Выпуск 57
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/318
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 57 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 61
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОГЕННОГО ВПЛИВУ РОБОЧОГО ОБЛАДНАННЯ БЕЗТРАНШЕЙНИХ УКЛАДАЧІВ НА ҐРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кравець, C. В.; Нечидюк, А. А.; Кравец, C. В.; Kravets, S.; Nechydyuk, A.Досліджено вплив на ґрунтове середовище традиційного безтраншейного робочого обладнання. На основі встановленої фізичної суті процесу глибокого різання талих ґрунтів обґрунтовано конструкцію двоярусного безтраншейного укладача підземних комунікацій, яка забезпечує більшу продуктивність технологічного процесу та усуває шкідливий техногенний вплив на ґрунтове середовище.Документ ПРО ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОТИЗНОШУВАЛЬНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ РОБОЧОЇ РІДИНИ МГ-46-Б ВІД ГРАНУЛОМЕТРИЧНОГО СКЛАДУ ЗАБРУДНЕНЬ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Венцель, Є. С.; Орел, О. В.; Венцель, Е. С.; Орел, А. В.; Ventsel, Ye.; Orel, O.Показано вплив гранулометричного складу частинок забруднень робочої рідини МГ-46-Б на її протизношувальні властивості. Встановлено закономірність змінення коефіцієнта протизношувальних властивостей робочої рідини МГ-46-Б як фактора, що визначає її строки служби.Документ НЕОДНОРОДНОСТЬ ПРОЧНОСТНЫХ СВОЙСТВ ГРУНТА КАК ПРИЧИНА ВОЗНИКНОВЕНИЯ УСТАЛОСТНЫХ НАПРЯЖЕНИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Розенфельд, Н. В.; Rozenfeld, N.Выявлено влияние неоднородности прочностных свойств грунта на усилия в гидроцилиндрах управления автогрейдерным отвалом. Определены статистические характеристики динамической плотности грунта и, как следствие этого, статистические характеристики усилий в гидроцилиндрах автогрейдера при копании грунта стружкой постоянной толщины.Документ РАЗРАБОТКА ПОЛУЭМПИРИЧЕСКОГО МЕТОДА ПОСТРОЕНИЯ ОБОБЩЕННОЙ ПАРАМЕТРИЧЕСКОЙ МОДЕЛИ БАРАБАНА ПОДЪЕМНОЙ МАШИНЫ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Заболотный, К. С.; Жупиев, А. Л.; Рутковский, М. А.; Заболотний, К. С.; Жупієв, О. Л.; Рутковський, М. О.; Zabolotnyi, K.; Zhupiyev, A.; Rutkovskyi, M.Разработан полуэмпирический метод, который позволит обоснованно подойти к выбору параметров барабанов шахтных подъемных машин, а его применение в проектировании позволит создать конкурентоспособные на мировом рынке подъемные установки, отли-чающиеся уменьшенной массой, повышенной прочностью и долговечностью.Документ К ВОПРОСУ СОЗДАНИЯ ОТЕЧЕСТВЕННОГО ТЮБИНГОУКЛАДЧИКА РЫЧАЖНОГО ТИПА НА РЕЛЬСОВОМ ХОДУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Драгомирецкий, Ю. А.; Болотин, В. Е.; Сирченко, А. А.; Драгомирецький, Ю. О.; Болотін, В. Е.; Сірченко, А. О.; Dragomiretskyi, Y.; Bolotin, V.; Sirchenko, A.Рассмотрена конструкция самоходного тоннельного тюбингоукладчика. Представлены разработанные расчетные схемы, а также результаты проверочного расчета напряженно-деформированного состояния рычажного рабочего органа тюбингоукладчика и его приводного вала.Документ РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ СКРЕПЕРНОГО ПОТЯГА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Краснокутський, В. М.; Ковалевський, С. Г.; Кузнецов, Г. В.; Краснокутский, В. Н.; Ковалевский, С. Г.; Кузнецов, Г. В.; Krasnokutskyi, V.; Kovalevskiy, S.; Kuznetsov, G.Розглянуто роботу скреперного потяга у штовхальному режимі зі стикуванням під час копання ґрунту переднім скрепером, а також проведено аналіз деформації пружного елемента зчіпного пристрою. Розроблено методику розрахунку навантажень. Описано застосування у зчіпному пристрої пружного елемента, що оберігає конструкцію скреперів від небезпечних динамічних навантажень.Документ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ЧИСЛОВИХ МЕТОДІВ ПРИ РОЗРАХУНКАХ ВАНТАЖОПІДЙОМНИХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Колісник, М. П.; Заяць, Г. В.; Колесник, Н. П.; Заяц, Г. В.; Kolesnyk, N.; Zayats, G.Використання числових методів при розрахунках вантажопідйомних машин дає можливість оптимізувати їх конструкцію на багатокритеріальній основі.Документ СООТНОШЕНИЕ СКОРОСТЕЙ ПОРШНЯ ГИДРОЦИЛИНДРА СТРЕЛЫ ФРОНТАЛЬНОГО ПОГРУЗЧИКА И КОВША ПРИ ЕГО ПОСТУПАТЕЛЬНОМ ПОДЪЕМЕ/ОПУСКАНИИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кириченко, И. Г.; Кулешова, М. Ф.; Москаленко, А. И.; Кириченко, І. Г.; Кулешова, М. Ф.; Москаленко, А. І.; Kirichenko, I.; Kuleshova, M.; Moskalenko, A.Рассмотрена кинематика механизма рабочего оборудования фронтального погрузчика при поступательном подъеме ковша. Путем построения плана скоростей установлено соотношение скоростей поршня гидроцилиндра стрелы и ковша.Документ САМОЗАГОСТРЮВАННЯ РІЗАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ҐРУНТООБРОБНИХ І ЗЕМЛЕРИЙНИХ МАШИН В УМОВАХ ЗМІЦНЕННЯ ЇХ РОБОЧИХ ПОВЕРХОНЬ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Аулін, В. В.; Карпушин, С. О.; Тихий, А. А.; Аулин, В. В.; Aulin, V.; Karpushin, C.; Tikhiy, F.Розглянуто динаміку зміни напруженого стану і стану зношення різальних елементів робочих органів ґрунтообробних і землерийних машин за різних варіантів зміцнення. Виявлено вплив варіантів зміцнення на проявлення ефекту самозагострювання різальних елементів.Документ МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПАРАМЕТРІВ ВІБРОПЛУГА З ГІДРАВЛІЧНИМИ ВІБРАТОРАМИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Дяченко, Л. А.; Ловейкин, В. С.; Дяченко, Л. А.; Loveykin, V.; Dyachenko, L.Наведено методику експериментальних досліджень параметрів віброплуга з гідравлічними вібраторами.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПІДКРІПЛЕНЬ НА НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН РОЗРІЗНИХ БАРАБАНІВ ШАХТОВИХ ПІДЙОМНИКІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Заболотний, К. С.; Жупієв, О. Л.; Сосніна, Є. М.; Заболотный, К. С.; Жупиев, А. Л.; Соснина, Е. Н.; Zabolotniy, K.; Zhupiyev, A.; Sosnina, E.Висвітлено результати комп’ютерного моделювання кінцево-елементної моделі розрізного барабана шахтової піднімальної машини, обладнаного різними підкріпленнями, а також моделювання непідкріпленого барабана з метою розробки його раціональної конструкції при зменшенні маси та забезпеченні стійкості.Документ БЫСТРОСЪЕМНОСТЬ ОСНОВНЫХ УЗЛОВ И АГРЕГАТОВ И РЕМОНТОПРИГОДНОСТЬ ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Севрюгина, Н. С.; Прохорова, Е. В.; Севрюгіна, Н. С.; Прохорова, Є. В.; Sevrugina, N.; Prokhorova, E.Рассмотрена приспособленность конструкции транспортных средств к обслуживанию и ремонту. Дана оценка показателя быстросъемности основных узлов и агрегатов на соответствие конструкции антропометрическим характеристикам человека. Предложен коэффициент, корректирующий трудоемкость выполнения сервисных работ, комплексно учитывающий показатели эргономических свойств точек технологического воздействия.Документ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ОБЪЕМНОГО КОЭФФИЦИЕНТА ПОЛЕЗНОГО ДЕЙСТВИЯ РАСТВОРОБЕТОНОНАСОСА ПРИ РАБОТЕ НА ФИБРОБЕТОННЫХ СМЕСЯХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Емельянова, И. А.; Непорожнев, А. С.; Меленцов, Н. А.; Шевченко, В. Ю.; Ємельянова, І. А.; Непорожнев, О. С.; Мєлєнцов, М. О.; Шевченко, В. Ю.; Yemelуanova, I.; Neporozhnev, A.; Melentsov, N.; Shevchenko, V.Приведены результаты экспериментальных исследований по определению объемного коэффициента полезного действия двухпоршневого растворобетононасоса с тарельчатыми клапанами при работе на бетонных смесях с полипропиленовой фиброй.Документ ВПЛИВ ПОВЕРХНЕВОЇ ШОРСТКОСТІ НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Козар, Л. М.; Евтушенко, А. В.; Козарь, Л. М.; Pogrebnyak, А.; Yevtushenko, A.; Kozar, L.Розглянуті питання впливу шорсткості поверхонь ковзання підшипників на товщину оливної плівки, вантажопідіймальність та інші показники. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору оптимального значення поверхневої шорсткості.Документ КОМБИНИРОВАННЫЙ МЕТОД РАЗРАБОТКИ ГОРИЗОНТАЛЬНОЙ СКВАЖИНЫ ПРИ БЕСТРАНШЕЙНОЙ ПРОКЛАДКЕ КОММУНИКАЦИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Олексин, В. И.; Олексин, В. І.; Oleksyn, V.Проведены сравнительные исследования разработки горизонтальной скважины методом прокола и продавливания грунта.Документ АДЕКВАТНОСТЬ УПРОЩЕННЫХ МОДЕЛЕЙ ВЫСОКОСКОРОСТНОГО ДЕФОРМИРОВАНИЯ ЦИЛИНДРИЧЕСКИХ ОБОЛОЧЕК(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Чернобрывко, М. В.; Воробьёв, Ю. С.; Ярыжко, А. В.; Чернобривко, М. В.; Воробйов, Ю. С.; Ярижко, О. В.; Chernobryvko, M.; Vorobyov, Yu.; Yaryzhko, A.Проведен сравнительный анализ упрощенных математических моделей высокоскоростного упруго-пластического деформирования цилиндрических оболочек, основанный на сравнении с экспериментальными данными. Показано, что нестационарная двухмерная модель должна учитывать динамические свойства материала и температурные параметры.Документ АНАЛІЗ КОЛИВАНЬ ВАНТАЖУ НА ЗОВНІШНІЙ ПІДВІСЦІ ГЕЛІКОПТЕРА ПРИ ЙОГО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПОЛЬОТІ З ПОСТІЙНОЮ ШВИДКІСТЮ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Сердюченко, Ю. Ю.; Ловейкин, В. С.; Діктерук, М. Г.; Сердюченко, Ю. Ю.; Диктерук, М. Г.; Loveуkin, V.; Chovnyuk, Yu.; Serdyuchenko, Yu.; Dikteruk, M.Поведінка системи «гелікоптер – вантаж» аналізується за допомогою моделі двоточкового математичного маятника, коливання якого відбуваються у потоці повітря. Визначаються основні кінематичні та динамічні характеристики руху системи залежно від швидкості пере-міщення точки підвісу, маси вантажу і довжини підвісу.Документ КЛАССИФИКАЦИЯ АНГЛОЯЗЫЧНОЙ ТЕРМИНОЛОГИИ, ОТНОСЯЩЕЙСЯ К МАШИНАМ И ОБОРУДОВАНИЮ ДЛЯ СТРОИТЕЛЬСТВА, ЭКСПЛУАТАЦИИ И РЕМОНТА АВТОМОБИЛЬНЫХ ДОРОГ И СООРУЖЕНИЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Литвиненко, Е. В.; Литвиненко, О. В.; Litvinenko, Ye.Предложена классификация терминологии, связанной с машинами и оборудованием для строительства, эксплуатации и ремонта автомобильных дорог и сооружений, выделены основные группы данной терминологии в английском языке.Документ АНАЛІЗ ПУСКО-ГАЛЬМІВНИХ ПРОЦЕСІВ КРАНОВИХ МЕХАНІЗМІВ З ЧА-СТОТНО-РЕГУЛЬОВАНИМ ПРИВОДОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Григоров, О. В.; Стрижак, В. В.; Grygorov, O.; Stryzhak, V.Проведено аналіз пуско-гальмівних режимів роботи кранових механізмів із частотно-регульованим приводом на прикладі механізму повороту крана на колоні. На основі проведених теоретичних досліджень запропоновано практичні рекомендації щодо шляхів покращен-ня робочих характеристик приводів кранових механізмів.Документ НАУКОВІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ОБЛАДНАННЯ НА БАЗІ ВАЛКОВИХ МЕ-ХАНІЧНИХ АКТИВАТОРІВ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ЦЕГЛИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Крот, О. Ю.; Крот, А. Ю.; Krot, A.Досліджено сумісно процеси механічної активації дрібнозернистих бетонних сумішей у валкових активаторах та процеси формування виробів із цих сумішей у механічних пресах, з метою визначення перспектив, меж застосування та раціональних параметрів процесів; розроблено практичні рекомендації, методики та конструкції обладнання.