимального регулювання транспортним рухом. Наведено міру якості управління рухом, постановку та метод вирішення динамічних задач векторної оптимальної маршрутизації, функціональні рівні інформаційно-навігаційної системи.Документ Управление потребностью в запасных частях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Гецович, Е. М.; Бажинов, Ан.В.; Гецович, Є. М.; Gezovich, Ye.; Bazhynov, An.Изложено решение проблемы потребности в запасных частях к силовым агрегатам с учетом будущих условий эксплуатации автомобилей.Документ Дослідження ударного індукційно-динамічного двигуна, призначеного для формовки автомобільних кузовів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Болюх, В. Ф.; Рассоха, М. О.; Рассоха, М. А.; Bolukh, V.; Rassokha, M.Описано будову та принцип дії ударного індукційно-динамічного двигуна, призначеного для формовки автомобільних кузовів. Запропоновано методику експериментального визначення основних робочих характеристик привода. Результати експериментів порівняні з даними, обчисленими за допомогою математичної моделі.Документ Телематика, мехатроніка та синергетика на автомобільному транспорті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Алексієв, О. П.; Алексієв, В. О.; Логачов, Є. П.; Туренко, О. І.; Алексеев, О. П.; Алексеев, В. О.; Логачов, Е. П.; Туренко, А. И.; Aleksiyev, O.; Aleksiyev, V.; Logachiov, Е.; Тurenko, А.Розглянуто проблему дослідження інтелектуальних транспортних машин та систем.Документ Маховик переменного момента инерции(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Ильченко, А. В.; Ломакин, В. О.; Ільченко, А. В.; Ломакін, В. О.; Ilchenko, A.; Lomakin, V.Предложена новая конструкция маховика переменного момента инерции для двигателя внутреннего сгорания.Документ Поведение электронных блоков и устройств под действием ударных нагрузок при ДТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Торлин, В. Н.; Ветрогон, А. А.; Огрызков, С. В.; Торлін, В. М.; Ветрогон, О. А.; Огризков, С. В.; Torlin, V.; Vetrogon, А.; Ogryzkov, S.Рассматривается процесс воздействия ударных нагрузок на элементы конструкции автомобиля, содержащие электронные устройства, предназначенные для обеспечения его пассивной безопасности, сравнивается время их срабатывания со скоростью распространения ударной волны.