Кафедра мостів, конструкцій та будівельної механіки
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3859
Переглянути
Перегляд Кафедра мостів, конструкцій та будівельної механіки за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 108
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз технічного стану моста через річку Сорищі в місті Слов’янську Донецької області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Луценко, Руслан ЮрійовичУ роботі розглянуте питання оцінки технічного стану існуючої мостової споруди у м. Слов’янську Донецької області. Виконаний аналіз сучасного стану моста з описом виявлених дефектів та пошкоджень. Вирішено питання вибору методу розрахунку прогонової будови мосту, виконаний розрахунок основних елементів споруди. Надана оцінка основних дефектів і пошкоджень моста та їх вплив на технічний стан споруди. Виконаний аналіз технічного стану моста, надані рекомендації з подальшої його експлуатації. Наведено відомості визначення міцності бетону і сталі, а також основні розрахунки пов’язані з визначенням зусиль в основних елементах мосту та їх несучу здатність.Документ Дослідження причин виникнення дефектів і пошкоджень сендвіч-панелей при швидкісному будівництві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Зайцев, Сергій ГеннадійовичВ дипломній роботі зроблено огляд українського ринку виробників сендвіч-панелей, розглянуті питання їх конструктивних особливостей, проаналізовано можливі дефекти підчас експлуатації та шляхи їх усунення, досліджено витрати теплової енергії швидкомонтованої будівлі з сендвіч-панелей різного типу теплоізоляції, зроблено висновки щодо мінімальної товщини теплоізоляційного шару та видів його наповнювачаДокумент Сучасні інформаційні технології моделювання мостових споруд(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Красільніков, Дмитро МихайловичУ роботі розглянуте питання моделювання мостових споруд на прикладі проекту реконструкції шляхопроводу на автомобільної дороги Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь. Наведено розрахунки з використанням програмного комплексу «ЛІРА», за методом скінченних елементів, існуючих аналітичної і дискретної моделі мостових споруд. Розроблена модель типу «конструкція-ґрунт». Виконано порівняння аналітичної і дискретної моделі та моделі типу «конструкція-ґрунт» для виявлення найбільш достовірного і економічного методу розрахунку. Отримано висновок і пропозиції, щодо використання цієї моделі при проектуванні мостових споруд.Документ Особливості проєктування мостової споруди, що має косину у плані на прикладі мосту через р. Опір у с.Тухля Львівської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Александров, Андрій ОлександровичУ роботі розглянуто проєкт мосту через р. Опір у с. Тухля Львівської області. Досліджено стан мосту, визначено його залишковий ресурс, проведено вибір варіанту конструкції мосту, а також проєктні рішення щодо нового мосту. Розглянуті особливості проєктування мосту щодо має косину у плані. Наведено технологію виконання будівельно монтажних робіт при його будівництві з використанням сучасного методу укріплення русла та відкосів з влаштуванням габіонних конструкцій. Виконані розрахунки несучої здатності елементів опор за допомогою сучасного програмного комплексу ОПОРА_Х.Документ Дослідження технології будівництва моста через річку Чортомлик(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Протопопова, Зінаїда ВолодимирівнаУ роботі виконано аналіз сучасних способів будівництва сталевих прогонових будов. Розглянуто відомості про причини руйнування та їх рішення, загальні характеристики мосту, опис та послідовність виконання робіт, доцільність прийнятих рішень при реконструкції мосту поздовжнім насувом. Виконано розрахунки продуктивності провідних машин, підбору числа транспортних засобів та аналізу імовірнісних параметрів ланцюжка.Документ Капітальний ремонт Балашовського шляхопроводу в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тінін, Віталій АнатолійовичРозглянуто розрахунок прогонової будови під дією власної ваги від існуючої та запропонової конструкції плити та дорожнього одягу, а також під дією сучасних навантажень А-15, НК-100 та трамвайного навантаження. При визначені несучої здатності прольотної будови був застосований просторовий розрахунок конструкцій в ПК ЛІРА. Аналіз розрахунків показав, що перетини всіх елементів конструкцій забезпечують необхідну несучу здатність. За результатом ймовірнісного розрахунку надійності основних несучих конструкцій шляхопроводу визначено залишковий ресурс елементів споруди.Документ Конструктивные решения пешеходных мостов в условиях Марокко(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Баділ, СаідВ работе приведена общая оценка пешеходных переходов и определены направления решения вопроса о безопасности движения пешеходов. Приведена общая оценка природных и геологических условий, транспортной сети и инженерных сооружений Марокко. Выполнен анализ основных систем пролетных строений пешеходных мостов. Рассмотрены конструкции настилов, материалы, лестницы и пандусы, современные схемы и типы поперечных сечений пролетных строений пешеходных мостов. Выполнен расчет предлагаемой конструкции пролетного строения пешеходного моста с использованием современного программного комплекса ПК «ЛИРА-САПР». Рассмотрены основные параметры металлических пролетных строений в виде пространственной решетки. Приведены конструктивные элементы пролетного строения.Документ Оцінка роботи елементів мосту через р. Ворскла на 65 км а/д Н-12 Суми – Полтава під дією сучасних навантажень(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Царук, Володимир ОлеговичУ роботі розглянуто визначення техніко-експлуатаційного стану споруди з урахуванням виявлених дефектів і пошкоджень з подальшим прогнозуванням залишкового ресурсу несучих елементів мосту, а також визначення необхідного складу робіт по ремонту споруди з метою підвищення експлуатаційних характеристик і продовження строку експлуатації мосту.Документ Дослідження напрямів підвищення безпеки мостових споруд(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Музика, Аліна ПетрівнаУ роботі розглянуті фактори, що впливають на безпеку мостових споруд на різних етапах життєвого циклу. Проаналізовані можливі шляхи підвищення безпеки мостів за рахунок конструктивних, технологічних та організаційно-управлінських напрямів. Відмічається важливість застосування при цьому системного підходу та сучасних можливостей комп`ютерного моделювання. Пропонуються деякі напрями для умов України.Документ Капітальний ремонт мосту через річку Мокра Плотва на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут, км 179+081(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бесараб, Ірина СергіївнаДипломна робота присвячена аналізу результатів обстеження та технічного стану мосту, аналізу сучасних технологій ремонту та реконструкції, дослідженню роботи прогонової будови. Здійснено огляд конструкції мосту, за виявленими дефектами складено відомість дефектів, розраховано залишковий ресурс споруди за діючими нормативними вимогами, проаналізовано сучасні технології ремонту та реконструкції мостів, досконало пропрацьовано питання організації робіт з капітального ремонту, проаналізовано роботу прогонової будови шляхопроводу за допомогою розрахункового комплексу ПК «ЛІРА», розглянуто положення щодо забезпечення надійності та експлуатаційної безпеки утримання мосту та питання кошторисної вартості будівництва.Документ Аналіз технологічних рішень при ремонтах мостових споруд(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Стременешенко, Світлана МихайлівнаУ роботі аналізуються дані по передпроектним обстеженням мостової споруди для визначення технічного стану і дані проектного рішення. Використано аналіз технологічних і конструктивних рішень по капітальному ремонту опор споруди, прольотної будови, влаштування монолітної залізобетонної плити. Наводиться технологія виконання гідроізоляції і водовідведення.Документ Аналіз роботи прольотних будов автодорожніх мостів при посиленні їх накладною плитою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Недоступ, Дмитро СтаніславовичРозглянуто підсилення прольотних будов за допомогою улаштування монолітної залізобетонної плити різної товщини. Були досліджені монолітні накладні плити товщиною 140, 160 та 180 мм. Визначена раціональна товщина монолітної плити. При визначені несучої здатності прольотних будов був застосований просторовий розрахунок в програмному комплексі ЛІРА. Аналіз розрахунків показав, що раціональна товщина монолітної плити дорівнює 140 мм. Критерієм раціональності є витрати матеріалів на монолітну плиту при одночасному забезпеченні потрібної несучої здатності прольотної будови.Документ Удосконалення системи опалубки для зведення збірно-монолітних перекриттів системи «ЖИТЛОБУД»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Крипак, Олег ІгоровичОб'єктом роботи є система опалубки для зведення збірно-монолітних перекриттів системи «ЖИТЛОБУД». Метою даної роботи є удосконалення конструкції системи опалубки для зведення збірно-монолітних перекриттів системи «ЖИТЛОБУД» та способу монтажу та демонтажу. Завданням дослідження є отримання технології монтажу та демонтажу системи опалубки для зведення збірно-монолітних перекриттів системи «ЖИТЛОБУД». У роботі розглянуті питання: сучасні типи систем опалубки і тенденції їх розвитку; особливості конструкції збірно-монолітного залізобетонного каркасу будівлі «ЖИТЛОБУД»; - конструктивне рішення вантажопідйомної траверси для монтажу довгомірних конструкцій; - типова технологічна карта на улаштування монолітних залізобетонних перекриттів; - удосконалення системи опалубки для зведення збірно-монолітних перекриттів системи «ЖИТЛОБУД».Документ Аналіз методів захисту мостових елементів від корозії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Надточій, Гліб АндрійовичУ роботі проведено аналіз різновидів корозії, факторів впливу на розвиток корозійного процесу та методів захисту металевих мостів та їх елементів від корозії для ефективного застосування при експлуатації мостових споруд. Наведено натурні тривалі обстеження мостових споруд зі сталі, що вивітрюєтьсяДокумент Дослідження ґрунтозасипних транспортних споруд із металевих гофрованих конструкцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Новіков, Кирило СергійовичДипломна робота присвячена актуальним питанням застосування металевих гофрованих конструкцій у ґрунтозасипних спорудах, особливостям їх розрахунку, проектування та утримання. Досліджено конструктивні особливості аркових ґрунтозасипних споруд, зроблено висновок про найбільш ефективні конструкції с точки зору витрат металуДокумент Проєкт реконструкції шляхопроводу на км 25+785 дороги Н-03 з дослідженням розподілу зусиль між балками в ПК «Midas» та ПК «ЛІРА-САПР»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тагієва, Аліна РустамівнаВикористання сучасних методів інформаційних технологій в проєктування транспортних споруд на сьогодні є обов’язковою складовою, тому дослідження та порівняння сучасних програмних комплексів є актуальною науковою задачею.Документ Інноваційні технології та матеріали при ремонті мостових споруд(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фрол, Андрій ОлександровичУ роботі аналізуються дані по обстеженню мостової споруди для використання при визначенні його технічного стану. Призначення капітального ремонту всієї споруди і окремих елементів із використанням інноваційних технологій та методів. Описані послідовності технологічних процесів при ремонтах окремих елементів споруди. Приділено окрему увагу водовідведенню із використанням екологічних вимог по очищенню води.Документ Аналіз технічних рішень ремонту мосту на автомобільній дорозі Т-21-15 Гусарівка – Грушуваха км 26+930 у Харківській обл.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шинкаренко, Юлія ОлексіївнаРозглянуто чотири варіанти ремонту мосту із застосуванням плит або балок прогонових будов. Порівняно результати обсягів робіт та розраховано зведений кошторис на кожен варіант. Аналіз розрахунків показав, що найбільш раціонально є прийняти четвертий варіант ремонту мосту з встановленням 5 плит П-12(11,00) у поперечному перерізі Критерієм раціональності є використання меншої кількості різновидів балок прогонових будов, однаковими просторовими роботами та згідно до кошторисного розрахунку даний варіант є найбільш економічно вигідним. Створено оригінальну скінчено-елементну модель прогонових будов та виконано розрахунок обраного варіанту конструкції в ПК Ліра із завантаженням рухомим навантаженням Н-30 та НК-80.Документ Порівняльний аналіз кошторисних програмних комплексів АВК-5 та Кошторис-8 за проектом на капітальний ремонт мосту через р. Мжа на а/д 0-212145 Нова Водолага –Вільхуватка - Рокитне - Мокра Рокитна, км 9+929(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Симоненко, Олена СтаніславівнаПорівняльний аналіз будівельних кошторисних програмних комплексів АВК-5 та Кошторис-8 при капітальному ремонті мостової споруди через річку Мжа. Наведено перелік робіт та відомості об’ємів при капітальному ремонті мосту через р. Мжа на км 9+929 автомобільної дороги О-212145 Нова Водолага – Вільхуватка – Рокитне – Мокра Рокитна. Представлено додаткові розрахунки та обґрунтування необхідні для кошторисного розрахунку капітального ремонту в кошторисних програмних комплексах. Виконано аналіз виконаних кошторисних розрахунків капітального ремонту мосту в програмних комплексах АВК-5 та Кошторис – 8.Документ Будівництво магістрального комунікаційного тунелю щитовим способом у місті Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Розовенко, Олена МиколаївнаРозглянуто питання технічного стану інженерних мереж в Україні та розробка технології будівництва дублюючого головного колекторного водовідвідного тунелю у місті Києві із застосуванням прогресивної технології щитової проходки тунелепрохідницьким комплексом з пресуючим кільцем. Водовідвідні тунелі, які давно запроектовані та багато років функціонують, непридатні для ремонту закритим способом та оглядів через велику відстань між шахтами. Єдиним виходом з цієї ситуації є підвищення ремонтопридатності тунелів, яку необхідно досягати за рахунок їх кільцювання та дублювання. Застосування сучасних технологій та конструкцій для прокладання таких тунелів є першочерговою задачею у підземному будівництві.