Выпуск 30
Постійне посилання зібрання
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 30 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТРАТЕГІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ В УКРАЇНІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, А. І.; Кривоконь, А. Г.; Бондаренко, А. И.; Kryvokon, A.; Bondarenko, A.Виконано дослідження стратегії та перспектив розвитку легкового автомобілебудування в Україні: визначено заходи державної політики, які повинні бути реалізовані для розвитку національного легкового автомобілебудування; визначено обсяг виробництва автомобілів на довгостроковий період, очікувану кількість робочих місць в автомобілебудуванні за умови державної підтримки автомобілебудівної галузі.Документ СИНТЕЗ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ РОЗПОДІЛЕНОЮ ПОДАЧЕЮ ГАЗУ ДЛЯ ДВИГУНА 6ГЧН 13/14(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Дзюбенко, Олександр Андрійович; Манойло, В. М.; Липинський, М. С.; Дзюбенко, Александр Андреевич; Манойло, В. М.; Липинский, М. С.; Dziubenko, A.; Manoylo, V.; Lypynskyi, M.Наведено етапи синтезу системи розподіленої подачі газу, визначено загальну структуру системи, розв’язано задачі прив’язки до об’єкта керування і узгодження динамічних параметрів виконавчих пристроїв із динамікою роботи ДВЗ.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО СУМІШОУТВОРЕННЯ У ЧОТИРИТАКТНОМУ ДВИГУНІ З ІСКРОВИМ ЗАПАЛЮВАННЯМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Корогодський, В. А.; Чубикало, М. Б.; Хандримайлов, А. А.; Грайворонський, Є. С.; Корогодский, В. А.; Чубыкало, М. Б.; Грайворонский, Е. С.; Korogodsky, V.; Chubykalo, M.; Khandrymailov, А.; Graivoronsky, E. S.Представлено результати аналітичних досліджень процесів плівкового сумішоутворення при безпосередньому упорскуванні палива у циліндр чотиритактного двигуна. Визначена тривалість випаровування циклової подачі палива при упорскуванні на такті стиску.Документ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ХАРАКТЕРИСТИК МЕТАЛЛОГИДРИДНЫХ СИСТЕМ В ПРОЦЕССЕ ИХ НАГРЕВА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ключка, Ю. П.; Кривцова, В. И.; Ивановский, А. И.; Кривцова, В. І.; Івановський, О. І.; Kluchka, Yu.; Krivtsova, V.; Ivanovskiy, A.Экспериментальным путем получены зависимости давления водорода в патроне с гидридом при его нагревании. Показано, что экспериментальные данные соответствуют теоретическим значениям с погрешностью ≈ 6 %.Документ СИСТЕМА ТЕХНИЧЕСКОГО ЗРЕНИЯ ДЛЯ НАВИГАЦИИ ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Сергиенко, О. Ю.; Сергієнко, О. Ю.; Sergiyenko, O.Предложена новая модель системы технического зрения для автомобиля. Рассматриваются вопросы создания, функционирования и взаимодействия составных частей и элементов системы. Разработан математический аппарат для обработки цифровой информации внутри системы и для определения расстояний и угловых мер в предложенной системе. Определены предполагаемая точность, скорость работы, диапазон действия, потребление энергии при использовании системы. Приведены возможные сферы применения разработанной автома-тической навигационной системы на практике.Документ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОСТОРОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК МАРШРУТНОГО ТРАНСПОРТУ МІСТ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачов, Петро Федорович; Кабалянц, П. С.; Свічинський, С. В.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Кабалянц, П. С.; Свичинский, С. В.; Gorbachov, P.; Kabalyants, P.; Svichinskiy, S.Наведено результати дослідження взаємозв’язку між розподілом Релея та показниковим розподілом, які придатні для опису довжин перегонів міського пасажирського транспорту (МПТ). Обґрунтовано виникнення параметра зсуву показникового розподілу, а також вибір його значення, яке не спотворює властивостей випадкової величини довжин перегонів.Документ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В АВТОМОБІЛЕ- І ТРАКТОРОБУДУВАННІ БЕЗСТУПІНЧАСТИХ ГІДРООБ’ЄМНО-МЕХАНІЧНИХ ТРАНСМІСІЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Самородов, В. Б.; Бондаренко, А. І.; Бондаренко, А. И.; Samorodov, V.; Bondarenko, A.Визначено переваги та недоліки гідрооб’ємно-механічних трансмісій, галузь їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобільному транспорті та сільськогосподарських машинах.Документ КОНЦЕПЦІЯ ДІАГНОСТИКИ ЕЛЕКТРОПРИВОДА ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Бороденко, Ю. М.; Черевач, А. В.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.; Cherevach, А.Розглянуто концептуальний підхід до створення системи діагностики силових елементів електропривода гібридного автомобіля. Проведено апробацію імітаційної моделі елек-тропривода з вентильним двигуном як об’єкта діагностики.Документ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИЕ ЗАТРАТЫ НА ПРИВОД ТНВД ДИЗЕЛЯ С АККУМУЛЯТОРНОЙ ТОПЛИВНОЙ СИСТЕМОЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Врублевский, Александр Николаевич; Прохоренко, А. А.; Пожидаев, И. Г.; Мешков, Д. В.; Тимченко, А. И.; Врублевський, Олександр Миколайович; Прохоренко, А. О.; Пожидаєв, І. Г.; Тимченко, А. І.; Vrublevsky, А.; Prohorenko, A.; Pozhidaev, I.; Meshkov, D.; Timchenko, A.Приведены результаты исследования влияния процесса нагнетания топлива в аккумулятор на мощность механических потерь дизеля. Теоретически обоснована необходимость регулирования топливного насоса высокого давления для аккумуляторной топливной системы.Документ ВЫБОР МЕТОДИКИ РАСЧЁТА ПРОЦЕССА ТЕПЛООТДАЧИ В ГАЗОВОМ ДВИГАТЕЛЕ С ИСКРОВЫМ ЗАЖИГАНИЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кабанов, Александр Николаевич; Кабанов, Олександр Миколайович; Kabanov, O.Выполнен анализ зависимостей, используемых для расчёта процесса теплоотдачи в ДВС. Предложены рекомендации по расчёту данного процесса в газовом двигателе с искровым зажиганием.Документ Документ ВИЗНАЧЕННЯ ПОКАЗНИКА ПРИСТОСОВУВАНОСТІ ШИН ДЛЯ РУХУ ПО ДЕФОРМІВНИХ ҐРУНТАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Соколовський, С. А.; Коханенко, В. Б.; Яковлєв, О. М.; Соколовский, С. А.; Коханенко, В. Б.; Яковлев, А. М.; Sokolovskiy, S.; Kokhanenko, V.; Yakovlev, O.Для попередньої оцінки відповідності різноманітних параметрів автомобільних шин здатності їх руху по деформівних ґрунтах, а також для орієнтовного вибору шин під відповідне навантаження в роботі запропоновано простий і об’єктивний показник.Документ РЕШЕНИЕ ЗАДАЧИ ИДЕНТИФИКАЦИИ ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ НАНЕСЕНИЕМ ШТРИХ-КОДА НА ВЕТРОВОЕ СТЕКЛО(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Левтеров, Андрей Иванович; Воробьёв, Д. А.; Клименко, С. И.; Лєвтєров, Андрій Іванович; Воробйов, Д. О.; Клименко, С. І.; Levterov, A.; Vorobjov, D.; Klimenko, S.Проведен обзор и сформулированы требования к средствам идентификации транспортных средств (ТС), выдвигаемые современными дорожными условиями. Предложена и описана методика автоматической идентификации ТС, связанная с использованием штрих-кода.Документ ВПЛИВ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ГІДРОПРИВОДУ ТРАНСМІСІЇ ЗЕРНОЗБИРАЛЬНОГО КОМБАЙНА НА ВИКИДИ ЗАБРУДНЮВАЛЬНИХ РЕЧОВИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Літовка, С. В.; Сабліна, М. О.; Кулик, М. І.; Литовка, С. В.; Саблина, М. А.; Кулик, М. И.; Litovka, S.; Sablina, M.; Kulyk, M.Визначено збільшення викидів забруднювальних речовин силовою установкою зерно-збирального комбайна за збільшення зазорів качаючих вузлів гідроагрегатів об’ємного гідро-приводу трансмісії при досягненні її гранично допустимого технічного стану.Документ ЗАСТОСУВАННЯ БОРТОВОГО КОМП’ЮТЕРА MULTITRONICS VG1031GPL ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Сітовський, О. П.; Ситовский, О. Ф.; Sitovsky, O.Розглянуто можливість застосування для наукових досліджень бортового комп’ютера. Визначено відносні похибки при вимірюванні показників експлуатаційних властивостей автомобіля.Документ ДИАГНОСТИКА СОСТОЯНИЯ РАБОТЫ КАТАЛИТИЧЕСКОГО НЕЙТРАЛИЗАТОРА ВЫХЛОПНОЙ СИСТЕМЫ АВТОМОБИЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Сараева, Ирина Юрьевна; Глухов, А. А.; Сараєва, Ірина Юріївна; Глухов, А. О.; Saraieva, I.; Glukhov, A.Рассмотрены конструкция каталитического нейтрализатора, целевое назначение датчиков кислорода в выхлопной системе автомобиля и диагностика состояния работы лямбда-зонд с применением диагностического оборудования и системным тестером «BOSCH».Документ АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ СИСТЕМА ДЛЯ ИНТЕРАКТИВНОГО ОБЩЕНИЯ С ВОДИТЕЛЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кравченко, А. П.; Терещенко, Т. М.; Морозов, И. В.; Кравченко, О. П.; Морозов, І. В.; Kravchenko, A.; Tereshchenko, T.; Morozov, I.Рассмотрена электронная система, служащая для удобства управления автомобилем и повышения безопасности движения. Предложена инновационная разработка комплексной системы голосового управления с возможностью интерактивного общения, функцией пре-дупреждения от засыпания.Документ АНАЛІЗ АЛГОРИТМІВ ВИМІРЮВАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ПАРАМЕТРІВ СКЛАДНОЇ ТЕХНІЧНОЇ СИСТЕМИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Стаднік, В. В.; Стадник, В. В.; Stadnik, V.Проведено аналіз алгоритмів контролю параметрів складних технічних систем, що забезпечують заданий рівень апріорної або апостеріорної достовірності контролю.Документ МЕТОДИКА РАСЧЕТА ЕМКОСТЕЙ ТРАНСПОРТНЫХ РАЙОНОВ С УЧЕТОМ ДИНАМИЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ В ТРАНСПОРТНОЙ СИСТЕМЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачёв, Пётр Фёдорович; Колий, А. С.; Горбачов, Петро Федорович; Колій, О. С.; Gorbachov, P.; Koliy, O.Представлена методика определения сбалансированной емкости транспортных районов центральной части города по прибытию и отправлению автомобилей за счет включения в рас-чет количества автомобилей, которые осуществляют движение по транспортной сети.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧАСУ ОЧІКУВАННЯ ПАСАЖИРІВ НА ЗУПИНОЧНИХ ПУНКТАХ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Горбачов, Петро Федорович; Чижик, В. М.; Горбачёв, Пётр Фёдорович; Gorbachov, P.; Chyzhyk, V.Наведено результати імітаційного моделювання часу очікування пасажирів на зупиночних пунктах міського маршрутного пасажирського транспорту, що працює за заданим інтервалом руху транспортних засобів на маршруті. Описано статистичні моделі параметрів закону розподілу часу очікування пасажирів міського маршрутного транспорту.