Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3857
Переглянути
Перегляд Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 308
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Топографо-геодезичні роботи при капітальному ремонті автомобільної дороги Суми-Полтава на ділянці км 16+312 в Сумській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дягіль, Кирило МиколайовичОб’єкт дослідження – транспортна розв’язка на км 16+312 автомобільної дороги Суми-Полтава. Мета роботи – виконати топографо-геодезичні роботи при капітальному ремонті автомобільної дороги Суми-Полтава на ділянці транспортної розв’язки на км 16+312. Метод дослідження – комплекс сучасних методів топографо-геодезичного знімання, методи математичної обробки результатів зйомки. В дипломній роботі бакалавра було розглянуто нормативно-правову базу інженерно-геодезичних вишукувань. Виконані топографо-геодезичні роботи та аналіз методів виконання геодезичних знімань місцевості, також був побудований топографічний план ділянки місцевості.Документ Геоінформаційні системи при виконанні геодезичних знімань та картографуванні території у цифровому вигляді(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шаповалова, Наталія ВолодимирівнаЗастосування сучасних програмних засобів та електронних геодезичних вимірних систем для розробки картографічної продукції у сучасному вигляді – цифровому та паперовому з дотриманням вимог, що пред’являються сучасним законодавством потребує вивчення. Розроблення планів у цифровому вигляді потребує створення грамотного і точного планово-висотного обґрунтування на об’єкт проектування, для чого застосовуються сучасні вимірні геодезичні засоби та програмні продукти. Ми використали для обробки та побудови геодезичний програмний продукт Didgitals. У досліджені була розроблена концепція, алгоритми та програмний код алгоритму створення планово-висотного обґрунтування на територію населеного пункту, який було впроваджено у сучасне виробництво. Використання сучасних програмних засобів і вимірних систем дає змогу виконання геодезичних робіт високої якості.Документ Аналіз і дослідження сучасних методів і засобів виконання геодезичних робіт при великомасштабній зйомці території для розміщення об’єктів енергетичного комплексу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хомутенко, Денис ГеннадійовичВ роботі проведено аналіз системи відчудження земельних ділянок для енергетичних комплексів, вивчено виконання топографо-геодезичних робіт із застосуванням БПЛА, визначено способи та методи технічного проектування меж земельних ділянок, що відводяться, проаналізовано методи та інструменти створення геодезичної основи для великомасштабних знімань, проведено удосконалення топографо-геодезичного забезпечення при будівництві об’єктів енергетичного комплексу.Документ Аналіз похибок GIS Google Планета Земля Pro 7.3 з метою використання у геодезичних роботах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичНа даний момент на ринку IT-послуг активно розвивається геопортал Google Earth. Це інформаційна система з широким функціоналом, яка використовується в системі Інтернет, для мобільних пристроїв і для стаціонарних комп'ютерів. В системі є можливість прокласти лінію траси, отримати поздовжній профіль цієї лінії з відмітками і ухилом. Однак залишається питання точності просторової інформації. Відповідь на це питання дозволить виділити спектр інженерних, геодезичних та проектних завдань, які можна вирішити за допомогою цього сервісу. Точність просторової інформації Google Earth можна оцінити способом порівняння з еталонним об’єктом, для якого виконані геодезичні вишукування. У якості такого об’єкта у цій роботі узяті дані коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги в обхід м. Новий Буг (ІІ черга) у Миколаївській області. В ході дипломного проектування були вирішенні наступні задачі: – було проаналізовано останні дослідження і публікації; – було проаналізовано порівняльний об’єкт; – було побудовано у геопорталі Google Earth трасу дороги та поздовжнього профіль; – було розроблено методику отримання уточнених відміток поздовжнього профілю з геопорталу Google Earth; – було проаналізовано похибки геопорталу Google Earth з метою використання у геодезичних роботах.Документ Геодезичні вимірні системи і ГІС-технології при виконанні топографо-геодезичних вишукувань і проектних робіт(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Цехмістер, Юрій ВолодимировичВикористання сучасних електронних геодезичних вимірних систем для проведення геодезичних вишукувань на об’єкт проектування, отримання геодезичних даних та їх комп’ютерна обробка для побудови цифрових планів. Створення сучасної картографічної продукції на цифровому та паперовому носії з дотриманням сучасних вимог, стандартів, норм потребує вивчення та аналізу. Виконання проектних робіт потребує високоточної картографічної інформації, яка розробляється в електронному вигляді. При виконанні таких завдань застосовуються сучасні вимірні геодезичні засоби та програмні продукти. У досліджені була розроблена концепція, алгоритми та програмний код алгоритму проведення геодезичних знімань на територію населеного пункту, який було впроваджено у сучасне виробництво.Документ Обробка результатів геодезичних вимірювань на транспортній розв’язці автомобільної дороги М-05 Київ – Одеса км 411+843 з використанням комп’ютерних програмних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Юрко, Микола ОлександровичОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є виконання інженерно-геодезичних вишукувань. В результаті розробки дипломної роботи виконано: опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, розробку організації польових робіт і техніку безпеки, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, побудову знімального планово-висотного обґрунтування, топографічне знімання, розробку технології камеральної обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі Trimble Business Center та «Топоматик Robur – Изыскания», розробку технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-21-12 Пересічне – Березівське – /М-03/ з під’їздом до санаторію «Березівські мінеральні води»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дадссі, ОмарОб’єкт дослідження – заходи з підвищення безпеки руху та міцності дорожнього одягу на ділянці автомобільної дороги Т-21-12. Мета роботи – розробка проектних рішень для забезпечення безпеки і комфортності руху на ділянці автомобільної дороги Т-21-12 Пересічне – Березівське – /М-03/ з під’їздом до санаторію «Березівські мінеральні води». Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою та застосування методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є виконання ремонтних робіт на ділянці автомобільної дороги Т-21-12 Пересічне – Березівське – /М-03/ з під’їздом до санаторію «Березівські мінеральні води». В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз функціональних можливостей програмного комплексу Credo Dialog, обґрунтування необхідності розробки проектних рішень з капітального ремонту ділянки автомобільної дороги, збір характеристик району проектування, проектування поздовжнього і поперечного профілів автомобільної дороги та поверхневого водовідводу, проектування посилення конструкції дорожнього одягу в програмі Radon, розробку організації дорожнього руху шляхом використання дорожніх знаків, розмітки та бар’єрного огородження, оцінку розроблених проектних рішень за коефіцієнтами аварійності та безпеки руху.Документ Удосконалення методики оцінки аварійності на автомобільних дорогах загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гайдук, Едуард АнатолійовичПроведений аналіз аварійності та забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах загального користування, методів оцінки аварійності та безпеки дорожнього руху, впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху; систематизовано дорожні умови, які сприяють виникненню ділянок концентрації ДТП; розроблено алгоритм дослідження причинно-наслідкового зв’язку між дорожніми умовами і ДТП та порядок кількісної оцінки причинно-наслідковому зв’язку на підставі теорії інформаційного завантаження водія; розроблено алгоритм оцінювання рівня забезпечення безпеки дорожнього руху за величиною коефіцієнта впливу дорожніх умов. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розвиток методів оцінки ролі дорожніх умов у формуванні ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод для вирішення завдань проєктування автомобільних доріг, експлуатаційного утримання, призначення заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху.Документ Оцінка проектного рішення проекту капітального ремонту автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка на ділянці км 17+200 – км 19+200(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гусаков, Олексій ОлександровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги з оцінкою проектного рішення та розробкою заходів організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо параметрів ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування плану траси, поздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечних профілів земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Проект реконструкції ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 з детальним розрахунком конструкції дорожнього одягу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Васильєв, Григорій ОлександровичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги загального користування та міцність конструкції дорожнього одягу. Мета роботи – розробити проєкт реконструкції ділянки автомобільної дороги з аналізом умов руху і розробкою заходів з їх покращення та детальним розрахунком міцності зчеплення між асфальтобетонними шарами. Метод дослідження – використання існуючих програмних комплексів, нормативних документів та літературних джерел стосовно розробки проекту капітального ремонту ділянки автомобільної дороги та розрахунку міцності дорожніх одягів. Використання відомих рішень лінійної теорії пружності для моделювання напружень в конструкції дорожнього одягу. В результаті виконання дипломної роботи: обґрунтовано необхідність розробки проекту реконструкції ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000, визначено характеристики ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 та району її розташування, проведено аналіз умов руху на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 до км 90+000, запроектовано повздовжній профіль, розроблено заходи з організації дорожнього руху, запроектовано поперечні профілі земляного полотна та водовідвід з проїзної частини, запроектовано конструкції поширення та підсилення дорожнього одягу, виконано розрахунок міцності зчеплення асфальтобетонних шарів, визначено скорочення частини поточних витрат після виконання реконструкції.Документ Побудова цифрової моделі ситуації за результатами інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – База відпочинку «Чорноморка» км 22+400 – км 23+700(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Богданов, Микита ІгоровичВ результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення виконання інженерно-геодезичних вишукувань, топографо-геодезичну вивченість ділянки виконання інженерно-геодезичних вишукувань, огляд технології автоматизованої камеральної обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудови цифрової моделі місцевості, побудову цифрової моделі місцевості ділянки автомобільної дороги Т-15-07 з км 22+400 до км 23+700.Документ Інженерно-геодезичні вишукування при капітальному ремонті автомобільної дороги державного значення Н-15 Запоріжжя – Донецьк на ділянці км 95+000 – км 97+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дягіль, Олена ОлександрівнаВ результаті виконання дипломної роботи магістра було проаналізовано існуючу нормативно-правову базу щодо складу та порядку проведення інженерно-геодезичних вишукувань, розглянуто основні методи проведення інженерно-геодезичних вишукувань та визначено пріоритетність використання наземних методів геодезичного знімання при проведенні геодезичних вишукувань. Запропоновано технологію інженерно-геодезичних вишукувань при капітальному ремонті автомобільної дороги, яка полягає у виконанні топографо-геодезичних робіт із застосуванням супутникового геодезичного обладнання.Документ Формування системи геоінформаційного забезпечення управління якістю земель в середовищі ArcGIS на території Барвінківської ОТГ Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бірюков, Олександр ВолодимировичВ роботі розглянуто теоретико-методичні засади використання геоінформаційних технологій в управлінні земельними ресурсами, зокрема якістю земель, проведено системно-діагностичний аналіз використання земельних ресурсів Барвінківської ОТГ Харківської області, сформовано систему геоінформаційного забезпечення управління якістю земель в середовищі ArcGIS, виконано геоінформаційне моделювання системи дорожньої мережі засобами АrcGIS, розроблено управлінські рішення на основі геоінформаційних технологій.Документ Проектування нежорсткого дорожнього одягу з врахуванням міцності на зсув асфальтобетонних шарів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Троянченко, Яна ВолодимирівнаОб'єктом досліджень є напруги в характерних точках багатошарових систем, що виникають від дії зовнішніх навантажень, за різних умов роботи на контактах з врахуванням поля температур та міцність на зсув асфальтобетонних шарів. Мета роботи – аналізу основних положень теорії розрахунку дорожнього одягу, аналіз теорії міцності нежорсткого дорожнього одягу, вибір критерію міцності і розрахункових характеристик для розрахунку асфальтобетонних шарів нежорсткого дорожнього одягу на зсув. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою та застосування методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є проектування і конструювання дорожнього одягу для проектів будівництва та реконструкції автомобільних доріг. В результаті розробки дипломної роботи виконано: проаналізований порядок розрахунку нежорсткого дорожнього одягу; проведено чисельне моделювання напружено-деформованого стану багатошарових систем для умов спаяних шарів і вільного зсуву на контактах шарів, з урахуванням впливу поля температур, і проведено порівняння з результатами розрахунків за нормативами; проведені розрахунки асфальтобетонних шарів з врахуванням міцності на зсув, виконано аналіз та запропоновані рекомендації щодо підвищення зсувостійкості конструкцій дорожнього одягу.Документ Дослідження сучасних методів геодезичного забезпечення кадастрових робіт на території Вугледарської міської ОТГ Донецької області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Маловажний, Руслан ВіталійовичВ роботі розглянуто теоретико-методичні засади формування та функціонування геоінформаційних систем, проаналізовано містобудівну цінність території населеного пункту, досліджено сучасні методи геодезичного забезпечення кадастрових робіт на території Вугледарської міської ОТГ Донецької області.Документ Проект капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка на ділянці км 178+715 – км 188+562 у Чернігівській області з розробкою заходів організації руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Данильченко, Юрій АнатолійовичОб`єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги, транспортні потоки та умови руху. Мета роботи ‒ покращення умов руху на ділянці автомобільної дороги при капітальному ремонті. Метод дослідження – статистичні методи дослідження ДТП. Безпека руху на автомобільних дорогах невід`ємно пов`язана із транспортно-експлуатаційними якостями доріг. У зв`язку з підвищенням інтенсивності, а також з не завжди якісним станом дорожніх покрить здійснюється значна кількість ДТП. Наряду з цим причинами ДТП є недотримання правил дорожнього руху, неправильні прийоми управління автомобілем, зниження працездатності водія, незадовільний стан дорожнього покриття, незадовільна організація дорожнього руху. В процесі капітального ремонту передбачено покращення транспортно-експлуатаційних показників ділянки дороги. Розробка заходів спрямована на покращення організації та умов руху.Документ Складання плану ділянки автомобільної дороги Балта –Первомайськ – Доманівка – Олександрівка (км 196+000 - км 198+476) для розробки проекту капітального ремонту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Томчук, Дмитро ВікторовичСкладання плану ділянки автомобільної дороги четвертої технічної категорії Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка (КМ 196+000 - КМ 198+476) для розробки проекту капітального ремонту. Об’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги протяжністю 2,476 км Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка у Миколайвській області. Мета роботи – складання плану ділянки автомобільної дороги на основі якого, відповідними організаціями буде розроблено проект капітального ремонту. Метод вишукувань – топографічна зйомка ділянки виконана комбінованим способом, який включає тахеометричну зйомку та GPS-знімання. В результаті розробки дипломної роботи виконано: – огляд чинних нормативних документів на проведення топографогеодезичних вишукувань; – огляд сучасних геодезичних приладів для проведення топографогеодезичних робіт; – складено характеристику району проведення топографо-геодезичних робіт; – описана технологія виконання робіт; – складено план ділянки розташування автомобільної дороги; – надано графічні додатки.Документ Побудова цифрової моделі місцевості для розробки проекту поточного ремонту кругової розв’язки на автомобільній дорозі Р-75 (ПК 1765 -ПК 1770)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Руденко, Віталій РомановичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги загального користування регіонального значення Р-75 Контрольно-пропускний пункт "Тимкове" – Балта – Первомайськ – Доманівка – Олександрівка, на ділянці ПК 1765+00 – ПК 1770+00 у Миколайвській області. Мета роботи – створення цифрової моделі місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки для розробки проекту поточного ремонту. Метод дослідження – топографічна зйомка ділянки виконана комбінованим методом - тахеометрії з застосуванням електронного тахеометра та GPS-знімання з застосуванням супутникових приймачів. В результаті розробки дипломної роботи виконано: – аналіз видів та методів створення цифрових моделей місцевості; – характеристику об'єкта проведення геодезичних вишукувань; – розглянута топографо-геодезична вивченість району робіт; – розглянута технологія створення цифрових топографічних планів; – описані методи, технологія і черговість виконання робіт; – створено цифрову модель місцевості ділянки автомобільної дороги та кругової розв’язки; – надані текстові та графічні додатки.Документ Проект реконструкції автомобільної дороги Знам’янка – Луганськ – Ізварино на ділянці км 553+604 – км 558+924 в Луганській області з розробкою заходів по безпеці та організації руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коцур, Аліна СергіївнаОб’єкт дослідження – безпека та умови руху на ділянці автомобільної дороги Знам’янка – Луганськ – Ізварино, км 553+604 – км 558+924 в Луганській області. Мета роботи – розробити проект реконструкції ремонту ділянки автомобільної дороги Знам’янка – Луганськ – Ізварино, км 553+604 – км 558+924 з розробкою заходів безпеки та організації руху. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз інтенсивності руху, проектування поздовжнього профілю, земляного полотна, конструкції дорожнього одягу, заходів з організації безпеки дорожнього руху, визначення скороченої частини поточних витрат в результаті розробки проекту реконструкції.Документ Проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з оцінкою умов руху та розробкою заходів з їх покращення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пігульський, Денис ДмитровичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. Мета роботи – розробити проєкт капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з аналізом умов руху та розробкою заходів з їх покращення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення програмних комплексів з автоматизованого проектування автомобільних доріг і штучних споруд. Галуззю використання є виконання ремонтних робіт на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування поздовжнього профілю земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу, визначення скорочення частини поточних витрат в результаті розробки проекту капітального ремонту.