Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3870
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 94
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розробка комп’ютерної технології виявлення витоків в мережах теплопостачання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тихоненко, Вадим ДмитровичДипломна робота присвячена питанню підвищення ефективності і швидкості локалізації витоків в теплоносії за рахунок розробки комп’ютерної технології виявлення витоків в мережі теплопостачання. Теплоенергетика займає основну частину українського ринку електроенергетики. Для забезпечення скорочення витрат на пошук аварій, та для модернізації систем керування, потрібно впровадити систему моніторингу аварій в диспетчерському управлінні, на прикладів вже існуючих систем розвинутих країн, що в подальшому стане основою для вирішення пошуку аварійно-дистанційних проблем трубопровідних систем постачання. Для досягнення мети були вирішені наступні задачі: проаналізовано основні методи пошуку витоків води в трубопроводі; розроблено інформаційна технологія синтезу системи виявлення витоків теплоносія (ВВТ) в мережах теплопостачання; проаналізовано існуючі датчики тиску води для системи ВВТ в мережах теплопостачання; розроблено комп’ютерна технологія синтезу системи виявлення витоків теплоносія; проведено вибір та обґрунтування моделей багатокритеріальної оцінки та оптимізації. Вказані моделі були покладені в основу комп’ютерної технології виявлення витоків в мережах теплопостачання, яка розглянута у третьому розділі.Документ Вибір контролеру для системиуправління транспортерами конвеєру(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клименко, Дмитро ВікторовичРозглядається проектування сучасної адаптивної системи управління на базі конвеєрних ліній. Такі системи управління дозволяють вирішити задачі підключення множини технічних засобів контролю параметрів технологічних процесів, обміну та оптимізації інформації керування, завдяки шляхом нарощування числа робототехнічних модулів і об'єднання їх за допомогою загальної шини. Метою роботи є підвищення ефективності управління транспортерами конвеєрну за рахунок раціонального вибору елементів адаптивної системи управління. Об’єкт дослідження - елементна база системи управління транспортерами конвеєру. Предмет дослідження - вибір контролеру для системи управління транспортерами конвеєру. Методи дослідження базуються на аналітичному аналізі, синтезі систем управління технологічними процесами, методах прийняття рішення у багатокритеріальній ситуації, методах моделювання роботи систем управління. Виявлено основні вимоги щодо елементної бази системи управління конвеєром. Розроблено математичні моделі вибору елементної бази та обрано комплект засобів управління транспортерами конвеєрну. Проведено техніко-економічне обґрунтування задач дослідження. Промодельовано роботу технологічного процесу у Proteus.Документ Автоматизована інформаційна система СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сердюк, Аліна ОлегівнаВ роботі було розроблено автоматизовану інформаційну систему для станції технічного обслуговування. Розроблено проект інформаційної системи з врахуванням всіх стадій проектування: інфологічного та даталогічного проектування, нормалізації даних та фізичного проектування. Розроблено інтерфейс додатка, описані деякі основні запити і головні форми – "Робота з клієнтами", "Оформлення замовлення", "Послуги"Документ Модуль сполучення датчиків та виконавчих пристроїв з ПК(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Потій, Ярослав ЯновичВ роботі було розроблено структурну і функціональну схеми модуля сполучення. Проаналізована схема електрична принципова, вибрана і обґрунтована елементна база модуля сполучення. Проведені необхідні конструкторські розрахунки для проектування друкарської основи і складального модуля.Документ Модель регулятора руху у просторі станів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) В’яла, Карина АнатоліївнаВ даній бакалаврській роботі була розроблена модель регулятора руху у просторі станів і оцінена доцільність використання інформації про швидкість зміни обурення. Були визначені проблеми в створенні оптимальних систем спостереження й окреслене коло задач, що потребують рішення в подальшому. Моделювання системи управління зі спостережувачем координат стану і діючого обурення здійснювалось за допомогою пакета Matlab, бібліотеки Simulink. Для розрахунку, створення моделей і оформлення використовувалась ЕОМ з процесором Intel(R) Core(TM) i3-5010U CPU 2*2.10GHz, оперативною пам’яттю 8 Гб, жорстким диском 1 Тб, з операційною системою Wіndоws 10.Документ Моделювання системи автоматичного зважування у середовищі Proteus(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Яблоновський, Данило СергійовичВдосконалення систем управління виготовленням суміші є однією з актуальних задач для сучасних виробництв матеріалів. Метою є підвищення продуктивності при забезпеченні точності рецептури зважування та оптимізації витрат. Розповсюдження інтелектуальних систем сприяє приймати рішення щодо даних з сенсорів зважування, а збільшення кількості сенсорів досягається шляхом нарощування числа модулів. Мета дослідження - підвищення ефективності процесу зважування матеріалів, шляхом моделювання системи управління. Об’єктом роботи є система автоматичного зважування матеріалів. Предметом роботи є моделюваннясистеми зважування матеріалів. Задача дослідження вирішується методами статистичного аналізу, дискретної оптимізації та імітаційного моделювання. В роботі розглянута класифікація технічних засобів системи зважування, процес виготовлення суміші за складною рецептурою та існуючі методи проектування інтелектуальних систем управління.Розроблено математичні моделі вибору технічних засобів системи зважування,інтелектуальну систему управління на новій елементній базі, промодельовано процес управління на симуляторі ARDUINO та Proteus.Проведено техніко-економічне обґрунтування результатів дослідження.Документ Система керування мобільним роботом на основі нечіткої логіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Шкапа, Артем ГеннадійовичОб’єкт роботи – процес руху автономного мобільного робота. Предмет роботи – система керування рухом автономного мобільного робота на основі нечіткої логіки. Мета роботи – забезпечення безперешкодного руху мобільного робота в неоднорідному середовищі за рахунок використання системи керування рухом на нечіткій логіці. Розглянуто класифікацію мобільних роботів, виконано аналіз проблеми навігації автономного мобільного робота та методів інтелектуального керування роботом. Розглянуті основні поняття нечіткої логіки і етапи побудови систем нечіткого виводу. Побудовано структуру системи керування роботом з використанням нечіткої логіки. Побудована модель системи керування рухом мобільного робота, для цього визначені лінгвістичні змінні, обрано функції належності для термів лінгвістичних змінних, розроблені нечіткі правила для керування рухом мобільним робота в неоднорідному середовищі. Побудована модель реалізована в пакеті MATLAB. Аналіз результатів моделювання показав адекватність і узгодженість побудованої системи управління з діями, що вживаються оператором у відповідних ситуаціяхДокумент Інформаційна система управління запасами на підприємствах по технічному обслуговуванні дорожньо-будівельних машин.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Синяк, Юлія ВасилівнаВ роботі проведено аналіз предметної області, розроблено інфологічну та даталогічну моделі, інформаційна система обліку автозапчастин на підприємствах по технічному обслуговуванні дорожньо-будівельних машин. Програмне забезпечення Microsoft Access.Документ Компьютерна технологія синтезу систем відеоспостереження(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Корольков, Ігор ВіталійовичДипломна робота присвячена питанню підвищення ефективності систем відеоспостереження за рахунок розробки комп’ютерної технології виявлення витоків в мережі теплопостачання. Технічні засоби відеоспостереження грають найбільш істотну роль в структурі інтегрованих систем охорони, так як виводять систему охорони об'єкта на якісно вищий рівень. Цінність технічних засобів відеоспостереження полягає в тому, що вони дозволяють отримати візуальну картину стану об'єкту, що охороняється, що володіє такою високою інформативністю, яку не можуть дати ніякі інші технічні засоби охорони. При цьому співробітник охорони знаходиться далеко від зони спостереження (тобто на безпечній відстані). Це створює йому умови для досить спокійного аналізу одержуваної інформації та прийняття обдуманого рішення. Для досягнення мети були вирішені наступні задачі проведен аналіз існуючих принципів побудови системи відеоспостереження; розроблено технологію синтезу системи охоронного відеоспостереження; розроблено структурна схема системи відеоспостереження; обгрунтовані критерії та розробити систему вибору відеокамер; розроблено комп’ютерну технологія вибору відеокамери для системи відеоспостереження.Документ Модель системи запобігання розгойдування вантажу мостового крана(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Ніщеретов, Дмитро ОлександровичОб'єкт роботи – процес переміщення вантажу мостовим краном. Предмет роботи – модель системи запобігання розгойдування вантажу. Мета роботи – підвищення продуктивності вантажно-розвантажувальних робіт мостового крану за рахунок зниження коливань вантажу. Проведено аналітичний огляд методів запобігання коливань вантажу крана, що дозволив зробити висновок про доцільність розробки системи керування рухом крана на основі нечіткої логіки. Побудована математична модель руху візка з вантажем у просторі станів, та виконано її лінеаризацію. Синтезовано нечіткій регулятор руху мостового крана: обрано вхідні та вихідні змінні та функції приналежності для термів лінгвістичних змінних, на основі дій кваліфікованого кранівника розроблені нечіткі правила. У пакеті MATLAB побудована модель системи керування мостовим краном. Результати моделювання показали працездатність синтезованої системи керування.Документ Інформаційна технологія диспетчерського управління маршрутами транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Мотчаний, Дмитро ВіталійовичВ роботі проведено огляд і аналіз проблеми диспетчерського управління маршрутами транспорту. Розроблено інформаційну технологію диспетчерського управління маршрутами транспорту. Розроблено імітаційну модель транспортних потоків для аналізу та прогнозування маршрутівДокумент Модель оцінювання електронного навчального курсу за багатьма критеріями.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Коротишев, Микита СергійовичВ роботі проведено аналіз оцінки якості електронного навчального курсу. Розроблена багатокритеріальна модель оцінки якості електронного навчального курсу в умовах невизначеності вхідної інформації. Для розрахунків використано Microsoft Excel.Документ Вибір інформаційного інструментарію системи ідентифікації вантажу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Принь, Анастасія ЕдуардівнаСучасний ринок вимагає жорстких умов стосовно точності, швидкості, контролю руху вантажу, що є вкрай важливим для функціонування логістичних процесів. Ефективність роботи складу в першу чергу залежить від організації операцій по прийманню, розміщенню, інвентаризації й відвантаженню товарів. Від обраної системи ідентифікації вантажу та інформаційного інструментарію (ІІ) залежить якість проведення складськихробіт. Об'єктом дослідження є система ідентифікації вантажу на складі. Предметом дослідження є вибір інформаційного інструментарію системи ідентифікації вантажу на складі. Метою роботи є підвищення ефективності і швидкості проведення робочих операцій з вантажем на складі за рахунок раціонального вибору програмного забезпечення. Задача вирішується методами системного підходу, статистичного аналізу, оцінки та оптимізації даного типу об’єктів, методами формалізації та моделювання. За допомогою пакету програмування MicrosoftExсel наводиться приклад вибору елементів системи ідентифікації вантажу. Проводиться оцінка результатів та їх техніко-економічне обґрунтування.Документ Проектування елементної бази системи управління маніпулятором(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Фурсов, Роман ПавловичОднокристальні мікроконтролери (ОМК) є найбільш масовим видом пристроїв сучасної мікропроцесорної техніки. Інтегруючи на одному кристалі високопродуктивний процесор, пам'ять і набір периферійних схем, ОМК дозволяють з мінімальними витратами реалізувати високоефективні системи і пристрої управління різними об'єктами (процесами). Метою дослідження є підвищення ефективності функціонування роботу-маніпулятору, завдяки розробці моделей вибору елементної бази його системи управління. Об'єктом дослідження є елементна база системи управління маніпулятору. Предметом є проектування елементної бази систем управління маніпулятору. Задача дослідження вирішується методом параметричного синтезу та багатокритеріальної оптимізації. В роботі проведено аналіз існуючих систем управління роботами-маніпуляторами. Розглянуто методи вибору раціонального рішення з лінійки можливих, було обрано метод багатокритеріальної оцінки. Розроблено моделі вибору елементної бази. Проведена реалізація у MS Excel. Проведено порівняльний аналіз та та моделювання у середовищі Proteus.Документ Інформаційна технологія вибору програмного забезпечення ідентифікації людини на основі штучного інтелекту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Халдун, Ксенія КасемВ роботі проведено огляд і аналіз складових штучного інтелекту та оболонок експертних систем Проведено огляд і аналіз моделей розпізнавання та методів експертних оцінок та обрати програмне забезпечення для реалізації системи ідентифікації людини на основі штучного інтелекту . Розроблено інформаційну технологію вибору програмного забезпечення ідентифікації людини на основі штучного інтелекту. Розроблено комп’ютерну технологію ідентифікації людини на основі штучного інтелекту та приклад реалізації.Документ Інформаційна система вибору автотранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Щербань, Єгор ПавловичУ дипломній роботі проведено аналіз існуючих підходів до класифікації автомобільної техніки і поставлене завдання на розробку інформаційної системи вибору автомобілей. Базовою СУБД обрано MySQL. Програмний код розроблявся на Python. Інформаційна система містить інструменти введення, зберігання і пошуку даних, а такжо засоби формування звітності. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності процесу вибору автомобілей. Об'єктом дипломної роботи є процес вибору автомобілей з різних джерел на основі замовлення користувача. Предметом дипломної роботи є розробка інформаційної системи вибору автомобілей.Документ Інтелектуальна модель оцінки автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Піддубний, Владислав РуслановичУ дипломнійроботі проведено аналіз ринку машин та обладнання та підходи до їхоцінки. Проаналізованісучаснітипиінтелектуальних моделей та найбільшпоширеніметодиїхрішення. Зробленовибірмовипрограмування, середовища та необхіднихбібліотек прикладного програмногозабезпечення. Реалізована модель, здійсненоїїнавчання, проведена оптимізація та перевіркаотриманихрезультатів. Застосуванняінтелектуальноїмоделі для задачіоцінкиавтомобілівзначнополіпшуєрезультати та точністьтакоїоцінки. Метою дипломноїроботи є підвищенняефективностіпроцесуоцінкиавтомобілів за рахунокрозробкисучасноїмоделііззастосуваннямелементів штучного інтелекту. Об'єктомдипломноїроботи є процесвибору та оцінки машин та обладнання. Предметом дипломноїроботи є розробкаінтелектуальноїмоделіоцінкиавтомобілівДокумент Багатокритеріальна модель вибору програмного забезпечення для проектування дерев'яних будинків.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Пантус, Євген ВіталійовичВ роботі проведено аналіз проблеми вибору програмного забезпечення для проектування дерев'яних будинків. Розроблена модель вибору програмного забезпечення для проектування дерев'яних будинків в умовах нечіткої вхідної інформації. Для розрахунків використано Microsoft Excel.Документ Інтелектуальне керування двигуном постійного струму(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Барсуков, Дмитро ОлександровичОб’єкт роботи – процес керування двигуном постійного струму. Предмет роботи – система автоматичного керування двигуном постійного струму з ПІД-регулятором. Мета роботи – покращення якості перехідного процесу системи керування двигуном постійного струму з ПІД-регулятором за рахунок оптимізації параметрів регулятора методом рою часток. Проведено аналіз двигуна постійного струму як об’єкту керування, що виявив причини широкого розповсюдження цих двигунів у промисловості. Виконано аналіз інтелектуальних методів оптимізації систем керування, що показав перспективність біологічно натхненних методів оптимізації, до яких відносяться генетичний, мурашиний алгоритми, метод рою часток тощо. Побудовано математичну модель двигуна постійного струму у вигляді передаточної функції. Засобами Simulink синтезовано ПІД-регулятор для керування двигуном постійного струму. Для оптимізації параметрів ПІД-регулятора методом рою часток у якості цільової функції обрано мінімум від квадрати помилки керування. На мові MATLAB написано програму за допомогою якої проведено оптимізацію параметрів синтезованого ПІД-регулятора. Результати моделювання показали, що оптимізований регулятор забезпечує значну кращу якість роботи системи керування двигуном постійного струму.Документ Нечітка модель розподілу робіт між працівниками на складі Essentra Components Polska.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Кудирко, Софія СергіївнаВ роботі проведено аналіз проблеми розподілу робіт між працівниками на складі підприємства. Розроблено модель розподілу робіт між працівниками на складі підприємства із застосуванням нечітких множин. Для розрахунків використано Microsoft Excel.