2012
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2012 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання металевих об'єктiв двовитковою круговою iндукторною системою з тонким екраном(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Гопко, Андрiй Васильович; Щиголєва, Свiтлана Олександрiвна; Дробiнiн, Олександр МихайловичСпосіб магнітно-імпульсного протягування металевих об’єктів двовитковою круговою індукторною системою з тонким екраном, що полягає в їхньому деформуванні впливом імпульсного магнітного поля шляхом притягання заготовки до індуктора, виконаного у вигляді плоского витка, поверх якого розміщений плоский металевий екран, який відрізняється тим, що індуктор виконано у вигляді двох витків, один з яких розташовано зверху допоміжного екрана, а другий - знизу, та витки індуктора з'єднані так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому товщина допоміжного екрана залишається однаковою уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення: , де - товщина допоміжного екрана; - кутова частота сигналу; - магнітна проникність металу допоміжного екрана; - електропровідність металу допоміжного екрана.Документ Комбiнована силова установка транспортного засобу(2012) Туренко, Анатолiй Миколайович; Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилін, Сергiй Сергiйович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр IвановичКомбінована силова установка транспортного засобу, що включає два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, у який робоче тіло надходить із пневмобалонів через теплообмінник, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, яка відрізняється тим, що теплообмінник встановлено у приймальній трубі глушника ДВЗ, а механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - із пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, з'єднаним із пневмобалонами.Документ Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання металевих заготiвок одновитковим прямокутним iндуктором, що складається з двох паралельних гiлок та розташований над допомiжним екраном(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Гопко, Андрiй Васильович; Щиголєва, Свiтлана Олександрiвна; Дробiнiн, Олександр МихайловичСпосіб магнітно-імпульсного притягання металевих заготівок одновитковим прямокутним індуктором, що складається з двох паралельних гілок та розташований над допоміжним екраном, що полягає в їхньому деформуванні впливом імпульсного магнітного поля шляхом притягання заготівки до прямокутної індукторної системи з допоміжним екраном, в якій індуктор виконано з двома розрізами за віссю симетрії, що поділяє його на два окремих струмопроводи, послідовне чи паралельне з'єднання яких між собою дозволяє регулювати індуктивність індуктора та амплітуди збуджених полів, який відрізняється тим, що індуктор розміщений над тонким допоміжним екраном, що призводить до підвищення електродинамічного зв'язку між індукторною системою та заготівкою.Документ Спосiб приготування дрiбнозернистих цементних бетонiв на заповнювачах типу золошлакiв, вiдпрацьованих формувальних сумiшей ливарного виробництва, горiлих шахтних порiд(2012) Толмачов, Сергiй Миколайович; Кондратьєва, Iрина Григорiвна; Бєлiченко, Олена АнатолiївнаСпосіб приготування дрібнозернистих цементних бетонів на заповнювачах типу золошлаків, відпрацьованих формувальних сумішей ливарного виробництва, горілих шахтних порід, що включає оброблення водою зачинення дрібного заповнювача, додавання цементу, ретельне перемішування, формування виробів та їх твердіння, який відрізняється тим, що у воду зачинення додають вуглецеві наночастинки.Документ Спосiб вiдновлення сигналу на входi датчика(2012) Полярус, Олександр Васильович; Поляков, Євген Олександрович; Барчан, Вiталiй ВолодимировичСпосіб відновлення сигналу на вході датчика, який полягає в тому, що виміряний вихідний сигнал датчика виконаний у вигляді згортки невідомого вхідного сигналу і відомої імпульсної характеристики датчика, а сигнал на вході датчика визначають на основі розв'язання інтегрального рівняння згортки, який відрізняється тим, що реалізацію вхідного сигналу представляють математичним рядом ортонормованих функцій з невідомими коефіцієнтами, імпульсну характеристику зводять до розподілу загального виду з невідомими коефіцієнтами, а потім мінімізують інтеграл від квадрата різниці між вихідним сигналом, що представляється через інтеграл згортки від імпульсної характеристики датчика та вхідного сигналу з невідомими коефіцієнтами і виміряним вихідним сигналом способами глобального випадкового пошуку, після чого знаходять всі невідомі коефіцієнти і на їх основі відновлюють імпульсну характеристику датчика і сигнал на його вході, що дозволяє підвищити точність вимірювань за рахунок відновлення частини втраченої інформації.Документ Унiверсальний iнерцiйний стенд для випробування фрикцiйних пар гальмiвних механiзмiв(2012) Подригало, Михайло Абович; Альокса, Микола Миколайович; Тарасов, Юрiй Володимирович; Коробко, Андрiй Iванович; Берi, Руслан Володимирович; Шеїн, Вiталiй Сергiйович; Кравцов, Михайло СергiйовичУніверсальний інерційний стенд для випробування фрикційних пар гальмових механізмів, що містить масивну чавунну плиту, на якій розташовані дві опори, в підшипниках яких обертається вал із закріпленими на ньому маховими масами, також містить електродвигун, супорт, систему приводу, яка приводить в дію гальмовий механізм, систему охолодження гальма, систему керування стендом та систему вимірювання параметрів гальмування, який відрізняється тим, що має компоновку максимально наближену до будови автомобіля, а саме: оснащений двома коробками перемикання передач, одна з яких з'єднана з енергетичною установкою, з карданною передачею та підводиться до редуктора заднього моста; друга коробка перемикання передач - з маховою масою і разом з першою дозволяють в більшому діапазоні варіювати необхідною енергією.Документ Сумiщений дисковий узгоджувальний пристрiй з демпферною конструкцiєю(2012) Аргун, Щасяна Валiковна; Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Трунова, Iрина Сергiївна; Чаплигiн, Євген Олександрович; Щиголєва, Свiтлана ОлександрiвнаСуміщений дисковий узгоджувальний пристрій, що складається з первинної обмотки, яка виконана у вигляді плоскої спіралі, та вторинної обмотки імпульсного трансформатора струму, який відрізняється тим, що первинну обмотку узгоджувального пристрою - імпульсного трансформатора - до вторинної притискає демпферна конструкція.Документ Автоматизована система керування дорожнiм рухом мегаполiсу(2012) Альошин, Геннадiй Васильович; Левтеров, Андрiй Iванович; Ярута, Антон МиколайовичАвтоматизована система керування дорожнім рухом (АСКДР) мегаполісу, що містить супутниковий радіоприймач GPS (або "Глонасс"), вирішуючий пристрій, дисплей і електронну мапу регіону, причому електронна мапа і супутниковий радіоприймач підключені до входів вирішуючого пристрою, а вихід його підключений до входу дисплея, яка відрізняється тим, що додатково введені послідовно сполучені пристрій набору адрес, шифратор і приймально-передавальна система зв'язку транспортного засобу, зв'язана з системою зв'язку АСКДР, яка послідовно сполучена з пристроєм запам'ятовування замовлення, дешифратором адрес, з паралельним набором комутаторів етапів багатоетапної маршрутизації, з базою даних набору матриць ваги всіх етапів, блоком обчислювальних програм рішення задачі для всіх етапів, пристрою формування сигналу рішення і пристрою керування АСКДР, при цьому вихід "d" пристрою керування АСКДР з'єднаний з входом системи зв'язку АСКДР, а вихід "с" послідовно через багатоканальний радіозв'язок сполучений з розподіленою системою моніторингу транспортних засобів, вихід "а" дешифратора адрес сполучений з матрицею ваги m-ого етапу бази даних АСУДР, а вихід "в" - з входами блока обчислювальних програм рішення задачі для всіх етапів, вихід приймально-передавальної системи зв'язку транспортного засобу підключений до входу дисплея, пристрій формування рішення сполучений з входом табло диспетчера і вихід багатоканального зв'язку кожного каналу підключений до відповідної вагової матриці бази даних АСКДР.Документ Спосiб влаштування пiдпiрної споруди на дорогах, набережних та мостах(2012) Бiльченко, Анатолiй Васильович; Кожушко, Вiталiй Петрович; Кiслов, Олександр ГригоровичСпосіб влаштування підпірної споруди на дорогах, мостах та набережних, що містить встановлення під кутом одна до одної двох залізобетонних плит з анкерним кріпленням, одна з яких є фундаментом, який відрізняється тим, що анкерне кріплення виконують з двох рівних частин, з'єднаних пружиною без можливості її контакту з ґрунтом, наприклад в металевій трубі.Документ Система впуску дизеля з газотурбiнним наддуванням(2012) Жадан, Павло Васильович; Єфремов, Андрiй ОлександровичСистема впуску дизеля з газотурбінним наддуванням, що містить повітроочищувач, турбокомпресор, впускний трубопровід, впускний ресивер, підключений до циліндрів двигуна та резонатор, яка відрізняється тим, що в ролі резонатора використовується заспокійливий відбивальний ресивер певного об'єму підключений до циліндрів двигуна за допомогою резонансного трубопроводу розрахункової довжини і площі поперечного перерізу, що обираються в залежності від частоти обертання колінчастого валу та навантаження на двигун.Документ Спосiб визначення параметрiв транспортних потокiв у зонi перехрестя(2012) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег Васильович; Ярута, Антон МиколайовичСпосіб визначення параметрів транспортних потоків у зоні перехрестя, заснований на скануванні гостроспрямованого лазерного променя поперечного перерізу багатосмугової дороги спеціальним дискретним сканістором за програмою, що забезпечує відхилення лазерного випромінювання в необхідне число положень, що відповідає числу смуг дороги, прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачем і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числовий код, за яким обчислюються швидкість і тип транспортного засобу, інтенсивність і інтервали між транспортними засобами, який відрізняється тим, що сканування зони перехрестя здійснюється з точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки вибирається так, щоб лазерний промінь описував коло на проїжджій частині перехрестя в області "стоп-ліній" всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідає відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїжджої частини зменшувався на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, при чому залежно від результатів сканування визначають вищевказані параметри транспортних потоків по всіх смугах руху в зоні перехрестя, а також повну картограму руху транспортних потоків.Документ Спосiб магнiтно-iмпульсного притягання металевих об'єктiв одновитковою iндукторною системою з тонким екраном(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Аргун, Щасяна Валiковна; Чаплигiн, Євген Олександрович; Гопко, Андрiй Васильович; Дробiнiн, Олександр МихайловичСпосіб магнітно-імпульсного притягання металевих об'єктів одновитковою індукторною системою з тонким екраном, що включає деформування металевих об'єктів за рахунок впливу імпульсного магнітного поля шляхом притягання заготівки до індуктора, який відрізняється тим, що індуктор виконано у вигляді електрично-ізольованого кругового витка, розміщеного в пазу провідного екрану з боку оброблюваної заготівки, а деформування заготівки проходить завдяки індукованим струмам, наведеним від тонкого допоміжного екрану, причому товщина допоміжного екрану залишається однаковою уздовж всього перерізу та вибирається з співвідношення: де - товщина допоміжного екрану, - кутова частота сигналу, - магнітна проникність металу допоміжного екрану, - електропровідність металу допоміжного екрану.Документ Спосiб магнiтно-iмпульсної обробки тонкостiнних металевих заготовок(2012) Аргун, Щасяна Валiковна; Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Трунова, Iрина Сергiївна; Чаплигiн, Євген ОлександровичСпосіб магнітно-імпульсної обробки тонкостінних металевих заготовок, що полягає в деформуванні заготовки впливом імпульсного магнітного поля з застосуванням індукторної системи, в якій індуктор виконують у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором у вигляді зрізаного конуса, а заготовку розміщують на торцевій поверхні індуктора, з боку більшої основи зрізаного конуса, який відрізняється тим, що індуктор виконано у вигляді вторинної обмотки плоского спіралевидного імпульсного трансформатора струму - погоджувального пристрою, при цьому первинна обмотка імпульсного трансформатора виконана у вигляді плоскої спіралі, на якій через діелектричну прокладку розміщено вторинну обмотку у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором у формі зрізаного конуса.Документ Гiдросистема бульдозера(2012) Холодов, Антон Петрович; Ремарчук, Микола Парфенiйович1. Гідросистема бульдозера, яка включає гідронасос, гідравлічно з'єднаний через зворотний клапан з напірною магістраллю базової гідросистеми бульдозера, паралельно до якої перед зворотним клапаном та після нього включено гідросистему акумулювання енергії, виконану у вигляді з'єднаних гідророзподільників, редукційного клапана і гідропневмоакумулятора, яка відрізняється тим, що гідросистему акумулювання енергії виконано у вигляді послідовно з'єднаних регулятора потоку зі зворотним клапаном, гідророзподільника і гідропневмоакумулятора, яку підключено паралельно до напірної магістралі після зворотного клапана, причому гідропневмоакумулятор виконано з енергоємністю, не меншою, ніж енерговитрати насоса на етапі копання бульдозера. 2. Гідросистема бульдозера за п. 1, яка відрізняється тим, що муфту зчеплення вала двигуна внутрішнього згоряння з валом гідронасоса виконано керованою.Документ Гiдропневмомеханiчний акумулятор(2012) Холодов, Антон Павлович; Хмара, Леонiд АндрiйовичГідропневмомеханічний акумулятор, що містить корпус, поділений на дві камери - робочу, заповнену рідиною, та газову, який відрізняється тим, що між внутрішньою поверхнею корпусу та газовою камерою розташовано пружину, зверху зафіксовану на корпусі гідроакумулятора, а знизу - до поршня, причому жорсткість пружини вибирають таким чином, щоб жорсткість її стискання перевищувала тиск стискання газової камери при зарядженому акумуляторі.Документ Спосiб регулювання гальмiвних сил мiж осями легкового автомобiля(2012) Подригало, Михайло Абович; Назаров, Володимир Iванович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван ОлександровичСпосіб регулювання гальмівних сил між осями легкового автомобіля, який відрізняється тим, що застосовують два регулятора-компенсатора тиску, які мають гідравлічний зв'язок із передньою підвіскою, які виконані з можливістю регулювання приводного тиску, яке відповідає будь-якому ваговому стану автомобіля та динамічному перерозподілу вертикальних навантажень на колесах.Документ Розчин для розмiрного хiмiчного травлення мiдi та a-латуней на основi хлориду залiза (III)(2012) Хоботова, Елiна Борисiвна; Ларiн, Василь Iванович; Єгорова, Лiлiя Михайлiвна; Даценко, Вiта Василiвна; Добрiян, Михайло ОлександровичРозчин для розмірного хімічного травлення міді та α-латуней на основі хлориду заліза(III), який містить хлорид заліза(ІІІ) та хлоридвмісну добавку, який відрізняється тим, що як хлоридвмісну добавку використовують хлорид амонію, при такій концентрації компонентів травильного розчину: хлорид заліза(ІІІ) 1,5 моль/л хлорид амонію 0,75-1,0 моль/л.Документ Спосiб ремонту залiзобетонних мостiв консольного типу(2012) Бiльченко, Анатолiй Васильович; Кiслов, Олександр Григорович; Краснов, Сергiй Миколайович; Лозицький, Анатолiй СамуїловичСпосіб ремонту залізобетонних мостів консольного типу, що включає обстеження стиків підвіски та консолі, визначення ступеня відхилення від стаціонарного положення кожної, встановлення додаткових металевих консолей та закріплення їх до основних консолей головних балок за допомогою вертикальних тяжів, який відрізняється тим, що до існуючих металевих консолей приєднують, наприклад сваркою, швелер довжиною не менш 350 мм, встановлюють додаткову гумову упорну частину та тяж під кутом 45° з закріпленням на верхній частині консолей балок.Документ Генератор багаторазових унiполярних iмпульсiв струму для магнiтно-iмпульсної обробки металiв(2012) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Аргун, Щасяна Валiковна; Чаплигiн, Євген Олександрович; Дзюбенко, Олександр Андрiйович; Дробiнiн, Олександр МихайловичГенератор багаторазових імпульсів уніполярного струму для обробки металів тиском імпульсного магнітного поля, що містить зарядний пристрій, ємнісний накопичувач електричної енергії і розрядне коло з навантаженням-індуктором, при цьому зарядне і розрядне кола з'єднуються через тиристорно-електронний пристрій, синхронізуючий заряд-розряд ємнісного накопичувача для багаторазового відтворення заданої кількості імпульсів струму у розрядному колі з навантаженням-індуктором, який відрізняється тим, що містить у розрядному колі мостову схему випрямлення, в діагональ якої підключається навантаження-індуктор.Документ Спосiб отримання мiдi при регенерацiї вiдпрацьованих сульфатних мiдноцинкових розчинiв травлення латунi(2012) Даценко, Вiта Василiвна; Хоботова, Елiна Борисiвна; Єгорова, Лiлiя Михайлiвна; Ларiн, Василь IвановичСпосіб отримання міді при регенерації відпрацьованих сульфатних мідно-цинкових розчинів травлення латуні, що включає контактне витіснення міді цинковим порошком на першій стадії регенерації, який відрізняється тим, що мідь з відпрацьованого сульфатного мідно-цинкового розчину отримують методом контактного витіснення порошком цинку при масовому співвідношенні міді і цинкового порошку 1:1,36 за температури 298 K, після відділення осаду міді цинквмісний фільтрат направляють на електрохімічне виділення цинку з періодичним поверненням отриманого металу на стадію цементації міді, а сульфатну кислоту, що утворюється в анодному просторі електролізера, після концентрування направляють до повторного технологічного циклу.