2015, Випуск 08
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5585
Переглянути
Перегляд 2015, Випуск 08 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методи визначення координат транспортних засобів в умовах щільної міської забудови(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Мнушка, О. В.; Савченко, В. М.; Савченко, В. Н.; Mnushka, O.; Savchenko, V.Розглянуто альтернативні методи визначення координат транспортного засобу в умовах щільної міської забудови без використання супутникових навігаційних систем. Показано, що використання мереж одночастотного віщання в межах міста дозволяє значно зменшити додаткові похибки визначення координат.Документ Применение порядковой нормализации и скремблирования критериев для решения многокритериальных задач(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Подоляка, О. А.; Подоляка, А. Н.; Подоляка, О. О.; Подоляка, О. М.; Podolyaka, O.; Podolyaka, A.Представлен новый метод решения класса многокритериальных задач, сводимых к поиску наибольшего звездного покрытия, в основу которого положены процедуры порядковой нормализации и скремблирования (перемешивания) критериев.Документ Математичне моделювання відносних вертикальних коливань підресореної та непідресореної мас автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Рожков, П. П.; Рожкова, С. Е.; Рожкова, С. Э.; Rozhkov, P.; Rozhkova, S.Проведено математичне моделювання відносних коливань підресореної та непідресореної мас автомобіля при подоланні нерівності дорожньої поверхні гармонійного типу. Проведений аналіз впливу коефіцієнту опору амортизатора на величину вертикального прискорення підресореної маси автомобіля.Документ Информационное моделирование контроля безопасности движения автотранспорта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Симбирская, Л. М.; Герелчулуун, Одгерел; Симбірськая, Л. М.; Simbirskaya, L.; Gerelchuluun, OdgerelНа основе современной компьютерной технологии (системы управления базами данных Microsoft Access 2010) создана компьютерная информационная система контроля безопасности дорожного движения для регистрации, сохранения, систематизации, обработки и анализа информации о нарушениях правил дорожного движения и о дорожно- транспортных происшествиях. Система обеспечивает сохранение информации, редактирование данных, выполнение запросов по условиям, составления и печати отчетов.Документ Особливості алгоритму дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Матейчик, В. П.; Цюман, М. П.; Волков, В. П.; Грицук, І. В.; Цюман, Н. П.; Грицук, И. В.; Mateichyk, V.; Tsiuman, M.; Volkov, V.; Grytsuk, I.У статті описується алгоритм дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху. В межах розробленого алгоритму, показана системна взаємодія його складових при визначенні основних енергетичних, паливно-економічних і екологічних показників двигуна і транспортного засобу.Документ Використання методів математичного моделювання для підвищення ефективності функціонування обчислювальних мереж(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Тиричева, О. А.; Терещенко, Д. С.; Тиричева, Е. А.; Tyrycheva, O.; Tereschenko, D.У статті розглянуте питання визначення оптимальних допустимих інтервалів часу для виконання в локальній мережі комплексу інформаційно пов'язаних задач підприємства (установи).Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015)Документ Вплив завантаженості гібридного транспортного засобу на дальність пробігу на електричній тязі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Борисенко, А. О.; Borysenko, А. ОВ роботі запропонований метод розрахунку пробігу гібридного транспортного засобу на електричній тязі в залежності від завантаженості та умов експлуатації. Моделювання проведено на прикладі гібридного концепту ЗАЗ Ланос Пікап. Підвищення маси автомобіля зі спорядженої (1120 кг) до повної (1595 кг) знижує дальність пробігу на електроприводі на 28 % при любих умовах експлуатації.Документ История и перспективы развития электромобилей и гибридных автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Никонов, О. Я.; Костикова, М. В.; Дыманов, Б. В.; Ніконов, О. Я.; Костікова, М. В.; Диманов, Б. В.; Nikonov, О. J.; Kostikova, М. V.; Dymаnоv, B. V.Представлен исторический обзор создания гибридных автомобилей и электромобилей, рассмотрены перспективы их развития. Приведены преимущества и указаны недостатки этих транспортных средств.Документ Оцінка характеристик приймача протиугінної системи автомобіля на шумових сигналах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Кубата, В. Г.; Серіков, Г. С.; Фролов, В. Я.; Сериков, Г. С.; Kubatа, V.; Serikov, H.; Frolov, V.Розглянута можливість реалізації протиугінної системи автомобіля на основі застосування каналу передачі інформації на широкосмугових шумових сигналах. Проведена оцінка основних показників приймального пристрою при застосуванні традиційної системи кодування команд управління, що передаються.Документ Планирование потребления электроэнергии на электротранспорте по данным эксплуатации(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Будниченко, В. Б.; Далека, В. Ф.; Шавкун, В. М.; Далека, В. Х.; Budnichenko, V.; Daleka, V.; Shavkun, V.Рассматриваются вопросы энергосбережения на электрическом транспорте и планирование объемов потребления электроэнергии, а также определения объективных нормативов, в частности значения удельных затрат, для конкретного типа подвижного состава.Документ Планирование и точность численного эксперимента в математическом моделировании(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Симбирский, Г. Д.; Вязеленко, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G.; Vyazelenko, V.Изложена методология планирования и оценивания погрешностей математического моделирования в машиностроении. Она заключается в использовании таких метрологических показателей как совместные доверительные области и интервалы оценок искомых параметров. Эти показатели зависят от особенностей вектора измеряемых параметров объекта и функций их чувствительности к изменению искомых параметров.Документ Система управління рухом автомобільного транспорту з використанням GPS(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Лабенко, Д. П.; Labenko, D.У статті розглядається один із варіантів побудови системи управління автомобільним транспортом.Документ Силовий інвертор вентильного реактивного двигуна з паралельним буфером енергії та спільним колом форсування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Ткачук, В. І.; Каша, Л. В.; Біляковський, І. Є.; Ткачук, В. И.; Биляковский, И. Е.; Tkachuk, V. I.; Kasha, L. V.; Bilyakovskyy, I. E.Описано методику розрахунку вентильних двигунів з буферами енергії. Наведено математичну модель вентильного реактивного двиугна, електронний комутатор якого має паралельний ємнісний нагромаджувач та спільне коло форсування струму. Представлені результати симулювання різного роду режимів роботи ВРД з паралельним буфером енергії та спільним колом форсування.Документ Способ определения транспортных задержек на регулируемом перекрестке(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Денисенко, О. В.; Левтеров, А. И.; Гунбина, А. Н.; Левтеров, А. І.; Гунбіна, А. М.; Denysenko, O.; Levterov, А.; Gunbina, A.Рассмотрен новый подход к определению транспортных задержек на регулируемом перекрестке. Предлагается область перекрестка одновременно пошагово сканировать двумя узконаправленными лазерными лучами инфракрасного диапазона на всех подходах и выходах перекрестка.Документ Управління швидкістю руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міст(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Ширін, В. В.; Ширин, В. В.; Shirin, V.Розглянуто питання впливу швидкісного режиму на автомобільних дорогах на безпеку дорожнього руху. Проаналізовано статистичні дані аварійності на вулично-дорожній мережі в Україні. Запропоновано показники оцінки швидкісного режиму. На підставі урахування погодно-кліматичних факторів запропоновано методику визначення параметрів швидкісного режиму.Документ Анализ процесса регулирования уровня света фар на транспортном средстве(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Никонов, О. Я.; Баранова, В. О.; Ніконов, О. Я.; Nikonov, O.; Baranova, V.Адаптивная система переднего освещения становится все более популярной сегодня. При моделировании системы управления автовыравнивания важно обеспечить ее функциональность и сравнить реальный выход системы.Документ Расчет числа дорожно-транспортных проишествий в регионе со смертельным исходом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Бажинов, Ан. В.; Bazhinov, An. B.Представление методики определения количества ДТП со смертельным исходом за счет оценки энергетических показателей транспортного потока и качества автомобилей.Документ Влияние количества зубьев измерительной шестерни на устойчивость CAP частоты мощной дизель-генераторной установки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Богаевский, А. Б.; Богаєвський, О. Б.; Bogaevskiy, A.Проведено исследование влияния запаздывания по измерению частоты на показатели устойчивости мощной дизель – генераторной установки с импульсным датчиком частоты в обратной связи. На основании критерия Найквиста определено минимально допустимое число зубьев в измерительной шестерне.Документ Оценка топливной экономичности автомобиля на стенде с беговыми барабанами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горбик, Ю. В.; Горбік, Ю. В.; Gorbik, Y.В статье предложен метод определения энергетических характеристик автомобиля оборудованного системой распределенного впрыска топлива на стенде с беговыми барабанами.