Магістерські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 177
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з оцінкою умов руху та розробкою заходів з їх покращення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пігульський, Денис ДмитровичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. Мета роботи – розробити проєкт капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616 з аналізом умов руху та розробкою заходів з їх покращення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення програмних комплексів з автоматизованого проектування автомобільних доріг і штучних споруд. Галуззю використання є виконання ремонтних робіт на ділянці автомобільної дороги Т-05-23 Кременівка – Ялта з км 43+550 до км 46+616. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування поздовжнього профілю земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу, визначення скорочення частини поточних витрат в результаті розробки проекту капітального ремонту.Документ Розроблення методики геодезичних робіт при реконструкції автомобільних доріг місцевого значення на території Краснопільської ОТГ Сумської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лотоха, Сергій ПавловичВ роботі проведено аналіз нормативно-правової бази України у сфері топографо-геодезичних робіт, вивчення сучасних методів здійснення топографо-геодезичного знімання, аналіз сучасного стану використання земельного фонду на території об’єкту досліджень, дослідження методів та способів геодезичного знімання території та розробка методів вдосконалення проведення геодезичних робіт при реконструкції автомобільної дороги.Документ Автоматизована оцінка безпеки руху та екологічних показників з розробкою заходів по їх покращенню на автомобільній дорозі М-07, км 47+200 – км 55+000. Ч.ІІ. Оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення і розробка заходів з охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бугаєнко, Максим ВікторовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги М – 07 км 47+200 – км 55+000 в Київській області. Мета роботи – оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення придорожньої смуги на автомобільній дорозі і розробка комплексу заходів щодо охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту. Методи дослідження – комплекс сучасних методів оцінки екологічного стану придорожньої смуги з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі були проаналізовані існуючі методи розрахунку та визначення викидів та концентрацій забруднюючих речовин від автомобільного транспорту. Виконано розрахунок рівня транспортного шуму на заданій ділянці автомобільної дороги за допомогою систем автоматизованого проектування. Проаналізовано вплив дорожніх та транспортних факторів на рівень шуму від автотранспорту. Розроблені природоохоронні заходи, в тому числі заходи щодо зниження рівня транспортного шуму в населеному пункті. Всі розрахунки виконані за допомогою автоматизованого комплексу CAD_CREDO.Документ Визначення параметрів автомобільних доріг загального користування на основі застосування методів аудиту дорожньої безпеки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Птиця, Геннадій ГригоровичПроведено аналіз стану безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах України та країн Європейського регіону, виконано аналіз засад аудиту безпеки дорожнього руху та його впливу на безпеку руху, визначено ефективний метод прогнозування інтенсивності транспортних потоків для проведення аудиту на стадії проектування (реконструкції) автомобільної дороги, проведено експериментальні дослідження для визначення технічної категорії автомобільної дороги з відповідними параметрами дорожніх умов між населеними пунктами Куп’янського району.Документ Оцінка умов руху та розробка заходів щодо їх покращення на ділянці автомобільної дороги Т-05-18 Богатир – Велика Новосілка – Нікольське в Донецькій області КМ 38+00 – КМ 50+96(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бойко, Владислав ОлеговичВ роботі проведено оцінку стану ділянки автомобільної дороги що знаходиться в експлуатації. Проведена оцінка умов безпеки руху, зокрема коефіцієнти аварійності та безпеки руху. Розроблено заходи щодо покращення безпеки руху та визначено економічну ефективність їх проведення.Документ Оцінка проектного рішення проекту капітального ремонту автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка на ділянці км 17+200 – км 19+200(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гусаков, Олексій ОлександровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги з оцінкою проектного рішення та розробкою заходів організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Т-04-03 Велика Олександрівка – Нова Кам'янка від км 17+200 до км 19+200. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо параметрів ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, безпеки та швидкостями руху, проектування плану траси, поздовжнього профілю автомобільної дороги, поперечних профілів земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Вдосконалення геоінформаційного забезпечення при створенні планової основи території сел. Близнюки Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бурка, Вадим АндрійовичВ роботі досліджено теоретико-методичне забезпечення проведення земельно-оціночних робіт, проведено аналіз і дати оцінку стану використання земельних ресурсів на території населеного пункту, проведено SWOT-аналіз проблем та конкурентних переваг території населеного пункту, досліджено процес формування планово-картографічного матеріалу як основи створення ГІС, досліджено можливості використання ГІС для оцінки земель.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудова цифрової моделі місцевості на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Калембет, Юлія РоманівнаОб’єкт дослідження – технологія автоматизованої обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудови цифрової моделі місцевості лінійних споруд. Мета роботи – проведення автоматизованої обробки результатів інженерно – геодезичних вишукувань для отримання точних, повних та достовірних даних про стан місцевості у цифровому форматі, необхідних для подальшої розробки проєкту ремонту ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 засобами автоматизованого проєктування. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є цифрове моделювання місцевості проектними організаціями та установами. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення України щодо виконання інженерно-геодезичних вишукувань та обробки їх результатів; встановлено топографо-геодезичну вивченість району виконання робіт та технічну характеристику об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань; камеральну автоматизовану обробку результатів вимірювань з визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі та точок знімального планово-висотного обґрунтування; аналіз видів цифрових моделей місцевості та їх характеристик; побудову цифрової моделі ситуації та цифрової моделі рельєфу на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000.Документ Проект капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка на ділянці км 178+715 – км 188+562 у Чернігівській області з розробкою заходів організації руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Данильченко, Юрій АнатолійовичОб`єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги, транспортні потоки та умови руху. Мета роботи ‒ покращення умов руху на ділянці автомобільної дороги при капітальному ремонті. Метод дослідження – статистичні методи дослідження ДТП. Безпека руху на автомобільних дорогах невід`ємно пов`язана із транспортно-експлуатаційними якостями доріг. У зв`язку з підвищенням інтенсивності, а також з не завжди якісним станом дорожніх покрить здійснюється значна кількість ДТП. Наряду з цим причинами ДТП є недотримання правил дорожнього руху, неправильні прийоми управління автомобілем, зниження працездатності водія, незадовільний стан дорожнього покриття, незадовільна організація дорожнього руху. В процесі капітального ремонту передбачено покращення транспортно-експлуатаційних показників ділянки дороги. Розробка заходів спрямована на покращення організації та умов руху.Документ Створення цифрової моделі рельєфу с. Маловодяне на основі даних аерофотознімання з використанням програмного забезпечення Аgisoft Рhotoscan(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Загоруйко, Анна СергіївнаОб’єкт дослідження – село Маловодяне в межах Петрівської ОТГ Олександрійського району Кіровоградської області. Предмет дослідження – технологія створення цифрової моделі рельєфу с. Маловодяне. Мета роботи – створення цифрової моделі рельєфу с. Маловодяне на основі даних аерофотознімання з використанням програмного забезпечення Аgisoft Рhotoscan. Метод дослідження – аналітичне узагальнення та систематизація інформації з літературних та інших джерел, зокрема, мережі INTERNET. В дипломній роботі було детально розглянуто програмне забезпечення для створення ЦМР; проаналізоване нормативно-правове та технічне забезпечення аерофотознімальних робіт; проведено системно-діагностичний аналіз території виконання робіт; описано топографо-геодезичні та аерофотознімальні роботи з подальшою камеральною обробкою; створено ЦМР та ортофотоплан.Документ Використання кривої змінної швидкості руху VGV_Kurve при проектуванні примикання на автомобільній дорозі М-01 Київ-Чернигів-Нові Яриловичі в обхід м. Бровари на км 23+150(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Антонян, Карен ЗавеновичОб’єкт дослідження – пошук оптимального проектного рішення проектування транспортної розв’язки за допомогою різних типів кривих для подальшого опрацювання у модулі «Візуалізація». Мета роботи – оцінити інформативність просторового моделювання в проекті будівництва транспортної розв’язки. Методи дослідження – аналіз, синтез, математичне моделювання, візуалізація. В пояснювальній записці викладено огляд етапів життєвого циклу у технологіях BIM. Зроблено аналіз елементної бази геометричного проектування. Розглянуто принципи конструювання елементів транспортної інфраструктури з використанням різних типів кривих. Практично реалізовано використання кривих при проектуванні у програмному комплексі CREDO ДОРОГИ. Оцінено проект на етапі життєвого циклу шляхом візуалізації отриманого рішення, як результат втілення BIM в дорожню галузь. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – впровадження 3D-візуалізації в проектні інститути, як вагомий крок до BIM технологій.Документ Аналіз безпеки руху та її підвищення на автомобільної дорозі Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М-18) км 99 – км 109 у Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нікітенко, Артем ЮрійовичОб’єкт дослідження – умови руху та стан дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. Мета роботи – розробка заходів з підвищення безпеки, швидкості та комфортності руху забезпечення спроможності пропускати автомобілі з дозволеними для руху осьовими навантаженнями; рівня інформаційного забезпечення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є виконання робіт з підвищення безпеки руху на ділянці автомобільної дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз статистичних даних; аналіз безпеки руху вулично-дорожньої мережі м. Краснограда Харківської області; автоматизовану оцінку безпеки руху; аналіз впливу дорожніх умов на аварійність; дослідження умов руху на перехрестях з великою кількістю ДТП; розроблено заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху.Документ Оцінка показників безпеки та розробка заходів з організації руху на ділянці автомобільної дороги Т-17-05, км 129+000 – км 139+791 в Сумській обл.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рева, Владислав КостянтиновичОб’єкт дослідження – безпека дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Лохвиця – Гадяч – Охтирка – КПП «Велика Писарівка». Мета роботи – оцінка умов та безпеки руху на існуючій автомобільній дорозі, розробка заходів з організації дорожнього руху. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі були розроблені заходи з підвищення зручності і безпеки руху на автомобільній дорозі. Проведений детальний аналіз умов руху по показникам швидкості руху окремих автомобілів та транспортного потоку, коефіцієнтам аварійності та безпеки. Проведено аналіз стану аварійності та основних причин дорожньо-транспортних пригод. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ.Документ Створення планово-висотного обґрунтування із застосуванням ГІС-технологій і дистанційного зондування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Якубенко, Сергій МиколайовичЗастосування сучасних програмних засобів та електронних геодезичних вимірних систем для розробки картографічної продукції у сучасному вигляді – цифровому та паперовому з дотриманням вимог, що пред’являються сучасним законодавством потребує вивчення. Розроблення планів у цифровому вигляді потребує створення грамотного і точного планово-висотного обґрунтування на об’єкт проектування, для чого застосовуються сучасні вимірні геодезичні засоби та програмні продукти. Ми використали для обробки та побудови геодезичний програмний продукт Didgitals. У досліджені була розроблена концепція, алгоритми та програмний код алгоритму створення планово-висотного обґрунтування на територію населеного пункту, що було впроваджено у сучасне виробництво. Використання сучасних програмних засобів і вимірних систем дає змогу виконання геодезичних робіт високої якості.Документ Комплексна оцінка умов руху та розробка заходів щодо їх покращення на ділянці автомобільної дороги Р-44, ПК 0+00 – ПК 82+00(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кравцов, Олег ВолодимировичОб’єкт дослідження – безпека дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Р-44 ПК 0+00 – ПК 82+00. Мета роботи – оцінка умов та безпеки руху на існуючій автомобільній дорозі, розробка заходів з організації дорожнього руху. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі були розроблені заходи з підвищення зручності і безпеки руху на автомобільній дорозі. Перед розробкою заходів проведений детальний аналіз умов руху по показникам швидкості руху окремих автомобілів та транспортного потоку, коефіцієнтам аварійності та безпеки. Проведено аналіз умов руху на перехрестях в одному рівні та розроблені інженерні рішення з підвищення безпеки руху на них. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ .Документ Програмні засоби та ГІС-технології у побудові топографічних планів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ляшков, Юрій ЮрійовичЗастосування сучасних програмних засобів та електронних геодезичних вимірних систем для розробки картографічної продукції у сучасному вигляді – цифровому та паперовому з дотриманням вимог, що пред’являються сучасним законодавством потребує вивчення. Розроблення сучасних топографічних планів у цифровому вигляді потребує створення грамотного і точного планово-висотного обґрунтування на об’єкт проектування, для чого застосовуються сучасні вимірні геодезичні засоби та комп’ютерні програмні продукти. Для обробки та побудови картографічної продукції було використане геодезичне програмне забезпечення Didgitals. Розроблений цифровий картографічний план може слугувати для подальшого використання у містобудівному та земельному кадастрі.Документ Вдосконалення проведення геодезичних робіт при реконструкції автомобільної дороги С050117 Золоті пруди - Новодонецьке км 0+000 - км 12+200(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Співак, Неля ВіталіївнаВ дипломній роботі було проведено інженерно-геодезичні вишукування, аналіз нормативно-правової бази у сфері інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз сучасних методів геодезичних знімань, огляд топографо-геодезичної вивченості району вишукувань, огляд порядку обробки даних геодезичних вимірювань в програмних комплексах, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, побудову знімального планово-висотного обґрунтування, топографічне знімання.Документ Застосування геодезичного програмного забезпечення при побудові цифрових планів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ступак, Єгор ВіталійовичСтворення точної топографічної основи у цифровому вигляді із застосуванням сучасних геодезичних вимірних систем на населені пункти в Україні є актуальною. У роботі були розглянуті деталізація космічних знімків для геодезичного знімання на територію населеного пункту. Створення топографічної основи виконувалась з допомогою геодезичного програмного забезпечення Didgitals. У досліджені була розроблена концепція, алгоритми та програмний код алгоритму створення топографічної основи на планшетах на територію населеного пункту, який було впроваджено у сучасне виробництво. Використання сучасних вимірних систем і ГІС-технологій дає змогу за короткий час і з високою точністю створити картографічну продукцію у цифровому вигляді і розробити проектні рішенняДокумент Проектування нежорсткого дорожнього одягу з врахуванням міцності на зсув асфальтобетонних шарів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Троянченко, Яна ВолодимирівнаОб'єктом досліджень є напруги в характерних точках багатошарових систем, що виникають від дії зовнішніх навантажень, за різних умов роботи на контактах з врахуванням поля температур та міцність на зсув асфальтобетонних шарів. Мета роботи – аналізу основних положень теорії розрахунку дорожнього одягу, аналіз теорії міцності нежорсткого дорожнього одягу, вибір критерію міцності і розрахункових характеристик для розрахунку асфальтобетонних шарів нежорсткого дорожнього одягу на зсув. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою та застосування методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є проектування і конструювання дорожнього одягу для проектів будівництва та реконструкції автомобільних доріг. В результаті розробки дипломної роботи виконано: проаналізований порядок розрахунку нежорсткого дорожнього одягу; проведено чисельне моделювання напружено-деформованого стану багатошарових систем для умов спаяних шарів і вільного зсуву на контактах шарів, з урахуванням впливу поля температур, і проведено порівняння з результатами розрахунків за нормативами; проведені розрахунки асфальтобетонних шарів з врахуванням міцності на зсув, виконано аналіз та запропоновані рекомендації щодо підвищення зсувостійкості конструкцій дорожнього одягу.Документ Проект реконструкції ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 з детальним розрахунком конструкції дорожнього одягу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Васильєв, Григорій ОлександровичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги загального користування та міцність конструкції дорожнього одягу. Мета роботи – розробити проєкт реконструкції ділянки автомобільної дороги з аналізом умов руху і розробкою заходів з їх покращення та детальним розрахунком міцності зчеплення між асфальтобетонними шарами. Метод дослідження – використання існуючих програмних комплексів, нормативних документів та літературних джерел стосовно розробки проекту капітального ремонту ділянки автомобільної дороги та розрахунку міцності дорожніх одягів. Використання відомих рішень лінійної теорії пружності для моделювання напружень в конструкції дорожнього одягу. В результаті виконання дипломної роботи: обґрунтовано необхідність розробки проекту реконструкції ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000, визначено характеристики ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 та району її розташування, проведено аналіз умов руху на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 до км 90+000, запроектовано повздовжній профіль, розроблено заходи з організації дорожнього руху, запроектовано поперечні профілі земляного полотна та водовідвід з проїзної частини, запроектовано конструкції поширення та підсилення дорожнього одягу, виконано розрахунок міцності зчеплення асфальтобетонних шарів, визначено скорочення частини поточних витрат після виконання реконструкції.