Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 252
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з оцінкою умов руху та розробкою заходів з їх покращення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пігульський, Денис ДмитровичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. Мета роботи – розробити проєкт капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з аналізом умов руху та розробкою заходів з їх покращення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення програмних комплексів з автоматизованого проектування автомобільних доріг і штучних споруд. Галуззю використання є виконання ремонтних робіт на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування поздовжнього профілю земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу, визначення скорочення частини поточних витрат в результаті розробки проекту капітального ремонту.Документ Розроблення методики геодезичних робіт при реконструкції автомобільних доріг місцевого значення на території Краснопільської ОТГ Сумської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лотоха, Сергій ПавловичВ роботі проведено аналіз нормативно-правової бази України у сфері топографо-геодезичних робіт, вивчення сучасних методів здійснення топографо-геодезичного знімання, аналіз сучасного стану використання земельного фонду на території об’єкту досліджень, дослідження методів та способів геодезичного знімання території та розробка методів вдосконалення проведення геодезичних робіт при реконструкції автомобільної дороги.Документ Автоматизована оцінка безпеки руху та екологічних показників з розробкою заходів по їх покращенню на автомобільній дорозі М-07, км 47+200 – км 55+000. Ч.ІІ. Оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення і розробка заходів з охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бугаєнко, Максим ВікторовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги М – 07 км 47+200 – км 55+000 в Київській області. Мета роботи – оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення придорожньої смуги на автомобільній дорозі і розробка комплексу заходів щодо охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту. Методи дослідження – комплекс сучасних методів оцінки екологічного стану придорожньої смуги з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі були проаналізовані існуючі методи розрахунку та визначення викидів та концентрацій забруднюючих речовин від автомобільного транспорту. Виконано розрахунок рівня транспортного шуму на заданій ділянці автомобільної дороги за допомогою систем автоматизованого проектування. Проаналізовано вплив дорожніх та транспортних факторів на рівень шуму від автотранспорту. Розроблені природоохоронні заходи, в тому числі заходи щодо зниження рівня транспортного шуму в населеному пункті. Всі розрахунки виконані за допомогою автоматизованого комплексу CAD_CREDO.Документ Геодезична складова проектування траси і ГІС-технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Біленець, Юрій ЄвгеновичОб’єкт дослідження – методи проведення топографо-геодезичних вишукувань і ГІС-технології при проектуванні реконструкції автодороги с.Фигулівка – с.Петро-Іванівка Т-02-33 км 11+835 – км 21+000, що знаходиться у Дворічанському районі Харківської області. Мета роботи – застосування ГІС-технологій для створення проекту реконструкції траси з використанням ГІС-технологій. Методи дослідження – ГІС-технології під час обробки результатів топографо-геодезичних робіт сучасним програмним забезпеченням «Топоматик Robur». Використання ГІС-технологій дає змогу за короткий час і з високою точністю створити картографічну продукцію автомобільної дороги Т-02-33 км 11+835 – км 21+000, що знаходиться на території Петро-Іванівської сільської ради Дворічанського району Харківської області у цифровому вигляді за допомогою програмного комплексу «Топоматик Robur». ГІС дає змогу розробити проектні рішення з реконструкції траси, запроектувати профілі позвдовжні і поперечні за допомогою - програмного комплексу «Топоматик Robur». Сучасні вимоги до розробки інженерної проектної документації – це створений високо точний картографічний матеріал у цифровому вигляді.Документ Визначення параметрів автомобільних доріг загального користування на основі застосування методів аудиту дорожньої безпеки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Птиця, Геннадій ГригоровичПроведено аналіз стану безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах України та країн Європейського регіону, виконано аналіз засад аудиту безпеки дорожнього руху та його впливу на безпеку руху, визначено ефективний метод прогнозування інтенсивності транспортних потоків для проведення аудиту на стадії проектування (реконструкції) автомобільної дороги, проведено експериментальні дослідження для визначення технічної категорії автомобільної дороги з відповідними параметрами дорожніх умов між населеними пунктами Куп’янського району.Документ Оцінка умов руху та розробка заходів щодо їх покращення на ділянці автомобільної дороги Т-05-18 Богатир – Велика Новосілка – Нікольське в Донецькій області КМ 38+00 – КМ 50+96(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бойко, Владислав ОлеговичВ роботі проведено оцінку стану ділянки автомобільної дороги що знаходиться в експлуатації. Проведена оцінка умов безпеки руху, зокрема коефіцієнти аварійності та безпеки руху. Розроблено заходи щодо покращення безпеки руху та визначено економічну ефективність їх проведення.Документ Складання плану ділянки автомобільної дороги М-14 (км 110+000 - км 114+000) для розробки проекту реконструкції(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Міненко, Микола СергійовичСкладання плану ділянки автомобільної дороги М-14 (КМ 110+000 - КМ 114+000) для розробки проекту реконструкції. Об’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги міжнародного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Миколайвській області. Мета роботи – складання плану ділянки автомобільної дороги на основі якого буде розроблено проект реконструкції. Метод вишукувань – топографічна зйомка ділянки виконана комбінованим способом - тахеометрії з застосуванням електронного тахеометра та GPSзнімання з застосуванням геодезичних приймачів. В результаті розробки дипломної роботи виконано: – аналіз видів та принципів створення топографічних планів; – характеристику об'єкта проведення геодезичних вишукувань; – розглянута топографо-геодезична вивченість району робіт; – розглянута технологія створення цифрових топографічних планів; – описані методи, технологія і черговість виконання робіт; – складено план ділянки розташування автомобільної дороги; – надані текстові та графічні додатки.Документ Оцінка проектного рішення проекту капітального ремонту автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка на ділянці км 17+200 – км 19+200(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гусаков, Олексій ОлександровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги з оцінкою проектного рішення та розробкою заходів організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо параметрів ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування плану траси, поздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечних профілів земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Вдосконалення геоінформаційного забезпечення при створенні планової основи території сел. Близнюки Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бурка, Вадим АндрійовичВ роботі досліджено теоретико-методичне забезпечення проведення земельно-оціночних робіт, проведено аналіз і дати оцінку стану використання земельних ресурсів на території населеного пункту, проведено SWOT-аналіз проблем та конкурентних переваг території населеного пункту, досліджено процес формування планово-картографічного матеріалу як основи створення ГІС, досліджено можливості використання ГІС для оцінки земель.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудова цифрової моделі місцевості на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Калембет, Юлія РоманівнаОб’єкт дослідження – технологія автоматизованої обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудови цифрової моделі місцевості лінійних споруд. Мета роботи – проведення автоматизованої обробки результатів інженерно – геодезичних вишукувань для отримання точних, повних та достовірних даних про стан місцевості у цифровому форматі, необхідних для подальшої розробки проєкту ремонту ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 засобами автоматизованого проєктування. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є цифрове моделювання місцевості проектними організаціями та установами. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення України щодо виконання інженерно-геодезичних вишукувань та обробки їх результатів; встановлено топографо-геодезичну вивченість району виконання робіт та технічну характеристику об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань; камеральну автоматизовану обробку результатів вимірювань з визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі та точок знімального планово-висотного обґрунтування; аналіз видів цифрових моделей місцевості та їх характеристик; побудову цифрової моделі ситуації та цифрової моделі рельєфу на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000.Документ Проект капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка на ділянці км 178+715 – км 188+562 у Чернігівській області з розробкою заходів організації руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Данильченко, Юрій АнатолійовичОб`єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги, транспортні потоки та умови руху. Мета роботи ‒ покращення умов руху на ділянці автомобільної дороги при капітальному ремонті. Метод дослідження – статистичні методи дослідження ДТП. Безпека руху на автомобільних дорогах невід`ємно пов`язана із транспортно-експлуатаційними якостями доріг. У зв`язку з підвищенням інтенсивності, а також з не завжди якісним станом дорожніх покрить здійснюється значна кількість ДТП. Наряду з цим причинами ДТП є недотримання правил дорожнього руху, неправильні прийоми управління автомобілем, зниження працездатності водія, незадовільний стан дорожнього покриття, незадовільна організація дорожнього руху. В процесі капітального ремонту передбачено покращення транспортно-експлуатаційних показників ділянки дороги. Розробка заходів спрямована на покращення організації та умов руху.Документ Складання плану ділянки автомобільної дороги Балта –Первомайськ – Доманівка – Олександрівка (км 196+000 - км 198+476) для розробки проекту капітального ремонту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Томчук, Дмитро ВікторовичСкладання плану ділянки автомобільної дороги четвертої технічної категорії Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка (КМ 196+000 - КМ 198+476) для розробки проекту капітального ремонту. Об’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги протяжністю 2,476 км Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка у Миколайвській області. Мета роботи – складання плану ділянки автомобільної дороги на основі якого, відповідними організаціями буде розроблено проект капітального ремонту. Метод вишукувань – топографічна зйомка ділянки виконана комбінованим способом, який включає тахеометричну зйомку та GPS-знімання. В результаті розробки дипломної роботи виконано: – огляд чинних нормативних документів на проведення топографогеодезичних вишукувань; – огляд сучасних геодезичних приладів для проведення топографогеодезичних робіт; – складено характеристику району проведення топографо-геодезичних робіт; – описана технологія виконання робіт; – складено план ділянки розташування автомобільної дороги; – надано графічні додатки.Документ Створення цифрової моделі рельєфу с. Маловодяне на основі даних аерофотознімання з використанням програмного забезпечення Аgisoft Рhotoscan(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Загоруйко, Анна СергіївнаОб’єкт дослідження – село Маловодяне в межах Петрівської ОТГ Олександрійського району Кіровоградської області. Предмет дослідження – технологія створення цифрової моделі рельєфу с. Маловодяне. Мета роботи – створення цифрової моделі рельєфу с. Маловодяне на основі даних аерофотознімання з використанням програмного забезпечення Аgisoft Рhotoscan. Метод дослідження – аналітичне узагальнення та систематизація інформації з літературних та інших джерел, зокрема, мережі INTERNET. В дипломній роботі було детально розглянуто програмне забезпечення для створення ЦМР; проаналізоване нормативно-правове та технічне забезпечення аерофотознімальних робіт; проведено системно-діагностичний аналіз території виконання робіт; описано топографо-геодезичні та аерофотознімальні роботи з подальшою камеральною обробкою; створено ЦМР та ортофотоплан.Документ Геодезична розбивка елементів траси при реконструкції автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Протопопова, Зінаїда ВолодимирівнаОб’єкт дослідження – інженерно-геодезичні розбивочні роботи при реконструкції автомобільної дороги. Мета роботи – розробити інженерно-геодезічне обгрунтування робіт при розбивці траси автомобільної дороги в складі проекту її реконструкції. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проектної документації автомобільної дороги в складі проекту реконструкції. В результаті виконання дипломної роботи були розглянути наступні питання: збір і аналіз інформації щодо інженерно-геодезічних робіт, які виконують при трасуванні автомобільних доріг при реконструкції, проаналізовані методи виконання геодезичних робіт автомобільної дороги, що реконструюють, розроблені розбивочні креслення детальної розбивки віражу та кривих в плані з перехідними кривими.Документ Використання кривої змінної швидкості руху VGV_Kurve при проектуванні примикання на автомобільній дорозі М-01 Київ-Чернигів-Нові Яриловичі в обхід м. Бровари на км 23+150(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Антонян, Карен ЗавеновичОб’єкт дослідження – пошук оптимального проектного рішення проектування транспортної розв’язки за допомогою різних типів кривих для подальшого опрацювання у модулі «Візуалізація». Мета роботи – оцінити інформативність просторового моделювання в проекті будівництва транспортної розв’язки. Методи дослідження – аналіз, синтез, математичне моделювання, візуалізація. В пояснювальній записці викладено огляд етапів життєвого циклу у технологіях BIM. Зроблено аналіз елементної бази геометричного проектування. Розглянуто принципи конструювання елементів транспортної інфраструктури з використанням різних типів кривих. Практично реалізовано використання кривих при проектуванні у програмному комплексі CREDO ДОРОГИ. Оцінено проект на етапі життєвого циклу шляхом візуалізації отриманого рішення, як результат втілення BIM в дорожню галузь. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – впровадження 3D-візуалізації в проектні інститути, як вагомий крок до BIM технологій.Документ Проектування системи полезахисних лісосмуг на території ТОВ «Обрій» Куп’янського району Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Наливайко, Дмитро ВасильовичБезпосереднім об'єктом дослідження є землі в межах території агроформування ТОВ «Обрій» Куп’янського району Харківської області. Метою досліджень є розвиток системи проектування полезахисних лісових насаджень з метою забезпечення раціонального використання і охорони земель. При цьому передбачається розв’язати наступні завдання: проаналізувати систему земельного законодавства щодо забезпечення раціонального використання і охорони земель; проаналізувати стан використання земель на території що впорядковується; привести проектні рішення щодо проектування системи полезахисних лісосмуг; виконати підготовку геодезичних даних для проектування і перенесення проекту в натуру. Однією з проблем сьогоднішнього розвитку країни є взаємодія людини і землі, яка є основою виробництва та життєдіяльності людини. Ця взаємодія полягає у вивченні, обліку і оцінці земельних ресурсів з метою розробки відповідних заходів щодо їх раціонального використання і охорони в умовах ринкової економіки. На сучасному етапі реформування земельних відносин стоїть гостра проблема щодо раціонального використання земель, їх захисту від деградації і ерозії ґрунтів, зокрема шляхом створення системи захисних лісових насаджень.Документ Аналіз безпеки руху та її підвищення на автомобільної дорозі Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М-18) км 99 – км 109 у Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нікітенко, Артем ЮрійовичОб’єкт дослідження – умови руху та стан дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. Мета роботи – розробка заходів з підвищення безпеки, швидкості та комфортності руху забезпечення спроможності пропускати автомобілі з дозволеними для руху осьовими навантаженнями; рівня інформаційного забезпечення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є виконання робіт з підвищення безпеки руху на ділянці автомобільної дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз статистичних даних; аналіз безпеки руху вулично-дорожньої мережі м. Краснограда Харківської області; автоматизовану оцінку безпеки руху; аналіз впливу дорожніх умов на аварійність; дослідження умов руху на перехрестях з великою кількістю ДТП; розроблено заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху.Документ Оцінка показників безпеки та розробка заходів з організації руху на ділянці автомобільної дороги Т-17-05, км 129+000 – км 139+791 в Сумській обл.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рева, Владислав КостянтиновичОб’єкт дослідження – безпека дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Лохвиця – Гадяч – Охтирка – КПП «Велика Писарівка». Мета роботи – оцінка умов та безпеки руху на існуючій автомобільній дорозі, розробка заходів з організації дорожнього руху. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі були розроблені заходи з підвищення зручності і безпеки руху на автомобільній дорозі. Проведений детальний аналіз умов руху по показникам швидкості руху окремих автомобілів та транспортного потоку, коефіцієнтам аварійності та безпеки. Проведено аналіз стану аварійності та основних причин дорожньо-транспортних пригод. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ.Документ Створення планово-висотного обґрунтування із застосуванням ГІС-технологій і дистанційного зондування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Якубенко, Сергій МиколайовичЗастосування сучасних програмних засобів та електронних геодезичних вимірних систем для розробки картографічної продукції у сучасному вигляді – цифровому та паперовому з дотриманням вимог, що пред’являються сучасним законодавством потребує вивчення. Розроблення планів у цифровому вигляді потребує створення грамотного і точного планово-висотного обґрунтування на об’єкт проектування, для чого застосовуються сучасні вимірні геодезичні засоби та програмні продукти. Ми використали для обробки та побудови геодезичний програмний продукт Didgitals. У досліджені була розроблена концепція, алгоритми та програмний код алгоритму створення планово-висотного обґрунтування на територію населеного пункту, що було впроваджено у сучасне виробництво. Використання сучасних програмних засобів і вимірних систем дає змогу виконання геодезичних робіт високої якості.Документ Побудова цифрової моделі місцевості для розробки проекту поточного ремонту кругової розв’язки на автомобільній дорозі Р-75 (ПК 1765 -ПК 1770)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Руденко, Віталій РомановичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги загального користування регіонального значення Р-75 Контрольно-пропускний пункт "Тимкове" – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка, на ділянці ПК 1765+00 – ПК 1770+00 у Миколайвській області. Мета роботи – створення цифрової моделі місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки для розробки проекту поточного ремонту. Метод дослідження – топографічна зйомка ділянки виконана комбінованим методом - тахеометрії з застосуванням електронного тахеометра та GPS-знімання з застосуванням супутникових приймачів. В результаті розробки дипломної роботи виконано: – аналіз видів та методів створення цифрових моделей місцевості; – характеристику об'єкта проведення геодезичних вишукувань; – розглянута топографо-геодезична вивченість району робіт; – розглянута технологія створення цифрових топографічних планів; – описані методи, технологія і черговість виконання робіт; – створено цифрову модель місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки; – надані текстові та графічні додатки.