2015, Випуск 08
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2015, Випуск 08 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Силовий інвертор вентильного реактивного двигуна з паралельним буфером енергії та спільним колом форсування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Ткачук, В. І.; Каша, Л. В.; Біляковський, І. Є.; Ткачук, В. И.; Биляковский, И. Е.; Tkachuk, V. I.; Kasha, L. V.; Bilyakovskyy, I. E.Описано методику розрахунку вентильних двигунів з буферами енергії. Наведено математичну модель вентильного реактивного двиугна, електронний комутатор якого має паралельний ємнісний нагромаджувач та спільне коло форсування струму. Представлені результати симулювання різного роду режимів роботи ВРД з паралельним буфером енергії та спільним колом форсування.Документ Motor transport safety in traffic safety sistems(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Stepanov, O.; Степанов, А. В.This article considers various approaches to motor transport safety in traffic safety system. Much attention is paid to a complex method of increasing the efficiency of a system for keeping active safety. On the basis of authors research it is suggested to solve the problems of motor transport safety in traffic safety system through certain methodology of approach to the analysis and solution to the problem of motor transport safety management in a safety system of the Driver - Automobile - Road - Environment (DARE) complex.Документ The implementation of adaptive algorithms to optimize the dynamic system(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Nazarov, А.; Gavva, О.; Назаров, А. С.; Гавва, О. С.; Назаров, О. С.The implementation of adaptive algorithms to optimize the dynamic system by constructing an adaptive control system chassis DCC is consider in the article.Документ Повышение точности оценки мощностных показателей автомобильного двигателя путем построения его разгонных характеристик(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Нечипорук, Н. В.; Воробьев, Ю. А.; Клец, Д. М.; Маковецкий, А. В.; Пода, В. Б.; Нечипорук, М. В.; Воробйов, Ю. А.; Маковецький, А. В.; Nechiporuk, N.; Vorobyov, Yu.; Klets, D.; Makovetskiy, A.; Poda, V.Предложен метод оценки мощностных показателей автомобильного двигателя с помощью уточненных разгонных характеристик. Разработанный метод позволяет определить динамические возможности автомобиля с учетом его конструктивных особенностей и условий эксплуатации.Документ Планирование потребления электроэнергии на электротранспорте по данным эксплуатации(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Будниченко, В. Б.; Далека, В. Ф.; Шавкун, В. М.; Далека, В. Х.; Budnichenko, V.; Daleka, V.; Shavkun, V.Рассматриваются вопросы энергосбережения на электрическом транспорте и планирование объемов потребления электроэнергии, а также определения объективных нормативов, в частности значения удельных затрат, для конкретного типа подвижного состава.Документ История и перспективы развития электромобилей и гибридных автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Никонов, О. Я.; Костикова, М. В.; Дыманов, Б. В.; Ніконов, О. Я.; Костікова, М. В.; Диманов, Б. В.; Nikonov, О. J.; Kostikova, М. V.; Dymаnоv, B. V.Представлен исторический обзор создания гибридных автомобилей и электромобилей, рассмотрены перспективы их развития. Приведены преимущества и указаны недостатки этих транспортных средств.Документ Управління швидкістю руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міст(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Ширін, В. В.; Ширин, В. В.; Shirin, V.Розглянуто питання впливу швидкісного режиму на автомобільних дорогах на безпеку дорожнього руху. Проаналізовано статистичні дані аварійності на вулично-дорожній мережі в Україні. Запропоновано показники оцінки швидкісного режиму. На підставі урахування погодно-кліматичних факторів запропоновано методику визначення параметрів швидкісного режиму.Документ Анализ процесса регулирования уровня света фар на транспортном средстве(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Никонов, О. Я.; Баранова, В. О.; Ніконов, О. Я.; Nikonov, O.; Baranova, V.Адаптивная система переднего освещения становится все более популярной сегодня. При моделировании системы управления автовыравнивания важно обеспечить ее функциональность и сравнить реальный выход системы.Документ Система рекуперативного торможения конверсионного гибридного автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Двадненко, В. Я.; Dvadnenko, V.Рассмотрены особенности рекуперации подзаряжаемого гибридного автомобиля. Предложена методика рекуперативного торможения подзаряжаемого гибридного автомобиля. Разработан для практической реализации предложенной методики блок преобразователя. Задача его преобразовать напряжение вентильного электродвигателя в режиме генератора в рабочее напряжение зарядки тяговой батареи.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015)Документ Система управління рухом автомобільного транспорту з використанням GPS(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Лабенко, Д. П.; Labenko, D.У статті розглядається один із варіантів побудови системи управління автомобільним транспортом.Документ Расчет числа дорожно-транспортных проишествий в регионе со смертельным исходом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Бажинов, Ан. В.; Bazhinov, An. B.Представление методики определения количества ДТП со смертельным исходом за счет оценки энергетических показателей транспортного потока и качества автомобилей.Документ Вплив завантаженості гібридного транспортного засобу на дальність пробігу на електричній тязі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Борисенко, А. О.; Borysenko, А. ОВ роботі запропонований метод розрахунку пробігу гібридного транспортного засобу на електричній тязі в залежності від завантаженості та умов експлуатації. Моделювання проведено на прикладі гібридного концепту ЗАЗ Ланос Пікап. Підвищення маси автомобіля зі спорядженої (1120 кг) до повної (1595 кг) знижує дальність пробігу на електроприводі на 28 % при любих умовах експлуатації.Документ Використання методів математичного моделювання для підвищення ефективності функціонування обчислювальних мереж(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Тиричева, О. А.; Терещенко, Д. С.; Тиричева, Е. А.; Tyrycheva, O.; Tereschenko, D.У статті розглянуте питання визначення оптимальних допустимих інтервалів часу для виконання в локальній мережі комплексу інформаційно пов'язаних задач підприємства (установи).Документ Оцінка характеристик приймача протиугінної системи автомобіля на шумових сигналах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Кубата, В. Г.; Серіков, Г. С.; Фролов, В. Я.; Сериков, Г. С.; Kubatа, V.; Serikov, H.; Frolov, V.Розглянута можливість реалізації протиугінної системи автомобіля на основі застосування каналу передачі інформації на широкосмугових шумових сигналах. Проведена оцінка основних показників приймального пристрою при застосуванні традиційної системи кодування команд управління, що передаються.Документ Математичне моделювання відносних вертикальних коливань підресореної та непідресореної мас автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Рожков, П. П.; Рожкова, С. Е.; Рожкова, С. Э.; Rozhkov, P.; Rozhkova, S.Проведено математичне моделювання відносних коливань підресореної та непідресореної мас автомобіля при подоланні нерівності дорожньої поверхні гармонійного типу. Проведений аналіз впливу коефіцієнту опору амортизатора на величину вертикального прискорення підресореної маси автомобіля.Документ Применение порядковой нормализации и скремблирования критериев для решения многокритериальных задач(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Подоляка, О. А.; Подоляка, А. Н.; Подоляка, О. О.; Подоляка, О. М.; Podolyaka, O.; Podolyaka, A.Представлен новый метод решения класса многокритериальных задач, сводимых к поиску наибольшего звездного покрытия, в основу которого положены процедуры порядковой нормализации и скремблирования (перемешивания) критериев.Документ Пасивна безпека пасажирських автобусних сидінь з А-подібними основами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горбай, О. З.; Horbay, O.Представлено комп’ютерне 3-D моделювання відповідності двомісних автобусних сидінь з А-подібними основами вимогам єдиних технічних приписів щодо офіційної сертифікації сидінь великогабаритних пасажирських дорожніх транспортних засобів і офіційної сертифікації цих дорожніх транспортних засобів стосовно міцності сидінь та їх кріплень згідно правил ЄЕК ООН №80.Документ Способ определения транспортных задержек на регулируемом перекрестке(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Денисенко, О. В.; Левтеров, А. И.; Гунбина, А. Н.; Левтеров, А. І.; Гунбіна, А. М.; Denysenko, O.; Levterov, А.; Gunbina, A.Рассмотрен новый подход к определению транспортных задержек на регулируемом перекрестке. Предлагается область перекрестка одновременно пошагово сканировать двумя узконаправленными лазерными лучами инфракрасного диапазона на всех подходах и выходах перекрестка.Документ Планирование и точность численного эксперимента в математическом моделировании(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Симбирский, Г. Д.; Вязеленко, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G.; Vyazelenko, V.Изложена методология планирования и оценивания погрешностей математического моделирования в машиностроении. Она заключается в использовании таких метрологических показателей как совместные доверительные области и интервалы оценок искомых параметров. Эти показатели зависят от особенностей вектора измеряемых параметров объекта и функций их чувствительности к изменению искомых параметров.